Niet alle inwoners van Tukkerland zijn voor Twentequote:
Wat SCHattigquote:Op maandag 13 juni 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 computers naast elkaar, ze hebben weleens foto's gepost
Het was het eerste wat stond met de verhuizingquote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
Naast elkaar met 2 PC's in dezelfde ruimte.
[afbeelding]
Typt Danny nou iedere keer die hele text in het blauw erbij?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie ik ken welquote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Niet alle inwoners van Tukkerland zijn voor Twente![]()
Herman Broodquote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was het eerste wat stond met de verhuizing
In de woonkamer he
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurdquote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Typt Danny nou iedere keer die hele text in het blauw erbij?![]()
Wat een kanjer zegquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurd
Mijn Vader is eigenlijk sinds mijn geboorte voor Ajax, de laatste jaren wat fanatieker eigenlijk. Mijn moeder geeft er niets om en snapt er niets om.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Mijn familie geeft over het algemeen niet zo om voetbal ... mijn moeder is eigenlijk fanatieker dan mijn vader
* TerroRobbie heeft medelijden me hemquote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, mijn pa is voor Go Ahead Eagles
Mijn vader zet de Kuip soms in Amsterdam neer en laat PSV in de Galgenwaard voetballenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn Vader is eigenlijk sinds mijn geboorte voor Ajax, de laatste jaren wat fanatieker eigenlijk. Mijn moeder geeft er niets om en snapt er niets om.
Ze heeft het gepresteerd om een keer bij het Nederlands elftal binnen te stappen met de vraag:
"Doen er nog Nederlanders mee".
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie heeft medelijden me hem![]()
Nooit opgemerkt?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef rubbereend het volgende:
nu valt me pas op dat Bluezz links is
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn hele familie. En ze wonen er ook nog allemaal bijna [afbeelding].
Zo zitten wij ook zo ongeveerquote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat zie k nooitquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurd
wie zit er achter de zwartequote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Zeker 9christensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |