Yup, geboren en getogen. Nu Deventer trouwens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja jij kwam ook uit Emmen ofniet? Ik zit op Oost.
Dat is zeker een mooi plekje!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Yup, geboren en getogen. Nu Deventer trouwens.
'kheb kaartjes voor vak 20, 2e rij, prima plaatsen dus!
Ohja! dat was die nederlander! verdomd!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:50 schreef brighton het volgende:
In Groep C kreeg de Nederlandse Hondurees Neri Turcios (Robert Winter) rood in 17e minuut en Honduras verloor weer flink, met 5-0 van Marokko...
WAT EEN KUTREGEL!!!!!!!quote:
Denk om je hartquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
WAT EEN KUTREGEL!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Chili drukt constant op het doel van Spanje. Nu met 10 man wordt dat natuurlijk minder. Bedankt FIFA. Je maakt zo wedstrijden kapot!
Zal een kutregel zijn.. maar je bent wel dom als je dat twee keer laat gebeuren natuurlijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
WAT EEN KUTREGEL!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Chili drukt constant op het doel van Spanje. Nu met 10 man wordt dat natuurlijk minder. Bedankt FIFA. Je maakt zo wedstrijden kapot!
Ja idd, paar keer egzien al, maar dan nog... ik vind de regel op zich niet zo slecht, amar er moet WEL onderscheidt gemaakt worden... zoals bijv die Marokkaan die scoorde, snel wilde aftrappen en geel kreeg. Dan is zo duidelijk dat een ploeg het spel juist wil verSNELLEN dat het nergens over gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Suijk het volgende:
Tja hij heeft wel gelijk. Je ziet soms ook aan de scheids dat ze denken: Godver, moet dat nou...
Ze hebben duidelijk harde instructies gekregen.
Zeker, maar het interpreteren van de regel doen ze (nog?) niet. Ik weet nog niet of deze regel er uiteindelijk door komt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja idd, paar keer egzien al, maar dan nog... ik vind de regel op zich niet zo slecht, amar er moet WEL onderscheidt gemaakt worden... zoals bijv die Marokkaan die scoorde, snel wilde aftrappen en geel kreeg. Dan is zo duidelijk dat een ploeg het spel juist wil verSNELLEN dat het nergens over gaat.
TT geeft nummer 4? (andere SIlva en RObusté ? Maar ja jij hebt Canl + dus jij zal het beter weten dan denk ik?quote:
wow... zo heb je een doelsaldo van +7 en zo zit je weer op 0quote:
Canal+ verslaggever zei dat het z'n 5de was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
TT geeft nummer 4? (andere SIlva en RObusté ? Maar ja jij hebt Canl + dus jij zal het beter weten dan denk ik?
Dan zal Spanje - Honduras vast ook een doelpuntrijke wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef brighton het volgende:
Haha, Chili wint zaterdag met 7-0 van Honduras en nu met 7-0 achter tegen Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |