Ach, ik heb sommige familieleden al jaren niet meer gezienquote:
quote:
Mijn vader was dan ook 1 van de introducers van de tifo-scene in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2005 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zit altijd te vertellen over zijn verhalen dat hij nog naar f'noord ging. Dat hij met zn maten een claxon en een accu uit een wagen hadden gesloopt. Die aan elkaar gekoppeld en dan met dat ding (loeizwaar) toen mocht het nog allemaal, naar het stadion gingen. En dat binnen een straal van 10 meter van hun nooit omdat die claxon zo'n kutherrie maakte...![]()
Ik ben de enigequote:Op maandag 13 juni 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Mijn hele familie is Ajacied
Interessant? Wiequote:Op maandag 13 juni 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Mijn vader vertelde vroeger aan tafel altijd smakelijk over zijn carriere als keeper bij Ajax.
2 computers naast elkaar, ze hebben weleens foto's gepostquote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
Wat ik met trouwens af vraag, zitten golfer en bluezz op dezelfde computer, op verschillende? Zoja, in dezelfde ruimte?
Naast elkaar met 2 PC's in dezelfde ruimte.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
Wat ik met trouwens af vraag, zitten golfer en bluezz op dezelfde computer, op verschillende? Zoja, in dezelfde ruimte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |