Kun je dat eens aan de hand van wat voorbeelden verduidelijken. Ik heb gisteren - op Fok - note bene nog een lans gebroken voor (meer) solidariteit binnen het nieuwe zorgstelsel van Hoogervorst. Dus waar heb jij het over?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Sinds Lucida hier post bemerk ik een sterke(re) ondermijning van de solidariteit
Niet volgens het artikel wat ik quottte: "Dat hebben A. Menebhi en M. Menmoussa maandag bekendgemaakt in de Marokkaanse hoofdstad Rabat. De oprichters vinden het beleid van minister Verdonk discriminerend en racistisch. Het beleid zou zorgen voor een grotere kloof tussen Nederlanders en islamitische allochtonen.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:05 schreef kLowJow het volgende:
Ook al die titel: Marokkaanse organisaties ageren fel tegen beleid
Terwijl het in beide artikelen toch duidelijk om Marokkaanse en Turkse organisaties gaat. Daarbij zie ik van dat "felle ageren" helemaal niets terug in het artikel.
Die twee Marokkanen die in Marokko geen demonstratie mochten organiseren ja. Maar net als ik dacht jij dat de titel eerder betrekking had op de demonstratie die in Amsterdam gepland staat nietwaar?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet volgens het artikel wat ik quottte: "Dat hebben A. Menebhi en M. Menmoussa maandag bekendgemaakt in de Marokkaanse hoofdstad Rabat. De oprichters vinden het beleid van minister Verdonk discriminerend en racistisch. Het beleid zou zorgen voor een grotere kloof tussen Nederlanders en islamitische allochtonen.
Beide Marokkanen zijn lid van Marokkaanse organisaties in Nederland. "
Nauwelijks een discussie waard... het viel me gewoon op, en ik vind het, zeker als ik naar het artikel in de telegraaf kijk, vrij eigenaardigquote:...hebben Turkse en Marokkaanse organisaties de actiegroep 'Genoeg is genoeg' opgericht.
Inderdaad eigenaardig. Overigens is het artikel van de telegraaf letterlijk gelijk aan die van de elsevier. Zal wel een ANP-tekst zijn.quote:
Laat ze dat "discriminatie en racisme" maar eens hardmaken.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Deze demonstratie wordt georganiseerd door de actiegroep 'Genoeg is genoeg'...
Dat zal ik ze eens laten doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat ze dat "discriminatie en racisme" maar eens hardmaken.
Ze ging bij de Nederlandse ambassade daar langs om een inburgeringstoets af te leggenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat doet Verdonk overigens in Marokko, is dat een provincie van Nederland?
Twijfelde ze dan over haar burgerschap?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze ging bij de Nederlandse ambassade daar langs om een inburgeringstoets af te leggen.
Je kunt daar nu ook cammen... misschien had dat er iets mee te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Twijfelde ze dan over haar burgerschap?![]()
Ze vindt Nederland gewoon een kutland.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef sizzler het volgende:
Ze kon zich niet voorstellen dat Marokkanen naar Nederland kwamen.
Waarschijnlijk verblijft ze in een vijfsterrenhotel in een rijke wijk van de hoofdstad.
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze vind Nederland gewoon een kutland..
Handig, die Nederlandse gevangenissen in Marokko.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef sizzler het volgende:
Waarschijnlijk verblijft ze in een vijfsterrenhotel in een rijke wijk van de hoofdstad.
Best een leuk onderwerp om op af te studeren.quote:The relevance of an irrelevant differentiation strategy on services
Ik zou het op Marrokanen doen....stukkie makkelijker.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Best een leuk onderwerp om op af te studeren.![]()
Je mag mij wel lekker af komen studeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zou het op Marrokanen doen....stukkie makkelijker.
H0: Marokkanen hebben het gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mij hebben ze ook al gevraagd. Kan je nagaan hoe wanhopig ze zijn.quote:
Hoe zit het eigenlijk met die meet?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je mag mij wel lekker af komen studeren..
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Stigmatiserend....quote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
H0: Marokkanen hebben het gedaan.
H1 Marokkanen hebben het niet gedaan.
Sig= 0.000
Far too late. De trein is op stoom en op ramkoers.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mij hebben ze ook al gevraagd. Kan je nagaan hoe wanhopig ze zijn.
Wetenschappelijk verantwoord.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stigmatiserend....
Zijn alle Marokkanen subhuman, untermensch? Waarom deze haat?
Modereren om een volk te vernederen...
Wat hebben ze misdaan?
![]()
![]()
Ik kom.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die meet?
genoeg is genoegquote:
Geert Wilders.quote:
Wij komen samen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, en wie nog meer?
Eigenlijk moeten die Groningers dit regelen. Luilakken.
Ook al laat je de ressentimenten buiten beschouwing, dan nog kun je niet om het feit heen dat het bezoek van minister Verdonk aan Marokko, niet op zo'n ongelikt, verongelijkt en slachtofferig toontje onthaald dient te worden. Als ik het goed heb staat haar bezoek aan Rabat juist in het teken van de problemen die de integratie van veel Marokkanen in Nederland veroorzaken.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:05 schreef kLowJow het volgende:
Ook al die titel: Marokkaanse organisaties ageren fel tegen beleid
Terwijl het in beide artikelen toch duidelijk om Marokkaanse en Turkse organisaties gaat. Daarbij zie ik van dat "felle ageren" helemaal niets terug in het artikel.
Triumph, the insult dog bij Jackson fans:quote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:Jurors in the Michael Jackson child molestation trial have informed the trial judge they have reached a verdict.
Meki!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.newspaperindex(...)paper-by-circulation
check nr. 75
Ik gok op vrijspraak.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Triumph, the insult dog:
[[url=http://img248.echo.cx/img248/6433/fans4dx.th.jpg]afbeelding][/URL]
"Off course he's innocent. Look. Would these faces lie to you?"
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef lucida het volgende:
[..]
Ook al laat je de ressentimenten buiten beschouwing, dan nog kun je niet om het feit heen dat het bezoek van minister Verdonk aan Marokko, niet op zo'n ongelikt, verongelijkt en slachtofferig toontje onthaald dient te worden. Als ik het goed heb staat haar bezoek aan Rabat juist in het teken van de problemen die de integratie van veel Marokkanen in Nederland veroorzaken.
Is mij bekend, al deel ik je mening over segregatie niet het bekt iig wel lekker.quote:Maar dat is niet het enige doel van haar bezoek. Ze wil ook praten over het probleem van de dubbele nationaliteit, een status aparte die door de meerderheid van de Nederlanders niet op prijs wordt gesteld - en niet alleen omdat het segregatie in de hand werkt.
Dat waag ik te betwijfelen. In het interview dat op lokatie met haar afgenomen werd repte zij er in ieder geval met geen woord over.quote:En natuurlijk zal zij ook met haar Marokkaanse collega bewindslieden praten over de culturele eigenaardigheid onder sommige Marokkanen om hun vrouw, vaak berooid van alle papieren en geld, tijdens vakantie in Marokko doodleuk te dumpen.
Geen idee waar je hiermee op doelt.quote:Het laat zich raden dat de kritiek van beide moslims op minister Verdonk vooral geuit wordt, omdat zij en hun achterban, bang zijn hun cultuurgebonden privileges kwijt te raken. Onmenselijke praktijken die volstrekt niet stroken met de spelregels van een moderne Westerse rechtsstaat en, waarvan we terecht zeggen: 'genoeg is genoeg'!....
Alweer, hier repte ze met geen woord over.quote:Een beetje standvastige minister is trouwens allang immuun voor de standaardverwijten die dan al weer gauw te horen zijn, te weten: discriminatie en rechtsongelijkheid. Terwijl het er hier gewoon om gaat zakelijke onderhandelingen, waarbij Verdonk o.a. de rechtspositie van Marokkaanse vrouwen bespreekbaar wil maken en, waar mogelijk verbeteren. Ik begrijp niet hoe iemand daar met een beetje gezond verstand tegen kan zijn.![]()
De digitale wereld kent nauwelijks nog begrenzingen. Meningen die hier als onwelgevallig worden geweerd, worden elders zondermeer geprezen. Een linkje hier levert weer een x aantal hits elders op. En ondanks deze digitale vorm van "crossposting" is het een gemis dat een user als sjun kennelijk op dit forum niet meer welkom is.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gezocht: webloggers
The power of sjun's revenge!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |