Was dat Manta ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:37 schreef Ole het volgende:
Hoe heet ze ook alweer, die muts die met idols meedeed. Met die moeder die ruzie ging maken met Henk Jan?
Huub is geen derderangs die is tweede rangs Thomasquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huub is geen derderangs die is tweede rangs Thomas
Sorry ik woonde serieus in de Vogelenzang vroeger.quote:
OMG!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Charistiaan en Diana (Lucas & Gea wannabee's)
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG!Die doen me denken aan een vriend van me en zijn vriendin!
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"quote:
Die ja! En vergeet de hemelbed polka niet - te beluisteren op haar eigenste site...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"
De man is een kunstenaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik sta op wacht
Mijn hart doet pijn
Krijg ik verlof
Dan staat er niemand bij de trein
Damn right!quote:
Was wel een topper bij de carnavalquote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"
Ciska: ach ronnie, mijn ronnie, ik had pappa beloofdquote:Op maandag 11 juli 2005 09:42 schreef Suko het volgende:
Ciska Peters, wie kent haar niet.![]()
[afbeelding]
Juist, hij kwam eens langs in Man Bij Hondquote:Op maandag 11 juli 2005 11:46 schreef MadGuy het volgende:
Was dat niet het jochie waarvan zijn ouders dachten een geweldige tattoo op hun schouders te hebben? Met de nadruk op dachten, dus?
Dat was toch een typetje van Wim Sonneveld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:46 schreef Suko het volgende:
Nikkelen Nelis.
[afbeelding]
"Hij zingt op z’n Nederlands. Sommige liedjes heeft hij zelf geschreven, vertaald of bewerkt. De meeste liedjes kan iedereen zo mee zingen, dus een “workshop” op straat is zo gepiept."
Oh my god...(wel te pruimen, half in de lorum op een terras
)
Schande dat ze zulke grote talenten van de tv afhalen terwijl Christine van de Horst er nog steeds zit;)quote:
Niet helemaal, hij had Nikkelen Nelis als typetje geadopteerd, als het ware.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat was toch een typetje van Wim Sonneveld?
Zet ik dat leeghoofd v/d Horst er alsnog bij, super 3e rangs!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:56 schreef brambor het volgende:
[..]
Schande dat ze zulke grote talenten van de tv afhalen terwijl Christine van de Horst er nog steeds zit;)
Waar is Borka eigenlijk gebleven?
Ah man, dat is gewoon de Nederlandse versie van Lili Marleen, hét nummer waar Marlene Dietrich wereldberoemd mee is geworden. Hét liedje over een soldatenliefje.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik sta op wacht
Mijn hart doet pijn
Krijg ik verlof
Dan staat er niemand bij de trein
(enzovoort)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |