leuk spelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:08 schreef DraYtje het volgende:
Doet het niet op m'n computer
De ene keer kan ie geen soundcard vindenn![]()
en de andere keer start ie gewoon niets op![]()
San Andreas![]()
Geen San Andreas![]()
Geen geld voor een nieuwequote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:08 schreef Drifter__ het volgende:
Gare pc
Wie zegt dat ik hem gedownload heb?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Koop hem dan ook in de winkel knurft....
Ben ook 16, en heb ook een redelijk dikke PC, en heb het zelf niet opgehoestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:15 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Geen geld voor een nieuweEn ga me nu geen sloeber noemen, want hell no dat jullie op 16 jarige leeftijd zomaar 2000 (toen nog piek waarschijnlijk) konden ophoesten
![]()
[..]
Wie zegt dat ik hem gedownload heb?![]()
chillquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:19 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ben ook 16, en heb ook een redelijk dikke PC, en heb het zelf niet opgehoest![]()
Mijn eerste PC (huidige) kocht ik ongeveer 3 jaar geleden, toen nog 3000 guldenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:15 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Geen geld voor een nieuweEn ga me nu geen sloeber noemen, want hell no dat jullie op 16 jarige leeftijd zomaar 2000 (toen nog piek waarschijnlijk) konden ophoesten
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mijn eerste PC (huidige) kocht ik ongeveer 3 jaar geleden, toen nog 3000 gulden. Geld had ik van me bijbaantje ja
.
WEL LEGAAL UIT@!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat spel is nog helemaal niet legaal uit.
Piraat, stuur BIG op je af!!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:32 schreef Sjakie01 het volgende:
November dacht ik pas.
Goh, mijn ex klaagde daar ook over, toen met de zomer.....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Leana het volgende:
Ben blij dat mijn vriend hem nog niet heeft gekocht.. anders ben ik weer partime vrijgezel![]()
Dat was bij de vorgige versie ook al zo![]()
de PS2 versie heeft KUT graphicsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:10 schreef jap85 het volgende:
Koop em dan ook gewoon voor de ps2, heb je dat gezeik niet en speelt nog lekkerder ook. Die dingetjes kosten ook niks meer tegenwoordig dus...
Klopt, maar niet kut genoeg om dit spel maanden lang links te laten liggen...al lang en breed uitgespeeld dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
de PS2 versie heeft KUT graphics
Noob ps2 graphics zijn nog slechter dan pcquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:10 schreef jap85 het volgende:
Koop em dan ook gewoon voor de ps2, heb je dat gezeik niet en speelt nog lekkerder ook. Die dingetjes kosten ook niks meer tegenwoordig dus...
Nou, ik vind van wel. Mindere graphics of niet, ik heb er toch meer dan 100 uren plezier van gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
ps2 verdiende de primeur van GTA:SA niet![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:49 schreef Yildiz het volgende:
omdat je met de muis zo mooi en snel in het wilde weg kan schieten, eigenlijk...
Dat kon in de PS2 versie ook al...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
Kun je met elke gun 3rd/1st person aimen in de pc versie?? Uberhaupt nooit nodig gehad, daar niet van.
nee dat is leukquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]ja daarom zit er ook dat auto-aim systeem in...
Noobquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Noob ps2 graphics zijn nog slechter dan pc
ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
gameplay is belangrijker dan graphics
tssss, oppervlakkigheid galore..quote:
sow, dat is wel erg mooi omschreven voor een stuk negatieve reviewquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef Silentuz het volgende:
Aii, killer voor de sales afdeling Rockstargamesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef Silentuz het volgende:
boeie dat ie het niet doet.
Het is tog geen GTA meer, tis meer een mix van The Sims/NFSU/en dat spelletje waar je op tijd de goede knoppen moet indrukken
ik heb de eerste 10-15 missies ofzo gedaan, vond er geen flikker aan. GTA is voor mij GTA, Grand Theft Auto. autos jatten, beetje crimineel rondrennen, en raggen. (hooguit wat missiedoelen bereiken). NIET letten op dat je wel MOET eten, en om een beetje fatsoenlijk te kunnen rennen/vechten moet je gaan button-bashen in de gym. komop zeg, button bashen laten we wel aan atletiekspellen over.
Mgoed, misschien een leuk spel voor je vriedin, een neger 'grootbrengen'...... maar hij moet wel op tijd naar bed >.<
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef Silentuz het volgende:
Het is tog geen GTA meer, tis meer een mix van The Sims/NFSU/en dat spelletje waar je op tijd de goede knoppen moet indrukken
ik heb de eerste 10-15 missies ofzo gedaan, vond er geen flikker aan. GTA is voor mij GTA, Grand Theft Auto. autos jatten, beetje crimineel rondrennen, en raggen. (hooguit wat missiedoelen bereiken). NIET letten op dat je wel MOET eten, en om een beetje fatsoenlijk te kunnen rennen/vechten moet je gaan button-bashen in de gym. komop zeg, button bashen laten we wel aan atletiekspellen over.
Mgoed, misschien een leuk spel voor je vriedin, een neger 'grootbrengen'...... maar hij moet wel op tijd naar bed >.<
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:24 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend dat ik het vandaag 8 uur heb gespeeld...
computernerdquote:Op zondag 12 juni 2005 00:24 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend dat ik het vandaag 8 uur heb gespeeld...
word je wel super langzaam vanquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef Sport_Life het volgende:
Dat Gym vind ik juist wel cool, hoorde van iemand dat je m flink sterk kunt maken dus ben hem elke dag aan et trainen.
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef jelle.k het volgende:
GTA SA rulez gewoon alles
jammer dat het zolang duurde voordat ie op de Pc kwam
klote PS2
Zoek crack-dealers en dood ze, die gasten hebben een paar duizend op zak en hoe meer je dr killed, hoe meer er rondlopen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:02 schreef Skv het volgende:
Ach ik weet niet.
Het zuigt wel dat je helemaal geen fuck aan geld krijgt, er geen verhaal in zit en je nooit een x nieuwe property's kan kopen.
quote:In Los Santos, after the mission where you meet big bear and B-Dup, and have killed the crack dealers if you explore the city in between missions, you will find alot more crack dealers around (hands folded, beanie hats looking for customers) go up to him, he will ask if you want some crack, reply negatively, then pop a cap in his ass (i.e waste him)
he will have a 9mm, and 2000 cash. i got 70,000 just by killing them, after the second strand of sweets missions, the amount of dealers is timesed by 3!!
weet ik nietquote:Op zondag 12 juni 2005 17:14 schreef jorryt het volgende:
wat zijn de systeemeisen voor pc er dan voor?
7 juni was kwam die in usa uit en 10 juni hier in nlquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Van 32bit naar 16bit kleuren helpt een hoop, maar je zal wel te weinig RAM hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef DraYtje het volgende:
[..]
weet ik niet
maar ik draai hem op een pIII 866mhz met 196mb geheugen
wel met een geforce4 5200fx though
maarja, hij loopt nu op zn laagst nog best traag, dus je hebt wel een leuk pc'tje nodig
Waarom ben je, net als veel andere hier op fok, dan zo'n down mongooltje?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:23 schreef Jim.Beam het volgende:
Tering waarom hebben ze voor een vliegtuig niet dezelfde toetsen als die van een auto? Moet nu door vlieglessen zien te komen maar ik vreet mezelf helemaal op van irritatie aan die controls![]()
Daar ben ik ookquote:Op zondag 12 juni 2005 20:58 schreef DraYtje het volgende:
yeaah, ik heb de missie gered,
nu moet ik OG loc's rhymebook uit die mansion sneaken
Daar ben ik ook. De 1e keer dat ik hem probeerde kwam ik om, dus heb ik maar even die missie met de trein geprobeerd, dat Big Smoke bij je achterop zit. Die lukte in 1xquote:Op zondag 12 juni 2005 20:58 schreef DraYtje het volgende:
yeaah, ik heb de missie gered,
nu moet ik OG loc's rhymebook uit die mansion sneaken
Heb ik geprobeerd maar dat werkt nietquote:Op zondag 12 juni 2005 22:30 schreef SouthernSun het volgende:
wat dacht je van boven en rechts tegelijk![]()
Wel. Heerlijk met de apache vliegen met die controller. Dus met de ene analoge stick sturen en met de andere de camera bedienen voor beter overzicht! Dat kan niet met de PC, tenzij je daar ook een controller of iets voor koopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
ps2 verdiende de primeur van GTA:SA niet![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef SouthernSun het volgende:
eigenlijk is het ook veel te groot
ben nu vaak al redelijk lang onderweg in de 1e stad en dan krijg je ook nog 3x zoveel ruimte erbij straks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was 20 minuten bezig van onder naar bovenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef SouthernSun het volgende:
eigenlijk is het ook veel te groot
ben nu vaak al redelijk lang onderweg in de 1e stad en dan krijg je ook nog 3x zoveel ruimte erbij straks![]()
Bullshit, hij is al te koop in de winkel...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Stuur je nog met de pijltjestoetsen?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar dat werkt niet
Wat een lachertje die gastquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
Bullshit, hij is al te koop in de winkel...
49,99 bij FRS. en 45 euro als je een 10% pas hebt.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:57 schreef PDOA het volgende:
Wat kost da nou zo'n spel? 50 euro toch wel dacht ik?
Dus bij de Mediamarkt 39,99?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
49,99 bij FRS. en 45 euro als je een 10% pas hebt.
*geheel off topic*quote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Aangezien je oneindig ver de oceaan op kunt vliegen/varen is het spel echt enorm
Dude, hij doelde erop dat het bij de meidamarret goedkopah isquote:
Of ik dat kan ruikenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dude, hij doelde erop dat het bij de meidamarret goedkopah is
zoals ze in het spel zouden zeggen: word.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Heb net zo'n missie met een brandend huis gedaan en ben het wel een beetje met Silentuz eens. Er is teveel bagger omheen. Daarna moet je relaties onderhouden en allemaal troep. Fuck dat, ik wil gewoon schieten.
Als hij niet start, gewoon rechter control ingedrukt houden terwijl je hem opent..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:08 schreef DraYtje het volgende:
Doet het niet op m'n computer
De ene keer kan ie geen soundcard vindenn![]()
en de andere keer start ie gewoon niets op![]()
San Andreas![]()
Geen San Andreas![]()
Misschien kan je met mijn vriendin een praatgroepje beginnen, die klaagt er ook over.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Leana het volgende:
Ben blij dat mijn vriend hem nog niet heeft gekocht.. anders ben ik weer partime vrijgezel![]()
Dat was bij de vorgige versie ook al zo![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
dom spel
bedankt voor jullie mening, maare, hebben jullie nog enige argumenten?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
kut spel
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef DraYtje het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor jullie mening, maare, hebben jullie nog enige argumenten?![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef Silentuz het volgende:
hmkeej, nu wat duidelijker ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef siekman het volgende:
Jullie worden dadelijk allemaal gearresteert door die kut cop die je steeds lastig valt ,
en dan dan . mag je het bruggetje over joepie en dan ga je hard geneukt worden hihhi
En C.J. gaat dood, ik had het nooit verwachtquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef DraYtje het volgende:
BigSmoke en Ryder zijn snitches, ik had het nooit verwacht![]()
Die politie agenten die je vanaf het begin al klusjes laten opknappen , die gaan je helpen in de volgende wereld te komenquote:
daarna moet je de naar San Fiero om met die jap waartegen je geracet hebt missies te doen. Ook moet je foto's maken van Ryder die naar een grote meeting gaat om yay (coke) deal te sluiten. Een daarvan ga je voor werken om in het wereldje te komen. Oja en die Jap is blind.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:55 schreef siekman het volgende:
[..]
Die politie agenten die je vanaf het begin al klusjes laten opknappen , die gaan je helpen in de volgende wereld te komen
daar moet je samen met de nicht van carlos klusjes opknappen, vrachtwagen en trailer rijden stelen en beroven .
die nicht die gaat vreselijk SM met je heben![]()
![]()
![]()
WTF dat is wel minderquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
En C.J. gaat dood, ik had het nooit verwacht![]()
ja met die crossbrommert er naast rijden he? Die lukt mij ook nietquote:
Ja als ie voor een trein gaat staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
En C.J. gaat dood, ik had het nooit verwacht
Ja die ja, kutmissiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja met die crossbrommert er naast rijden he? Die lukt mij ook niet
Ja en op het eind moet je bigsmoke vermoorden! (Laatste missie)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Woutey het volgende:
[..]
daarna moet je de naar San Fiero om met die jap waartegen je geracet hebt missies te doen. Ook moet je foto's maken van Ryder die naar een grote meeting gaat om yay (coke) deal te sluiten. Een daarvan ga je voor werken om in het wereldje te komen. Oja en die Jap is blind.
En nu kappen met die kutspoilers.
die vond ik best makkelijk. Ik haalde hem in 1x.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja met die crossbrommert er naast rijden he? Die lukt mij ook niet
vertel, vertel, vertel!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:08 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
die vond ik best makkelijk. Ik haalde hem in 1x.
als die dikzak zegt: "take the high road on the right"quote:
ga het gelijk even proberenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
als die dikzak zegt: "take the high road on the right"
niet doen
gewoon langs die trein blijven rijden
wel ff een tegenkomende trin ontwijken, maar zo heb ik hem ook gehaald
als je wel die aarden weg neemt heeft die dikzak gewoon veel te weinig tijd om die gastjes neer te schieten...
Ben ik ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:05 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben pas bij die missie waarop je op je motor die andere motor gast moet achtervolgen, moeilijk!
hij was best makkelijk alleen je moet geduld hebben...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:04 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik ben nu in die villa bovenop die berg, moet je allemaal van die stealth attacks toen, tis potverdulle geen Splinter Cell
ik ben al een stukkie verderquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:16 schreef DraYtje het volgende:
ik ben voor mn gevoel best ver, ik zit nu in het 2de stadje en heb mijn eigen garage die helemaal opgeknapt moet worden![]()
ja, ik heb me ook veel geergerd aan het verkeer!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Ronno het volgende:
[..]
ik ben al een stukkie verder![]()
alleen begin ik me nu wel ontzettend te ergeren aan de ontzettend mongoloïde acties van bestuurders op de snelweg...
rijd je daar met je vrachtwagen (als je schade krijgt, krijg je minder geld als je de vracht aflevert) op de snelweg, rijd ik pal naast een andere wagen, ramt ie mij doodleuk volop op topsnelheid..
nog leuker is als je met dezelfde vrachtwagen in San Fierro rijdt, en een pliesie tegen je opbotst, zodat hij achter je aan komten mn hele vrachtwagen lek schiet
![]()
zwaar vet spel, maar de AI is nog niet helemaal wat het moet zijn![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad, politieauto's die zelf op je knallen en vervolgens met sirenes achter je aankomen.
Hoe red ik trouwens dat meisje uit dat brandende huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dat nou zo moeilijk![]()
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
Zo werkt het dus ook. Ik ging wel op dat hoge stuk naast de spoorrails en na een tijdje ging het weer omlaag en reed ik weer naast de trein. Toen stond er nog 1 ventje op.quote:
had ik eerst ook, maar is slechts een kwestie van wennenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef kletskop het volgende:
ik vind het maar kut. gisteren ff gespeeld maar die besturing zuigt te hard gewoon, je kunt niet normaal ff lekker door de stad heen cruisen, ik zit steeds met de muis te kloten omdat ik anders weer niet zie waar ik heen rij![]()
of doe ik iets fout?![]()
ik heb hem op de Xbox, en daar zit ik ook vaak met het rechterpookje een stukje omhoog om het beter te kunnen zien...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef kletskop het volgende:
ik vind het maar kut. gisteren ff gespeeld maar die besturing zuigt te hard gewoon, je kunt niet normaal ff lekker door de stad heen cruisen, ik zit steeds met de muis te kloten omdat ik anders weer niet zie waar ik heen rij![]()
of doe ik iets fout?![]()
Nou eigenlijk, n reisvriending in LA zet me te vertellen dat ze dit meemaakte:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Ronno het volgende:
[..]
ik ben al een stukkie verder![]()
alleen begin ik me nu wel ontzettend te ergeren aan de ontzettend mongoloïde acties van bestuurders op de snelweg...
rijd je daar met je vrachtwagen (als je schade krijgt, krijg je minder geld als je de vracht aflevert) op de snelweg, rijd ik pal naast een andere wagen, ramt ie mij doodleuk volop op topsnelheid..
nog leuker is als je met dezelfde vrachtwagen in San Fierro rijdt, en een pliesie tegen je opbotst, zodat hij achter je aan komten mn hele vrachtwagen lek schiet
![]()
zwaar vet spel, maar de AI is nog niet helemaal wat het moet zijn![]()
Je kan toch nooit een date missen? Je gaat er gewoon naar toe als je dat wil. Ik ging met haar de eerste keer drive-by's doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik heb zojuist een date met Denise gemist, ze wordt nu boos. Hoe loos is dat eigenlijk, je moet opletten op welke dag het is want op een bepaalde dag heb je een date met haar, wat je ver de telefoon hebt afgesproken. Ten eerste vergeet ik dat en ten tweede ga ik niet op dagen letten in dit spel ofzo, slaat nergens op. Die Denise mochten ze van mij uit het spel laten.
Even moeite doen bij die vliegschool en alles goud halen he!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:47 schreef Bleet het volgende:
Ik heb net dat vliegveld gekocht en mijn vlieglessen genomen. Nu ben ik co-partner met wuuzi met zijn casino. Meesterlijk spel, maar ik vind het begin te sloom opbouwen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:23 schreef menesis het volgende:
[..]
Even moeite doen bij die vliegschool en alles goud halen he!
U wordt rijkelijk beloond met....Ik moet alleen de parachute sprong nog doen die heb ik 99% ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar later belt ze een keer en maak je blijkbaar een afspraak met haar. Iig er stond ineens in beeld: "you've missed yuor date with Denise, she won't be very happy" ofzoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je kan toch nooit een date missen? Je gaat er gewoon naar toe als je dat wil. Ik ging met haar de eerste keer drive-by's doen![]()
![]()
wat wil je dan? een thug uit de hood die netjes brits of amerikaans praatquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Ronno het volgende:
ik vind eigenlijk het hele neger-uit-de-hoed idee van CJ nogal irritant...
ik was blij dat ik eindelijk uit dat stinkghetto was, maar nu praat ie nog in zijn neger-taaltje:
´if i know someting, I´ll holla at ya´ :´(
'tis dus gewoon omdat ie zwart is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:18 schreef Ronno het volgende:
net zoiets als in Gta 3 of Vice City, een blanke crimineel
Ah boeie!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Ronno het volgende:
ik was blij dat ik eindelijk uit dat stinkghetto was, maar nu praat ie nog in zijn neger-taaltje:
jaja, en als je gezakt bent koop je hem alsnog, omdat je jezelf anders wel heel zielig vind natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Yildiz het volgende:
vandaag wel gehoord dat ik geslaagd ben, en zodoende ga ik em kopen, als beloning
Koop anders zo'n PS2 controller voor PC (zou ik ook doen als ie op mn laptop zou werken..)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een K_U_T controls, ik ga hem weer op mijn PS2tje spelen...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef THeeF het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik al heel de middag aan het spelen ben..
Echt geweldig spel!![]()
![]()
Ik vind het wel cool klinkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Ronno het volgende:
k-Rosequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:32 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb inmiddels Radio Las Santos samen met K-Rose standaard in Winamp aanstaan
Absolute toppers Hank Williams en Da Lench Mob
Hoeveel kost ie dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef menesis het volgende:
[..]
Koop anders zo'n PS2 controller voor PC (zou ik ook doen als ie op mn laptop zou werken..)
Boeiend, dan doe je het volgend jaar toch nog een keer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:07 schreef switchboy het volgende:
Kut GTA:SA heel de repetitieweek is verneukt, omdat ik verslaafd ben aan dit kutspel!![]()
![]()
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=25_200&products_id=291&osCsid=d478dbabab0b53ca0e61072e4a414cc9quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Er bestaan toch van die kastjes, ik ben ook wel benieuwd waar je die kan kopen.
ja, dat is precies wat ik ook bedoelde met mijn reactie eerder in het topicquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef CosmoNut het volgende:
Wat mij irriteert bij GTA:SA is dat als je op de snelweg zit en je op je hoogste toeren zit vna je ubersnelle auto (Turismo) dat dan zon mongole auto oppeens naar rechts/links gaat en tegen je opknalt gevolg: hele opstopping op de snelweg en iedereen blijft maar botsen
.
Kan inderdaad wel vervelend zijn, maar het is ook lachen om opzettelijk kettingbotsingen te veroorzaken, soms krijg je dan een reactie waarbij meer dan 10 wagens ontploffen en alles in de hens staatquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ja, dat is precies wat ik ook bedoelde met mijn reactie eerder in het topic
zwaaaar irritant, vooral als je op een missie zit met tijd![]()
daarom vind ik het met de muis prettiger werken, het is voor mij een stuk makkelijkere bedieningquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat ik kut vind is dat die camera zo gaat liggen achter de auto als je snel gaat, daardoor zie ik gene ene fuck, ik kan de kamera met de xbox controller wat bijstellen maar langzaam gaat de camera weer naar originele positie.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef DraYtje het volgende:
[..]
daarom vind ik het met de muis prettiger werken, het is voor mij een stuk makkelijkere bediening![]()
Ik heb die bounce missie net gehad, en ben het wel zat nu eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die dansmissies enzo ook kut. Dat je moet pimpen met die auto, dat snap ik nog een beetje, maar dat dansen op het strand en met je date in de club... flikker op zeg, da's toch geen GTA.
Like ol' daysquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb die bounce missie net gehad, en ben het wel zat nu eigenlijk.
Ik pak lekker een auto hier of daar, raus wat ballies omver, pak hun wapens, schiet een politiejeep neer, race lekker met de auto door de stad heen e.d.
Dát is GTA![]()
Grove Street 4 life gangstahquote:
ik vind dat ook geen goede keus..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die dansmissies enzo ook kut. Dat je moet pimpen met die auto, dat snap ik nog een beetje, maar dat dansen op het strand en met je date in de club... flikker op zeg, da's toch geen GTA.
Lowriders en shit past wel goed bij die hood-imagequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:54 schreef Xlarge het volgende:
en ik ben er slecht in ook
Rob Uncle Sam?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:29 schreef Yildiz het volgende:
inderdaad
Ik zit nu bij die missie dat ik die army depot base in de haven moet overvallen
al 2x doodgeschoten door die paupers daar, iemand tips?
Oh, ik stapte juist na elke doos uit, crouchen en rechtermuis, 2-3 schoten voor een headshot, soms 1 of 2 soldatenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:35 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Rob Uncle Sam?
Is zo een klote missiezorg eerst dat je die boxen binnen het depot in de vrachtwagen lost, daarna 2 van buiten, en probeer dat zo snel mogelijk, voordat Ryder dood gaat. Bij mij was het na 5 keer gelukt
En blijf vooral in je heftruckje, en help ryder niet, want dat kost alleen maar meer tijd
meer kan ik je niet helpen![]()
Hij is zo high als de teringquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:02 schreef switchboy het volgende:
Als je geschiet hoort meteen ryder helpen hij schiet wel maar alleen op lucht...
Ik bedenk me nu dat die onzin-dance-rapcrap alleen op het eerste eiland zit. Als ik me niet vergis komt dat later in het spel helemaal niet meer voor! Maar correct me if I'm wrong...quote:
maar ook al rij ik niet , zie ik het, gewoon over het hele beeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:32 schreef Shapeshifter het volgende:
Dat krijg je altijd als je snel rijdt
Dat mag wezenquote:
Ik heb dat soms ook in de xbox, vooral bij de filmpjes, en ik denk dat ze daar de warmte (opstijgende lucht) mee proberen te verbeelden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:37 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Dat mag wezen, en wat kan ik eraan doen als het dat is
![]()
En dat is het denk ik niet want als ik stilsta zie ik het ook, ook op het bannetje zelf enzo, lijken wel verticale bewegingen
hmmm vaagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook in de xbox, vooral bij de filmpjes, en ik denk dat ze daar de warmte (opstijgende lucht) mee proberen te verbeelden.
Heb je er bij andere spellen ook last van?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
hmmm vaagdus dat hoort?
niet dat me nieuwe videokaart kaduuk is
![]()
mniet gemerkt bij Sof2 -- kijk zo nog wel ff een Xquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heb je er bij andere spellen ook last van?
omgquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef Dark_Killah het volgende:
't spel is stoer
Jouw computer duidelijk niet homie.
Kleuren van de auto kloppen, maar voor je andere problemen denk ik dat je gewoon de nieuwste directx en videokaart stuurprogramma's moet hebben...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:25 schreef MmadviewW het volgende:
nee geen onweer, flippende graphics, die rotsen flikkeren als het ware
vraag me ook af of die auto wel rood met blauw moet zijn ...![]()
[afbeelding]
Jah, dat ga ik even doen: nieuwe videokaart drivers, aangezien ik vandaag drivers van cd die ik bij de 6800gt kreeg geinstalled hebquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kleuren van de auto kloppen, maar voor je andere problemen denk ik dat je gewoon de nieuwste directx en videokaart stuurprogramma's moet hebben...
ja, motion blur effectquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:03 schreef MmadviewW het volgende:
maar dat wazige beeld zijn dus luchtstromen ?
maar ook als ik niet Rij zie ik het he gewoon niet in een voertuig/op voertuig dan zie ik het overal, ook als ik naar de grond kijk zie ik van die vage verticale stromingenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ja, motion blur effect![]()
misschien ken je het ook wel uit NeedForSpeedUnderground(2)
misschien zijn dat hittestromenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:00 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
maar ook als ik niet Rij zie ik het he gewoon niet in een voertuig/op voertuig dan zie ik het overal, ook als ik naar de grond kijk zie ik van die vage verticale stromingen
nee het is niet die mistquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:15 schreef DraYtje het volgende:
[..]
misschien zijn dat hittestromen
heb je ze ook als het regent, want dan is er wat mis![]()
Ik ben er al achter dat het echt bij het spel hoortquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:25 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Post ff een screenie dan, is een stuk makkelijker![]()
ik vind m heel veel aan hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Nou echt veel aan het spel vinden jullie er ook niet meer aan, blijkt wel uit de weinige posts. Het is vergeleken met Vice City gewoon een ronduit slecht spel.
tsja, toetsenweek hequote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Nou echt veel aan het spel vinden jullie er ook niet meer aan, blijkt wel uit de weinige posts. Het is vergeleken met Vice City gewoon een ronduit slecht spel.
Echt niet manquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Alleen het begin van SA is kut, maar als je er eenmaal inzit, is het oneindig veel toffer dan VC.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Het is vergeleken met Vice City gewoon een ronduit slecht spel.
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef Tijn het volgende:
ik ga regelmatig even een pizza halen als ik in een gangwar zit
Ja en dat heb je al sinds je in Angel Pine zitquote:Op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef menesis het volgende:
whaha! Weet je dat ik voor het eerst sinds maanden aan eten denk ik SA?!Ik heb hem nooit meer laten eten en nooit meer wat van gehorod van het spel.
Wel apart trouwens:
Ik zit met mijn missies nu in Las Venturas en bij mij is er niets meer van territoriums te zien op de kaart bij los santos! Ik kan mijn gang gebied niet uitbreiden of kleiner laten worden, het is er simpelweg niet. Als ik 10 gasten in die wijken van los santos neerknal krijg ik ook geen gangwar meer.
heeft iedereen dat?
Waar heb jij het hele spel gezeten nadat je uit Los Santos bent vertrokken, richting San Fierro..? Onder een kei?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef menesis het volgende:
whaha! Weet je dat ik voor het eerst sinds maanden aan eten denk ik SA?!Ik heb hem nooit meer laten eten en nooit meer wat van gehorod van het spel.
Wel apart trouwens:
Ik zit met mijn missies nu in Las Venturas en bij mij is er niets meer van territoriums te zien op de kaart bij los santos! Ik kan mijn gang gebied niet uitbreiden of kleiner laten worden, het is er simpelweg niet. Als ik 10 gasten in die wijken van los santos neerknal krijg ik ook geen gangwar meer.
heeft iedereen dat?
ja ik volg dat verhaal heel slecht. Ik probeerde al vanaf het begin die vliegtuigen te pakken te krijgenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:51 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Waar heb jij het hele spel gezeten nadat je uit Los Santos bent vertrokken, richting San Fierro..? Onder een kei?![]()
Zie je nou dat GTA nog gewoon GTA is en je kunt doen wat je wiltquote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef menesis het volgende:
[..]
ja ik volg dat verhaal heel slecht. Ik probeerde al vanaf het begin die vliegtuigen te pakken te krijgenWat me ook is gelukt (ik had mn vliegbrefet balk al vol voor ik het vliegveld op kon
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |