Kom niet aan Tonyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony Neef?
[afbeelding]
Zo te zien valt die op oude mannetjes
Om maar hier even op voort te borduren:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Christiaan en Diana (Lucas & Gea wannabee's)
Hij is nu 15, foto is volgens mij maximaal 1 jaar oud.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:50 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij was Thomas daar nog een klein jochie. Volgens mij wordt die intussen volwassen toch?
Met mat en bling weet Erwin met zijn zoetgevooisde stem en onovertroffen sex-appeal snackbar na snackbar plat te krijgen.quote:Jarenlang al draait hij mee in het muziekcircuit.Begon met z'n Rocky's Drive-Inn Show en staat inmiddels garant voor vele honderde shows in binnen- en buitenland.Stond in diverse voorprogramma's van vele artiesten,om de boel goed los te maken.Nou dat is geen probleem. Met een optreden van ERWIN gaat het dak eraf!!
quote:esley Williams heet oorspronkelijk Lesley John William van Wijk.
Op jonge leeftijd is hij begonnen met muziek maken. Hij is in een band begonnen bij zijn oom, en is nu al 8 jaar solo bezig. Op dit moment word er gezegd dat Lesley Williams een van de meest gevraagde artiesten van Nederland is. Met zijn look-a-like act als zijn grootste idool Andre Hazes word Lesley door heel nederland geboekt.
Ook in het buitenland heeft lesley veel succes. Zo is hij o.a. in Curacao, Gran Canaria, Tormolinos en Budapest al geweest. Lesley is ook in die landen al redelijk bekend. Voor de toekomst wil Lesley niet alleen als de look-a-like Andre Hazes gezien worden, maar ook als de zingende jukebox met zijn ruim 350 nummers.
quote:Hoe kijk je tot op heden terug op jou zang carrière?
Vol TROST kijk ik er op terug, ik heb tot zonder TV en Radio een nummer te pakken wat je kunt beschouwen als een hit.
IK ken een andere Roelvink die er alles aan doet, maar waarbij het maar niet lukt.
Owwwwhhh!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Rachid, de Marokkaanse Frans Bauer
Je kunt integratie ook te serieus nemen, blijkt
Ikk vind het fijn...om hier te zijn...maar mijn hart ligt in mijn dorp, in de woestijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Owwwwhhh!!!!![]()
Die heb ik laatst gehoord!
Iiiiik heb heeeiimmweeee, naar Marokkoooo.... Naar dat land, met z'n dorp in de woestijnnnnn...
Het is een geheim project van Verdonk, let maar op.
Uhm....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Suko het volgende:
@ dVTB Vertel op! (desnoods in een spoiler-tag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uhm....Ha ha, kan geen kwaad hoor, 'k geloof dat praktisch niemand hem kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |