quote:
quote:De politie van Rotterdam heeft voetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan. Het OM gaf verder geen toelichting.
11:24. Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel zit Robin van Persie al sinds maandagavond in de cel. "Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om hem vast te houden."
11:50. De verkrachting zou hebben plaatsgehad in een Rotterdamse nachtclub. Welke?
M'n zoon is toch ook niet moslim gewordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Islamitisch en Marokkaans, dus is hij semi-Marokkaan. Ik heb zelfs gehoord dat hij Moslim is geworden, echt prachtig. Ik hoop dat hij met zijn goede spel en karakter nog wat kan betekenen voor de Islamitische wereld²
Dat van dat ongeluk wist ik niet, dus.quote:Van Persie wederom in opspraak
door onze redactie
AMSTERDAM - Robin van Persie mag in Arsenal als voetballer dan tot rust gekomen zijn, in het dagelijkse leven is de 21-jarige geboren Rotterdammer inmiddels voor de tweede maal in één jaar tijd in opspraak geraakt. Na zijn zware autocrash in oktober van 2004, wordt de international sinds maandag verdacht van verkrachting en zit hij in Rotterdam vast.
Van Persie kwam in oktober 2004 met de schrik vrij toen hij met zijn BMW 645Ci met hoge snelheid over de kop vloog en daarna tegen een vangrail botste. Saillant detail van Van Persie's ongeluk was dat de speler de plaats van het ongeval verliet zonder de Britse politie in te lichten.
Het verlaten van de plaats van een ongeluk waarbij publieke werken zijn beschadigd, is in Engeland echter een misdrijf waarop een celstraf van maximaal een half jaar en een boete van ruim 3000 euro staat. Een woordvoerder van zijn club Arsenal meldde destijds dat Van Persie uit paniek handelde. De zaak liep uiteindelijk goed af voor Van Persie.
Of het huidige onderzoek naar Van Persie wegens verkrachting met een sisser afloopt, is nog maar de vraag. "Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om hem vast te houden", meldt Telegraaf-misdaadverslaggever John van den Heuvel.
Hij is Indischquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n zoon is toch ook niet moslim geworden.
Maar hij's zelf zeker van Spaanse afkomst ofzo, iig geen autochtone kaaskop.
Lijkt me ook, op dit moment hebben we alleen een nieuwsbericht en omdat ie bekend is zullen er mensen zijn die iets van hem willen hebben, je ziet het ook bij Michael Jackson.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef dVTB het volgende:
Iemand die wordt verdacht van verkrachting is daar nog niet per definitie schuldig aan. Van Persie komt op mij over als een tamelijk naieve, lichtgeraakte persoon, die je al redelijk snel door het lint kunt laten gaan. Het zou maar zo kunnen dat iemand misbruik van die omstandigheden wil maken. We zullen moeten afwachten hoe veel bewijs er daadwerkelijk is, voordat we Van Persie tot een soort tweede Kluivert betitelen.
Schrik me rotquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Plaats van delict:
www.hyperhyper.nl
Bron: Radio Rijnmond.
De homoverhalen gaan inderdaad de ronde ja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Schrik me rot
Was het de 2e zondag vd maand?
Dan krijgt het nog een extra wending
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
[..]
De homoverhalen gaan inderdaad de ronde ja...
Schrok me de kanker man, van die tyfusmuziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Plaats van delict:
www.hyperhyper.nl
Bron: Radio Rijnmond.
Indisch en autochtoonquote:
Inderdaad.quote:
nu nog het winnende doelpunt in een CL-finalequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef egilio het volgende:
Die gozer is toch al getrouwd? Maar ja, nog ff iemand doodrijden en hij is op zijn 21ste al de nieuwe Kluivert
Ah, vandaar dat Marokkanen hun vrouwen nooit dumpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp dit bericht niet.Hhoe kan iemand die gehuwd is met een Marokkaanse Moslima überhaupt nog de behoefte hebben om buitenshuis te "eten"? Die vrouwen zijn zo energiek en lustig dat ik toch zeer twijfel aan dit bericht²
Persoon die woonachtig is in Nederland en van wie ten minste één ouder is geboren in het buitenland. Wie zelf in het buitenland is geboren hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren hoort tot de tweede generatiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:56 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lees eens een geschiedenisboekje (je weet wel over over voormalig Nederlands-Indië), of zoek anders de definitie van het begrip 'allochtoon' op
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp dit bericht niet.Hhoe kan iemand die gehuwd is met een Marokkaanse Moslima überhaupt nog de behoefte hebben om buitenshuis te "eten"? Die vrouwen zijn zo energiek en lustig dat ik toch zeer twijfel aan dit bericht²
We moeten hem eens vragen wie zijn idool isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef kreischer2000 het volgende:
Eerst een auto ongeluk, nu een verkrachting
wannabe Kluivert
Volgens mij blijft je plaat hangen (niet voor het eerst, naar wij dachten).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand verklaren waarom een persoon gehuwd met een sensuele Marokkaanse Moslima het in zijn hoofd zou halen om überhaupt nog lustgevoelens te hebben voor externen? Als het goed is moet die meid hem helemaal hebben uitgeput. It doesn't maken any sense²
Allochtoon:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Persoon die woonachtig is in Nederland en van wie ten minste één ouder is geboren in het buitenland. Wie zelf in het buitenland is geboren hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren hoort tot de tweede generatie
Deze definitie heeft een aantal gevolgen die niet geheel voor de hand liggen. Zo is een groot deel van het Koninklijk Huis allochtoon (alleen de kinderen van Prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven niet). Ook mensen met een ouder die geboren is in Nederlands-Indië of in Vlaanderen zijn volgens de CBS-definitie allochtoon
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand verklaren waarom een persoon gehuwd met een sensuele Marokkaanse Moslima het in zijn hoofd zou halen om überhaupt nog lustgevoelens te hebben voor externen? Als het goed is moet die meid hem helemaal hebben uitgeput. It doesn't maken any sense²
mijn definitie is die van het CBSquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Allochtoon:
Mensen die geboren zijn in, of waarvan een van de ouders geboren is in Turkije, Marokko, Suriname, Nederlandse Antillen, Aruba, voormalig Joegoslavië, of in overige landen in Zuid- of Midden-Amerika, Afrika of Azië, met uitzondering van Japan en het voormalig Nederlands-Indië.
quote:Het CBS maakt daarom in statistieken onderscheid tussen twee categorieën allochtonen: westers en niet-westers. Tot de categorie ‘niet-westers’ behoren allochtonen uit Turkije, Afrika, Latijns-Amerika en Azië, met uitzondering van Indonesië en Japan. Op grond van hun sociaal-economische en -culturele positie worden allochtonen uit deze twee landen tot de westerse allochtonen gerekend.
Het gaat vooral om mensen die in voormalig Nederlands Indië zijn geboren en werknemers van Japanse bedrijven met hun gezin.
Ik heb een definitie gebruikt zoals die vermeld is in een wet, door de Nederlandse staatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn definitie is die van het CBS
Indische mensen en Japanners vallen echter onder de WESTERSE allochtonen, en niet zoals je zou denken, de NIET Westerse
Dus het zijn wel allochtonen
[..]
mij best, hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Ik heb een definitie gebruikt zoals die vermeld is in een wet, door de Nederlandse staat
en als het waar blijkt te zijn, is zijn vrouw dan ineens niet leuk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
Hij heeft een erg leuke vrouw., dus geloof er niks van.
.
Ze is heel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
en als het waar blijkt te zijn, is zijn vrouw dan ineens niet leuk?
Hoe heet ze met haar voornaam?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is heel leuk.. En voor zover ik haar ken niet vies van een beetje sex.
.
MOET dus wel een vent zijn geweest zou je denken..
Bouchra.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe heet ze met haar voornaam?
Ik raad Die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |