Ben dus niet de enige die zich er aan stoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef TheHolyOne het volgende:
Weer het DIEKMAN, oh oh oh oh
Die was wel redelijk dom ja. Wel mooi stukje theater van die Marokkaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef numero_uno het volgende:
Wat een rotschop van die Turcios
idd.. gewoon mensen die zich laten zien! Die Adu zal best in potentie een goede speler zijn, in DIT toernooi heeft ie nog nauwelijks iets laten zien, dat lijstje dat vast ligt waarover al eerder is gesproken, neemt nu wel hele vreemde vormen aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik had die Spanjaard genomineerd
Die staat vast niet op dé lijstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik had die Spanjaard genomineerd
Dan maken ze een hele leuke repo met Adu en nomineren ze Llorente als meest waardevolle speler... ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan het mij ook wel enigzins voorstellen dat dat van te voren vastligt.
Stel dat Llorente 4x scoort in een wedstrijd die om 20:30 begon, zoals vanavond gebeurde.
Zo kunnen moeilijk om 22:30 naar het spelershotel rennen om nog een reportage te maken.
Ja ik vroeg me ook ineens af "Komt het dáár vandaan?"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahaha...what does kletskoppen mean?
Verslaggever: Someone who talks too much
Piet weet alles toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ja hoor Piet weet hoe geblesseerd Afellay is...
muhuhuuuuuu zonder BNN was er zoiezo weinig geweest, aangezien BNN initiatief nemer is van een dagelijks journaal. Maargoed je kan je ook overál aan ergeren uiteraard. Ben iig blij dat BNN nog aandacht wil besteden aan zo'n toernooi en bij de Paralympics. En daarnaast heeft BNN eigenlijk nog steeds de minste ruimte, want Jan-Joost van Gangelen heeft geen fuck met BNN te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:45 schreef Spideyman het volgende:
Kan die Jan-Joost asjeblieft afgevoerd worden naar Siberie. Wat een eikel zeg. Laat z'n gasten niet uitpraten, gebruikt woorden als 'flex' en 'chill' en z'n kleding staat me ook niet aan. Wat verkracht dat hele BNN dit programmaWat is hier de doelgroep? Verstandelijk gehandicapten tot 11 jaar? Alles moet snel en net even anders met verschillende camerastandpunten in de studio. Gevolg: uberoppervlakkige gesprekken en mislukte shots van een nog lelijker decor.
Ik erger me er dood aan.![]()
ow BNN heeft zeker weten het format samen met jan-joost opgezet. vergelijk z'n taalgebruik en invulling van het programma maar eens met een normale SS-uitzending. wat ze nu laten zien is een belediging voor de kijker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
muhuhuuuuuu zonder BNN was er zoiezo weinig geweest, aangezien BNN initiatief nemer is van een dagelijks journaal. Maargoed je kan je ook overál aan ergeren uiteraard. Ben iig blij dat BNN nog aandacht wil besteden aan zo'n toernooi en bij de Paralympics. En daarnaast heeft BNN eigenlijk nog steeds de minste ruimte, want Jan-Joost van Gangelen heeft geen fuck met BNN te maken natuurlijk.
Alleen die Piet de Visser, te korte samenvattingen en de al bestaande lijst van waardevolle speler verkiezing, mag wat mij betreft verandert worden.
d'rom.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik vind het juist een heel verfrissend programma. geen zwaar geneuzel maar gewoon leuk, zoals voetbal leuk hoort te zijn. leuke reportages, verfrissende kijk en jan joost doet het leuk. alleen piet de visser vind ik niet passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |