*profiel checkt...quote:
Ik heb je brieven verscheurdquote:Hoi lieve mensen. Welkom bij Koos Alberts.
Op mijn website hoop ik u een zo goed mogelijk
overzicht te geven van mijn 21 jarig bestaan als
artiest. Veel kijk en luisterplezier
Bobbejaanland heeft hij trouwens vorig jaar toen hij kanker kreeg "moeten" verkopen , maar in Vlaanderen was Bobbejaan toch ooit vele malen groter dan Eddy Wally hoor, misschien eigenlijk nog altijd, want welke Vlaming kent er nu niet de hits als "Café zonder bier" en "Aan de lichtjes van de schelde"quote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Bobejaanschoepenland, maar hij is in Nederland lang niet zo bekend als Eddy Wally
En "Zijn het je ogen, is het je stem, is het je laaaaaaaach ... "quote:Op maandag 18 juli 2005 00:51 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik heb je brieven verscheurd
![]()
Uhhhhhhh als je tijd hebt wil ik best neukenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef Ole het volgende:
[..]
*profiel checkt...
nuecken ???
![]()
BTW leuk icon!!!
OT: ben op zoek naar foto van Jelmer, van Yorin.
Maar dit talent is hard op weg om onder begeleiding van Eric Dikeb een echte A-artiest te worden![]()
Koos is niet derderangsquote:Op maandag 18 juli 2005 00:51 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik heb je brieven verscheurd
![]()
Oja wat scoort die nu danquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die heeft een behoorlijke zomerhit gescoord, die is niet bepaald derderangs te noemen
Jep, hij zit nu bij Hans en Vanessaquote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vriendin met rijke ouders toch?
Geen idee of hij familie is van Rob Zorn!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat familie van John Zorn?
quote:Gaby van Nimwegen
Gaby van Nimwegen heeft belspelletjes gepresenteerd op RTL4.
Biografie:
Gaby werd geboren op 12 december 1971 in Leusden. Na de HAVO ging ze aan de slag als fotomodel. Ook was zij in de horeca actief.
Gaby werd pardoes gekozen tot Miss Gelderland, nadat ze inviel tijdens een plaatselijke Miss verkiezing. Gaby kreeg de smaak te pakken, ze deed in 1992 mee aan de finale voor Miss Nederland , met in de jury uiteraard Jaques D'Ancona. Gaby won het felbeerde kroontje en mocht Nederland vertegenwoordigen voor de Miss World verkiezingen in Zuid-Afrika.
Gaby werd op 17 maart 2004 moeder van een dochtertje: Jackie
Argh. I ergerde me altijd zó erg aan haar. Blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:57 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
Gaby van Nimwegen, bekend van rtl4 bel spelletjes![]()
[..]
![]()
Absoluut de nummer één van hét grote derderangs-artiestentopic!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Oké, het dieptepunt is bereikt, het duo Sjonnie & Anita
[afbeelding]
Ze hebben een nieuwe single, Aan De Griekse Stranden
Oquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben een nieuwe single, Aan De Griekse Stranden
Derderangser kan nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
The Moonlights toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |