Als hij niet start, gewoon rechter control ingedrukt houden terwijl je hem opent..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:08 schreef DraYtje het volgende:
Doet het niet op m'n computer
De ene keer kan ie geen soundcard vindenn![]()
en de andere keer start ie gewoon niets op![]()
San Andreas![]()
Geen San Andreas![]()
Misschien kan je met mijn vriendin een praatgroepje beginnen, die klaagt er ook over.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Leana het volgende:
Ben blij dat mijn vriend hem nog niet heeft gekocht.. anders ben ik weer partime vrijgezel![]()
Dat was bij de vorgige versie ook al zo![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
dom spel
bedankt voor jullie mening, maare, hebben jullie nog enige argumenten?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
kut spel
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef DraYtje het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor jullie mening, maare, hebben jullie nog enige argumenten?![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef Silentuz het volgende:
boeie dat ie het niet doet.
Het is tog geen GTA meer, tis meer een mix van The Sims/NFSU/en dat spelletje waar je op tijd de goede knoppen moet indrukken
ik heb de eerste 10-15 missies ofzo gedaan, vond er geen flikker aan. GTA is voor mij GTA, Grand Theft Auto. autos jatten, beetje crimineel rondrennen, en raggen. (hooguit wat missiedoelen bereiken). NIET letten op dat je wel MOET eten, en om een beetje fatsoenlijk te kunnen rennen/vechten moet je gaan button-bashen in de gym. komop zeg, button bashen laten we wel aan atletiekspellen over.
Mgoed, misschien een leuk spel voor je vriedin, een neger 'grootbrengen'...... maar hij moet wel op tijd naar bed >.<
hmkeej, nu wat duidelijker ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef siekman het volgende:
Jullie worden dadelijk allemaal gearresteert door die kut cop die je steeds lastig valt ,
en dan dan . mag je het bruggetje over joepie en dan ga je hard geneukt worden hihhi
En C.J. gaat dood, ik had het nooit verwachtquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef DraYtje het volgende:
BigSmoke en Ryder zijn snitches, ik had het nooit verwacht![]()
Die politie agenten die je vanaf het begin al klusjes laten opknappen , die gaan je helpen in de volgende wereld te komenquote:
daarna moet je de naar San Fiero om met die jap waartegen je geracet hebt missies te doen. Ook moet je foto's maken van Ryder die naar een grote meeting gaat om yay (coke) deal te sluiten. Een daarvan ga je voor werken om in het wereldje te komen. Oja en die Jap is blind.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:55 schreef siekman het volgende:
[..]
Die politie agenten die je vanaf het begin al klusjes laten opknappen , die gaan je helpen in de volgende wereld te komen
daar moet je samen met de nicht van carlos klusjes opknappen, vrachtwagen en trailer rijden stelen en beroven .
die nicht die gaat vreselijk SM met je heben![]()
![]()
![]()
WTF dat is wel minderquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
En C.J. gaat dood, ik had het nooit verwacht![]()
ja met die crossbrommert er naast rijden he? Die lukt mij ook nietquote:
Ja als ie voor een trein gaat staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
En C.J. gaat dood, ik had het nooit verwacht
Ja die ja, kutmissiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja met die crossbrommert er naast rijden he? Die lukt mij ook niet
Ja en op het eind moet je bigsmoke vermoorden! (Laatste missie)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Woutey het volgende:
[..]
daarna moet je de naar San Fiero om met die jap waartegen je geracet hebt missies te doen. Ook moet je foto's maken van Ryder die naar een grote meeting gaat om yay (coke) deal te sluiten. Een daarvan ga je voor werken om in het wereldje te komen. Oja en die Jap is blind.
En nu kappen met die kutspoilers.
die vond ik best makkelijk. Ik haalde hem in 1x.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja met die crossbrommert er naast rijden he? Die lukt mij ook niet
vertel, vertel, vertel!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:08 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
die vond ik best makkelijk. Ik haalde hem in 1x.
als die dikzak zegt: "take the high road on the right"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |