nee... idd...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijden er in 10minuten doorheen jassen vind ik niet echt een uitgebreide samenvatting gasten
Hahahhaha ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Joost; ik heb het ook niet op het Limburgs accent, maar mensen napraten op tv doe je niet.
lulquote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Joost; ik heb het ook niet op het Limburgs accent, maar mensen napraten op tv doe je niet.
Niet live op tv neequote:Op zondag 12 juni 2005 00:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hahahhaha ik dacht precies hetzelfdeHet is verleidelijk.. maar je DOET het niet
Hij viel erg sterk in hoor. En qua potentie is ie echt wel een van de meest talentvolle.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vond Lionel Messi nou niet bepaald de meest waardevolle speler van de dag.
Jan Joostquote:Op zondag 12 juni 2005 00:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Joost is best wel tof, dit past beter bij em dan het Sportjournaal presenteren.
En die garpjes van em mogen dan ook wel
Als het puur om de meest talentvolle zou gaan hadden ze bij de NOS net zo goed van te voren al een lijstje kunnen maken in plaats van net te doen dat ze de wedstrijden hebben ge-evalueerd en daaruit de meest 'waardevolle' te kiezen. Want Messi was nou niet bepaald de meest indrukwekkende speler die ik vandaag heb zien spelen (in de samenvattingen).quote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij viel erg sterk in hoor. En qua potentie is ie echt wel een van de meest talentvolle.
Stefkuh, check je mail
Nee.. helaas... dat soort wedstrijden hadden toch wel gemogen ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:17 schreef Grimli het volgende:
de wedstrijd Brazilie - Nigeria even live uitzenden is er weer niet bij
iddquote:Op zondag 12 juni 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nee.. helaas... dat soort wedstrijden hadden toch wel gemogen ja.
Canal+quote:Op zondag 12 juni 2005 00:17 schreef Grimli het volgende:
de wedstrijd Brazilie - Nigeria even live uitzenden is er weer niet bij
Chili - Honduras was anders 200x boeiender dan Argentinië - USA.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:20 schreef Grimli het volgende:
tja dat ze Honduras - Chili niet live uitzenden, kan ik me voorstellen
maar vandaag hadden ze best Argentinie - USA over Ned2 kunnen gooien want er was toch geen bal op de zender
7-0 ? Ja, dat zal vast boeiender en vooral spannender geweest zijn...quote:Op zondag 12 juni 2005 00:31 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Chili - Honduras was anders 200x boeiender dan Argentinië - USA.
Idd, wat een mooie poeierd was dat!quote:
idd.. veel doelpunten is juist bijna nooit boeiend. Of je moet het over wedstrijden hebben a la Liverpool-Milanquote:Op zondag 12 juni 2005 00:32 schreef Grimli het volgende:
daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze wedstrijden met grote namen best live kunnen doen
Honduras was gewoon slecht!
Die zat er inderdaad lekker in. Ik had meer verwacht van de Turken, vaak zijn die fysiek al een stuk verder op jonge leeftijd, maar nu vielen ze wat tegen. Ook het grote supertalent Adu heb ik niet veel gezien.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:17 schreef Maquiladora het volgende:
Wat een doelpunt die 2-1 van de Chinezen tegen de Turken
Inderdaad, Diekmanquote:Op zondag 12 juni 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verheug me enorm op dinsdag, dan ga ik naar het Arke (en niet het Diekman Arno Vermeulen)
Graag even checken of ze een Nederlands paspoort hebben en dan afnemen!!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
Altijd gezellig dat -20 voetbal:
Duel China-Turkije loopt uit de hand
Met nog zo´n twintig minuten op de klok sloeg de spreekwoordelijke ´vlam in de pan´. Bij het te lang treuzelen van een Chinese speler voor een ingooi werd het een Turkse supporter te veel. Hij gooide een gesloopt stoeltje het veld in. Dit zorgde voor een kettingeffect. Direct werden achter het Chinese doel een aantal vuurwerkfakkels afgestoken. Het zicht was door de rook voor iedereen op dat moment verdwenen en daar werd gretig gebruik van gemaakt.
Diverse stoeltjes werden gesloopt en richting het veld gegooid. Na afloop van de wedstrijd werd de hele BunnikSide ontruimd en werd de politie erbij gehaald. Niemand mocht meer deze tribune op, dus ook niet de paar duizend onschuldige toeschouwers. Gelukkig werden deze een kwartier voor aanvang van de wedstrijd Oekraïne tegen Panama in een ander vak ondergebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |