heb je GVD Canal+ gaatie lopen slapen... t'is toch niet waar he!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Canal+ verslaggever zei dat het z'n 5de was.
Ik kijk pas vanaf de 0-3, heb liggen slapen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
heb je GVD Canal+ gaatie lopen slapen... t'is toch niet waar he!
Voor straf nodigt Bliksem iedereen die geen Canal+ heeft uit voor de overige wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef johannes1986 het volgende:
hm das idd vrij lelijk..
en dat terwijl ik elke wedstrijd zou willen zien als ik canal + had![]()
haha ik had dat laatst tijden FA Cup.. Was na 15min in slapa gevallen en werd wakker toen de tweede verlenging begonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga even een halfuurtje liggen voor het voetballen, toen was het tegen tienen ineens
Llorente scoorde afgelopen zaterdag al 1 keer tegen Marokko. Vanavond 4 keer. 1+4=5. Verslaggever Sierd de Vos kan dus beter tellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Canal+ verslaggever zei dat het z'n 5de was.
Ik kijk pas vanaf de 0-3, heb liggen slapen
Ah ik snap hem. Dat heb ik niet gehoord denk ik dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Llorente scoorde afgelopen zaterdag al 1 keer tegen Marokko. Vanavond 4 keer. 1+4=5. Verslaggever Sierd de Vos kan dus beter tellen.
14 - 0quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:19 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan zal Spanje - Honduras vast ook een doelpuntrijke wedstrijd worden![]()
Die tweede gele kaart kreeg die Chileen omdat ie de bal tegenhield die anders verder zou rollen. Wilde dus absoluut niet het spel vertragen. Belachelijke gele kaart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja idd, paar keer egzien al, maar dan nog... ik vind de regel op zich niet zo slecht, amar er moet WEL onderscheidt gemaakt worden... zoals bijv die Marokkaan die scoorde, snel wilde aftrappen en geel kreeg. Dan is zo duidelijk dat een ploeg het spel juist wil verSNELLEN dat het nergens over gaat.
Omdat de publieke omroep het niet om de kijkcijfers doet denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom Piet weer
Ben dus niet de enige die zich er aan stoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef TheHolyOne het volgende:
Weer het DIEKMAN, oh oh oh oh
Die was wel redelijk dom ja. Wel mooi stukje theater van die Marokkaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef numero_uno het volgende:
Wat een rotschop van die Turcios
idd.. gewoon mensen die zich laten zien! Die Adu zal best in potentie een goede speler zijn, in DIT toernooi heeft ie nog nauwelijks iets laten zien, dat lijstje dat vast ligt waarover al eerder is gesproken, neemt nu wel hele vreemde vormen aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik had die Spanjaard genomineerd
Die staat vast niet op dé lijstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik had die Spanjaard genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |