Gaan we nu op de Turken kankerenquote:Van de Turkse jongeren haalt 70% een partner uit het land van herkomst naar Nederland; bij Marokkanen ligt dat op 59%. De cijfers komen uit het onderzoek Liefde op maat, partnerkeuze van Turkse en Marokkaanse jongeren, van Leen Sterckx en Carolien Bouw van het onderzoeksinstituut SISWO van de Universiteit van Amsterdam.
Ja, ik had het al gezien, leuk stukje (al had ik al een interview met hem gehoord waarin hij dat standpunt verdedigde). Toch jammer dat ze niet even op het commentaar zijn ingegaan.quote:
Noem het gewoon moslims. Dat is makkelijker.quote:
Omdat ze er zo uitziet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nu wel een beetje medelijden met Verdonk.
Maar natuurlijkquote:Hirsi Ali:" uitlatingen symbolisch"
DEN HAAG VVD-Kamerlid Hirsi Ali heeft haar uitlatingen over haar steun aan de stakende politieagenten "symbolisch" genoemd. Ze zei dat haar opmerkingen niet letterlijk moeten worden genomen.
In de VVD-fractie was wrevel ontstaan over wat werd gezien als een aanval van Hirsi Ali op haar partijgenoot minister Remkes van Binnenlandse zaken. Die wil juist bezuinigen op de politie.
De politica zei onder meer dat wat haar betreft de politie dertig procent meer salaris krijgt. De politie voert bij het ministerie van Binnenlandse Zaken actie tegen de dreigende verslechtering van de arbeidsvoorwaarden
Slecht? Hoezo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
Tering, Sin City is echt een slechte film.
Ik hoorde juist dat ie goed was. Mickey Rourke is een van mijn favoriete akteurs, hij slaat vrouwen, verliest in gevechten, heeft een kunstgebit en zuipt als een drankorgel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
Tering, Sin City is echt een slechte film.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
''On a scale of 1 to 10.......how old is Michael's boyfiend?''
Het zal vast alleen bij praten blijven. Misschien kan ze Marokko zo ver krijgen om voor die vrouwen en eventuele Nederlandse kinderen te zorgen: Verdonk licht Kamer verkeerd voorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef lucida het volgende:
En natuurlijk zal zij ook met haar Marokkaanse collega bewindslieden praten over de culturele eigenaardigheid onder sommige Marokkanen om hun vrouw, vaak berooid van alle papieren en geld, tijdens vakantie in Marokko doodleuk te dumpen.
Ik ook, dattie maar snel over het onrecht in de wereld mag zingen. Zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens ben ik zeer blij dat MJ is vrijgesproken.
ophangen die pedo'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
MJ moet weer is goede muziek gaan maken.
Het zou zo een stripheld kunnen zijn. Of iemand uit StarTrek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
mr. Spong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |