abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27928313

Lucas begon zijn carriere als zanger zo'n 20 jaar geleden, met een optreden in Assen. Dit was toen in de band de Esperando's.
Na jaren in deze band gezeten te hebben, de band bestaat overigens nog steeds, stapte hij uit de groep, en ging verder met zijn vrouw Gea. Dit resulteerde in vele optredens.
Lucas had een paar nummertjes opgenomen voor Jo Swart voor op de piraten- hits cd's (bij een ieder wel bekend denk ik) zo door de jaren heen, en in augustus 2000 kwam Jo met het verzoek om een bestaand nummer opnieuw op te nemen. Nou dat zouden we wel even doen.
Lucas had een andere ritme opgezocht, wat eigen geluiden, en we hebben het nummer gewoon met een thuismixer opgenomen op de keukentafel. Het nummer werd ingeleverd bij Jo.
Dit was dus het welbekende nummer "Steeds weer huil je"
Na een paar weken werd De Piratenhits cd deel 43 uitgebracht, en daar stond dus "Steeds weer huil je" op.
En nadat die cd was uitgebracht kregen we alsmaar telefoontjes van: "jullie nummer wordt gedraaid op de geheime zender",.. iedere keer weer. Nou dat was dus harstikke leuk!
Na een tijdje hebben we het nummer ingeleverd bij Radio Noord omdat hij zo populair was bij de luisteraars van de geheime zenders, dat we dachten: "nu moet ie echt eens op radio Noord komen". Maar alles wat we hoorden......geen Lucas en Gea.
Toen kregen we op een dag een telefoontje van Aly Super.
Zij vond dat we ge-draaid moesten worden bij RTV Noord en zij heeft toen telefoontjes en faxen gestuurd naar hun.
Bij RTV Noord hebben ze gezegd dat ze zoveel liedjes binnen krijgen per post e.d. dat heel veel liedjes toch aan de kant worden gelegd, zo ook "Steeds weer huil je".
Maar doordat Aly zo heftig reageerde zijn ze ons nummer toch een keer gaan draaien en daarop kwamen zoveel reacties van mensen, dat ze werden plat-gebeld. En zo is het balletje gaan rollen.
Nou toen hebben we maar een cd(album) opgenomen en het nummer "Als ik jou iets vraag" hadden we uitgekozen als opvolger voor "Steeds weer huil je".
Deze werd een paar keer gedraaid en toen kwamen we op het idee om dit liedje in het Gronings op te nemen voor RTV Noord.
Dit vonden ze daar prachtig en de meeste mensen vinden dit ook de mooiste uitvoe- ring.
Nu staat de telefoon niet meer stil en we hebben ook al veel interviews gegeven voor lokale omroepen (door het hele land) en Radio Drenthe.
We hebben 2 keer nummer 1 gestaan bij RTV Noord, en we willen al onze fans bedanken voor het vele aanvragen bij de radio-omroepen.

dit gaat nog 4 A-viertjes door, maar ik vond het wel welletjes
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27928357
het erge is, je gaat het nog lezen ook
pi_27928386
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef milagro het volgende:
dit gaat nog 4 A-viertjes door, maar ik vond het wel welletjes
Ik heb het boek al, daar had ik een fotootje van geplaatst
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:59:49 #54
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_27928412
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]

Peter Beense
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweest ). Het verbaast me dat ie niet door het podium is gezakt. Over foute artiesten gesproken :

pi_27928455
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb het boek al, daar had ik een fotootje van geplaatst
het maakte geen indruk blijkbaar, ik was ze al weer vergeten, excuses.

we gaan door :

Trouwste user 2022 dinsdag 14 juni 2005 @ 20:01:20 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_27928461
'we hebben ook al veel interviews gegeven voor lokale omroepen (door het hele land) en Radio Drenthe.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27928538
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef milagro het volgende:

[..]

het maakte geen indruk blijkbaar, ik was ze al weer vergeten, excuses.

we gaan door :

[afbeelding]
Van Lucas en Gea kunnen er nooit genoeg foto's staan in dit topic
pi_27928557
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Petra76 het volgende:

[..]

OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweest ). Het verbaast me dat ie niet door het podium is gezakt. Over foute artiesten gesproken :

Wat grappig, Peter Smulders lijkt op Hans Smolders

Oh nee, toch niet
pi_27928637

Rosita is begonnen met zingen bij lokale piratenstations eind jaren '70. In die tijd heeft ze ook gastoptredens gedaan bij diverse orkestjes waaronder 'Het Sneeuwbal Trio'. Verder zong ze op feestjes zoals trouwerijen, jubilea, toneelverenigingen en piratenavonden

pi_27928787

Harmina-Zangeres Met Het Gouden Hart (volgens haar webzijde dan...)
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
pi_27928870
Harmina ! Nu met gouden hart!
pi_27929128
Ik denk "ik tik Gerda in op google.nl, er is vast wel een zangeres van bedenkelijk allooi (dag Bram ) die Gerda heet"

Het was geen strak plan
  ESF Reporter dinsdag 14 juni 2005 @ 20:28:01 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_27929324

Mooie graphics joh.
Met nummers als: Samen, De Griekse Toer, He Ja, Jij ja, Carnavalskraker 2004: Hela Ho en zijn allernieuwste single: Als ik haar zie, weet hij ieder optreden weer spectaculair te maken.
René heeft een breed en eigen repertoire dankzij zijn enorme stembereik.
Het nummer Hela Ho, welke tevens verkozen werd tot Carnavalskraker 2004 en zijn allernieuwste single: Als ik haar zie, zijn door René zelf geschreven waardoor hij weer een gehele nieuwe weg insloeg.
pi_27929520
Ik geef het op, ik heb rust nodig

Net tikte ik "Trees" in, een frisse Hollandse naam, moet lukken.
Kom ik op "The Wonderful World of Trees"

Ik denk "Ha, mooi"

Wat denk je

Precies.

tijd voor
pi_27929716
Dit is toch ook wel heel erg:
pi_27929942
Nikkelen Nelis.

"Hij zingt op z’n Nederlands. Sommige liedjes heeft hij zelf geschreven, vertaald of bewerkt. De meeste liedjes kan iedereen zo mee zingen, dus een “workshop” op straat is zo gepiept."

Oh my god... (wel te pruimen, half in de lorum op een terras )
pi_27930938

.
pi_27930967

.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 21:25:50 #69
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_27931268
Kijk gewoon naar de Regiotap (www.regiotap.nl) en je ziet ze allemaal langskomen
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_27931644
Ik kan Rashid, De Marokkaanse Frans Bauer, niet vinden!
pi_27932631
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef fratsman het volgende:
Ik kan Rashid, De Marokkaanse Frans Bauer, niet vinden!
http://www.demarokkaansefransbauer.nl/
pi_27932818
quote:

thnx Milagro...
pi_27936370
Absoluut het meest bekende accordeon-/zangduo/artiestenechtpaar. JAN EN ZWAAN zingen en spelen, samen met hun drummer Jacques, hun oerhollandse meezingers en ander overbekend feestrepertoire !

Het kan dus nog erger.
  woensdag 15 juni 2005 @ 01:05:33 #74
11545 sjefhoelenpapers
Snacks zijn mijn leven!
pi_27938860
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Petra76 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Peter is goed!! "Hee hallo meid" blijft natuurlijk een mooie plaat!
Lucas en Gea hebben ook mooi nummers trouwens. "Steeds weer huil je" is toch een echte klassieker!
Real-life soap Sjef Hoelenpapers??: http://www.sjefhoelenpapers.com
Download al mijn nummers: http://www.myspace.com/hoelenpapers
  Trouwste user 2022 woensdag 15 juni 2005 @ 18:52:44 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_27959958

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')