of zoals de originele tekst was: "Heal my face, make it a better place."quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
Heal the wooooooooooooooorld, make it a better place
mijn volgende scherm wordt er weer eenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me die grote beeldschermkasten helemaal niet meer voorstellen.
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn volgende scherm wordt er weer een
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef Noca het volgende:
Die dikke bak van clauwheee gaat eruit en daar komt de laptop te staan
Ik heb best een nerdie wallpapertquote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn pc is niet echt boeiend.. Ongeveer dezelfde als Jawi, zo'n plat scherm en zelfde toetsenbord maar met een mooiere achtergrond natuurlijk:
[afbeelding]
ideaal is het niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo hondsirritant zo'n tafeltje.
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen camera bij de hand
ja wat ging 't erbijquote:
*proest*quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?![]()
Ik in principe wel, maar geen zin om er 1 te maken en ergens een manier te vinden om hem op internet te zetten.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb best een nerdie wallpapert
[afbeelding]
Vriendinnetje heeft camera mee naar dineetje van haar werk, maar zal ons hoekje binnenkort eens posten weiffie!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*proest*
Leuk die pc hoekjes, ik wacht op de jouwe ailantsjie
Valt best mee hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef Noca het volgende:
[..]whehe
FM2005 is best nog moeilijk soms...
Snap ik ook niet neequote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Waarom in godsnaam een wallpaper, alsof je daar ooit naar kijkt.
Ik kijk er ook niet naar, ik heb altijd wel wat er voor. Iig een klein venster zodat ik het niet helemaal ziequote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Waarom in godsnaam een wallpaper, alsof je daar ooit naar kijkt.
star warsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb best een nerdie wallpapert
[afbeelding]
ikke wel, zou niet misstaan in mn collectiequote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
niemand vind me Bert en Ernie truitje leuk?die had ik vroeger altijd aan
![]()
Nietusquote:
* Eilanden aait Pascalletje over zijn bolletjequote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
niemand vind me Bert en Ernie truitje leuk?die had ik vroeger altijd aan
![]()
FC Groningen zeker?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Nietus
Spelers geblesseerd enzo...haal je een nieuwe raken ze de dag voor ze komen geblesseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |