Gaan we nu op de Turken kankerenquote:Van de Turkse jongeren haalt 70% een partner uit het land van herkomst naar Nederland; bij Marokkanen ligt dat op 59%. De cijfers komen uit het onderzoek Liefde op maat, partnerkeuze van Turkse en Marokkaanse jongeren, van Leen Sterckx en Carolien Bouw van het onderzoeksinstituut SISWO van de Universiteit van Amsterdam.
Ja, ik had het al gezien, leuk stukje (al had ik al een interview met hem gehoord waarin hij dat standpunt verdedigde). Toch jammer dat ze niet even op het commentaar zijn ingegaan.quote:
Noem het gewoon moslims. Dat is makkelijker.quote:
Omdat ze er zo uitziet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nu wel een beetje medelijden met Verdonk.
Maar natuurlijkquote:Hirsi Ali:" uitlatingen symbolisch"
DEN HAAG VVD-Kamerlid Hirsi Ali heeft haar uitlatingen over haar steun aan de stakende politieagenten "symbolisch" genoemd. Ze zei dat haar opmerkingen niet letterlijk moeten worden genomen.
In de VVD-fractie was wrevel ontstaan over wat werd gezien als een aanval van Hirsi Ali op haar partijgenoot minister Remkes van Binnenlandse zaken. Die wil juist bezuinigen op de politie.
De politica zei onder meer dat wat haar betreft de politie dertig procent meer salaris krijgt. De politie voert bij het ministerie van Binnenlandse Zaken actie tegen de dreigende verslechtering van de arbeidsvoorwaarden
Slecht? Hoezo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
Tering, Sin City is echt een slechte film.
Ik hoorde juist dat ie goed was. Mickey Rourke is een van mijn favoriete akteurs, hij slaat vrouwen, verliest in gevechten, heeft een kunstgebit en zuipt als een drankorgel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
Tering, Sin City is echt een slechte film.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
''On a scale of 1 to 10.......how old is Michael's boyfiend?''
Het zal vast alleen bij praten blijven. Misschien kan ze Marokko zo ver krijgen om voor die vrouwen en eventuele Nederlandse kinderen te zorgen: Verdonk licht Kamer verkeerd voorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef lucida het volgende:
En natuurlijk zal zij ook met haar Marokkaanse collega bewindslieden praten over de culturele eigenaardigheid onder sommige Marokkanen om hun vrouw, vaak berooid van alle papieren en geld, tijdens vakantie in Marokko doodleuk te dumpen.
Ik ook, dattie maar snel over het onrecht in de wereld mag zingen. Zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens ben ik zeer blij dat MJ is vrijgesproken.
ophangen die pedo'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
MJ moet weer is goede muziek gaan maken.
Het zou zo een stripheld kunnen zijn. Of iemand uit StarTrek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
mr. Spong
Ik vond Spong, zoals gewoonlijk, volslagen nietszeggend.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
vonden jullie mr. Spong ook niet een beetje te familiair met z'n "Michael kan een feestje bouwen" ?
Of een rol pepermunt. Extra Spong.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het zou zo een stripheld kunnen zijn. Of iemand uit StarTrek.
Godver te flauw maar ik zit hier hartelijk te lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Of een rol pepermunt. Extra Spong.
Hij is opgevoed als een Jehova's Getuige, krijgt tegenwoordig raad en bijstand van zowel rabbijnen als The Nation of Islam. Volgens mij ook van Jesse Jackson. Volgens mij is hij een eclecticus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
Is MJ een Christen?
Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is opgevoed als een Jehova's Getuige,
"zowel rabbijnen"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is opgevoed als een Jehova's Getuige, krijgt tegenwoordig raad en bijstand van zowel rabbijnen als The Nation of Islam. Volgens mij ook van Jesse Jackson. Volgens mij is hij een eclecticus.
Johan wil altijd snel de schuld afschuiven op de Joden, het is dan ook een echte Christen.quote:
Ik heb nu een grap over pedofilie, die ik voor mij zal houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Johan wil altijd snel de schuld afschuiven op de Joden, het is dan ook een echte Christen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb nu een grap over pedofilie, die ik voor mij zal houden.
Do your own math.....quote:Helft gevangenen België buitenlander
Bijna de helft van alle gevangenen in België zijn buitenlanders, zo heeft de Belgische minister van Justitie, Laurette Onkelinx, laten weten. Zij reageerde daarmee op een vraag van het liberale Kamerlid Hilde Vautmans (VLD). Op 10 april 2005 zaten 4.036 buitenlanders in een Belgische cel, op een gevangenispopulatie die schommelt rond de 9.000.
In België zitten 133 Nederlanders in de cel. De lijst met buitenlandse gevangenen wordt aangevoerd door Marokkanen (1.100), gevolgd door Algerijnen (345), Turken (258), Fransen (234) en Albanezen (148).
Idd, er zitten ongeveer 200.000 Marokkanen in Belgie dus ff kijken:quote:
Ow ja tuurlijk, door het Schengenverdag zitten er wel meer Nederlanders dan Marokkanen in Belgie hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Idd, er zitten ongeveer 200.000 Marokkanen in Belgie dus ff kijken:
0,55^% van de Marokkanen zitten in de gevangenis. Volgens mij zitten er relatief gezien nog meer NL-ers in de gevangenis![]()
http://www.rsf.org/article.php3?id_article=14069quote:Reporters Without Borders has been able to check that, as reported by several news agencies, when a Chinese blogger attempts to post a message containing terms such as "democracy", "Dalai Lama", "Falungong", "4 June" (the date of the Tiananmen Square massacre), "China + corruption", or "human rights", a warning displays saying, "This message contains a banned expression, please delete this expression."
Generally "subversive" messages are displayed on Chinese-hosted forums and blogs but the banned words are automatically replaced with blank spaces.
The Chinese authorities are trying to impose self-censorship on all search engines and blog tools that that wish to operate on its territory. Yahoo !, which was the first, agreed to remove all "subversive" news and information from its search results. Despite repeated requests from Reporters Without Borders, the company's management always declined to discuss the issue.
Google, which has so far refused to censor its search engine, now looks likely to follow in the footsteps of its competitor. When the company announced it was opening an office in China, Reporters Without Borders wrote to its two founders, Larry Page and Sergey Brin, asking them to respond clearly to the question : "Would you agree to censorship of your search engine if Beijing asked you to". Google never replied.
Owja tuurlijk, er zitten hier ook 200.000 Belgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja tuurlijk, door het Schengenverdag zitten er wel meer Nederlanders dan Marokkanen in Belgie hoor.
Aan jou gericht?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geciteerd uit een brief van de Postbank.
Bron : http://www.antiracisme.be/nl/cijfers/cijfers.htm (cijfers 2002)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
Idd, er zitten ongeveer 200.000 Marokkanen in Belgie dus ff kijken:
0,55^% van de Marokkanen zitten in de gevangenis. Volgens mij zitten er relatief gezien nog meer NL-ers in de gevangenis![]()
http://www.washingtonpost(...)AR2005061301550.htmlquote:Defense officials from Russia and the United States last week helped block a new demand for an international probe into the Uzbekistan government's shooting of hundreds of protesters last month, according to U.S. and diplomatic officials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |