Jawel hij trekt het wel.. Want ik kan het spel 5 minuten spelen en gaat helemaal vlekkenloos..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef Gstyles het volgende:
Koop een echte pc.. die je nu hebt trekt het niet!!!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Jawel hij trekt het wel.. Want ik kan het spel 5 minuten spelen en gaat helemaal vlekkenloos..
Geheugen: 120 Gb
Ja heb hem legaal.. Maar waar krijg ik de crack vandaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef Dark0r het volgende:
hebje em legaal of gebruik je een cracked versie .. die crack van hoodlum is namelijk k*t.. ik ken veel mensen die er problemen mee hebben .. download de crack van de ind versie .. (natuurlijk wel als je het spel legaal hebt he, want illegaal downloaden da mag niet)!
hebje em toch legaal dan zou ik alsnog die crack proberen .. mayb is je probleem dan opgelost !
Ik denk dat het aan me fireall ligt maar dan krijg ik nog steeds een foutmelding maar wel een anderequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:13 schreef mschol het volgende:
HOWTO: Windows XP en 2000 BSOD Guide
misschien heb je heir wat aan
TS heeft maar 512 toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:50 schreef alsem het volgende:
[..]
Tering! ik dacht dat ik ownde met me 2 gig![]()
Dus dat wordt een reepje 512 MB extra voor TS?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:33 schreef mstx het volgende:
Ik denk idd dat het aan je geheugen ligt. Het heeft denk ik niet veel met GTA:SA te maken want ik krijg precies dezelfde error als ik Flash MX wil opstarten.![]()
![]()
kan je beter een nieuwe videokaart kopen, een FX5 serie van nidia ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus dat wordt een reepje 512 MB extra voor TS?
Het is iig geen miskoop, dat werkgeheugen is tenminste overal goed voor![]()
Ja ik moet misschien wel n nieuwe videokaart kopen ja, als ik wat zou kopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je beter een nieuwe videokaart kopen, een FX5 serie van nidia ofzo
Zie net dat er beneden maar 256MB in zit...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:42 schreef BIGGI het volgende:
met die pentium zowiezo, die 2600 geef ik ook een grote kans (op iets lagere display settings)
Wel even je catalyst goed instellen
Misschien trek ik het nog net met m'n 256quote:Minimum
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video kaart: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 7000 or higher
DVD-Rom 8x
RAM: 256 MB RAM
Aanbevolen:
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200
Video kaart: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
|