nee... idd...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijden er in 10minuten doorheen jassen vind ik niet echt een uitgebreide samenvatting gasten
Hahahhaha ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Joost; ik heb het ook niet op het Limburgs accent, maar mensen napraten op tv doe je niet.
lulquote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Joost; ik heb het ook niet op het Limburgs accent, maar mensen napraten op tv doe je niet.
Niet live op tv neequote:Op zondag 12 juni 2005 00:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hahahhaha ik dacht precies hetzelfdeHet is verleidelijk.. maar je DOET het niet
Hij viel erg sterk in hoor. En qua potentie is ie echt wel een van de meest talentvolle.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vond Lionel Messi nou niet bepaald de meest waardevolle speler van de dag.
Jan Joostquote:Op zondag 12 juni 2005 00:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Joost is best wel tof, dit past beter bij em dan het Sportjournaal presenteren.
En die garpjes van em mogen dan ook wel
Als het puur om de meest talentvolle zou gaan hadden ze bij de NOS net zo goed van te voren al een lijstje kunnen maken in plaats van net te doen dat ze de wedstrijden hebben ge-evalueerd en daaruit de meest 'waardevolle' te kiezen. Want Messi was nou niet bepaald de meest indrukwekkende speler die ik vandaag heb zien spelen (in de samenvattingen).quote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij viel erg sterk in hoor. En qua potentie is ie echt wel een van de meest talentvolle.
Stefkuh, check je mail
Nee.. helaas... dat soort wedstrijden hadden toch wel gemogen ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:17 schreef Grimli het volgende:
de wedstrijd Brazilie - Nigeria even live uitzenden is er weer niet bij
iddquote:Op zondag 12 juni 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nee.. helaas... dat soort wedstrijden hadden toch wel gemogen ja.
Canal+quote:Op zondag 12 juni 2005 00:17 schreef Grimli het volgende:
de wedstrijd Brazilie - Nigeria even live uitzenden is er weer niet bij
Chili - Honduras was anders 200x boeiender dan Argentinië - USA.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:20 schreef Grimli het volgende:
tja dat ze Honduras - Chili niet live uitzenden, kan ik me voorstellen
maar vandaag hadden ze best Argentinie - USA over Ned2 kunnen gooien want er was toch geen bal op de zender
7-0 ? Ja, dat zal vast boeiender en vooral spannender geweest zijn...quote:Op zondag 12 juni 2005 00:31 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Chili - Honduras was anders 200x boeiender dan Argentinië - USA.
Idd, wat een mooie poeierd was dat!quote:
idd.. veel doelpunten is juist bijna nooit boeiend. Of je moet het over wedstrijden hebben a la Liverpool-Milanquote:Op zondag 12 juni 2005 00:32 schreef Grimli het volgende:
daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze wedstrijden met grote namen best live kunnen doen
Honduras was gewoon slecht!
Die zat er inderdaad lekker in. Ik had meer verwacht van de Turken, vaak zijn die fysiek al een stuk verder op jonge leeftijd, maar nu vielen ze wat tegen. Ook het grote supertalent Adu heb ik niet veel gezien.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:17 schreef Maquiladora het volgende:
Wat een doelpunt die 2-1 van de Chinezen tegen de Turken
Inderdaad, Diekmanquote:Op zondag 12 juni 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verheug me enorm op dinsdag, dan ga ik naar het Arke (en niet het Diekman Arno Vermeulen)
Graag even checken of ze een Nederlands paspoort hebben en dan afnemen!!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
Altijd gezellig dat -20 voetbal:
Duel China-Turkije loopt uit de hand
Met nog zo´n twintig minuten op de klok sloeg de spreekwoordelijke ´vlam in de pan´. Bij het te lang treuzelen van een Chinese speler voor een ingooi werd het een Turkse supporter te veel. Hij gooide een gesloopt stoeltje het veld in. Dit zorgde voor een kettingeffect. Direct werden achter het Chinese doel een aantal vuurwerkfakkels afgestoken. Het zicht was door de rook voor iedereen op dat moment verdwenen en daar werd gretig gebruik van gemaakt.
Diverse stoeltjes werden gesloopt en richting het veld gegooid. Na afloop van de wedstrijd werd de hele BunnikSide ontruimd en werd de politie erbij gehaald. Niemand mocht meer deze tribune op, dus ook niet de paar duizend onschuldige toeschouwers. Gelukkig werden deze een kwartier voor aanvang van de wedstrijd Oekraïne tegen Panama in een ander vak ondergebracht
Gaaf zeg!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:15 schreef pekel het volgende:
Zoow..ff pauze gekregen van Fifa.
Ik ben vanavond in Emmen dus Fifa-vlaggendrager, en daarnaast ben ik ook runner van de fotografen.. Ik zit achter het doel van de Noord(gamma)-tribune, bijna op het veld.
.
Ja ik hoorde de muziek ben er maar niet naar binnen gegaan want als ik daar eenmaal zit kom ik er zo nog niet wegquote:Op zondag 12 juni 2005 13:47 schreef NeedeRadicals het volgende:
Die Adu viel mij inderdaad ook erg tegen..
Heb trouwens die Messi bij Argentinie helemaal niet gezien,maar waarschijnlijk lag dat aan de drank. 3 euro voor een "large" bier..commercieel gebeuren daar. gelukkig was bij ons het supportershome open!
Nee in de hoek. 26quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaten jullie achter het doel Dos?
Ja omdat ik er iets telaat bij wasquote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan had je dus kaarten van 20 euro. Ik zit dinsdag in vak 34.
je rent met de fotorolletjes naar de ontwikkelaarquote:Op zondag 12 juni 2005 13:15 schreef pekel het volgende:
Zoow..ff pauze gekregen van Fifa.
Ik ben vanavond in Emmen dus Fifa-vlaggendrager, en daarnaast ben ik ook runner van de fotografen.. Ik zit achter het doel van de Noord(gamma)-tribune, bijna op het veld.
.
Ja, dom is dat zeg. Ik was te laat voor de 10 euro kaarten, maar 15 gaat ook nog wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja omdat ik er iets telaat bij was
we zaten tegen het scherm aan 20cm naar links en het koste 15 euro.
Ik ben er bij geweest en ik moet zeggen dat Honduras te vergelijken is met het 6e van één of andere amateurclub. De verdedigers kunnen niet verdedigen en opbouwen. Middenveld is zwak, al stond daar 1 speler die me wel positief opviel, nummer 10. En de aanval stelt ook niet veel voor, in de spits staat 1 of andere krachtige neger zonder techniek...quote:Honduras was lekker bezig...
Overtreding was ook schandalig.quote:Duitsers zonder Hampel door dwaze actie
12/6/2005 16:08
Voor Oliver Hampel is het WK onder-20 voorbij. De Duitse jeugdinternational hield aan het gewonnen duel met Egypte een scheen- en kuitbeenbreuk over.
Hampel was in de laatste minuut het slachtoffer van een drieste actie van Mohamed Mahmoud. De gefrustreerde Egyptenaar stapte wild over de bal heen vol op het kuitbeen van de Duitse middenvelder. Het leverde Nano een rode kaart op terwijl Hampel per brancard van het veld moest.
Door de blessure is de middenvelder van Hamburger SV minstens een half jaar uitgeschakeld. De negentienjarige Hampel is de vierde basisspeler op wie bondscoach Michael Skibbe geen beroep meer kan doen.
'Dat het WK voor hem op deze manier al na negentig minuten moet eindigen, is tragisch en zeer bitter', baalde een teleurgestelde Skibbe. Hampel kwam in de 46ste minuut als invaller het veld in.
Eerder moest de trainer al een streep halen door de namen van Lukas Podolski (speelt op Confederations Cup), Mario Gomez en Lukas Sinkiewicz (beiden geblesseerd.
preciesquote:Op zondag 12 juni 2005 16:47 schreef Maquiladora het volgende:
Gewoon die Egyptenaar schorsen voor het rest van het toernooi.
Yup.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef Stefkuh het volgende:
Nog altijd 0-0 ... welke wedstrijd was nou ook alweer op Canal+ ? BRA-NIG? En ist wat?
Ben benieuwd... anders moet ik toch nog eens kijken of die aloude truuk om via je TV kaart Canal+ te cracken nog werktquote:Op zondag 12 juni 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.
Wel aardig. Brazilië komt erg sterk op me over. Spelen goed, technisch begaafd. Doelpunt net afgekeurd van Brazilië. Nigeria is ook absoluut niet slecht, lopen een paar redelijke voetballers.
Wellicht dat Van der Vaart nu een concurrent minder heeft.quote:Door de blessure is de middenvelder van Hamburger SV minstens een half jaar uitgeschakeld. De negentienjarige Hampel is de vierde basisspeler op wie bondscoach Michael Skibbe geen beroep meer kan doen.
je meente hetquote:Op zondag 12 juni 2005 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beiden wedstrijden met een kwartier nog steeds 0-0.
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
je meente het
Hmmz zo heeft mijn blauwe tussenstand text in dat schema weinig nut
Als je het over de duvel hebtquote:
verdomme, Brazilie moet ff winnenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede redding keeper Nigeria.
Pfff ja hequote:Op zondag 12 juni 2005 19:35 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zit echt niet veel soeps bij. Dit toernooi valt niet te verliezen door NL.
Bovendien, wij hebben Quicky Owusu.
idd een anti-klimaxquote:Op zondag 12 juni 2005 19:42 schreef fanneke het volgende:
Zojuist Brazilië-Nigeria gezien. Tot nu toe de slechtste wedstrijd die ik op het toernooi heb gezien.
Ben blij,kom er net van terug maar je werd er niet vrolijk van,Colombia wilde wel maar kon niet en de Italianen waar nog erger dan Italiaans.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:33 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat tenminste dan Italië-Colombia niet op het open net kan worden uitgezonden.
Niet gebleven voor de 2e wedstrijd??? Of wil je Zwitserland (met Senderos en Djourou) tegen Zuid-Korea zien?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij,kom er net van terug maar je werd er niet vrolijk van,Colombia wilde wel maar kon niet en de Italianen waar nog erger dan Italiaans.
Een meer dan terechte overwinning van Colombia,zeer snel vergeten deze wedstrijd.
En oja,tis en blijft een belachelijke regel,"bal niet aan mogen raken na het fluitsignaal",2 gele kaarten daardoor.
Syrie v Canada nodigt niet bepaald uit maar misschien zit ik er helemaal naast.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet gebleven voor de 2e wedstrijd??? Of wil je Zwitserland (met Senderos en Djourou) tegen Zuid-Korea zien?
Tja.. in het begin was het ook wennen met het geel voor uittrekken voor shirt.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij,kom er net van terug maar je werd er niet vrolijk van,Colombia wilde wel maar kon niet en de Italianen waar nog erger dan Italiaans.
Een meer dan terechte overwinning van Colombia,zeer snel vergeten deze wedstrijd.
En oja,tis en blijft een belachelijke regel,"bal niet aan mogen raken na het fluitsignaal",2 gele kaarten daardoor.
je mag de bal helemaal niet aanraken,dus ook niet teruggeven aan de tegenstanderquote:Op zondag 12 juni 2005 20:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Maar als je de bal terugschopt en de tegenstander houdt m niet tegen krijg je dan ook geel?
Canal plusquote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef Spideyman het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens op tv te volgen??
Ja nakendquote:
Geen idee. Colombia kwam erg sterk over in de samenvatting. Syrië lijkt me niet al te sterk.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn Colombia en Syrie wat Schig?
Moreno volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2005 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heette die ene Colombiaanse spits (volgens mij met zwarte krullen), waarbij ze nog zeiden dat we hem in de gaten moesten houden?
Productie... ja dat is het, maar hier kan iig via de site worden gestemd, dus geen commercieel ge-sms.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:47 schreef okee6 het volgende:
Is natuurlijk vrij logisch dat ze voor het toernooi al een lijstje maken. Iemand als Petrovic hadden ze ook verplicht iemand van vandaag kunnen laten kiezen, maar Fabregas stond er waarschijnlijk ook al bij. TV is tegenwoordig merendeel productie, er moet tenslotte ook commercieel op gestemd kunnen worden.
Ja 't is geen SBS, maar de tulp in jouw icoon zegt iets soortgelijks; Nederland moet perse het grote WK binnenhalen, dus alle aandacht is welkom! En namen van grote clubs danwel landen spreken nu eenmaal net wat meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld voetballers van landen die weer snel naar huis gaan. Ik ga er in elk geval vanuit dat men nu al een lijst heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Productie... ja dat is het, maar hier kan iig via de site worden gestemd, dus geen commercieel ge-sms.
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Het was het bijna,een geweldige dag voor Colombia.
Botero 10 seconden tekort voor de eindzege in Frankrijk.
Een onbegrijpelijke diskwalificatie voor ons aller Juan Pablo,maar als je Schumacher heet mag je zoveel meer.
Doch de jeugd voetballers van Colombia knakten de Italianen.
Geweldig.
Geen bijzondere wedstrijd,werd hiervoor vermeld.
Flauwekul,je moet eens weten wat er in die jongens omgaat,tegen Italie!
Wij tegen Italie,dat zal zwaar worden.
Leuk is,een van de spelers,vandaag reserve,woont bij mij in de buurt en kwam na kwalificatie naar mij toe met de vraag of ik een atlas had,hij wilde weten waar dat Holland ergens lag.
Holland mag voor mij best ver komen dit tournooi,hetzelfde voor die jongens uit Colombia.
Tussen haakjes Saladito woont in de buurt van Cali in Colombia
ahja.. een toernooi heeft toch een logo nodig? Kvind het een mooie ook nog en heb daar Holland van gemaakt. Kijk ik snap wel wat je bedoelt, maar de logica van een lijst in het begin is mij wel duidelijk, als gaan de weg het toernooi andere spelers opstaan die NIET worden genoemd, dán vind ik dat gek ja. Nu niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja 't is geen SBS, maar de tulp in jouw icoon zegt iets soortgelijks; Nederland moet perse het grote WK binnenhalen, dus alle aandacht is welkom! En namen van grote clubs danwel landen spreken nu eenmaal net wat meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld voetballers van landen die weer snel naar huis gaan. Ik ga er in elk geval vanuit dat men nu al een lijst heeft.
Net als dat doelpunt van die Chinees, gisteravond hing er ook weer een goal fijn in. Met een mooi doelpunt red je het niet, vandaar dat daar dan ook weer een competitie voor is
Welke speler bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Een onbegrijpelijke diskwalificatie voor ons aller Juan Pablo,maar als je Schumacher heet mag je zoveel meer.
Geweldig.
Leuk is,een van de spelers,vandaag reserve,woont bij mij in de buurt en kwam na kwalificatie naar mij toe met de vraag of ik een atlas had,hij wilde weten waar dat Holland ergens lag.
Holland mag voor mij best ver komen dit tournooi,hetzelfde voor die jongens uit Colombia.
Messiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Op wie moet ik letten bij Argentinië? Spelen daar nog jonge Maradona's?
Ow de diskwalificatie van Montoya was trouwens terechtquote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Geweldig.
Idd veel dingen zijn gewoon slecht geregeldquote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef Frenkie het volgende:
Grote ontevredenheid over WK onder 20
heftig stuk, maar wel waar. Zonde dat er zo weinig op tv komt!
Uhm, denk je dat er niet genoeg voetbal op tv is? Er zijn ook nog mensen die niet van voetbal houden... Die klagen nu al steen en been dat alles moet wijken voor voetbal.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Kut-KNVB en Kut-NOS onderwaardeert al jaren jeugdvoetbal. Ik heb laatst genoten van het EK-17 op Eurosport, dat soort toernooien moeten gewoon veel vaker op het publieke net komen i.p.v. miljoenen stoppen in een klote dramasoap als het Glazen huis. De hele middag en nacht klote-journaals herhalen, daar zijn ze wel goed in.
Hoop dat tegen de tijd dat het WK2006 begint eindelijk eens professioneel Oranje gevolgd wordt i.p.v. die korte flitsen in het Sportjournaal. Ik wil zoals ze dat in D'land deden met Voller op het EK live persconferentie's op het publieke of commerciele net, en ik wil via internet de complete training volgen i.p.v. die domme Bert Maalderink samenvattingen met alleen de goals.
Ze verschuilen zich nu nog achter de rechten die de commercielen rondom Oranje hebben met de kwalificatie, maar het hoofdtoernooi is in handen van de NOS, en het moet maar eens afgelopen zijn met die mini-reportages van 3 minuten per Sporjournaal waarna weer dat achterlijke saaie turnen of wielrennen voorgeschoteld wordt.
Vandaar de suggestie om de keuze aan de kijker zelf over te laten en via internet de trainingen, oefenpotjes en persconferentie' aan te bieden (stream of download). De NOS neemt toch altijd alles op, en edit daar dan een 3 minuten-item van voor het Sportjournaal. Daar zit ik niet op te wachten, op dat soort flits-TV waar alleen wat goals geshowed worden en wat cliche vragen gesteld worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, denk je dat er niet genoeg voetbal op tv is? Er zijn ook nog mensen die niet van voetbal houden... Die klagen nu al steen en been dat alles moet wijken voor voetbal.
Wilfred nog tegengekomen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef pekel het volgende:
http://www.knooiwark.nl/users/spbe/110605/brazilie2.jpg
Mooie grote foto van het afgekeurde doelpunt van Brazilie..
Beetje overtrokken, ik kon wel gewoon kaartjes bestellen online en aangeven in welk vak je wilt zitten. Maar het klopt wel dat er niet extreem veel aandacht is, terwijl zo'n toernooi wel in eigen land is. Misschien komt dat nog wel als Nederland door de poulefase is.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef Frenkie het volgende:
Grote ontevredenheid over WK onder 20
heftig stuk, maar wel waar. Zonde dat er zo weinig op tv komt!
Hmm. Harris kan op links en centraal, eigenlijk zelfs ook op rechts. Urby is linksback, en Augustien is volgens mij rechtshalf. Wel een Afellay vervanger dus, die ook linkshalf speelt.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Medunjanin speelt niet op de positie van Afellay. Dat doen Emanuelson en Augustien
Dat laatste (gehandicapte inwoner) is er trouwens uitgeknipt in de herhaling van het WK -programma.quote:EMMEN - Wethouder Henk Jumelet van de gemeente Emmen zegt zeer tevreden te zijn over de inzet van de vrijwilligers afgelopen zondag tijdens de twee wedstrijden op De Meerdijk in Emmen. Het was of de 400 vrijwilligers uit het noorden van het land al vele jaren met elkaar samenwerken, constateerde de Emmer wethouder tevreden. Toch zijn ook mensen boos. De uitzending van het BNN/NOS programma zondagavond om 22:30 uur over de start van het WK tot 20 in Emmen kan op weinig bijval rekenen.
Diverse inwoners van Zuidoost Drenthe hebben zich mateloos geërgerd aan opmerkingen als Drentse ‘drank, jenever en achterdocht’ en de ‘Samba op het veen’. Ook de korte sfeerreportage op de Meerdijk is door velen als ‘ver onder de maat’ ervaren. Daarin werden diverse oude mensen geïnterviewd die niets met het voetbal van doen hadden. Vooral boosheid is er om omdat met een gehandicapte inwoner van Emmen de draak werd gestoken.
quote:Verder kijk ik naar de samenvattingen van de andere wedstrijden op het WK. Kameroen maakte wel indruk op me. Wat? Doen die niet mee? Tjonge, dan zou ik echt niet weten welke ploeg ik heb gezien.
De beste 4 nummers 3 gaan verder. Het systeem dat ook gold bij het echte WK toen er slechts 24 deelnemers waren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:20 schreef brighton het volgende:
Leuke foto's pekel
Ik lees trouwens net dat de eerste drie uit de groep doorgaan naar de volgende ronde, dat wist ik helemaal niet
Je bedoelt Tristan Ooms van gisteravond?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:38 schreef tong80 het volgende:
Iemand dat verslag met Erwin Looms gezien ? Zo kan het dus ook gaan. Triest geval.
dan moet je wel sterk in je schoenen staan ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je bedoelt Tristan Ooms van gisteravond?
6 knieoperaties en op z'n 23e afgekeurd. Werkt nu als order-pikker terwijl al z'n ploegmaatjes van toen bakken met geld verdienen.
moet je hier ff rondkijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef Stefkuh het volgende:
ik neem toch aan dat er zat andere landen zijn die wel wat uitzenden van hun land live? Valt er niet ergens streaming te kijken?
iemand?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:27 schreef dvdk het volgende:
IS er stadion verkoop in Utrecht voor deze 2 wedstrijhden:
17-6 aanvang 17:30 uur Marokko-Chili
17-6 aanvang 20:30 uur China-Panama
mvg.
quote:Ali B als voetbalcommentator
Polsbandjesdrager en Marocrappert Ali B. gaat voetbalcommentaar geven. Dat is de straf voor de dorpse Utrechters omdat ze tegen koopzondag stemden. Ali gaat het jeugd WK topperje Marokko-Chili van commentaar voorzien, dus ga er lekker voor zitten. Even voor de goede orde Ali: die Chilenen zijn snoeihard, hakken feilloos in op achillespezen en hebben ook een mooie traditie inzake het rammen met de elleboogjes. Dat is geen racisme, zo zijn Chilenen nu eenmaal. Het is maar dat je 't weet!
is kijken voor hoeveel geld die straks op Marktplaats staan...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Messie is wel een ster in wording.
Finale is trouwens uitverkocht.
Weet ik niet meer, maar hoop wel dat met hem niet hetzelfde gebeurd als met Portillo van Real. Zoveel sterren voor je dat je niet door KUNT breken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Is die gast toen ook niet ingevallen tegen Chelsea?
* Spideyman is erbijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Waar speelt die Messi? Nog in Argentinië?
Volgende week zaterdag trouwens naar Brazilie-Zuid Korea en Argentinië-Duitsland.
Misschien moet hij maar eens uitgeleend worden aan Ajax.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar hoop wel dat met hem niet hetzelfde gebeurd als met Portillo van Real. Zoveel sterren voor je dat je niet door KUNT breken.
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar eens uitgeleend worden aan Ajax.![]()
Emmen heeft echt geluk gehad met de loting. En ik hoorde dat Nederland en België 2018 op het oog hadden... Maak je dat nog mee tong?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Zijn wel leuke wedstrijden die jullie hebben uitgekozen.
Het valt me zowiezo mee met de publieksopkomst. Misschien mogen we na een geslaagd jeugd-WK ooit het grote WK organiseren.
Op je 55ste ben je in de bloei van je leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Emmen heeft echt geluk gehad met de loting. En ik hoorde dat Nederland en België 2018 op het oog hadden... Maak je dat nog mee tong?![]()
Nee, dat was een andere Argentijn. Maxi.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Is die gast toen ook niet ingevallen tegen Chelsea?
Was de openingsceremonie niet afgelopen vrijdag al???quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:13 schreef pekel het volgende:
Ik ga echt aanstaande zaterdag al naar Argentinie - Duitsland en Brazilie - Zuid-Korea Zwansen
Zelf zit ik na de openingsceremonie op de hoofdtribune, ergens in zo'n vak aan de buitenkant..
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was de openingsceremonie niet afgelopen vrijdag al???![]()
ik weet niet... ze zijn 17e geëindigd toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef MaxPower het volgende:
Shit zeg, wilde vanmiddag kaarten halen voor 22 juni in Emmen, is dat ook al uitverkocht.
Krijgen de mensen in Emmen nooit fatsoenlijk voetbal te zien ofzo?
Yup, geboren en getogen. Nu Deventer trouwens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja jij kwam ook uit Emmen ofniet? Ik zit op Oost.
Dat is zeker een mooi plekje!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Yup, geboren en getogen. Nu Deventer trouwens.
'kheb kaartjes voor vak 20, 2e rij, prima plaatsen dus!
Ohja! dat was die nederlander! verdomd!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:50 schreef brighton het volgende:
In Groep C kreeg de Nederlandse Hondurees Neri Turcios (Robert Winter) rood in 17e minuut en Honduras verloor weer flink, met 5-0 van Marokko...
WAT EEN KUTREGEL!!!!!!!quote:
Denk om je hartquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
WAT EEN KUTREGEL!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Chili drukt constant op het doel van Spanje. Nu met 10 man wordt dat natuurlijk minder. Bedankt FIFA. Je maakt zo wedstrijden kapot!
Zal een kutregel zijn.. maar je bent wel dom als je dat twee keer laat gebeuren natuurlijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
WAT EEN KUTREGEL!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Chili drukt constant op het doel van Spanje. Nu met 10 man wordt dat natuurlijk minder. Bedankt FIFA. Je maakt zo wedstrijden kapot!
Ja idd, paar keer egzien al, maar dan nog... ik vind de regel op zich niet zo slecht, amar er moet WEL onderscheidt gemaakt worden... zoals bijv die Marokkaan die scoorde, snel wilde aftrappen en geel kreeg. Dan is zo duidelijk dat een ploeg het spel juist wil verSNELLEN dat het nergens over gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Suijk het volgende:
Tja hij heeft wel gelijk. Je ziet soms ook aan de scheids dat ze denken: Godver, moet dat nou...
Ze hebben duidelijk harde instructies gekregen.
Zeker, maar het interpreteren van de regel doen ze (nog?) niet. Ik weet nog niet of deze regel er uiteindelijk door komt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja idd, paar keer egzien al, maar dan nog... ik vind de regel op zich niet zo slecht, amar er moet WEL onderscheidt gemaakt worden... zoals bijv die Marokkaan die scoorde, snel wilde aftrappen en geel kreeg. Dan is zo duidelijk dat een ploeg het spel juist wil verSNELLEN dat het nergens over gaat.
TT geeft nummer 4? (andere SIlva en RObusté ? Maar ja jij hebt Canl + dus jij zal het beter weten dan denk ik?quote:
wow... zo heb je een doelsaldo van +7 en zo zit je weer op 0quote:
Canal+ verslaggever zei dat het z'n 5de was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
TT geeft nummer 4? (andere SIlva en RObusté ? Maar ja jij hebt Canl + dus jij zal het beter weten dan denk ik?
Dan zal Spanje - Honduras vast ook een doelpuntrijke wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef brighton het volgende:
Haha, Chili wint zaterdag met 7-0 van Honduras en nu met 7-0 achter tegen Spanje
heb je GVD Canal+ gaatie lopen slapen... t'is toch niet waar he!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Canal+ verslaggever zei dat het z'n 5de was.
Ik kijk pas vanaf de 0-3, heb liggen slapen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
heb je GVD Canal+ gaatie lopen slapen... t'is toch niet waar he!
Voor straf nodigt Bliksem iedereen die geen Canal+ heeft uit voor de overige wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef johannes1986 het volgende:
hm das idd vrij lelijk..
en dat terwijl ik elke wedstrijd zou willen zien als ik canal + had![]()
haha ik had dat laatst tijden FA Cup.. Was na 15min in slapa gevallen en werd wakker toen de tweede verlenging begonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga even een halfuurtje liggen voor het voetballen, toen was het tegen tienen ineens
Llorente scoorde afgelopen zaterdag al 1 keer tegen Marokko. Vanavond 4 keer. 1+4=5. Verslaggever Sierd de Vos kan dus beter tellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Canal+ verslaggever zei dat het z'n 5de was.
Ik kijk pas vanaf de 0-3, heb liggen slapen
Ah ik snap hem. Dat heb ik niet gehoord denk ik dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Llorente scoorde afgelopen zaterdag al 1 keer tegen Marokko. Vanavond 4 keer. 1+4=5. Verslaggever Sierd de Vos kan dus beter tellen.
14 - 0quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:19 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan zal Spanje - Honduras vast ook een doelpuntrijke wedstrijd worden![]()
Die tweede gele kaart kreeg die Chileen omdat ie de bal tegenhield die anders verder zou rollen. Wilde dus absoluut niet het spel vertragen. Belachelijke gele kaart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja idd, paar keer egzien al, maar dan nog... ik vind de regel op zich niet zo slecht, amar er moet WEL onderscheidt gemaakt worden... zoals bijv die Marokkaan die scoorde, snel wilde aftrappen en geel kreeg. Dan is zo duidelijk dat een ploeg het spel juist wil verSNELLEN dat het nergens over gaat.
Omdat de publieke omroep het niet om de kijkcijfers doet denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom Piet weer
Ben dus niet de enige die zich er aan stoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef TheHolyOne het volgende:
Weer het DIEKMAN, oh oh oh oh
Die was wel redelijk dom ja. Wel mooi stukje theater van die Marokkaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef numero_uno het volgende:
Wat een rotschop van die Turcios
idd.. gewoon mensen die zich laten zien! Die Adu zal best in potentie een goede speler zijn, in DIT toernooi heeft ie nog nauwelijks iets laten zien, dat lijstje dat vast ligt waarover al eerder is gesproken, neemt nu wel hele vreemde vormen aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik had die Spanjaard genomineerd
Die staat vast niet op dé lijstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik had die Spanjaard genomineerd
Dan maken ze een hele leuke repo met Adu en nomineren ze Llorente als meest waardevolle speler... ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan het mij ook wel enigzins voorstellen dat dat van te voren vastligt.
Stel dat Llorente 4x scoort in een wedstrijd die om 20:30 begon, zoals vanavond gebeurde.
Zo kunnen moeilijk om 22:30 naar het spelershotel rennen om nog een reportage te maken.
Ja ik vroeg me ook ineens af "Komt het dáár vandaan?"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahaha...what does kletskoppen mean?
Verslaggever: Someone who talks too much
Piet weet alles toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ja hoor Piet weet hoe geblesseerd Afellay is...
muhuhuuuuuu zonder BNN was er zoiezo weinig geweest, aangezien BNN initiatief nemer is van een dagelijks journaal. Maargoed je kan je ook overál aan ergeren uiteraard. Ben iig blij dat BNN nog aandacht wil besteden aan zo'n toernooi en bij de Paralympics. En daarnaast heeft BNN eigenlijk nog steeds de minste ruimte, want Jan-Joost van Gangelen heeft geen fuck met BNN te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:45 schreef Spideyman het volgende:
Kan die Jan-Joost asjeblieft afgevoerd worden naar Siberie. Wat een eikel zeg. Laat z'n gasten niet uitpraten, gebruikt woorden als 'flex' en 'chill' en z'n kleding staat me ook niet aan. Wat verkracht dat hele BNN dit programmaWat is hier de doelgroep? Verstandelijk gehandicapten tot 11 jaar? Alles moet snel en net even anders met verschillende camerastandpunten in de studio. Gevolg: uberoppervlakkige gesprekken en mislukte shots van een nog lelijker decor.
Ik erger me er dood aan.![]()
ow BNN heeft zeker weten het format samen met jan-joost opgezet. vergelijk z'n taalgebruik en invulling van het programma maar eens met een normale SS-uitzending. wat ze nu laten zien is een belediging voor de kijker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
muhuhuuuuuu zonder BNN was er zoiezo weinig geweest, aangezien BNN initiatief nemer is van een dagelijks journaal. Maargoed je kan je ook overál aan ergeren uiteraard. Ben iig blij dat BNN nog aandacht wil besteden aan zo'n toernooi en bij de Paralympics. En daarnaast heeft BNN eigenlijk nog steeds de minste ruimte, want Jan-Joost van Gangelen heeft geen fuck met BNN te maken natuurlijk.
Alleen die Piet de Visser, te korte samenvattingen en de al bestaande lijst van waardevolle speler verkiezing, mag wat mij betreft verandert worden.
d'rom.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik vind het juist een heel verfrissend programma. geen zwaar geneuzel maar gewoon leuk, zoals voetbal leuk hoort te zijn. leuke reportages, verfrissende kijk en jan joost doet het leuk. alleen piet de visser vind ik niet passen.
Dat was "verfrissend" geweest als het programma anderhalf uur duurde niet bij een 45 minuten programma waar zo'n 10 minuten samenvatting in gestopt werd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik vind het juist een heel verfrissend programma. geen zwaar geneuzel maar gewoon leuk, zoals voetbal leuk hoort te zijn. leuke reportages, verfrissende kijk en jan joost doet het leuk. alleen piet de visser vind ik niet passen.
Idd, het hele programma komt me nu al de strot uit. Alleen de samenvattingen vind ik leuk, maar die zijn me toch een potje kort....quote:Dat was "verfrissend" geweest als het programma anderhalf uur duurde niet bij een 45 minuten programma waar zo'n 10 minuten samenvatting in gestopt werd
Ik had een heel verhaal willen typen, maar dit vat het wel samen. Sturgis, was dat die nummer 6, die vond ik namelijk aan de kant van de VS erg goed spelen, daar kwam echt niemand langs.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ondanks het niet zo spectaculaire voetbal toch wel een leuke avond gehad in Enschede. Argenitinie was oppermachtig, Egypte had weinig in te brengen. Een echte smaakmaker aan de kant van Argenitinie kan ik zo niet noemen. De eerste helft was linksbuiten Cardozo wel aardig, ook Messi liet bij vlagen wat van zijn kwaliteiten zien. De tweede helft kwam de klasse van de Argentijnen wel naar voren. Ze speelden erg sober naar een verdiende winst.
De tweede wedstrijd was ondanks de 0-0 leuker om naar te kijken. De Duitsers vielen me heel erg tegen. De Amerikanen maakten dan ook het spel. Ochoa en Gaven waren de spelers die me in de eerste helft wel vermaakten. Verdediger Sturgis is al een hele goeie. Adu viel ook dit keer wat tegen. Hij kon het verschil zeker niet maken. Aan het eind werden de Duitsers gevaarlijker, de Amerikanen zaten er wat doorheen. Gelukkig bleef het bij een gelijkspel, de Duitsers verdienden zeker niet meer.
Idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef numero_uno het volgende:
Wat een rotschop van die Turcios
Want zij hebben Guilherme Afonsoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:08 schreef hellmond het volgende:
Zwitserland===> Wereldkampioen
Let op ze rollen die brazilianen op![]()
Sturgis, centrale verdediger was de nummer 4. De man voor de verdediging de nummer 6 Greg Dalby (speelt nog voor een universiteitsteam) was ook erg goed bezig inderdaad. Hij was erg nuttig en straalde ook rust uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal willen typen, maar dit vat het wel samen. Sturgis, was dat die nummer 6, die vond ik namelijk aan de kant van de VS erg goed spelen, daar kwam echt niemand langs.
minuten?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef numero_uno het volgende:
4-0 winst. Babel, Babel, Kruys, John in die volgorde
idd, hij stond gewoon Kletskoppen uit te delen op de trainingquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:11 schreef garnaalboot het volgende:
Ik vind het programma op NL2 ook leuk! Weer eens wat anders, alleen jan-joost mag ietse minder...
Freddy Adu is een toffe gozer![]()
Ik teken er voor! Toch jammer dat ik Ben-Jap niet kan zien, maar goed iig mooi dat Nederland om 20.30 begint. Op naar Kirchroa!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef numero_uno het volgende:
ok
- Babel '14
- Babel '26
- Kruys '53
- John '67
Pin me dr niet op vast he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |