* TerroRobbie heeft medelijden me hemquote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, mijn pa is voor Go Ahead Eagles
Mijn vader zet de Kuip soms in Amsterdam neer en laat PSV in de Galgenwaard voetballenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn Vader is eigenlijk sinds mijn geboorte voor Ajax, de laatste jaren wat fanatieker eigenlijk. Mijn moeder geeft er niets om en snapt er niets om.
Ze heeft het gepresteerd om een keer bij het Nederlands elftal binnen te stappen met de vraag:
"Doen er nog Nederlanders mee".
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie heeft medelijden me hem![]()
Nooit opgemerkt?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef rubbereend het volgende:
nu valt me pas op dat Bluezz links is
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn hele familie. En ze wonen er ook nog allemaal bijna [afbeelding].
Zo zitten wij ook zo ongeveerquote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Naast elkaar met 2 PC's in dezelfde ruimte.
[afbeelding]
dat zie k nooitquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, net als dat ie bij elke post typt dat je bericht geplaatst is en dat je wordt doorgestuurd
wie zit er achter de zwartequote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Naast elkaar met 2 PC's in dezelfde ruimte.
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Zeker 9christensenquote:
dat had k wel gezien, maar nu valt me de muismat aan de linkerkant pas opquote:Op maandag 13 juni 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit opgemerkt?
Groot glas met ZA naast de pc
quote:
Die hebben we hier nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
ALWAYS SUPPORT YOUR LOCALS!!
Met deze wijze raad wil ik trouwens ook mijn verblijf hier afsluiten.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
ALWAYS SUPPORT YOUR LOCALS!!
- Nuchterquote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
Net terug van school, alle uitleg over kamp straks in juli. Regels;
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
Hoe moet ik die week doorkomen![]()
Wat voor school zit jij?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
oh maar dat mag ie ja waquote:Op maandag 13 juni 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
Wat gaat deze hools trouwens weer hard.
ik zat al klaar voor 757
Ik ben de enige die het licht heeft gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n vaders kant is allemaal 100% Amsterdams. M'n moeders kant West-Fries
Naar de Ardennen. Op een 'gewone' middelbare schoolquote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij?Waar ga je heen?
Wat willen ze doen als 2 mensen "de liefde aan het bedrijven zijn"![]()
coke snuiven en XTC slikken is dus geen probleem?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
Foto foto foto fotoquote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Zo zitten wij ook zo ongeveer![]()
En ik muis ook links
Noca zit rechts, is rechts en stemt links, heeft wit/vieze pc.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:31 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit rechts, is rechts en stemt links, heeft zwarte pc.
bluezz zit links, is links met muizen, voetballen en opstappen op de fiets en gitaarspelen, schrijft rechts, stemt links, heeft wit/vieze pc.
En de ZA is helemaal goed
Check ook het glaasje whisky
ze weten vast niet wat brommers kieken betekendquote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
- Geen wiet
- Geen alcohol
- Geen sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |