Canal plusquote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef Spideyman het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens op tv te volgen??
Ja nakendquote:
Geen idee. Colombia kwam erg sterk over in de samenvatting. Syrië lijkt me niet al te sterk.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn Colombia en Syrie wat Schig?
Moreno volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2005 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heette die ene Colombiaanse spits (volgens mij met zwarte krullen), waarbij ze nog zeiden dat we hem in de gaten moesten houden?
Productie... ja dat is het, maar hier kan iig via de site worden gestemd, dus geen commercieel ge-sms.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:47 schreef okee6 het volgende:
Is natuurlijk vrij logisch dat ze voor het toernooi al een lijstje maken. Iemand als Petrovic hadden ze ook verplicht iemand van vandaag kunnen laten kiezen, maar Fabregas stond er waarschijnlijk ook al bij. TV is tegenwoordig merendeel productie, er moet tenslotte ook commercieel op gestemd kunnen worden.
Ja 't is geen SBS, maar de tulp in jouw icoon zegt iets soortgelijks; Nederland moet perse het grote WK binnenhalen, dus alle aandacht is welkom! En namen van grote clubs danwel landen spreken nu eenmaal net wat meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld voetballers van landen die weer snel naar huis gaan. Ik ga er in elk geval vanuit dat men nu al een lijst heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Productie... ja dat is het, maar hier kan iig via de site worden gestemd, dus geen commercieel ge-sms.
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Het was het bijna,een geweldige dag voor Colombia.
Botero 10 seconden tekort voor de eindzege in Frankrijk.
Een onbegrijpelijke diskwalificatie voor ons aller Juan Pablo,maar als je Schumacher heet mag je zoveel meer.
Doch de jeugd voetballers van Colombia knakten de Italianen.
Geweldig.
Geen bijzondere wedstrijd,werd hiervoor vermeld.
Flauwekul,je moet eens weten wat er in die jongens omgaat,tegen Italie!
Wij tegen Italie,dat zal zwaar worden.
Leuk is,een van de spelers,vandaag reserve,woont bij mij in de buurt en kwam na kwalificatie naar mij toe met de vraag of ik een atlas had,hij wilde weten waar dat Holland ergens lag.
Holland mag voor mij best ver komen dit tournooi,hetzelfde voor die jongens uit Colombia.
Tussen haakjes Saladito woont in de buurt van Cali in Colombia
ahja.. een toernooi heeft toch een logo nodig? Kvind het een mooie ook nog en heb daar Holland van gemaakt. Kijk ik snap wel wat je bedoelt, maar de logica van een lijst in het begin is mij wel duidelijk, als gaan de weg het toernooi andere spelers opstaan die NIET worden genoemd, dán vind ik dat gek ja. Nu niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja 't is geen SBS, maar de tulp in jouw icoon zegt iets soortgelijks; Nederland moet perse het grote WK binnenhalen, dus alle aandacht is welkom! En namen van grote clubs danwel landen spreken nu eenmaal net wat meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld voetballers van landen die weer snel naar huis gaan. Ik ga er in elk geval vanuit dat men nu al een lijst heeft.
Net als dat doelpunt van die Chinees, gisteravond hing er ook weer een goal fijn in. Met een mooi doelpunt red je het niet, vandaar dat daar dan ook weer een competitie voor is
Welke speler bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Een onbegrijpelijke diskwalificatie voor ons aller Juan Pablo,maar als je Schumacher heet mag je zoveel meer.
Geweldig.
Leuk is,een van de spelers,vandaag reserve,woont bij mij in de buurt en kwam na kwalificatie naar mij toe met de vraag of ik een atlas had,hij wilde weten waar dat Holland ergens lag.
Holland mag voor mij best ver komen dit tournooi,hetzelfde voor die jongens uit Colombia.
Messiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Op wie moet ik letten bij Argentinië? Spelen daar nog jonge Maradona's?
Ow de diskwalificatie van Montoya was trouwens terechtquote:Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Geweldig.
Idd veel dingen zijn gewoon slecht geregeldquote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef Frenkie het volgende:
Grote ontevredenheid over WK onder 20
heftig stuk, maar wel waar. Zonde dat er zo weinig op tv komt!
Uhm, denk je dat er niet genoeg voetbal op tv is? Er zijn ook nog mensen die niet van voetbal houden... Die klagen nu al steen en been dat alles moet wijken voor voetbal.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Kut-KNVB en Kut-NOS onderwaardeert al jaren jeugdvoetbal. Ik heb laatst genoten van het EK-17 op Eurosport, dat soort toernooien moeten gewoon veel vaker op het publieke net komen i.p.v. miljoenen stoppen in een klote dramasoap als het Glazen huis. De hele middag en nacht klote-journaals herhalen, daar zijn ze wel goed in.
Hoop dat tegen de tijd dat het WK2006 begint eindelijk eens professioneel Oranje gevolgd wordt i.p.v. die korte flitsen in het Sportjournaal. Ik wil zoals ze dat in D'land deden met Voller op het EK live persconferentie's op het publieke of commerciele net, en ik wil via internet de complete training volgen i.p.v. die domme Bert Maalderink samenvattingen met alleen de goals.
Ze verschuilen zich nu nog achter de rechten die de commercielen rondom Oranje hebben met de kwalificatie, maar het hoofdtoernooi is in handen van de NOS, en het moet maar eens afgelopen zijn met die mini-reportages van 3 minuten per Sporjournaal waarna weer dat achterlijke saaie turnen of wielrennen voorgeschoteld wordt.
Vandaar de suggestie om de keuze aan de kijker zelf over te laten en via internet de trainingen, oefenpotjes en persconferentie' aan te bieden (stream of download). De NOS neemt toch altijd alles op, en edit daar dan een 3 minuten-item van voor het Sportjournaal. Daar zit ik niet op te wachten, op dat soort flits-TV waar alleen wat goals geshowed worden en wat cliche vragen gesteld worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, denk je dat er niet genoeg voetbal op tv is? Er zijn ook nog mensen die niet van voetbal houden... Die klagen nu al steen en been dat alles moet wijken voor voetbal.
Wilfred nog tegengekomen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef pekel het volgende:
http://www.knooiwark.nl/users/spbe/110605/brazilie2.jpg
Mooie grote foto van het afgekeurde doelpunt van Brazilie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |