Gaaf zeg!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:15 schreef pekel het volgende:
Zoow..ff pauze gekregen van Fifa.
Ik ben vanavond in Emmen dus Fifa-vlaggendrager, en daarnaast ben ik ook runner van de fotografen.. Ik zit achter het doel van de Noord(gamma)-tribune, bijna op het veld.
.
Ja ik hoorde de muziek ben er maar niet naar binnen gegaan want als ik daar eenmaal zit kom ik er zo nog niet wegquote:Op zondag 12 juni 2005 13:47 schreef NeedeRadicals het volgende:
Die Adu viel mij inderdaad ook erg tegen..
Heb trouwens die Messi bij Argentinie helemaal niet gezien,maar waarschijnlijk lag dat aan de drank. 3 euro voor een "large" bier..commercieel gebeuren daar. gelukkig was bij ons het supportershome open!
Nee in de hoek. 26quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaten jullie achter het doel Dos?
Ja omdat ik er iets telaat bij wasquote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan had je dus kaarten van 20 euro. Ik zit dinsdag in vak 34.
je rent met de fotorolletjes naar de ontwikkelaarquote:Op zondag 12 juni 2005 13:15 schreef pekel het volgende:
Zoow..ff pauze gekregen van Fifa.
Ik ben vanavond in Emmen dus Fifa-vlaggendrager, en daarnaast ben ik ook runner van de fotografen.. Ik zit achter het doel van de Noord(gamma)-tribune, bijna op het veld.
.
Ja, dom is dat zeg. Ik was te laat voor de 10 euro kaarten, maar 15 gaat ook nog wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja omdat ik er iets telaat bij was
we zaten tegen het scherm aan 20cm naar links en het koste 15 euro.
Ik ben er bij geweest en ik moet zeggen dat Honduras te vergelijken is met het 6e van één of andere amateurclub. De verdedigers kunnen niet verdedigen en opbouwen. Middenveld is zwak, al stond daar 1 speler die me wel positief opviel, nummer 10. En de aanval stelt ook niet veel voor, in de spits staat 1 of andere krachtige neger zonder techniek...quote:Honduras was lekker bezig...
Overtreding was ook schandalig.quote:Duitsers zonder Hampel door dwaze actie
12/6/2005 16:08
Voor Oliver Hampel is het WK onder-20 voorbij. De Duitse jeugdinternational hield aan het gewonnen duel met Egypte een scheen- en kuitbeenbreuk over.
Hampel was in de laatste minuut het slachtoffer van een drieste actie van Mohamed Mahmoud. De gefrustreerde Egyptenaar stapte wild over de bal heen vol op het kuitbeen van de Duitse middenvelder. Het leverde Nano een rode kaart op terwijl Hampel per brancard van het veld moest.
Door de blessure is de middenvelder van Hamburger SV minstens een half jaar uitgeschakeld. De negentienjarige Hampel is de vierde basisspeler op wie bondscoach Michael Skibbe geen beroep meer kan doen.
'Dat het WK voor hem op deze manier al na negentig minuten moet eindigen, is tragisch en zeer bitter', baalde een teleurgestelde Skibbe. Hampel kwam in de 46ste minuut als invaller het veld in.
Eerder moest de trainer al een streep halen door de namen van Lukas Podolski (speelt op Confederations Cup), Mario Gomez en Lukas Sinkiewicz (beiden geblesseerd.
preciesquote:Op zondag 12 juni 2005 16:47 schreef Maquiladora het volgende:
Gewoon die Egyptenaar schorsen voor het rest van het toernooi.
Yup.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef Stefkuh het volgende:
Nog altijd 0-0 ... welke wedstrijd was nou ook alweer op Canal+ ? BRA-NIG? En ist wat?
Ben benieuwd... anders moet ik toch nog eens kijken of die aloude truuk om via je TV kaart Canal+ te cracken nog werktquote:Op zondag 12 juni 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.
Wel aardig. Brazilië komt erg sterk op me over. Spelen goed, technisch begaafd. Doelpunt net afgekeurd van Brazilië. Nigeria is ook absoluut niet slecht, lopen een paar redelijke voetballers.
Wellicht dat Van der Vaart nu een concurrent minder heeft.quote:Door de blessure is de middenvelder van Hamburger SV minstens een half jaar uitgeschakeld. De negentienjarige Hampel is de vierde basisspeler op wie bondscoach Michael Skibbe geen beroep meer kan doen.
je meente hetquote:Op zondag 12 juni 2005 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beiden wedstrijden met een kwartier nog steeds 0-0.
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
je meente het
Hmmz zo heeft mijn blauwe tussenstand text in dat schema weinig nut
Als je het over de duvel hebtquote:
verdomme, Brazilie moet ff winnenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede redding keeper Nigeria.
Pfff ja hequote:Op zondag 12 juni 2005 19:35 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zit echt niet veel soeps bij. Dit toernooi valt niet te verliezen door NL.
Bovendien, wij hebben Quicky Owusu.
idd een anti-klimaxquote:Op zondag 12 juni 2005 19:42 schreef fanneke het volgende:
Zojuist Brazilië-Nigeria gezien. Tot nu toe de slechtste wedstrijd die ik op het toernooi heb gezien.
Ben blij,kom er net van terug maar je werd er niet vrolijk van,Colombia wilde wel maar kon niet en de Italianen waar nog erger dan Italiaans.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:33 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat tenminste dan Italië-Colombia niet op het open net kan worden uitgezonden.
Niet gebleven voor de 2e wedstrijd??? Of wil je Zwitserland (met Senderos en Djourou) tegen Zuid-Korea zien?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij,kom er net van terug maar je werd er niet vrolijk van,Colombia wilde wel maar kon niet en de Italianen waar nog erger dan Italiaans.
Een meer dan terechte overwinning van Colombia,zeer snel vergeten deze wedstrijd.
En oja,tis en blijft een belachelijke regel,"bal niet aan mogen raken na het fluitsignaal",2 gele kaarten daardoor.
Syrie v Canada nodigt niet bepaald uit maar misschien zit ik er helemaal naast.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet gebleven voor de 2e wedstrijd??? Of wil je Zwitserland (met Senderos en Djourou) tegen Zuid-Korea zien?
Tja.. in het begin was het ook wennen met het geel voor uittrekken voor shirt.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij,kom er net van terug maar je werd er niet vrolijk van,Colombia wilde wel maar kon niet en de Italianen waar nog erger dan Italiaans.
Een meer dan terechte overwinning van Colombia,zeer snel vergeten deze wedstrijd.
En oja,tis en blijft een belachelijke regel,"bal niet aan mogen raken na het fluitsignaal",2 gele kaarten daardoor.
je mag de bal helemaal niet aanraken,dus ook niet teruggeven aan de tegenstanderquote:Op zondag 12 juni 2005 20:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Maar als je de bal terugschopt en de tegenstander houdt m niet tegen krijg je dan ook geel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |