Ow krijg nou wat!quote:
Op Tweakers natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou die ene computernerd met als zn computers ook op fok zitten
Ik zie het gewoon hoorquote:
De tekening lijkt best wel PHquote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
die van mij klik op foto voor vergroting![]()
[[url=http://pascalheister.nl/zooi/pcruimte_.jpg]afbeelding][/url]
Mijn foto op de achtergrond. En op msnquote:
Hee hee!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alleen zo'n lelijk FC Groningen-embleem erin
Bijna 4.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Jawi kruisjes
Popo wat een ruimte, maar dat moet ook als je 3 meter bent
Ik krijg niks te zien, behalve een melding dat hij de pagina niet kan vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
die van mij klik op foto voor vergroting![]()
[[url=http://pascalheister.nl/zooi/pcruimte_.jpg]afbeelding][/url]
Valt wel mee. Ik kan alles vinden waar het ligt. Pas wanneer andere mensen mijn troep gaan opruimen, raak ik dingen kwijt.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Bijna 4.
Wat een puinhoop bij sommigen'k zou helemaal gek worden.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef Suijk het volgende:
Bananenman is veel netter dan ik dacht, had op zijn minst wat bananenschillen verwacht.
Who's Bad?!quote:
Dat lijkt me zo hondsirritant zo'n tafeltjequote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef 9christensen het volgende:
*plaatje*
ik ben nog even met iets bezig tegen 22:45quote:
komt me bekent voorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef 9christensen het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1792 * 1312 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
of zoals de originele tekst was: "Heal my face, make it a better place."quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
Heal the wooooooooooooooorld, make it a better place
mijn volgende scherm wordt er weer eenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me die grote beeldschermkasten helemaal niet meer voorstellen.
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn volgende scherm wordt er weer een
Ik ga er maar vanuit dat je het over haar computer hebt?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef Noca het volgende:
Die dikke bak van clauwheee gaat eruit en daar komt de laptop te staan
Ik heb best een nerdie wallpapertquote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn pc is niet echt boeiend.. Ongeveer dezelfde als Jawi, zo'n plat scherm en zelfde toetsenbord maar met een mooiere achtergrond natuurlijk:
[afbeelding]
ideaal is het niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo hondsirritant zo'n tafeltje.
Ik dus ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen camera bij de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |