Dan maken ze een hele leuke repo met Adu en nomineren ze Llorente als meest waardevolle speler... ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan het mij ook wel enigzins voorstellen dat dat van te voren vastligt.
Stel dat Llorente 4x scoort in een wedstrijd die om 20:30 begon, zoals vanavond gebeurde.
Zo kunnen moeilijk om 22:30 naar het spelershotel rennen om nog een reportage te maken.
Ja ik vroeg me ook ineens af "Komt het dáár vandaan?"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahaha...what does kletskoppen mean?
Verslaggever: Someone who talks too much
Piet weet alles toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ja hoor Piet weet hoe geblesseerd Afellay is...
muhuhuuuuuu zonder BNN was er zoiezo weinig geweest, aangezien BNN initiatief nemer is van een dagelijks journaal. Maargoed je kan je ook overál aan ergeren uiteraard. Ben iig blij dat BNN nog aandacht wil besteden aan zo'n toernooi en bij de Paralympics. En daarnaast heeft BNN eigenlijk nog steeds de minste ruimte, want Jan-Joost van Gangelen heeft geen fuck met BNN te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:45 schreef Spideyman het volgende:
Kan die Jan-Joost asjeblieft afgevoerd worden naar Siberie. Wat een eikel zeg. Laat z'n gasten niet uitpraten, gebruikt woorden als 'flex' en 'chill' en z'n kleding staat me ook niet aan. Wat verkracht dat hele BNN dit programmaWat is hier de doelgroep? Verstandelijk gehandicapten tot 11 jaar? Alles moet snel en net even anders met verschillende camerastandpunten in de studio. Gevolg: uberoppervlakkige gesprekken en mislukte shots van een nog lelijker decor.
Ik erger me er dood aan.![]()
ow BNN heeft zeker weten het format samen met jan-joost opgezet. vergelijk z'n taalgebruik en invulling van het programma maar eens met een normale SS-uitzending. wat ze nu laten zien is een belediging voor de kijker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
muhuhuuuuuu zonder BNN was er zoiezo weinig geweest, aangezien BNN initiatief nemer is van een dagelijks journaal. Maargoed je kan je ook overál aan ergeren uiteraard. Ben iig blij dat BNN nog aandacht wil besteden aan zo'n toernooi en bij de Paralympics. En daarnaast heeft BNN eigenlijk nog steeds de minste ruimte, want Jan-Joost van Gangelen heeft geen fuck met BNN te maken natuurlijk.
Alleen die Piet de Visser, te korte samenvattingen en de al bestaande lijst van waardevolle speler verkiezing, mag wat mij betreft verandert worden.
d'rom.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik vind het juist een heel verfrissend programma. geen zwaar geneuzel maar gewoon leuk, zoals voetbal leuk hoort te zijn. leuke reportages, verfrissende kijk en jan joost doet het leuk. alleen piet de visser vind ik niet passen.
Dat was "verfrissend" geweest als het programma anderhalf uur duurde niet bij een 45 minuten programma waar zo'n 10 minuten samenvatting in gestopt werd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik vind het juist een heel verfrissend programma. geen zwaar geneuzel maar gewoon leuk, zoals voetbal leuk hoort te zijn. leuke reportages, verfrissende kijk en jan joost doet het leuk. alleen piet de visser vind ik niet passen.
Idd, het hele programma komt me nu al de strot uit. Alleen de samenvattingen vind ik leuk, maar die zijn me toch een potje kort....quote:Dat was "verfrissend" geweest als het programma anderhalf uur duurde niet bij een 45 minuten programma waar zo'n 10 minuten samenvatting in gestopt werd
Ik had een heel verhaal willen typen, maar dit vat het wel samen. Sturgis, was dat die nummer 6, die vond ik namelijk aan de kant van de VS erg goed spelen, daar kwam echt niemand langs.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ondanks het niet zo spectaculaire voetbal toch wel een leuke avond gehad in Enschede. Argenitinie was oppermachtig, Egypte had weinig in te brengen. Een echte smaakmaker aan de kant van Argenitinie kan ik zo niet noemen. De eerste helft was linksbuiten Cardozo wel aardig, ook Messi liet bij vlagen wat van zijn kwaliteiten zien. De tweede helft kwam de klasse van de Argentijnen wel naar voren. Ze speelden erg sober naar een verdiende winst.
De tweede wedstrijd was ondanks de 0-0 leuker om naar te kijken. De Duitsers vielen me heel erg tegen. De Amerikanen maakten dan ook het spel. Ochoa en Gaven waren de spelers die me in de eerste helft wel vermaakten. Verdediger Sturgis is al een hele goeie. Adu viel ook dit keer wat tegen. Hij kon het verschil zeker niet maken. Aan het eind werden de Duitsers gevaarlijker, de Amerikanen zaten er wat doorheen. Gelukkig bleef het bij een gelijkspel, de Duitsers verdienden zeker niet meer.
Idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef numero_uno het volgende:
Wat een rotschop van die Turcios
Want zij hebben Guilherme Afonsoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:08 schreef hellmond het volgende:
Zwitserland===> Wereldkampioen
Let op ze rollen die brazilianen op![]()
Sturgis, centrale verdediger was de nummer 4. De man voor de verdediging de nummer 6 Greg Dalby (speelt nog voor een universiteitsteam) was ook erg goed bezig inderdaad. Hij was erg nuttig en straalde ook rust uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal willen typen, maar dit vat het wel samen. Sturgis, was dat die nummer 6, die vond ik namelijk aan de kant van de VS erg goed spelen, daar kwam echt niemand langs.
minuten?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef numero_uno het volgende:
4-0 winst. Babel, Babel, Kruys, John in die volgorde
idd, hij stond gewoon Kletskoppen uit te delen op de trainingquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:11 schreef garnaalboot het volgende:
Ik vind het programma op NL2 ook leuk! Weer eens wat anders, alleen jan-joost mag ietse minder...
Freddy Adu is een toffe gozer![]()
Ik teken er voor! Toch jammer dat ik Ben-Jap niet kan zien, maar goed iig mooi dat Nederland om 20.30 begint. Op naar Kirchroa!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef numero_uno het volgende:
ok
- Babel '14
- Babel '26
- Kruys '53
- John '67
Pin me dr niet op vast he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |