quote:Marathonschaatser, Zanger, Columnist en Grappenmaker
Nog steeds top! Erik Hulzebosch scoorde een grote hit met "Hulzebosch, Hulzebosch", menigeen dacht dat het hier wel bij zou blijven, maar………. Erik ontpopt zich tot een ongekend mediatalent en wordt veel gevraagd op feesten en partijen.
Contracteer Erik ook eens voor zijn hilarische peptalk; motiverend en succes verzekerd.
Nog steeds stromen de aanvragen binnen en lovende kritieken zijn niet van de lucht. Ondanks al deze artistieke "uitspattingen" hebben zijn sportieve prestaties hier niets onder te lijden. Sterker nog, wie kent niet het verhaal dat hij ver na middernacht thuiskwam, een uurtje ging fietsen en 4 uur sliep. `s Middags had de volledige skeelertop 10 km. voor de eindstreep al het nakijken en `s avonds trad Erik gewoon weer op met Normaal.
Kenmerken: Spreekt altijd in eigen dialect. Zingt aanstekelijke feestnummers. Was de grootste favoriet voor winst van de Elfstedentocht in 1997. Publiekslieveling. Geen tacticus, maar beukt door tot de brandstof op is..
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef milagro het volgende:
Ik ben geloof ik terecht gekomen in de afdeling Z artiesten
[afbeelding]
er zijn hele werelden waar ik totaal geen weet van heb
Neu, dat leeft wel degelijk en is héél erg! Smartlappen-genre.quote:
heb ik weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jantje kon niet zo goed van de hele kinderschaar afblijven
Tony Neef?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
of Tony of zo
het gaat me dan ook om de muziek, niet om de ..... uh piekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tony Neef?
[afbeelding]
Zo te zien valt die op oude mannetjes
Ik was ook al enigszins in de war, Johanna heeft een geslachts-operatie ondergaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
PS. ik zie 1 vrouw en 2 mannen, kan iemand de namen verdelen voor me, ik ben het spoor volledig bijster.
Ik heb het boek al, daar had ik een fotootje van geplaatstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef milagro het volgende:
dit gaat nog 4 A-viertjes door, maar ik vond het wel welletjes![]()
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweestquote:
het maakte geen indruk blijkbaar, ik was ze al weer vergeten, excuses.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het boek al, daar had ik een fotootje van geplaatst![]()
Van Lucas en Gea kunnen er nooit genoeg foto's staan in dit topicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
[..]
het maakte geen indruk blijkbaar, ik was ze al weer vergeten, excuses.
we gaan door :
[afbeelding]
Wat grappig, Peter Smulders lijkt op Hans Smoldersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Petra76 het volgende:
[..]
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweest). Het verbaast me dat ie niet door het podium is gezakt. Over foute artiesten gesproken :
![]()
![]()
![]()
http://www.demarokkaansefransbauer.nl/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef fratsman het volgende:
Ik kan Rashid, De Marokkaanse Frans Bauer, niet vinden!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.demarokkaansefransbauer.nl/
Peter is goed!! "Hee hallo meid" blijft natuurlijk een mooie plaat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:59 schreef Petra76 het volgende:
[..]
OMG ja die vent was zaterdag op het Festival van het Levenslied in Tilburg ( ja, ik ben er heen geweest). Het verbaast me dat ie niet door het podium is gezakt. Over foute artiesten gesproken :
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jan en Zwaan hebben anders wel ooit in de Top 40 gestaan hoor, 20 jaar geleden. Ik weet alleen niet meer met welk nummer. Iemand?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:31 schreef Suko het volgende:
Absoluut het meest bekende accordeon-/zangduo/artiestenechtpaar. JAN EN ZWAAN zingen en spelen, samen met hun drummer Jacques, hun oerhollandse meezingers en ander overbekend feestrepertoire !
[afbeelding]
Het kan dus nog erger.
![]()
Jaha...quote:Ronny Jordaan staat voor een avond Amsterdamse gezelligheid voor jong en oud. Modern en het oude Amsterdamse repertoire, vette skihutmuziek of de nieuwste kroeghits, Top 40 of Goud van Oud, Rock and roll of Ballads...
Gewoon lekker feesten ... meezingen ... uit je dak gaan
Uw bruiloft, bedrijfsfeest, braderie wordt een succes met Ronny Jordaan
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
milagro vin Afrikaans lang nie zo gek nie
Beetje nationalistisch maar goed, op scholen in ZA zingen ze het ook..quote:Bobbejaan klim die berg, so haastig en so lastig;
bobbejaan klim die berg, so haastig en so lastig;
bobbejaan klim die berg om die boere te vererg.
Hoera vir die jollie bobbejaan!
O moenie huil nie, o moenie treur nie, die Stellenbosse boys kom weer.
O moenie huil nie, o moenie treur nie, die Stellenbosse boys kom weer.
Die schrijvert is tenminste wel duidelijk en to the point.quote:
ek sien liever die egt romantiek by en manquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die schrijvert is tenminste wel duidelijk en to the point.
The Voice een derderangsartiest ? Jij bent stapelgek , die vent treedt nog altijd op voor bomvolle zalen, en is nog altijd dé meest foute artiest van Vlaanderen ... En eind deze zomer trekt hij andermaal richting Las Vegas ...quote:
dit is wel een klassieker hoor!!!quote:
Heb je Sjef Hoelenpapers al gepost?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ja he? Marmeren achtergrondje, goedkoop lettertype of zwierig krullettertje en een slijmerige blik van de derderangs artiest om de huisvrouwen op te geilen
Dat oorbelletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |