Dat iets te grote Bikkembergs shirt ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:38 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Zag 'm laatst op TV
Ik moet kotsen als ik zo'n iets te dik jochie zie, met dat ringetje en die stekelhaartjes... en iets te gevat voor z'n leeftijd...
![]()
![]()
![]()
Die gedachte kwam al scrollend regelmatig voorbij,quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Daar is maar 1 oplossing voor.
[afbeelding]
![]()
Bonnie bonnie, bonnie kom je buiten zuipenquote:Bonnie St. Claire
bron: TROS
Bonnie St. Claire werd geboren op een boot in Rozenburg als dochter van een binnenvaartschipper. In 1966 werd ze ontdekt tijdens een concert van Peter Koelewijn, toen ze als 17-jarig meisje op het podium een lied mee mocht zingen. In 1967 kreeg ze via Peter Koelewijn een platencontract en maakte ze onder de artiestennaam Bonnie St. Claire haar eerste single.
Een nummer één hit op mijn geboorte dag, dat noem ik niet derderangs.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Tatie het volgende:
[afbeelding]
Brandend zand en een verloren land
Ooh solly tong80, ik dacht dat zesde hans ook mochtenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nummer één hit op mijn geboorte dag, dat noem ik niet derderangs.
Nee deze heeft te veel succes gehad. Pak er nog één.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef Tatie het volgende:
[..]
Ooh solly tong80, ik dacht dat zesde hans ook mochtenBurrrrrrrrrrrrrrrrrp
draai met die malle molen meequote:Barbara Alexandra Reemer (Bandoeng, 17-10-1950) treedt als twaalfjarig kindsterretje op met haar tienjarige broer Franky, die gitaar speelt. Sandra maakt een tiental singles in deze periode. In 1968 vormt Sandra Reemer met Dries Holten Sandra & Andres. Tot 1975 heeft het duo maar liefst 13 top 40-hits. In 1972 bereiken zij een vierde plaats op het Eurovisie Songfestival met Als Het Om De Liefde Gaat. Nog tweemaal vertegenwoordigt Sandra Nederland op het Eurovisie Songfestival, in 1976 op de solotour met The Party's Over (negende plaats) en in 1979 met de groep Xandra (twaalfde plaats). In de jaren tachtig schakelt Sandra, deels onder de hoede van haar toenmalige echtgenoot Ferdi Bolland, over naar een wat volwassener repertoire. Daarnaast is zij actief als televisiepresentatrice en als 'bekende Nederlander'
Ok als je nu Rosie en andres had genoemdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:01 schreef Tatie het volgende:
Ships tong80, tegenwoordig zijn ze wel derde rangs????
De Fles is een culthit. Jan is een held.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:04 schreef Suko het volgende:
En laten we vooral Jan Boezeroen niet vergeten!
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |