Was dat Manta ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:37 schreef Ole het volgende:
Hoe heet ze ook alweer, die muts die met idols meedeed. Met die moeder die ruzie ging maken met Henk Jan?
Huub is geen derderangs die is tweede rangs Thomasquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huub is geen derderangs die is tweede rangs Thomas
Sorry ik woonde serieus in de Vogelenzang vroeger.quote:
OMG!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Charistiaan en Diana (Lucas & Gea wannabee's)
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG!Die doen me denken aan een vriend van me en zijn vriendin!
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"quote:
Die ja! En vergeet de hemelbed polka niet - te beluisteren op haar eigenste site...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"
De man is een kunstenaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik sta op wacht
Mijn hart doet pijn
Krijg ik verlof
Dan staat er niemand bij de trein
Damn right!quote:
Was wel een topper bij de carnavalquote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Kijk eens in mn keel dan zie je me kui-tennnnn"
Ciska: ach ronnie, mijn ronnie, ik had pappa beloofdquote:Op maandag 11 juli 2005 09:42 schreef Suko het volgende:
Ciska Peters, wie kent haar niet.![]()
[afbeelding]
Juist, hij kwam eens langs in Man Bij Hondquote:Op maandag 11 juli 2005 11:46 schreef MadGuy het volgende:
Was dat niet het jochie waarvan zijn ouders dachten een geweldige tattoo op hun schouders te hebben? Met de nadruk op dachten, dus?
Dat was toch een typetje van Wim Sonneveld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:46 schreef Suko het volgende:
Nikkelen Nelis.
[afbeelding]
"Hij zingt op z’n Nederlands. Sommige liedjes heeft hij zelf geschreven, vertaald of bewerkt. De meeste liedjes kan iedereen zo mee zingen, dus een “workshop” op straat is zo gepiept."
Oh my god...(wel te pruimen, half in de lorum op een terras
)
Schande dat ze zulke grote talenten van de tv afhalen terwijl Christine van de Horst er nog steeds zit;)quote:
Niet helemaal, hij had Nikkelen Nelis als typetje geadopteerd, als het ware.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat was toch een typetje van Wim Sonneveld?
Zet ik dat leeghoofd v/d Horst er alsnog bij, super 3e rangs!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:56 schreef brambor het volgende:
[..]
Schande dat ze zulke grote talenten van de tv afhalen terwijl Christine van de Horst er nog steeds zit;)
Waar is Borka eigenlijk gebleven?
Ah man, dat is gewoon de Nederlandse versie van Lili Marleen, hét nummer waar Marlene Dietrich wereldberoemd mee is geworden. Hét liedje over een soldatenliefje.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik sta op wacht
Mijn hart doet pijn
Krijg ik verlof
Dan staat er niemand bij de trein
(enzovoort)
Kom niet aan Tonyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony Neef?
[afbeelding]
Zo te zien valt die op oude mannetjes
Om maar hier even op voort te borduren:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Christiaan en Diana (Lucas & Gea wannabee's)
Hij is nu 15, foto is volgens mij maximaal 1 jaar oud.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:50 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij was Thomas daar nog een klein jochie. Volgens mij wordt die intussen volwassen toch?
Met mat en bling weet Erwin met zijn zoetgevooisde stem en onovertroffen sex-appeal snackbar na snackbar plat te krijgen.quote:Jarenlang al draait hij mee in het muziekcircuit.Begon met z'n Rocky's Drive-Inn Show en staat inmiddels garant voor vele honderde shows in binnen- en buitenland.Stond in diverse voorprogramma's van vele artiesten,om de boel goed los te maken.Nou dat is geen probleem. Met een optreden van ERWIN gaat het dak eraf!!
quote:esley Williams heet oorspronkelijk Lesley John William van Wijk.
Op jonge leeftijd is hij begonnen met muziek maken. Hij is in een band begonnen bij zijn oom, en is nu al 8 jaar solo bezig. Op dit moment word er gezegd dat Lesley Williams een van de meest gevraagde artiesten van Nederland is. Met zijn look-a-like act als zijn grootste idool Andre Hazes word Lesley door heel nederland geboekt.
Ook in het buitenland heeft lesley veel succes. Zo is hij o.a. in Curacao, Gran Canaria, Tormolinos en Budapest al geweest. Lesley is ook in die landen al redelijk bekend. Voor de toekomst wil Lesley niet alleen als de look-a-like Andre Hazes gezien worden, maar ook als de zingende jukebox met zijn ruim 350 nummers.
quote:Hoe kijk je tot op heden terug op jou zang carrière?
Vol TROST kijk ik er op terug, ik heb tot zonder TV en Radio een nummer te pakken wat je kunt beschouwen als een hit.
IK ken een andere Roelvink die er alles aan doet, maar waarbij het maar niet lukt.
Owwwwhhh!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Rachid, de Marokkaanse Frans Bauer
Je kunt integratie ook te serieus nemen, blijkt
Ikk vind het fijn...om hier te zijn...maar mijn hart ligt in mijn dorp, in de woestijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Owwwwhhh!!!!![]()
Die heb ik laatst gehoord!
Iiiiik heb heeeiimmweeee, naar Marokkoooo.... Naar dat land, met z'n dorp in de woestijnnnnn...
Het is een geheim project van Verdonk, let maar op.
Uhm....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Suko het volgende:
@ dVTB Vertel op! (desnoods in een spoiler-tag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uhm....Ha ha, kan geen kwaad hoor, 'k geloof dat praktisch niemand hem kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar.... het is zo zielig. Als zelfs je broer je cd-singles niet wil.... Wie dan wél?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:22 schreef Suko het volgende:
Ha ha, kan geen kwaad hoor, 'k geloof dat praktisch niemand hem kent.![]()
Wie zegt dat de broer de cd niet wil?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ja maar.... het is zo zielig. Als zelfs je broer je cd-singles niet wil.... Wie dan wél?
Die zijn niet derderangsquote:
Ik vind die Diane een beetje enge kop hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Thomas Berge met Christiaan & Diana
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat te denken van deze moderne accordeonist
[afbeelding]
[afbeelding]
Gert is op z'n minst wel tweede rangs. Heel Nederland kan toch wel "Alle Duiven Op De Dam" meezingen?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:46 schreef Suko het volgende:
En wat te denken van een Gert Timmerman.
[afbeelding]
Cathy en Gré zetten zich wel in voor een goed doel!quote:
quote:Hallo beste mensen
Hier even een leuk berichtje van Gonnie stichting de straatmadelief,
zoals we al eerder vermelden, dat oog tv met Chaty en Gre
een programma over onze stichting hebben gemaakt,zijn ze de studio in gedoken met zangeres Gina uit veendam,
zij won in de jaren tachtig de soundmixshow.
Ze besloten om een cd op te nemen die gaat over de oosterparkwijk
De opbrengst van de cd gaat geheel naar een goed doel
Mijn verbazing was dus erg groot toen ik hoorde dat ze onze
stichting hadden uitgekozen.
Zaterdag 3 Juli was de promotie van de cd,in de piccadilly
bowling natuurlijk in het oosterpark.
Wij hebben al heel lang de wens om de vrouwen met een busje naar huis te brengen na twee uur 's nachts. Wij hopen dat met deze actie van Chaty Gre dit mogelijk wordt. Dankzij alle mensen die er aan
meegewerkt hebben,en natuurlijk niet te vergeten de mensen van
oog tv hopen wij dichter bij ons doel te komen.
Dindagavond 5 juli wordt op oog tv aandacht aan de cd promotie gegeven,
dus kijken allemaal.
Ik laat jullie nog wel weten waar de cd te koop is,hij kost vijf euro
maar het is voor een goed doel.
Groetjes Gonnie en Theo
Stichting De Straatmadelief.
volg je hart, Rachid, volg je hartquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ikk vind het fijn...om hier te zijn...maar mijn hart ligt in mijn dorp, in de woestijn
Zag 'm laatst op TVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |