abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27867391
Canada ook op 1-1.
pi_27867416
2-1 Zwitserland.
pi_27867419
2-1 Zwitserland
Volanthe

Edit: hmmm heb dus een doelpunt gemist

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2005 21:04:39 ]
  zondag 12 juni 2005 @ 21:03:43 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27867420
en 2-1 voor de Zwitsers
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27867532
Die Park wat hier voorin meespeelt, is dat die Park II waar Guus naar lonkt.
  zondag 12 juni 2005 @ 21:09:19 #106
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27867615
Zijn de wedstrijden ook ergens op tv te volgen??
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 12 juni 2005 @ 21:10:18 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27867649
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef Spideyman het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens op tv te volgen??
Canal plus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27869365
Canada - Syrië nog altijd 1-1.

Zwitserland - Zuid Korea nog altijd 2-1.
pi_27869603
Mooie aanval van Korea, bijna de 2-2.
pi_27870119
kga morgen ff naar ticketbox verkooppunt, ff kijken of ze nog een kaartje voor een leuke wedstrijd hebben
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_27870447
Zwitserland wint met 2-1 van Zuid-Korea in een best leuke wedstrijd, maar die tegen het einde een beetje dood ging. Beide teams speelde best vermakelijk, maar niet bijster goed.

Ik heb nog geen enkel team gezien waar Nederland bang van zou moeten zijn.

Canada speelt 1-1 gelijk tegen Syrië.
pi_27871443
Valderrama bij Colombia
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_27871592

pi_27871654
Zijn Colombia en Syrie wat Schig?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 12 juni 2005 @ 23:04:27 #115
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27871763
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef Thetallguy het volgende:
Valderrama bij Colombia
Ja nakend

He - dit is de laatste keer dat ik zeur hoor - waarom laten ze nou niet ff gewoon 5 min samenvatting per wedstrijd zien...

Wat een heerlijke 2-0 van Colombia trouwens
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 12 juni 2005 @ 23:07:03 #116
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27871846
Machtig toch Michels "Lekker rustig"
pi_27871851
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn Colombia en Syrie wat Schig?
Geen idee. Colombia kwam erg sterk over in de samenvatting. Syrië lijkt me niet al te sterk.
  zondag 12 juni 2005 @ 23:07:53 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27871872
Colombia was sterker maar weinig creativiteit
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 12 juni 2005 @ 23:11:51 #119
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27872004
Volgens mij zijn die spelers van de dag bij de NOS, altijd toevallig de mensen waar ze al op bezoek zijn geweest, ik geloof er niks van. Gewoon de grote namen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_27872043
Dat idee had ik ook ja
pi_27872177
Hehe, 'ze hebben nog nooit zoveel zwarte mensen in Emmen gezien'...
  zondag 12 juni 2005 @ 23:16:41 #122
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27872188
Ahja da's niet zo heel gek nu nog denk ik... gedurende het toernooi komen er wel wat mensen bovendrijven en wellicht wat minder grote namen.
  zondag 12 juni 2005 @ 23:16:43 #123
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27872189
Jongens als Senderos, Tardelli en Okworonko komen ongetwijfeld nog langs, ook al spelen ze niet onderscheidend .
En ik zei het gisteren al met Messi.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_27872211
Ik zou juist wel eens wat van de onbekendere grote talenten te weten komen.
  zondag 12 juni 2005 @ 23:19:25 #125
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27872282
We hebben Valderrama nu wel gezien
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_27872408
Hoe heette die ene Colombiaanse spits (volgens mij met zwarte krullen), waarbij ze nog zeiden dat we hem in de gaten moesten houden?
  zondag 12 juni 2005 @ 23:23:30 #127
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27872430
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heette die ene Colombiaanse spits (volgens mij met zwarte krullen), waarbij ze nog zeiden dat we hem in de gaten moesten houden?
Moreno volgens mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27872987
Dayro Moreno inderdaad van Once Caldas.
That's all folks!
pi_27873199
Die liet wel leuke dingen zien, ben benieuwd. Heel Colombia viel me erg mee.
pi_27873217
Is natuurlijk vrij logisch dat ze voor het toernooi al een lijstje maken. Iemand als Petrovic hadden ze ook verplicht iemand van vandaag kunnen laten kiezen, maar Fabregas stond er waarschijnlijk ook al bij. TV is tegenwoordig merendeel productie, er moet tenslotte ook commercieel op gestemd kunnen worden.
  maandag 13 juni 2005 @ 00:32:31 #131
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27874259
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:47 schreef okee6 het volgende:
Is natuurlijk vrij logisch dat ze voor het toernooi al een lijstje maken. Iemand als Petrovic hadden ze ook verplicht iemand van vandaag kunnen laten kiezen, maar Fabregas stond er waarschijnlijk ook al bij. TV is tegenwoordig merendeel productie, er moet tenslotte ook commercieel op gestemd kunnen worden.
Productie... ja dat is het, maar hier kan iig via de site worden gestemd, dus geen commercieel ge-sms.
pi_27874694
En de kennis over die onbekende talenten is ook niet aanwezig, logisch dat je dan uitkomt op de bekende namen.
That's all folks!
pi_27874784
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Productie... ja dat is het, maar hier kan iig via de site worden gestemd, dus geen commercieel ge-sms.
Ja 't is geen SBS, maar de tulp in jouw icoon zegt iets soortgelijks; Nederland moet perse het grote WK binnenhalen, dus alle aandacht is welkom! En namen van grote clubs danwel landen spreken nu eenmaal net wat meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld voetballers van landen die weer snel naar huis gaan. Ik ga er in elk geval vanuit dat men nu al een lijst heeft.

Net als dat doelpunt van die Chinees, gisteravond hing er ook weer een goal fijn in. Met een mooi doelpunt red je het niet, vandaar dat daar dan ook weer een competitie voor is
pi_27875971
Het was het bijna,een geweldige dag voor Colombia.
Botero 10 seconden tekort voor de eindzege in Frankrijk.
Een onbegrijpelijke diskwalificatie voor ons aller Juan Pablo,maar als je Schumacher heet mag je zoveel meer.
Doch de jeugd voetballers van Colombia knakten de Italianen.
Geweldig.
Geen bijzondere wedstrijd,werd hiervoor vermeld.
Flauwekul,je moet eens weten wat er in die jongens omgaat,tegen Italie!
Wij tegen Italie,dat zal zwaar worden.
Leuk is,een van de spelers,vandaag reserve,woont bij mij in de buurt en kwam na kwalificatie naar mij toe met de vraag of ik een atlas had,hij wilde weten waar dat Holland ergens lag.
Holland mag voor mij best ver komen dit tournooi,hetzelfde voor die jongens uit Colombia.
Tussen haakjes Saladito woont in de buurt van Cali in Colombia
  maandag 13 juni 2005 @ 02:59:33 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27875997
quote:
Op maandag 13 juni 2005 02:51 schreef saladito het volgende:
Een onbegrijpelijke diskwalificatie voor ons aller Juan Pablo,maar als je Schumacher heet mag je zoveel meer.
Geweldig.
Leuk is,een van de spelers,vandaag reserve,woont bij mij in de buurt en kwam na kwalificatie naar mij toe met de vraag of ik een atlas had,hij wilde weten waar dat Holland ergens lag.
Holland mag voor mij best ver komen dit tournooi,hetzelfde voor die jongens uit Colombia.

Ja? Nog een biertje?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 13 juni 2005 @ 09:40:18 #136
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27877933
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ja 't is geen SBS, maar de tulp in jouw icoon zegt iets soortgelijks; Nederland moet perse het grote WK binnenhalen, dus alle aandacht is welkom! En namen van grote clubs danwel landen spreken nu eenmaal net wat meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld voetballers van landen die weer snel naar huis gaan. Ik ga er in elk geval vanuit dat men nu al een lijst heeft.

Net als dat doelpunt van die Chinees, gisteravond hing er ook weer een goal fijn in. Met een mooi doelpunt red je het niet, vandaar dat daar dan ook weer een competitie voor is
ahja.. een toernooi heeft toch een logo nodig? Kvind het een mooie ook nog en heb daar Holland van gemaakt. Kijk ik snap wel wat je bedoelt, maar de logica van een lijst in het begin is mij wel duidelijk, als gaan de weg het toernooi andere spelers opstaan die NIET worden genoemd, dán vind ik dat gek ja. Nu niet.
  maandag 13 juni 2005 @ 10:08:25 #137
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27878562
quote:
Geweldig.
Welke speler bedoel je?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 13 juni 2005 @ 13:47:56 #138
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27885823
Ook zeer ironisch het weggooien van de drop door Fabregas na eerst te zeggen dattie het best lekker vind...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 13 juni 2005 @ 13:53:57 #139
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27886068
Op wie moet ik letten bij Argentinië? Spelen daar nog jonge Maradona's?
  maandag 13 juni 2005 @ 14:01:05 #140
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27886318
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Op wie moet ik letten bij Argentinië? Spelen daar nog jonge Maradona's?
Messi
pi_27886439
quote:
Geweldig.
Ow de diskwalificatie van Montoya was trouwens terecht .
  maandag 13 juni 2005 @ 14:56:53 #142
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27888405
Grote ontevredenheid over WK onder 20
heftig stuk, maar wel waar. Zonde dat er zo weinig op tv komt!
pi_27888543
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:01 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Messi
En Gago en Vitti.
That's all folks!
pi_27888799
Die Kut-KNVB en Kut-NOS onderwaardeert al jaren jeugdvoetbal. Ik heb laatst genoten van het EK-17 op Eurosport, dat soort toernooien moeten gewoon veel vaker op het publieke net komen i.p.v. miljoenen stoppen in een klote dramasoap als het Glazen huis. De hele middag en nacht klote-journaals herhalen, daar zijn ze wel goed in.

Hoop dat tegen de tijd dat het WK2006 begint eindelijk eens professioneel Oranje gevolgd wordt i.p.v. die korte flitsen in het Sportjournaal. Ik wil zoals ze dat in D'land deden met Voller op het EK live persconferentie's op het publieke of commerciele net, en ik wil via internet de complete training volgen i.p.v. die domme Bert Maalderink samenvattingen met alleen de goals.

Ze verschuilen zich nu nog achter de rechten die de commercielen rondom Oranje hebben met de kwalificatie, maar het hoofdtoernooi is in handen van de NOS, en het moet maar eens afgelopen zijn met die mini-reportages van 3 minuten per Sporjournaal waarna weer dat achterlijke saaie turnen of wielrennen voorgeschoteld wordt.
pi_27893754
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef Frenkie het volgende:
Grote ontevredenheid over WK onder 20
heftig stuk, maar wel waar. Zonde dat er zo weinig op tv komt!
Idd veel dingen zijn gewoon slecht geregeld
Ook met het openbaar vervoer enzo
Ze hadden wel wat meer bussen in mogen zetten
Vrijdag heb ik bijna anderhalf uur ofzo op een bus moeten wachten
Hetzelfde geld voor die mensen die met die pendelbusjes moeten
  maandag 13 juni 2005 @ 17:55:23 #146
68638 Zwansen
pi_27894168
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Kut-KNVB en Kut-NOS onderwaardeert al jaren jeugdvoetbal. Ik heb laatst genoten van het EK-17 op Eurosport, dat soort toernooien moeten gewoon veel vaker op het publieke net komen i.p.v. miljoenen stoppen in een klote dramasoap als het Glazen huis. De hele middag en nacht klote-journaals herhalen, daar zijn ze wel goed in.

Hoop dat tegen de tijd dat het WK2006 begint eindelijk eens professioneel Oranje gevolgd wordt i.p.v. die korte flitsen in het Sportjournaal. Ik wil zoals ze dat in D'land deden met Voller op het EK live persconferentie's op het publieke of commerciele net, en ik wil via internet de complete training volgen i.p.v. die domme Bert Maalderink samenvattingen met alleen de goals.

Ze verschuilen zich nu nog achter de rechten die de commercielen rondom Oranje hebben met de kwalificatie, maar het hoofdtoernooi is in handen van de NOS, en het moet maar eens afgelopen zijn met die mini-reportages van 3 minuten per Sporjournaal waarna weer dat achterlijke saaie turnen of wielrennen voorgeschoteld wordt.
Uhm, denk je dat er niet genoeg voetbal op tv is? Er zijn ook nog mensen die niet van voetbal houden... Die klagen nu al steen en been dat alles moet wijken voor voetbal.
pi_27894658
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Uhm, denk je dat er niet genoeg voetbal op tv is? Er zijn ook nog mensen die niet van voetbal houden... Die klagen nu al steen en been dat alles moet wijken voor voetbal.
Vandaar de suggestie om de keuze aan de kijker zelf over te laten en via internet de trainingen, oefenpotjes en persconferentie' aan te bieden (stream of download). De NOS neemt toch altijd alles op, en edit daar dan een 3 minuten-item van voor het Sportjournaal. Daar zit ik niet op te wachten, op dat soort flits-TV waar alleen wat goals geshowed worden en wat cliche vragen gesteld worden.

Omdat ze toch altijd alle beelden hebben, is het technisch een kleinigheid om dit op internet aan te bieden, in dezelfde vorm zoals tal van programma's bij 'uitzending gemist' bekeken kunnen worden op het Net. Ze nemen alles op, maar gooien vervolgens 95% weg in de archieven om er niks mee te doen. Doe daar dan iets mee als je miljoenen belastinggeld van de voetballiefhebbende NL'se burger krijgt. Ik durf trouwens te wedden dat zelfs oefenpotjes zoals Katwijk-Oranje op het open net Studio Sport achtige kijkcijfers trekt.

Wat betreft voetbal op publieke en commerciele TV vind ik het nog tegenvallen (vroeger had je nog eens eredivise op het publieke net Ajax-PSV of Ajax-Feyenoord). Alleen de CL is goed verzorgd op het open net, verderest moet je wezen bij C+. En dat hebben er maar weinig. Volkssport nr 1, die keer op keer bovenaan staat in de kijkcijferrecords, mag best meer aandacht krijgen op open netten. De massa bepaald, diegene die het niet bevalt gaat maar lekker GTST kijken op hun eigen TV op de slaapkamer.
pi_27899102
http://www.knooiwark.nl/users/spbe/110605/brazilie2.jpg

Mooie grote foto van het afgekeurde doelpunt van Brazilie. .
Hoi.
  maandag 13 juni 2005 @ 20:41:39 #149
68638 Zwansen
pi_27899171
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef pekel het volgende:
http://www.knooiwark.nl/users/spbe/110605/brazilie2.jpg

Mooie grote foto van het afgekeurde doelpunt van Brazilie. .
Wilfred nog tegengekomen?
pi_27903255
Het schijnt dat Afellay geblesseerd is aan zijn hamstring. Komt erg goed uit, nu kan Harris woensdag debuteren en Quincy een keer of 425 lanceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')