quote:Marathonschaatser, Zanger, Columnist en Grappenmaker
Nog steeds top! Erik Hulzebosch scoorde een grote hit met "Hulzebosch, Hulzebosch", menigeen dacht dat het hier wel bij zou blijven, maar………. Erik ontpopt zich tot een ongekend mediatalent en wordt veel gevraagd op feesten en partijen.
Contracteer Erik ook eens voor zijn hilarische peptalk; motiverend en succes verzekerd.
Nog steeds stromen de aanvragen binnen en lovende kritieken zijn niet van de lucht. Ondanks al deze artistieke "uitspattingen" hebben zijn sportieve prestaties hier niets onder te lijden. Sterker nog, wie kent niet het verhaal dat hij ver na middernacht thuiskwam, een uurtje ging fietsen en 4 uur sliep. `s Middags had de volledige skeelertop 10 km. voor de eindstreep al het nakijken en `s avonds trad Erik gewoon weer op met Normaal.
Kenmerken: Spreekt altijd in eigen dialect. Zingt aanstekelijke feestnummers. Was de grootste favoriet voor winst van de Elfstedentocht in 1997. Publiekslieveling. Geen tacticus, maar beukt door tot de brandstof op is..
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef milagro het volgende:
Ik ben geloof ik terecht gekomen in de afdeling Z artiesten
[afbeelding]
er zijn hele werelden waar ik totaal geen weet van heb
Neu, dat leeft wel degelijk en is héél erg! Smartlappen-genre.quote:
heb ik weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jantje kon niet zo goed van de hele kinderschaar afblijven
Tony Neef?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
of Tony of zo
het gaat me dan ook om de muziek, niet om de ..... uh piekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony Neef?
[afbeelding]
Zo te zien valt die op oude mannetjes
Ik was ook al enigszins in de war, Johanna heeft een geslachts-operatie ondergaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
PS. ik zie 1 vrouw en 2 mannen, kan iemand de namen verdelen voor me, ik ben het spoor volledig bijster.
Ik heb het boek al, daar had ik een fotootje van geplaatstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef milagro het volgende:
dit gaat nog 4 A-viertjes door, maar ik vond het wel welletjes![]()
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweestquote:
het maakte geen indruk blijkbaar, ik was ze al weer vergeten, excuses.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het boek al, daar had ik een fotootje van geplaatst![]()
Van Lucas en Gea kunnen er nooit genoeg foto's staan in dit topicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
[..]
het maakte geen indruk blijkbaar, ik was ze al weer vergeten, excuses.
we gaan door :
[afbeelding]
Wat grappig, Peter Smulders lijkt op Hans Smoldersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Petra76 het volgende:
[..]
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweest). Het verbaast me dat ie niet door het podium is gezakt. Over foute artiesten gesproken :
![]()
![]()
![]()
http://www.demarokkaansefransbauer.nl/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef fratsman het volgende:
Ik kan Rashid, De Marokkaanse Frans Bauer, niet vinden!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.demarokkaansefransbauer.nl/
Peter is goed!! "Hee hallo meid" blijft natuurlijk een mooie plaat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Petra76 het volgende:
[..]
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweest). Het verbaast me dat ie niet door het podium is gezakt. Over foute artiesten gesproken :
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jan en Zwaan hebben anders wel ooit in de Top 40 gestaan hoor, 20 jaar geleden. Ik weet alleen niet meer met welk nummer. Iemand?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:31 schreef Suko het volgende:
Absoluut het meest bekende accordeon-/zangduo/artiestenechtpaar. JAN EN ZWAAN zingen en spelen, samen met hun drummer Jacques, hun oerhollandse meezingers en ander overbekend feestrepertoire !
[afbeelding]
Het kan dus nog erger.
![]()
Jaha...quote:Ronny Jordaan staat voor een avond Amsterdamse gezelligheid voor jong en oud. Modern en het oude Amsterdamse repertoire, vette skihutmuziek of de nieuwste kroeghits, Top 40 of Goud van Oud, Rock and roll of Ballads...
Gewoon lekker feesten ... meezingen ... uit je dak gaan
Uw bruiloft, bedrijfsfeest, braderie wordt een succes met Ronny Jordaan
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
milagro vin Afrikaans lang nie zo gek nie
Beetje nationalistisch maar goed, op scholen in ZA zingen ze het ook..quote:Bobbejaan klim die berg, so haastig en so lastig;
bobbejaan klim die berg, so haastig en so lastig;
bobbejaan klim die berg om die boere te vererg.
Hoera vir die jollie bobbejaan!
O moenie huil nie, o moenie treur nie, die Stellenbosse boys kom weer.
O moenie huil nie, o moenie treur nie, die Stellenbosse boys kom weer.
Die schrijvert is tenminste wel duidelijk en to the point.quote:
ek sien liever die egt romantiek by en manquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die schrijvert is tenminste wel duidelijk en to the point.
The Voice een derderangsartiest ? Jij bent stapelgek , die vent treedt nog altijd op voor bomvolle zalen, en is nog altijd dé meest foute artiest van Vlaanderen ... En eind deze zomer trekt hij andermaal richting Las Vegas ...quote:
dit is wel een klassieker hoor!!!quote:
Heb je Sjef Hoelenpapers al gepost?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ja he? Marmeren achtergrondje, goedkoop lettertype of zwierig krullettertje en een slijmerige blik van de derderangs artiest om de huisvrouwen op te geilen
Dat oorbelletjequote:
Was dat Manta ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:37 schreef Ole het volgende:
Hoe heet ze ook alweer, die muts die met idols meedeed. Met die moeder die ruzie ging maken met Henk Jan?
Huub is geen derderangs die is tweede rangs Thomasquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huub is geen derderangs die is tweede rangs Thomas
Sorry ik woonde serieus in de Vogelenzang vroeger.quote:
OMG!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Charistiaan en Diana (Lucas & Gea wannabee's)
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG!Die doen me denken aan een vriend van me en zijn vriendin!
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"quote:
Die ja! En vergeet de hemelbed polka niet - te beluisteren op haar eigenste site...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"
De man is een kunstenaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik sta op wacht
Mijn hart doet pijn
Krijg ik verlof
Dan staat er niemand bij de trein
Damn right!quote:
Was wel een topper bij de carnavalquote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"
Ciska: ach ronnie, mijn ronnie, ik had pappa beloofdquote:Op maandag 11 juli 2005 09:42 schreef Suko het volgende:
Ciska Peters, wie kent haar niet.![]()
[afbeelding]
Juist, hij kwam eens langs in Man Bij Hondquote:Op maandag 11 juli 2005 11:46 schreef MadGuy het volgende:
Was dat niet het jochie waarvan zijn ouders dachten een geweldige tattoo op hun schouders te hebben? Met de nadruk op dachten, dus?
Dat was toch een typetje van Wim Sonneveld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:46 schreef Suko het volgende:
Nikkelen Nelis.
[afbeelding]
"Hij zingt op z’n Nederlands. Sommige liedjes heeft hij zelf geschreven, vertaald of bewerkt. De meeste liedjes kan iedereen zo mee zingen, dus een “workshop” op straat is zo gepiept."
Oh my god...(wel te pruimen, half in de lorum op een terras
)
Schande dat ze zulke grote talenten van de tv afhalen terwijl Christine van de Horst er nog steeds zit;)quote:
Niet helemaal, hij had Nikkelen Nelis als typetje geadopteerd, als het ware.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat was toch een typetje van Wim Sonneveld?
Zet ik dat leeghoofd v/d Horst er alsnog bij, super 3e rangs!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:56 schreef brambor het volgende:
[..]
Schande dat ze zulke grote talenten van de tv afhalen terwijl Christine van de Horst er nog steeds zit;)
Waar is Borka eigenlijk gebleven?
Ah man, dat is gewoon de Nederlandse versie van Lili Marleen, hét nummer waar Marlene Dietrich wereldberoemd mee is geworden. Hét liedje over een soldatenliefje.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik sta op wacht
Mijn hart doet pijn
Krijg ik verlof
Dan staat er niemand bij de trein
(enzovoort)
Kom niet aan Tonyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony Neef?
[afbeelding]
Zo te zien valt die op oude mannetjes
Om maar hier even op voort te borduren:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Christiaan en Diana (Lucas & Gea wannabee's)
Hij is nu 15, foto is volgens mij maximaal 1 jaar oud.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:50 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij was Thomas daar nog een klein jochie. Volgens mij wordt die intussen volwassen toch?
Met mat en bling weet Erwin met zijn zoetgevooisde stem en onovertroffen sex-appeal snackbar na snackbar plat te krijgen.quote:Jarenlang al draait hij mee in het muziekcircuit.Begon met z'n Rocky's Drive-Inn Show en staat inmiddels garant voor vele honderde shows in binnen- en buitenland.Stond in diverse voorprogramma's van vele artiesten,om de boel goed los te maken.Nou dat is geen probleem. Met een optreden van ERWIN gaat het dak eraf!!
quote:esley Williams heet oorspronkelijk Lesley John William van Wijk.
Op jonge leeftijd is hij begonnen met muziek maken. Hij is in een band begonnen bij zijn oom, en is nu al 8 jaar solo bezig. Op dit moment word er gezegd dat Lesley Williams een van de meest gevraagde artiesten van Nederland is. Met zijn look-a-like act als zijn grootste idool Andre Hazes word Lesley door heel nederland geboekt.
Ook in het buitenland heeft lesley veel succes. Zo is hij o.a. in Curacao, Gran Canaria, Tormolinos en Budapest al geweest. Lesley is ook in die landen al redelijk bekend. Voor de toekomst wil Lesley niet alleen als de look-a-like Andre Hazes gezien worden, maar ook als de zingende jukebox met zijn ruim 350 nummers.
quote:Hoe kijk je tot op heden terug op jou zang carrière?
Vol TROST kijk ik er op terug, ik heb tot zonder TV en Radio een nummer te pakken wat je kunt beschouwen als een hit.
IK ken een andere Roelvink die er alles aan doet, maar waarbij het maar niet lukt.
Owwwwhhh!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Rachid, de Marokkaanse Frans Bauer
Je kunt integratie ook te serieus nemen, blijkt
Ikk vind het fijn...om hier te zijn...maar mijn hart ligt in mijn dorp, in de woestijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Owwwwhhh!!!!![]()
Die heb ik laatst gehoord!
Iiiiik heb heeeiimmweeee, naar Marokkoooo.... Naar dat land, met z'n dorp in de woestijnnnnn...
Het is een geheim project van Verdonk, let maar op.
Uhm....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Suko het volgende:
@ dVTB Vertel op! (desnoods in een spoiler-tag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uhm....Ha ha, kan geen kwaad hoor, 'k geloof dat praktisch niemand hem kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar.... het is zo zielig. Als zelfs je broer je cd-singles niet wil.... Wie dan wél?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:22 schreef Suko het volgende:
Ha ha, kan geen kwaad hoor, 'k geloof dat praktisch niemand hem kent.![]()
Wie zegt dat de broer de cd niet wil?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ja maar.... het is zo zielig. Als zelfs je broer je cd-singles niet wil.... Wie dan wél?
Die zijn niet derderangsquote:
Ik vind die Diane een beetje enge kop hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Thomas Berge met Christiaan & Diana
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat te denken van deze moderne accordeonist
[afbeelding]
[afbeelding]
Gert is op z'n minst wel tweede rangs. Heel Nederland kan toch wel "Alle Duiven Op De Dam" meezingen?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:46 schreef Suko het volgende:
En wat te denken van een Gert Timmerman.
[afbeelding]
Cathy en Gré zetten zich wel in voor een goed doel!quote:
quote:Hallo beste mensen
Hier even een leuk berichtje van Gonnie stichting de straatmadelief,
zoals we al eerder vermelden, dat oog tv met Chaty en Gre
een programma over onze stichting hebben gemaakt,zijn ze de studio in gedoken met zangeres Gina uit veendam,
zij won in de jaren tachtig de soundmixshow.
Ze besloten om een cd op te nemen die gaat over de oosterparkwijk
De opbrengst van de cd gaat geheel naar een goed doel
Mijn verbazing was dus erg groot toen ik hoorde dat ze onze
stichting hadden uitgekozen.
Zaterdag 3 Juli was de promotie van de cd,in de piccadilly
bowling natuurlijk in het oosterpark.
Wij hebben al heel lang de wens om de vrouwen met een busje naar huis te brengen na twee uur 's nachts. Wij hopen dat met deze actie van Chaty Gre dit mogelijk wordt. Dankzij alle mensen die er aan
meegewerkt hebben,en natuurlijk niet te vergeten de mensen van
oog tv hopen wij dichter bij ons doel te komen.
Dindagavond 5 juli wordt op oog tv aandacht aan de cd promotie gegeven,
dus kijken allemaal.
Ik laat jullie nog wel weten waar de cd te koop is,hij kost vijf euro
maar het is voor een goed doel.
Groetjes Gonnie en Theo
Stichting De Straatmadelief.
volg je hart, Rachid, volg je hartquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ikk vind het fijn...om hier te zijn...maar mijn hart ligt in mijn dorp, in de woestijn
Zag 'm laatst op TVquote:
Dat iets te grote Bikkembergs shirt ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:38 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Zag 'm laatst op TV
Ik moet kotsen als ik zo'n iets te dik jochie zie, met dat ringetje en die stekelhaartjes... en iets te gevat voor z'n leeftijd...
![]()
![]()
![]()
Die gedachte kwam al scrollend regelmatig voorbij,quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Daar is maar 1 oplossing voor.
[afbeelding]
![]()
Bonnie bonnie, bonnie kom je buiten zuipenquote:Bonnie St. Claire
bron: TROS
Bonnie St. Claire werd geboren op een boot in Rozenburg als dochter van een binnenvaartschipper. In 1966 werd ze ontdekt tijdens een concert van Peter Koelewijn, toen ze als 17-jarig meisje op het podium een lied mee mocht zingen. In 1967 kreeg ze via Peter Koelewijn een platencontract en maakte ze onder de artiestennaam Bonnie St. Claire haar eerste single.
Een nummer één hit op mijn geboorte dag, dat noem ik niet derderangs.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
Brandend zand en een verloren land
Ooh solly tong80, ik dacht dat zesde hans ook mochtenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nummer één hit op mijn geboorte dag, dat noem ik niet derderangs.
Nee deze heeft te veel succes gehad. Pak er nog één.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef Tatie het volgende:
[..]
Ooh solly tong80, ik dacht dat zesde hans ook mochtenBurrrrrrrrrrrrrrrrrp
draai met die malle molen meequote:Barbara Alexandra Reemer (Bandoeng, 17-10-1950) treedt als twaalfjarig kindsterretje op met haar tienjarige broer Franky, die gitaar speelt. Sandra maakt een tiental singles in deze periode. In 1968 vormt Sandra Reemer met Dries Holten Sandra & Andres. Tot 1975 heeft het duo maar liefst 13 top 40-hits. In 1972 bereiken zij een vierde plaats op het Eurovisie Songfestival met Als Het Om De Liefde Gaat. Nog tweemaal vertegenwoordigt Sandra Nederland op het Eurovisie Songfestival, in 1976 op de solotour met The Party's Over (negende plaats) en in 1979 met de groep Xandra (twaalfde plaats). In de jaren tachtig schakelt Sandra, deels onder de hoede van haar toenmalige echtgenoot Ferdi Bolland, over naar een wat volwassener repertoire. Daarnaast is zij actief als televisiepresentatrice en als 'bekende Nederlander'
Ok als je nu Rosie en andres had genoemdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:01 schreef Tatie het volgende:
Ships tong80, tegenwoordig zijn ze wel derde rangs????
De Fles is een culthit. Jan is een held.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:04 schreef Suko het volgende:
En laten we vooral Jan Boezeroen niet vergeten!
[afbeelding]![]()
quote:Benny's wieg stond in Maastricht. In 1951 zag hij het levenslicht als zoon van een mijnwerker en zoals dat bij artiesten in de dop vaker het geval is, bleek al snel dat hij een meer dan gewone belangstelling aan de dag legde voor muziek. Na zijn middelbare schooltijd was hij dan ook vastbesloten zijn muzikale carrière verder uit te bouwen en waar kon hij dat beter doen dan in Amsterdam. Met zijn gitaar op zijn rug meldde hij zich aan bij de Academie voor Kleinkunst, waar hij de vierjarige studie met succes afrondde.
In 1974 maakt Benny zijn eerste LP voor de platenmaatschappij Dureco: "Ik wilde als Orpheus zingen". Deze luisterliedjes LP werd niet echt een succes. Pas in 1978 toen Benny van platenmaatschappij verwisselde en zijn eerste single "Lotje" en LP "Samen zijn we rijk" bij CNR uitbracht kreeg hij veel aandacht op radio en TV.
Inmiddels zijn er al vele LP/CD's op de markt verschenen, met repertoire waarvan hij zelf alle teksten schreef en waarvan er meerdere met goud en platina zijn onderscheiden.
Ach dat zijn David Bowie, Freddie Mercury en Mick Jagger ook.quote:
Waar heb je die vandaanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Haar repertoire is vrij uiteenlopend en bestaat o.a. uit easylistening maar ook het bekende top –100 werk is voor haar geen probleem. Mieke Verbrugge is een allround zangeres die de haar gasten weet te boeien, ze beschikt over een eigen zanginstallatie maar weet het geluidsniveau binnen de perken te houden. Naast haar zang weet ze ook haar tenorsax vakkundig te bespelen
Ook kan Mieke Verbrugge een half uur durende show brengen van Madonna of Marlyn Monroe, dit is zeer geschikt voor o.a. bedrijfsfeesten.
Weet ik veel, ik zocht naar slagerzangeressen geloof ikquote:
Deze informatie klopt niet helemaal, tong80quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach dat zijn David Bowie, Freddie Mercury en Mick Jagger ook.
Jagger en Bowie hebben het samen gedaan hoor. Angie gaat over de vrouw van Bowie, waar Jagger jalours op was.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Tatie het volgende:
[..]
Deze informatie klopt niet helemaal, tong80
Maar bij de bovenstaande Bart Kaell , ooit hét idool van menig Vlaams tienermeisje , klopt die informatie wél helemaal hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Tatie het volgende:
[..]
Deze informatie klopt niet helemaal, tong80
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jagger en Bowie hebben het samen gedaan hoor. Angie gaat over de vrouw van Bowie, waar Jagger jalours op was.
Ik ben dat al bijna 35 jaarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef Ole het volgende:
Ik ook. Tot nu toe dan.
dus ik zal het wel blijven![]()
Dat is géén derderangsartiest, Tong , vorige week nog trad hij op voor méér dan 10.000 man op de Brusselse markt naar aanleiding van "Vlaanderen Feest" ...quote:
Ik wilde er nog bijzetten dat ie wel miljonair isquote:Op maandag 18 juli 2005 00:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is géén derderangsartiest, Tong , vorige week nog trad hij op voor méér dan 10.000 man op de Brusselse markt naar aanleiding van "Vlaanderen Feest" ...![]()
Bobbejaan rules!![]()
Moest ik zeggen, want jij was eerder met de info!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Tatie het volgende:
Solly dubbel.
Ik denk dat er de afgelopen eeuw zowat geen enkele Benelux-arties met zijn commercieel inzicht geweest is ... Ook al omdat hij halfweg de vorige eeuw ook dé hype binnen de aanzienlijke Amerikaanse country wereld geweest is ... Vorige week stond hij nog met zijn "Allerlaatste interview" in de Humo, zalige ventquote:Op maandag 18 juli 2005 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bijzetten dat ie wel miljonair is
*profiel checkt...quote:
Ik heb je brieven verscheurdquote:Hoi lieve mensen. Welkom bij Koos Alberts.
Op mijn website hoop ik u een zo goed mogelijk
overzicht te geven van mijn 21 jarig bestaan als
artiest. Veel kijk en luisterplezier
Bobbejaanland heeft hij trouwens vorig jaar toen hij kanker kreeg "moeten" verkopen , maar in Vlaanderen was Bobbejaan toch ooit vele malen groter dan Eddy Wally hoor, misschien eigenlijk nog altijd, want welke Vlaming kent er nu niet de hits als "Café zonder bier" en "Aan de lichtjes van de schelde"quote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Bobejaanschoepenland, maar hij is in Nederland lang niet zo bekend als Eddy Wally
En "Zijn het je ogen, is het je stem, is het je laaaaaaaach ... "quote:Op maandag 18 juli 2005 00:51 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik heb je brieven verscheurd
![]()
Uhhhhhhh als je tijd hebt wil ik best neukenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef Ole het volgende:
[..]
*profiel checkt...
nuecken ???
![]()
BTW leuk icon!!!
OT: ben op zoek naar foto van Jelmer, van Yorin.
Maar dit talent is hard op weg om onder begeleiding van Eric Dikeb een echte A-artiest te worden![]()
Koos is niet derderangsquote:Op maandag 18 juli 2005 00:51 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik heb je brieven verscheurd
![]()
Oja wat scoort die nu danquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die heeft een behoorlijke zomerhit gescoord, die is niet bepaald derderangs te noemen
Jep, hij zit nu bij Hans en Vanessaquote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vriendin met rijke ouders toch?
Geen idee of hij familie is van Rob Zorn!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat familie van John Zorn?
quote:Gaby van Nimwegen
Gaby van Nimwegen heeft belspelletjes gepresenteerd op RTL4.
Biografie:
Gaby werd geboren op 12 december 1971 in Leusden. Na de HAVO ging ze aan de slag als fotomodel. Ook was zij in de horeca actief.
Gaby werd pardoes gekozen tot Miss Gelderland, nadat ze inviel tijdens een plaatselijke Miss verkiezing. Gaby kreeg de smaak te pakken, ze deed in 1992 mee aan de finale voor Miss Nederland , met in de jury uiteraard Jaques D'Ancona. Gaby won het felbeerde kroontje en mocht Nederland vertegenwoordigen voor de Miss World verkiezingen in Zuid-Afrika.
Gaby werd op 17 maart 2004 moeder van een dochtertje: Jackie
Argh. I ergerde me altijd zó erg aan haar. Blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:57 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
Gaby van Nimwegen, bekend van rtl4 bel spelletjes![]()
[..]
![]()
Absoluut de nummer één van hét grote derderangs-artiestentopic!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Oké, het dieptepunt is bereikt, het duo Sjonnie & Anita
[afbeelding]
Ze hebben een nieuwe single, Aan De Griekse Stranden
Oquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben een nieuwe single, Aan De Griekse Stranden
Derderangser kan nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
The Moonlights toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |