Boeiend, dan doe je het volgend jaar toch nog een keer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:07 schreef switchboy het volgende:
Kut GTA:SA heel de repetitieweek is verneukt, omdat ik verslaafd ben aan dit kutspel!![]()
![]()
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=25_200&products_id=291&osCsid=d478dbabab0b53ca0e61072e4a414cc9quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Er bestaan toch van die kastjes, ik ben ook wel benieuwd waar je die kan kopen.
ja, dat is precies wat ik ook bedoelde met mijn reactie eerder in het topicquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef CosmoNut het volgende:
Wat mij irriteert bij GTA:SA is dat als je op de snelweg zit en je op je hoogste toeren zit vna je ubersnelle auto (Turismo) dat dan zon mongole auto oppeens naar rechts/links gaat en tegen je opknalt gevolg: hele opstopping op de snelweg en iedereen blijft maar botsen
.
Kan inderdaad wel vervelend zijn, maar het is ook lachen om opzettelijk kettingbotsingen te veroorzaken, soms krijg je dan een reactie waarbij meer dan 10 wagens ontploffen en alles in de hens staatquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ja, dat is precies wat ik ook bedoelde met mijn reactie eerder in het topic
zwaaaar irritant, vooral als je op een missie zit met tijd![]()
daarom vind ik het met de muis prettiger werken, het is voor mij een stuk makkelijkere bedieningquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat ik kut vind is dat die camera zo gaat liggen achter de auto als je snel gaat, daardoor zie ik gene ene fuck, ik kan de kamera met de xbox controller wat bijstellen maar langzaam gaat de camera weer naar originele positie.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef DraYtje het volgende:
[..]
daarom vind ik het met de muis prettiger werken, het is voor mij een stuk makkelijkere bediening![]()
Ik heb die bounce missie net gehad, en ben het wel zat nu eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die dansmissies enzo ook kut. Dat je moet pimpen met die auto, dat snap ik nog een beetje, maar dat dansen op het strand en met je date in de club... flikker op zeg, da's toch geen GTA.
Like ol' daysquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb die bounce missie net gehad, en ben het wel zat nu eigenlijk.
Ik pak lekker een auto hier of daar, raus wat ballies omver, pak hun wapens, schiet een politiejeep neer, race lekker met de auto door de stad heen e.d.
Dát is GTA![]()
Grove Street 4 life gangstahquote:
ik vind dat ook geen goede keus..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die dansmissies enzo ook kut. Dat je moet pimpen met die auto, dat snap ik nog een beetje, maar dat dansen op het strand en met je date in de club... flikker op zeg, da's toch geen GTA.
Lowriders en shit past wel goed bij die hood-imagequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:54 schreef Xlarge het volgende:
en ik ben er slecht in ook
Rob Uncle Sam?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:29 schreef Yildiz het volgende:
inderdaad
Ik zit nu bij die missie dat ik die army depot base in de haven moet overvallen
al 2x doodgeschoten door die paupers daar, iemand tips?
Oh, ik stapte juist na elke doos uit, crouchen en rechtermuis, 2-3 schoten voor een headshot, soms 1 of 2 soldatenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:35 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Rob Uncle Sam?
Is zo een klote missiezorg eerst dat je die boxen binnen het depot in de vrachtwagen lost, daarna 2 van buiten, en probeer dat zo snel mogelijk, voordat Ryder dood gaat. Bij mij was het na 5 keer gelukt
En blijf vooral in je heftruckje, en help ryder niet, want dat kost alleen maar meer tijd
meer kan ik je niet helpen![]()
Hij is zo high als de teringquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:02 schreef switchboy het volgende:
Als je geschiet hoort meteen ryder helpen hij schiet wel maar alleen op lucht...
Ik bedenk me nu dat die onzin-dance-rapcrap alleen op het eerste eiland zit. Als ik me niet vergis komt dat later in het spel helemaal niet meer voor! Maar correct me if I'm wrong...quote:
maar ook al rij ik niet , zie ik het, gewoon over het hele beeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:32 schreef Shapeshifter het volgende:
Dat krijg je altijd als je snel rijdt
Dat mag wezenquote:
Ik heb dat soms ook in de xbox, vooral bij de filmpjes, en ik denk dat ze daar de warmte (opstijgende lucht) mee proberen te verbeelden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:37 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Dat mag wezen, en wat kan ik eraan doen als het dat is
![]()
En dat is het denk ik niet want als ik stilsta zie ik het ook, ook op het bannetje zelf enzo, lijken wel verticale bewegingen
hmmm vaagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook in de xbox, vooral bij de filmpjes, en ik denk dat ze daar de warmte (opstijgende lucht) mee proberen te verbeelden.
Heb je er bij andere spellen ook last van?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
hmmm vaagdus dat hoort?
niet dat me nieuwe videokaart kaduuk is
![]()
mniet gemerkt bij Sof2 -- kijk zo nog wel ff een Xquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heb je er bij andere spellen ook last van?
omgquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:06 schreef Dark_Killah het volgende:
't spel is stoer
Jouw computer duidelijk niet homie.
Kleuren van de auto kloppen, maar voor je andere problemen denk ik dat je gewoon de nieuwste directx en videokaart stuurprogramma's moet hebben...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:25 schreef MmadviewW het volgende:
nee geen onweer, flippende graphics, die rotsen flikkeren als het ware
vraag me ook af of die auto wel rood met blauw moet zijn ...![]()
[afbeelding]
Jah, dat ga ik even doen: nieuwe videokaart drivers, aangezien ik vandaag drivers van cd die ik bij de 6800gt kreeg geinstalled hebquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kleuren van de auto kloppen, maar voor je andere problemen denk ik dat je gewoon de nieuwste directx en videokaart stuurprogramma's moet hebben...
ja, motion blur effectquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:03 schreef MmadviewW het volgende:
maar dat wazige beeld zijn dus luchtstromen ?
maar ook als ik niet Rij zie ik het he gewoon niet in een voertuig/op voertuig dan zie ik het overal, ook als ik naar de grond kijk zie ik van die vage verticale stromingenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ja, motion blur effect![]()
misschien ken je het ook wel uit NeedForSpeedUnderground(2)
misschien zijn dat hittestromenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:00 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
maar ook als ik niet Rij zie ik het he gewoon niet in een voertuig/op voertuig dan zie ik het overal, ook als ik naar de grond kijk zie ik van die vage verticale stromingen
nee het is niet die mistquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:15 schreef DraYtje het volgende:
[..]
misschien zijn dat hittestromen
heb je ze ook als het regent, want dan is er wat mis![]()
Ik ben er al achter dat het echt bij het spel hoortquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:25 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Post ff een screenie dan, is een stuk makkelijker![]()
ik vind m heel veel aan hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Nou echt veel aan het spel vinden jullie er ook niet meer aan, blijkt wel uit de weinige posts. Het is vergeleken met Vice City gewoon een ronduit slecht spel.
tsja, toetsenweek hequote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Nou echt veel aan het spel vinden jullie er ook niet meer aan, blijkt wel uit de weinige posts. Het is vergeleken met Vice City gewoon een ronduit slecht spel.
Echt niet manquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Alleen het begin van SA is kut, maar als je er eenmaal inzit, is het oneindig veel toffer dan VC.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
Het is vergeleken met Vice City gewoon een ronduit slecht spel.
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef Tijn het volgende:
ik ga regelmatig even een pizza halen als ik in een gangwar zit
Ja en dat heb je al sinds je in Angel Pine zitquote:Op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef menesis het volgende:
whaha! Weet je dat ik voor het eerst sinds maanden aan eten denk ik SA?!Ik heb hem nooit meer laten eten en nooit meer wat van gehorod van het spel.
Wel apart trouwens:
Ik zit met mijn missies nu in Las Venturas en bij mij is er niets meer van territoriums te zien op de kaart bij los santos! Ik kan mijn gang gebied niet uitbreiden of kleiner laten worden, het is er simpelweg niet. Als ik 10 gasten in die wijken van los santos neerknal krijg ik ook geen gangwar meer.
heeft iedereen dat?
Waar heb jij het hele spel gezeten nadat je uit Los Santos bent vertrokken, richting San Fierro..? Onder een kei?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:39 schreef menesis het volgende:
whaha! Weet je dat ik voor het eerst sinds maanden aan eten denk ik SA?!Ik heb hem nooit meer laten eten en nooit meer wat van gehorod van het spel.
Wel apart trouwens:
Ik zit met mijn missies nu in Las Venturas en bij mij is er niets meer van territoriums te zien op de kaart bij los santos! Ik kan mijn gang gebied niet uitbreiden of kleiner laten worden, het is er simpelweg niet. Als ik 10 gasten in die wijken van los santos neerknal krijg ik ook geen gangwar meer.
heeft iedereen dat?
ja ik volg dat verhaal heel slecht. Ik probeerde al vanaf het begin die vliegtuigen te pakken te krijgenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:51 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Waar heb jij het hele spel gezeten nadat je uit Los Santos bent vertrokken, richting San Fierro..? Onder een kei?![]()
Zie je nou dat GTA nog gewoon GTA is en je kunt doen wat je wiltquote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef menesis het volgende:
[..]
ja ik volg dat verhaal heel slecht. Ik probeerde al vanaf het begin die vliegtuigen te pakken te krijgenWat me ook is gelukt (ik had mn vliegbrefet balk al vol voor ik het vliegveld op kon
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |