Met Jackie Chang in de hoofdrolquote:Op maandag 13 juni 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
Kill Tong
Doe danquote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef golfer het volgende:
Deze zou dus eigenlijk dicht moeten volgens de nieuwe afspraken.
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef golfer het volgende:
WeeSCH een kerelquote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef golfer het volgende:
Daar wil ik ook nog eens gaan kijken, ben ik ook nog nooit geweest. Wel ga ik er vaak met de trein langs, is wel een mooie baan volgens mij.quote:Zoow das nie mis
die prijzen ook niet trouwens. Hier Dichtbij hebben we ook wel een golf baan tussen wierden en Rijssen wil er altijd nog een keer kijken
Wie opent deel 757 vast?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Aha okee
Het is ook eigenlijk van de zotte, in feite zou je nu al een Hools kunnen openen zo van ik ben de eerste
nou geef mij onze voetbalkantine maarquote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Nog maar even een keer pimpen voor als justme straks terug komt van haar golflesje:
Bij ons kan je al voor 9000 euro een eigendomscertifikaat kopen en voor je lidmaatschap betaal je 1080 euro per jaar voor onbeperkt golfen op de volwaardige 18-holes baan, die binnenkort nog met 9 holes wordt uitgebreid.
Dit is ons eenvoudige clubhuisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
deeltjes van binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de layout van de baan:
[afbeelding]
ze hebben toen een heel stuk bijgebouwd volgends mijquote:Op maandag 13 juni 2005 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog eens gaan kijken, ben ik ook nog nooit geweest. Wel ga ik er vaak met de trein langs, is wel een mooie baan volgens mij.
Wat had je ?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Hehe, puike baan. Hier in de buurt heb je er ook een aantal, Hilversum natuurlijk de bekendste. Een lidmaatschap daar zullen we het maar niet over hebben.
De pizza was lekker overigens, alleen jammer dat mijn vader rode wijn over mijn witte polo smeet.
Salami natuurlijkquote:
Ah ok, ik pak tegenwoordig die big americans, texas en bbq chickenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Salami natuurlijk. Er zitten alleen altijd te weinig plakjes op, dus doe ik er nog zo'n 20 bij
.
Ik heb geen idee, het oppervlak valt in ieder geval niet tegen. Al is het niet zo'n hele grote club.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze hebben toen een heel stuk bijgebouwd volgends mij
dat deden ze zo evenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze hebben toen een heel stuk bijgebouwd volgends mij
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Net een vriend aan de foon, uitgelegd wat Fok is, dat lukte niet. Toen ik vertelde dat er ruzie was in ons slowchat café en dat Terrorrobie die eigenlijk Terrorobie heet met SCH, iemand die ik goed ken maar nog nooit heb gezien, een woordenwissleing had. En dat er een nieuwe mod komt die misschien wel de capaciteiten heeft die Golfer die eigenlijk Paul heet, en met Bluezz neukt die eigenlijk Trudie heet, dat die nieuwe mod dus waarschijnlijk dit binnenbrandje eerder zou zussen maar dat Danny en shmoopy, die eigenlijk Angela heet er nog over moeten nadenken of ze het voorstel van Golfer wel zullen accepteren. Omdat ze Fa's zijn en die net iets meer rechten hebben dan mods. Legde ie de hoorn op de haak en zei : Herman, je zit terecht al 2 jaar in de WAO.
Net een vriend aan de foon, uitgelegd wat Fok is, dat lukte niet. Toen ik vertelde dat er ruzie was in ons slowchat café en dat Terrorrobie die eigenlijk Terrorobie heet met SCH, iemand die ik goed ken maar nog nooit heb gezien, een woordenwissleing had. En dat er een nieuwe mod komt die misschien wel de capaciteiten heeft die Golfer die eigenlijk Paul heet, en met Bluezz neukt die eigenlijk Trudie heet, dat die nieuwe mod dus waarschijnlijk dit binnenbrandje eerder zou zussen maar dat Danny en shmoopy, die eigenlijk Angela heet er nog over moeten nadenken of ze het voorstel van Golfer wel zullen accepteren. Omdat ze Fa's zijn en die net iets meer rechten hebben dan mods. Legde ie de hoorn op de haak en zei : Herman, je zit terecht al 2 jaar in de WAO.
Geweldigquote:Op maandag 13 juni 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Tong zat weer eens tegen zichzelf te pratenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:01 schreef Maquiladora het volgende:
Eerst de hoorn op de haak leggen en dan nog iets zeggen
![]()
Whahaquote:Op maandag 13 juni 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
Mijn vader tijdens het eten. Hij had in jaren niet iemand zo goed zien voetballen als "Oewasaboebie".
Of ik die kende.
tong weer met z'n verhaalquote:Op maandag 13 juni 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Mijn vader is bij Rotterdam geborenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Wat zei jij? Diie mietjes bij ons konden hem niet handelen
Ach, ik heb sommige familieleden al jaren niet meer gezienquote:
quote:
Mijn vader was dan ook 1 van de introducers van de tifo-scene in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2005 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zit altijd te vertellen over zijn verhalen dat hij nog naar f'noord ging. Dat hij met zn maten een claxon en een accu uit een wagen hadden gesloopt. Die aan elkaar gekoppeld en dan met dat ding (loeizwaar) toen mocht het nog allemaal, naar het stadion gingen. En dat binnen een straal van 10 meter van hun nooit omdat die claxon zo'n kutherrie maakte...![]()
Ik ben de enigequote:Op maandag 13 juni 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Mijn hele familie is Ajacied
Interessant? Wiequote:Op maandag 13 juni 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Mijn vader vertelde vroeger aan tafel altijd smakelijk over zijn carriere als keeper bij Ajax.
2 computers naast elkaar, ze hebben weleens foto's gepostquote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
Wat ik met trouwens af vraag, zitten golfer en bluezz op dezelfde computer, op verschillende? Zoja, in dezelfde ruimte?
Naast elkaar met 2 PC's in dezelfde ruimte.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
Wat ik met trouwens af vraag, zitten golfer en bluezz op dezelfde computer, op verschillende? Zoja, in dezelfde ruimte?
Niet alle inwoners van Tukkerland zijn voor Twentequote:
Wat SCHattigquote:Op maandag 13 juni 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 computers naast elkaar, ze hebben weleens foto's gepost
Het was het eerste wat stond met de verhuizingquote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
Naast elkaar met 2 PC's in dezelfde ruimte.
[afbeelding]
Typt Danny nou iedere keer die hele text in het blauw erbij?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie ik ken welquote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Niet alle inwoners van Tukkerland zijn voor Twente![]()
Herman Broodquote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was het eerste wat stond met de verhuizing
In de woonkamer he
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurdquote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Typt Danny nou iedere keer die hele text in het blauw erbij?![]()
Wat een kanjer zegquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurd
Mijn Vader is eigenlijk sinds mijn geboorte voor Ajax, de laatste jaren wat fanatieker eigenlijk. Mijn moeder geeft er niets om en snapt er niets om.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Mijn familie geeft over het algemeen niet zo om voetbal ... mijn moeder is eigenlijk fanatieker dan mijn vader
* TerroRobbie heeft medelijden me hemquote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, mijn pa is voor Go Ahead Eagles
Mijn vader zet de Kuip soms in Amsterdam neer en laat PSV in de Galgenwaard voetballenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn Vader is eigenlijk sinds mijn geboorte voor Ajax, de laatste jaren wat fanatieker eigenlijk. Mijn moeder geeft er niets om en snapt er niets om.
Ze heeft het gepresteerd om een keer bij het Nederlands elftal binnen te stappen met de vraag:
"Doen er nog Nederlanders mee".
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie heeft medelijden me hem![]()
Nooit opgemerkt?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef rubbereend het volgende:
nu valt me pas op dat Bluezz links is
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn hele familie. En ze wonen er ook nog allemaal bijna [afbeelding].
Zo zitten wij ook zo ongeveerquote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat zie k nooitquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurd
wie zit er achter de zwartequote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Zeker 9christensenquote:
dat had k wel gezien, maar nu valt me de muismat aan de linkerkant pas opquote:Op maandag 13 juni 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit opgemerkt?
Groot glas met ZA naast de pc
quote:
Die hebben we hier nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
ALWAYS SUPPORT YOUR LOCALS!!
Met deze wijze raad wil ik trouwens ook mijn verblijf hier afsluiten.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
ALWAYS SUPPORT YOUR LOCALS!!
- Nuchterquote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
Net terug van school, alle uitleg over kamp straks in juli. Regels;
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
Hoe moet ik die week doorkomen![]()
Wat voor school zit jij?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
oh maar dat mag ie ja waquote:Op maandag 13 juni 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
Wat gaat deze hools trouwens weer hard.
ik zat al klaar voor 757
Ik ben de enige die het licht heeft gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n vaders kant is allemaal 100% Amsterdams. M'n moeders kant West-Fries
Naar de Ardennen. Op een 'gewone' middelbare schoolquote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij?Waar ga je heen?
Wat willen ze doen als 2 mensen "de liefde aan het bedrijven zijn"![]()
coke snuiven en XTC slikken is dus geen probleem?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
Foto foto foto fotoquote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Zo zitten wij ook zo ongeveer![]()
En ik muis ook links
Noca zit rechts, is rechts en stemt links, heeft wit/vieze pc.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:31 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit rechts, is rechts en stemt links, heeft zwarte pc.
bluezz zit links, is links met muizen, voetballen en opstappen op de fiets en gitaarspelen, schrijft rechts, stemt links, heeft wit/vieze pc.
En de ZA is helemaal goed
Check ook het glaasje whisky
ze weten vast niet wat brommers kieken betekendquote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
Mijn god wat een kneuzen bij dat Atletico Ananas, ze kunnen niet alleen voetballen maar zijn ook gestoort
Niet alleen op de lagere school gok ik zoquote:Op maandag 13 juni 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Allemaal jongetjes die op de lagere school in elkaar werden geslagen.
whehehehquote:Op maandag 13 juni 2005 21:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze weten vast niet wat brommers kieken betekend
Ga je vrijdag mee roken, blowen, zuipen, rellen een biertje drinken?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
En daar betaal je dan ¤240,- voor (nouja m'n ouders dan).
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Clau![]()
Jouw pc is mooiiiii en jullie hebben bureaustoelen
quote:
No way ?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:46 schreef Maquiladora het volgende:
CNN Breaking News: verdict reached in Jackson trial
Vaak in elkaar geslagen zeker? Wat een figuren johquote:Op maandag 13 juni 2005 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Die ene, in zn oranje shirtDie ken ik volgens mij
Die zat bij mij op de sprinthavo
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:46 schreef Maquiladora het volgende:
CNN Breaking News: verdict reached in Jackson trial
flex terecht zegquote:Op maandag 13 juni 2005 21:47 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ruimte, ik heb ruimte nodig.
Hij moet binnen 45 minuten op de rechtbank zijn. Ze verklaren hem zo goed als zeker schuldig.quote:
Idd!quote:
Lekker werkplekje ja.quote:
Dacht je dat het er hier nu ook nog zo netjes uitziet? Die foto is genomen nadat we de kamer hadden veranderd en dit buro hebben geknutseld. We zijn nu een half jaar en veel rotzooi verderquote:Op maandag 13 juni 2005 21:55 schreef pascalheister het volgende:
het is wel een rotzooitje maar ik zal zo eens een foto maken van mijn plekje
En Noca is inmiddels minder cameraschuw?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dacht je dat het er hier nu ook nog zo netjes uitziet? Die foto is genomen nadat we de kamer hadden veranderd en dit buro hebben geknutseld. We zijn nu een half jaar en veel rotzooi verder
Dat zie ik wat een resolutie zegquote:Op maandag 13 juni 2005 21:47 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ruimte, ik heb ruimte nodig.
www.photobucket.comquote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef JaWi het volgende:
Iemand een upload voor me die werkt met fok?
Spannend van Jackson zeg. Denk dat hij zelfmoord pleegt... mits schuldig.
Putfile.comquote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef JaWi het volgende:
Iemand een upload voor me die werkt met fok?
Spannend van Jackson zeg. Denk dat hij zelfmoord pleegt... mits schuldig.
Dat zei ik...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Maquiladora het volgende:
Ik verwacht eerder dat Jackson zelfmoord pleegt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Noca is inmiddels minder cameraschuw?
ist zeker jaquote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zie ik wat een resolutie zeg
jackson voor 18 jaar weg OMFG wat gaat die het zwaar krijgen
19 inchquote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zie ik wat een resolutie zeg
jackson voor 18 jaar weg OMFG wat gaat die het zwaar krijgen
ook bij NOVAquote:Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zei ik...
Uitspraak om 22.30 Nederlandse tijd, live op CNN.
ik post er zo ook 1quote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb meerdere Fok! plekken, ik zal binnenkort even een foto maken van mij favo plek.
Van mn avatar? Ehh niks?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op de achtergrond van je avatar?
Tijdens het studeren mag datquote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef Suijk het volgende:
Lekkere bende Schiggie!
Tweakers uiteraardquote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou die ene computernerd met als zn computers ook op fok zitten
Ow krijg nou wat!quote:
Op Tweakers natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou die ene computernerd met als zn computers ook op fok zitten
Ik zie het gewoon hoorquote:
De tekening lijkt best wel PHquote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
die van mij klik op foto voor vergroting![]()
[[url=http://pascalheister.nl/zooi/pcruimte_.jpg]afbeelding][/url]
Mijn foto op de achtergrond. En op msnquote:
Hee hee!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alleen zo'n lelijk FC Groningen-embleem erin
Bijna 4.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Jawi kruisjes
Popo wat een ruimte, maar dat moet ook als je 3 meter bent
Ik krijg niks te zien, behalve een melding dat hij de pagina niet kan vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
die van mij klik op foto voor vergroting![]()
[[url=http://pascalheister.nl/zooi/pcruimte_.jpg]afbeelding][/url]
Valt wel mee. Ik kan alles vinden waar het ligt. Pas wanneer andere mensen mijn troep gaan opruimen, raak ik dingen kwijt.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Bijna 4.
Wat een puinhoop bij sommigen'k zou helemaal gek worden.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef Suijk het volgende:
Bananenman is veel netter dan ik dacht, had op zijn minst wat bananenschillen verwacht.
Who's Bad?!quote:
Dat lijkt me zo hondsirritant zo'n tafeltjequote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef 9christensen het volgende:
*plaatje*
ik ben nog even met iets bezig tegen 22:45quote:
komt me bekent voorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef 9christensen het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1792 * 1312 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
of zoals de originele tekst was: "Heal my face, make it a better place."quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
Heal the wooooooooooooooorld, make it a better place
mijn volgende scherm wordt er weer eenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me die grote beeldschermkasten helemaal niet meer voorstellen.
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn volgende scherm wordt er weer een
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef Noca het volgende:
Die dikke bak van clauwheee gaat eruit en daar komt de laptop te staan
Ik heb best een nerdie wallpapertquote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn pc is niet echt boeiend.. Ongeveer dezelfde als Jawi, zo'n plat scherm en zelfde toetsenbord maar met een mooiere achtergrond natuurlijk:
[afbeelding]
ideaal is het niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo hondsirritant zo'n tafeltje.
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen camera bij de hand
ja wat ging 't erbijquote:
*proest*quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?![]()
Ik in principe wel, maar geen zin om er 1 te maken en ergens een manier te vinden om hem op internet te zetten.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb best een nerdie wallpapert
[afbeelding]
Vriendinnetje heeft camera mee naar dineetje van haar werk, maar zal ons hoekje binnenkort eens posten weiffie!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*proest*
Leuk die pc hoekjes, ik wacht op de jouwe ailantsjie
Valt best mee hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef Noca het volgende:
[..]whehe
FM2005 is best nog moeilijk soms...
Snap ik ook niet neequote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Waarom in godsnaam een wallpaper, alsof je daar ooit naar kijkt.
Ik kijk er ook niet naar, ik heb altijd wel wat er voor. Iig een klein venster zodat ik het niet helemaal ziequote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Waarom in godsnaam een wallpaper, alsof je daar ooit naar kijkt.
star warsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb best een nerdie wallpapert
[afbeelding]
ikke wel, zou niet misstaan in mn collectiequote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
niemand vind me Bert en Ernie truitje leuk?die had ik vroeger altijd aan
![]()
Nietusquote:
* Eilanden aait Pascalletje over zijn bolletjequote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
niemand vind me Bert en Ernie truitje leuk?die had ik vroeger altijd aan
![]()
FC Groningen zeker?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Nietus
Spelers geblesseerd enzo...haal je een nieuwe raken ze de dag voor ze komen geblesseerd
o.a. kleuren zijn natuurlijker, en met de meeste dingen wat ik doe heeft hij meer voordelen dan nadelen tegenover een tft voor mijquote:
Wat heb je zoal al dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
ikke wel, zou niet misstaan in mn collectie
Harde porno kijken?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
o.a. kleuren zijn natuurlijker, en met de meeste dingen wat ik doe heeft hij meer voordelen dan nadelen tegenover een tft voor mij
dat doen ze zo evenquote:
Dan gingen alle hooligans de straat op!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
We kijken van ver af. Maar stel je voor dat Johan Cruijff zoiets zou overkomen. In die grote moeten we het zien.
Cruyff doet zoiets nietquote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
We kijken van ver af. Maar stel je voor dat Johan Cruijff zoiets zou overkomen. In die grote moeten we het zien.
quote:
Ow ik moet uitkijken wat ik zeg, daluk staat de politie op de stoepquote:Op maandag 13 juni 2005 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan gingen alle hooligans de straat op!![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
FC Groningen is een geweldige ploeg met FM (in het echt ook wel een beetje)
Is goedquote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Kom je een keer met Noca en mij mee naar het Oosterpark/ de Euroborg?
kietelme erniequote:Op maandag 13 juni 2005 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je zoal al dan?
en heb je daar ook foto's van?
Ze zullen vast wel eetstalletjes hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Weet wel wat je doet ... moet je een hele wedstrijd van Groningen uitkijken![]()
Je kan ze slechter hebbenquote:
Lijkt me ook jaquote:Op maandag 13 juni 2005 22:42 schreef Suijk het volgende:
Die kerel pleegt zeker weten zelfmoord.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |