abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27827987
Ik heb zelf (gelukkig) nog nooit in mijn leven echt pijn ervaren. Tuurlijk wel dingen die zeer deden, maar nog nooit de echte pijn van iets breken, of serieus onder het mes moeten.
Niet dat ik (denk ik althans) een lage pijngrens heb, maar vraag me wel af hoeveel pijn een mens kan verdragen, en hoe dat op dat moment voelt. Ik bedoel, als je met je nagels stevig in je eigen huid knijpt, doet dat al min of meer zeer. Hoe moet het dan wel niet voelen om, door een ongeval bijvoorbeeld, een arm geamputeerd te krijgen. Hoeveel pijn moet dat dan wel niet doen?

Zijn er mensen hier die weleens iets gebroken hebben, of anderzins goed in de kreukels hebben gelegen en dus ook serieus echte pijn hebben ervaren? Hoe voelde dat op dat moment? Onmenselijke pijn? Of viel dit mee?
pi_27828018
Wel eens mn voet gebroken gehad. Toen ik em brak nog de hele dag op doorgelopen en dat deed bést pijn
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:51:02 #3
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27828031
Mwa, wel eens mijn hele arm open hebben liggen.
Maar op een of andere manier doet dát geen pijn meer. .
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:51:33 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27828035
Als je pijn hebt, maken je hersens endorfinen aan. Hierdoor wordt de pijn dragelijker en kun je zelfs een beetje high worden. Het is waarschijnlijk ook een van de redenen dat masochisme bestaat.

Ik heb wel een keer een drievoudige beenbreuk opgelopen, maar ik moet zeggen dat ik van het breken zelf eigenlijk weinig heb gevoeld. Het is dat het zo'n naar geluid gaf dat die suggestie gewekt werd.

Ik heb wel een aantal keer een behoorlijke pijn gehad ergens in mijn buik (In de buurt van de lever). Het is/was heel incidenteel, en is niet duidelijk geworden wat het is/was, maar dat was in ieder geval pijn waar gewone pijnstillers niet tegen hielpen, en wat voldoende was om niet te kunnen slapen. Ik heb echter vooral last gehad van het slaapgebrek.
pi_27828079
quote:
Ik heb wel een keer een drievoudige beenbreuk opgelopen, maar ik moet zeggen dat ik van het breken zelf eigenlijk weinig heb gevoeld. Het is dat het zo'n naar geluid gaf dat die suggestie gewekt werd.
En nadat je het doorhad (want dat is vaak ook zo...heb ik teminste wel met het bijvoorbeeld in mijn handen snijden...het doet pas pijn wanneer je het door hebt) deed dit verder ook geen pijn?
pi_27828110
Mijn oor was ontzettend opgezwollen door een infectie en ik moest 3weken wachten op de operatie dus hebben ze in de tussentijd elke 2-3dagen een gaatje achter mijn oor moeten maken, een stukje van een latexhandschoen erin en dan de prut eruit laten lopen. Nee dat was niet echt fijn nee Maar ik moet wel zeggen dat dit soort pijnen wel redelijk te doen zijn, ik vind boren bij de tandarts nog steeds een minder prettig gevoel al doet het niet zoveel pijn.
En verder heb ik een aantal keer een catheter gemoeten, geen idee waarom maar die dingen doen echt onwijs pijn bij mij! En die zuster maar vragen, doet het echt zo'n pijn dan? Nee muts ik ben kleinzierig nougoed
Ohja en mijn buik genas niet goed dus hebben ze 1 dag na de operatie met een spatel de buikwanden uit elkaar geduwd ik had heel wat morfine op maar dat was echt niet fijn

Ohja en toen mijn blindedarm sprong was het ook geen fijn gevoel Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met de geboorte van een kind (ik hoop iig niet dat het erger is want ik kon amper bewegen), ontzettende krampen een dik uur lang tot ie echt springt en dan is het ineens weg en voel je niks meer en kun je weer rechtop lopen en normaal plassen

[ Bericht 19% gewijzigd door splendor op 11-06-2005 10:06:15 ]
-
pi_27828111
Ik laat me niet verdoven bij de tandarts, daar ervaar ik bijna echte pijn denk ik .
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
pi_27828113
Ik zit nog steeds thuis van een gevalletje serieuze pijn, ben met mijn fiets gevallen en heb mijn scheenbeen op 2 plaatsen gebroken en mijn kuitbeen. Zit al 4 maanden thuis met die ellende....
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:01:32 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27828115
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 09:58 schreef rayteon het volgende:

[..]

En nadat je het doorhad (want dat is vaak ook zo...heb ik teminste wel met het bijvoorbeeld in mijn handen snijden...het doet pas pijn wanneer je het door hebt) deed dit verder ook geen pijn?
Nouja, daarna deed het proberen op te staan pijn, dus toen had ik wel door dat er iets niet in orde was. In rust deed het echter geen pijn.
pi_27828119
Onstoken heup, dat deed echt zooow pijn (was toen 18,5), ik lag gewoon jankend en crepeerend op de grond van de helse pijn. Mijn ma moest me dragen naar de auto voor de huisarts en daarna ziekenhuis voor controle wat niks opleverde.
Ow god die pijn wil ik nooit meer voelen, pijner kan dit soort pijn niet.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:01:43 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_27828121
Ik heb last gehad van een blokkade van het SI-gewricht (zit ergens bij je heupen), hierdoor kwamen er een paar zenuwen knel te zitten. De laatste keer dat ik dat had liep ik niets vermoedend een trap op. Ik nam een tree en ik had het idee dat iemand zo'n zenuw tussen 2 stenen zat fijn te malen, de napijn die je hier nog enkele dagen van hebt is ongeveer te vergelijken met het idee of iemand in je vlees zit te purren met een gloeiend heet zwaard, daarna verdwijnt de pijn heel langzaam. Pijnstillers hielpen niet en alle andere pijntjes (zelfs m'n hernia) vielen hierbij in het niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 10:02:23 #12
18653 crew  D.
pi_27828126
breken doet meestal geen pijn, lastig is het wel
pi_27828156
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:00 schreef VendoR het volgende:
Ik laat me niet verdoven bij de tandarts, daar ervaar ik bijna echte pijn denk ik .
Als jij een wortelkanaal-behandeling zonder verdoving doet, ervaar je wel echte pijn denk ik. Het wegboren van een gaatje hoeft niet perse pijn te doen...tenzij ze zo diep boren dat ze in de buurt van zenuwen komen natuurlijk.

Wat ik wel een keer heb gehad, maar wat niet zozeer pijn deed, maar wel erg onprettig was, was een ruggeprik. Je kan je gewoon niet voorstellen dat ze zonder enige problemen een naald in je ruggegraat kunnen steken.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:08:03 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_27828174
Drie keer in mijn leven:
1. ik ben in elkaar geslagen en dat deed echt heel erg veel pijn. Ik heb nog maanden met krukken gelopen
2. Tijdens de bevalling van mijn dochter. Ik heb zoveel pijn gehad dat mijn lichaam letterlijk uitgeput was en ik nog weken in het ziekenhuis heb gelegen.
3. Tijdens de bevalling van mijn zoon. Gelukkig ben ik deze maal niet in NL bevallen en kon ik dus een ruggenprik krijgen waardoor de slachtpartij van de eerste bevalling gelukkig vermeden werd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:08:23 #15
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_27828177
Heb mijn hand vorig jaar verbrand gehad aan kokend water.
Je merkt het na een fractie van een seconde als het laagje stoom tussen huid en kokend water z'n werk heeft gedaan. je houdt er een een kloppend gevoel aan over dat steeds erger en erger wordt totdat je met een verwrongen gezicht bij zit van de pijn.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:14:19 #16
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_27828236
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Mwa, wel eens mijn hele arm open hebben liggen.
Maar op een of andere manier doet dát geen pijn meer. .
automutilatie?
Klaar?
Ik niet!
pi_27828265
Peesontsteking in mijn voet, ik had nog nooit zulke hevige pijn ervaren, kon niet eens sokken aandoen omdat dat al vreselijk pijn deed.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:21:07 #18
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_27828295
Ik heb een keer mijn pols gebroken, dat deed niet echt pijn alleen zat er een knik in mijn arm. In het ziekenhuis daarentegen toen ze hem goed gingen zetten stonden ze met 2 man eraan te trekken en dat deed wel zeer.

Ook nog een keer een stuk glas op mijn schouder gehad, deed ook geen zeer (merkte het pas 5 minuten later), maar een of andere kneus had er watten op gedaan die ze er in het ziekenhuis letterlijk uit schuurde, dat deed wel zeer.

Of dit echte pijnen zijn weet ik niet, maar voor zover ik weet waren dat de meest pijnlijke dingen die ik gehad heb

Overigens vind ik de meeste vormen van pijn eigenlijk wel fijn (lees een schaaf wond (na een tijdje) en al dat soort pijntjes die je regelmatig op (kunt) lopen)
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_27828301
Een baksteen tegen je oog aankrijgen en daarmee een hersenschudding oplopen. De wond daarvan gaat ontsteken zodat je met je hersenschudding elk kwartier de pus uit je wond moet knijpen omdat anders de hechtingen uit je hoofd scheuren kan ook best pijnlijk zijn.
Verder is pijn betrekkelijk. Je kunt je er voor openstellen...dan kan het nog fijn zijn ook.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_27828304
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:14 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

automutilatie?
kras
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:22:44 #21
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27828311
Ik heb ooit heet frituurvet over mijn gezicht gehad. Wonden vielen mee (1e-2e graads of zo), maar het brandde wel in mn gezicht.
pi_27828328
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:05 schreef rayteon het volgende:

[..]

Wat ik wel een keer heb gehad, maar wat niet zozeer pijn deed, maar wel erg onprettig was, was een ruggeprik. Je kan je gewoon niet voorstellen dat ze zonder enige problemen een naald in je ruggegraat kunnen steken.
daar heb ik nou echt niks van gevoeld, terwijl ze toch 2x verkeerd zaten "oeps, zit tegen het bot"de ander:"dan moet je het nog eens proberen"

En ja, echte pijn heb ik wel gehad, te vaak, tot vervelends toe. Voordeel is wel dat je om de paar uur morfine krijgt, wordt je zo lekker doezelig van

Een van de dingen die ik me nog goed voor de geest kan halen is een drain van ong 70 cm die er door een leerling verpleegster uitgehaald werd. "nee, pas op, oeps iets harder trekken, nee hij komt niet los, iets harder trekken ,jeetje hij zit echt vastgegroeid he? "
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:25:27 #23
2537 AngryAngel
Zorgwatch.nl
pi_27828343
De ergste pijn die ik ooit gehad heb, was op het moment dat mijn blindedarm sprong.
dat deed toch zeer. ik lag in een keer op de grond van de pijn.
maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
pi_27828349
Klinkt raar, maar ik had eerst dat één of andere spier achter een rib bleef hangen. Nou ja, iets in de buurt van me hart bleef ergens achter hangen.
En kramp in je been, doet ook ongelooflijk pijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:29:40 #25
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828393
Een scheurtje in mijn kuitspier (ook wel zweepslag genoemd), wat deed dat ontzettend zeer
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:29:44 #26
95998 -DailaLama-
pi_27828396
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef RayMania het volgende:
Jep, heb ik ook vaak.
pi_27828434
Nou, dat herniaatje was redelijk te voelen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:35:24 #28
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_27828444
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:02 schreef D.Rose het volgende:
breken doet meestal geen pijn, lastig is het wel
Juist, die pijn valt meestal wel mee. Mijn linkerduim was ooit (zo'n 10 jaar geleden) eens uit de kom en gebroken tesamen. Die is nooit echt goed genezen en staat dus nog altijd een beetje scheef. Als ik daar nu op val en kneus, dat doet véél meer pijn dan het breken zelf.
Jusqu'ici tout va bien
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 10:38:03 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27828472
Ik heb nogal wat last gehad van galstenen. In de galblaas was de pijn al bijna niet vol te houden, maar toen ze gingen ontsteken in de galwegen dacht ik even dat ik dood ging. Ik kon nog net bij een telefoon komen om iemand te bellen zodat we zo snel mogelijk naar het ziekenhuis konden gaan.

Het voordeel ervan is dat ik tegenwoordig alle pijn afzet tegen die pijn van toen en dat het dan nu altijd meevalt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_27828487
Ik ben 3 keer bevallen.
Mijn kaak gebroken
Mijn vinger er half afgehakt

Deed allemaal even goed zeer, maar dat ben ik nu wel weer vergeten.
pi_27828508
Ik heb vorig jaar op een avond ontzéttende buikpijn gehad. Zelfs zware medicijnen hielpen niet tegen de pijn De volgende dag was het bijna over, enkele dagen erna (toen ik thuis was) naar de dokter geweest, maar hij had geen idee
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:41:19 #32
95600 achmet
You don't know...
pi_27828520
boren in je kies zonder verdoving dat is pijn!!!!
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:42:01 #33
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828527
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:41 schreef achmet het volgende:
boren in je kies zonder verdoving dat is pijn!!!!
Mietje

Als ik moet boren neem ik geen verdoving
pi_27828557
- met een heggenschaar ben ik in de vinger geknipt, ik heb nu nog een nagel die uit 3 delen bestaat.
- zware valpartij met de fiets... armen en benen compleet open
- sleutelbeen gebroken (gecompliceerde breuk)
- zwaar fiets ongeluk, ongeveer 10 meter over mijn shouder over een grof fietspad gegeleden. Hersenschudding en zwaar gekneusde ribben. En een teras vol met joelende boeren die zeiden dat ik me niet zo moest aanstellen. (ik was +-5 min verlamd)
- 2x niersteen aanval gehad (9 nierstenen in totaal... 1x links en 1x rechts)

De niersteen spant de kroon... je gaat gewoon automatisch over je nek van de intense pijn die constant aanblijft. De 2de keer viel het mee, toen raakte ik niet in paniek omdat ik wist wat er aan de hand was... dat hielp een beetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vampier op 11-06-2005 10:50:02 ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_27828568
Boren ik ook zonder verdoving hoor, net zoals bevallen en een vinger weer aanhechten.
Die verdovingsspuiten zijn nog erger dan de operaties zelf hoor, die spuiten doen zeer
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:45:48 #36
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828583
Een spuit in je tandvlees en gehemelte prikt alleen maar een beetje, die stof die erin zit is alleen een beetje goor.
pi_27828639
Als kind heb ik vooral bij de tandarts altijd vreselijk pijn geleden, elke keer weer. Die kerel had geen greintje invoelingsvermogen met z'n patiënten en behandelde iedereen, ook kinderen, alsof het gewoon een apparaat was dat gerepareerd moest worden. En owee als je ook maar éven liet merken dat je gevoel had. Dan raakte hij meteen geïrriteerd en voelde zich gehinderd in z'n werk.

Bij boren, hoe diep ook, verdoofde hij nooit (en dat heb ik heel wat keren geweten!), en bij trekken e.d. maar nauwelijks. Bovendien deed die verdoving (of wat ervoor door moest gaan) bij mij vrijwel niets, dus ik heb een aantal keren echt gillend en krijsend van de pijn in die stoel gezeten.
En hij maar doen alsof ik me alleen maar aanstelde. Ja ja.
Grrrr, ik word nog steeds woest op die vent als ik eraan terugdenk.

* stoom uit oren komt

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:50:05 #38
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_27828646
Mijn onderste rug wervel was omhoog geschoten en trok een spier mee dat weer aan me hamstring zat {ofzo }en dus constante spanning op me hamstring ( gevoel alsof het verrekt is ) 2 weken mee gelopen toen medicijnen gehad pijnstillers vallium e.d en nodige fysio behandelingen en steunzolen , was anderhalf jaar terug ongeveer , voel af en toe nog wel dat het niet helemaal lekker zit, maar gelukkig niet die pijn meer
raise up !!
pi_27828663
Gebroken sleutelbeen maar ik merkte het pas a een week
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:53:12 #40
95998 -DailaLama-
pi_27828697
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:42 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Mietje

Als ik moet boren neem ik geen verdoving
Ik ook niet. Liever een beetje wat pijnlijk gevoel in mn kiezen dan de hele dag met een dove mond kwijlen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:53:24 #41
14806 CrashOne
100% compliant
pi_27828700
-Pink verbrijzeld
-Spijker door voet
-Schaar in arm
-Stuk van tong afgeknipt
-Gat in mn hoofd
-Hak van mn voet af door spaken van fiets
-Per ongeluk door prikkeldraad gerent, beide benen volledige open

Was vroeger nog al een druk kind.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:54:31 #42
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_27828716
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef CrashOne het volgende:

-Stuk van tong afgeknipt
WTF!! hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar man
raise up !!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:55:47 #43
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828736
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

Inderdaad

Ik heb weleens een kind gezien dat een groot deel van zijn tong had afgebeten ... was met z'n tong tussen de tanden van de glijbaan afgegaan en de rest kun je wel raden
pi_27828738
heb mn arm en mn neus gebroken... maar ik beschouw dat niet als "echte" pijn .
pi_27828760
Heb nu serieus pijn, heel stuk van m'n kies is afgebroken en ervaar meer pijn dan toen mijn vingertop alleen nog maar met de nagel vastzat na een snij incident.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:01:50 #46
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_27828809
ik ben vorig jaar in de fik gevlogen met een bbq ongelukje, 38 % lichaamsoppervlak verbrand, veel geluk gehad dat er een zwembadje in de buurt stond
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:02:17 #47
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828815
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:01 schreef kievit19 het volgende:
ik ben vorig jaar in de fik gevlogen met een bbq ongelukje, 38 % lichaamsoppervlak verbrand, veel geluk gehad dat er een zwembadje in de buurt stond
Spiritus of zoiets op de bbq gegooid
pi_27828825
Ik heb een keer mijn onderbeen 90 graden verdraait ten opzichte van mijn bovenbeen. Mijn knieschijf zat aan de zijkant. Damn dat deed echt enorm pijn!! En dan duurt 5 minutne wachten op een ambulance erggg lang. Gelukkig schoot ie er zo terug in.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:04:07 #49
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_27828830
een vriend van me gooide er benzine op , en ik stond aan de andere kant (ik had niets in de gaten dat hij dat van plan was) dus sloeg die vlam in dat blik, en kreeg je een mega steekvlam waar ik dus midden in stond, en een nevel van benzine die over me heen kwam dus bleef het mooi aan mijn huid branden (ik had geen t-shirt aan , alleen een korte broek
Cause all I ever do
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:04:22 #50
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_27828833
Een wortelkanaalbehandeling. Bij een noodtandarts. Dat was een Marrokaanse vrouw die amper Nederlands kon en echt met het leek wel Middeleeuwse apparaten me ging behandelen. Eerst zonder verdoving.. Ik dacht dat ik dood ging. Daarna allerlei foutjes, zoals het branden van mijn (beide!) wangen én tong bij het dichtbranden van m'n noodopvulling.

Dat wil ik echt nooit meer meemaken. *ril*

En de pijn voor en na de behandeling was ook praktisch ondraaglijk.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:05:14 #51
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828855
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef kievit19 het volgende:
een vriend van me gooide er benzine op , en ik stond aan de andere kant (ik had niets in de gaten dat hij dat van plan was) dus sloeg die vlam in dat blik, en kreeg je een mega steekvlam waar ik dus midden in stond, en een nevel van benzine die over me heen kwam dus bleef het mooi aan mijn huid branden (ik had geen t-shirt aan , alleen een korte broek
Shit zeg
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 11:07:41 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27828896
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Kajalevi het volgende:
Boren ik ook zonder verdoving hoor, net zoals bevallen en een vinger weer aanhechten.
Die verdovingsspuiten zijn nog erger dan de operaties zelf hoor, die spuiten doen zeer
Bij het boren niet, je voelt erniets van
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:12:25 #53
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_27828966
maar het is nu allemaal een heel eind doed gekomen ,
het grootste deel was 1ste graads verbrand, omdat ik er dus ong. 2 seconden over heb gedaan om in het zwembad te belanden,
maar op het moment zelf is het heel onwerkelijk om naar beneden te kijken en te zien dat je gewoon serieus in de fik staat, de pijn voelde ik op dat moment nog niet, maar zodra ik dat badje uit kwam , en onder de douche ging zitten , toen heb ik ook meerdere malen het gevoel gehad dat ik "out" zou gaan ,
en de weg naar het ziekenhuis was opeens ook een stuk of 5X zo lang, maar toen ik eenmaal ingesmeerd was met flammazine zalf en een spuit methadon had gekregen ging het wel weer,
nu zijn voortaan ook de meeste littekens weg, vooral om mijn enkels zie je het nog, en als ik 5 minuten in de volle zon heb gestaan zie je waar ik allemaal verbrand ben geweest ( en dat gaat nog een jaar of 5 duren)
Cause all I ever do
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:14:05 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27828986
Toen mijn verstandskiezen d'r werden uitgeboort omdat ze horizontaal zowat in me kaak groeiden...en daarna de verdoving over ging.
Wat was ik blij met ibrufen lol
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:14:42 #55
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_27828996
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Grimm het volgende:
Toen mijn verstandskiezen d'r werden uitgeboort omdat ze horizontaal zowat in me kaak groeiden...en daarna de verdoving over ging.
Idd. Ibuprofen heeft me ook door die tijd heen geholpen .
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:16:51 #56
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27829026
quote:
Heb ik ook gehad, maar ik mag geen Ibuprofen omdat ik daar allergisch voor was. Dus toen dacht ik zonder pijnstillers lukt het ook wel
pi_27829261
Verder nog allerlei schaaf-, brand- en snijwonden, het gebruikelijke werk wat iedereen weleens heeft dus, en een keer in een plankje met opstaande spijker getrapt met m'n voet.

En vroeger heb ik ook ooit eens met m'n hand op de roodgloeiende kachelpook geleund, van de kolenkachel die we toen nog hadden (in ± 1972). Die lag af te koelen op een metalen plaat, en ik zag 'm helaas te laat. Aiiiii.....

Oh ja, en natuurlijk niet te vergeten dit verhaal...
pi_27829376
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef CrashOne het volgende:
-Pink verbrijzeld
-Spijker door voet
-Schaar in arm
-Stuk van tong afgeknipt
-Gat in mn hoofd
-Hak van mn voet af door spaken van fiets
-Per ongeluk door prikkeldraad gerent, beide benen volledige open

Was vroeger nog al een druk kind.
Joh, je meent het.
Oh, dat laatste heb ik ook een keer gehad. Toen lag er een flink pak sneeuw.

En ik heb een keer mijn arm uit de kom gehad en een hillsach laesie, dat houdt in dat de kom is losgescheurd van het bot. Die zit nu vast met drie spijkers. Dat was voldoende om mij buiten westen te helpen van de pijn. Zielig hè?
pi_27830935
-op mn tong gestoken door wesp
-in mn oor gestoken door wesp
-spaakbeen ellepijp breken bij honkbal, KNOCKOUT heel mooi
-van dak donderen en daarbij pols openscheuren, slagader open (geen pijn, wel veel bloed)
-geopereerd aan rechterringvinger, arts in opleiding eerst met pincet testen voor in mn vinger of ik nog gevoel had... ik "nee". ok kerel snijdt middenin mn vinger met scalpel terwijl ik er naar keek.... helaas werkte verdoving daar nog niet

en oorontsteking, OORONTSTEKING HAAT IK
pi_27831234
Een dik weekend gruwelijke kiespijn gehad, omdat ik pas na het weekend terecht kon om mijn kies te laten trekken. Ibuprofen werkte in het begin nog een beetje, maar na drie dagen heeft dat ook geen effect meer.

En ik heb ooit eens een botte, tamelijk grote schroevendraaier door mijn linker duimnagel geboord. Ook geen aanrader...
Bananenyoghurt...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:04:20 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27831377
denk het niet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:12:00 #62
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27831533
Geestelijke pijn ook nog niet heel erg. Het is wel pijnlijk als je je polsbreekt en de boel moet gezet worden...
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_27831643
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:38 schreef Mike het volgende:
Ik heb nogal wat last gehad van galstenen. In de galblaas was de pijn al bijna niet vol te houden, maar toen ze gingen ontsteken in de galwegen dacht ik even dat ik dood ging. Ik kon nog net bij een telefoon komen om iemand te bellen zodat we zo snel mogelijk naar het ziekenhuis konden gaan.

Het voordeel ervan is dat ik tegenwoordig alle pijn afzet tegen die pijn van toen en dat het dan nu altijd meevalt.
Ik had me ook al bedacht dat weeen vast niet erger kunnen zijn dan dat
pi_27831662
3 jaar lopen met ingegroeide teennagels .
blinde darm onstekingen die niet doorzetten .
erg pijnlijk allemaal .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_27831750
Een keer voet gestoten tegen tafelpoot, kleine teen stond helemaal krom naar buiten.
Ik dus naar Eerste Hulp, zeggen ze: "waarschijnlijk uit het kommetje geschoten, kunnen we wel terugzetten" dus zo'n arts tot 3 keer toe geprobeerd om dat ding terug te duwen. Lukte maar niet, ondertussen verging ik wel van de pijn!

Ze gingen maar even foto's maken --> "ooh, hij is toch gebroken"

pi_27832610
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:18 schreef Steve-O het volgende:
3 jaar lopen met ingegroeide teennagels
Hmm, in dat geval zou ik zo af en toe toch even zijn gaan zitten tussendoor...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:36:33 #67
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_27833474
Toen ik door een glazen door sprong, en ik vervolgens een soort menselijk stekelvarkentje leek, toen had ik best wel pijn ja.
.
..
...
....
pi_27833666
  • In een of andere mainport-ader gestoken in mn arm door een wesp.
    Die ader waar de dokter altijd bloed afneemt enzo. Dat gif racete door mn hele arm, kloppen en doen, fucking pijn.

• Keelpijn tijdens pfeiffer, onbeschrijflijk pijn. Ik spuugde mn kwijl soms gewoon uit in een bakje, omdat doorslikken te pijn deed Drinken ging heeel kut, en eten ging niet.

• Drie spuiten in mn lul gehad (besnijdenis). Omdat de verdoving niet goed werkte. Toen ze me pik dicht gingen schroeien, was de verdoving uitgewerkt. Echt fijn als je voelt hoe ze je bloedende pik dichtlassen en hechten, terwijl je het helemaal meemaakt. Bijna flauwgevallen, echt tyfusch pijn.

• Met een kaasschaaf een hele plak van m'n pols afgesneden. Heerlijk grote plaat vlees hing toen los. Ik bakte tosti's, maar m'n eigen ham leek me toch niet zo'n goed idee

• Veel te lang als kind rondgelopen met ontzettende oorontsteking. Té veel pijn, atlijd aanwezig en wachtlijsten bij het ziekenhuis waar je niet goed van word. Ik moest 3 / 4 maand wachten ofzo, en ál die tijd erg veel pijn gehad
    Als ze me toen normaal hadden geholpen, was mn gehoor nu ook nog stukken beter geweest. Dat is nu namelijk nogal kut.
  • Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 14:58:38 #69
    87639 Jazzmin
    tegen zinloos gewerk
    pi_27833920
    quote:
    Gedver heb ik ook gehad.. ze groeiden recht mn kaak in en de eerste is er met een botte boor en een dremel ofzo uitgehakt... man wat heb ik een pijn geleden daar kon die brufen echt niet tegen op.. en later moest ik nog een keer omdat kies 4 ook mn kaak in was gegroeid
    brrr en ik heb al een tandarts/kaakchirurgfobie.
    The dose makes the poison.
    pi_27834022
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 11:36 schreef Dirkh het volgende:

En ik heb een keer mijn arm uit de kom gehad en een hillsach laesie, dat houdt in dat de kom is losgescheurd van het bot. Die zit nu vast met drie spijkers. Dat was voldoende om mij buiten westen te helpen van de pijn. Zielig hè?
    Moet je maar niet van die rare standjes uithalen.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 15:05:37 #71
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_27834036
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 14:58 schreef Jazzmin het volgende:

[..]

Gedver heb ik ook gehad.. ze groeiden recht mn kaak in en de eerste is er met een botte boor en een dremel ofzo uitgehakt... man wat heb ik een pijn geleden daar kon die brufen echt niet tegen op.. en later moest ik nog een keer omdat kies 4 ook mn kaak in was gegroeid
    brrr en ik heb al een tandarts/kaakchirurgfobie.
    het naarste vond ik toen de chirurg zei"nu maken we even wat ruimte op de kaak, en maken we de wond mooi"
    en toen begon die met 1 of ander bot mes het mooi te schrapen :S

pi_27834060
    Ja nu. In mijn rug, net boven mijn kont. En alleen bij sommige bewegingen en of houdingen
    Kutzooi, loop er al jaren mee, en de dokter zegt dat ik mijn houding moet veranderen. Nou niets helpt hoor, ja spierverslappers.
    pi_27834615
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
    Als je pijn hebt, maken je hersens endorfinen aan. Hierdoor wordt de pijn dragelijker en kun je zelfs een beetje high worden. Het is waarschijnlijk ook een van de redenen dat masochisme bestaat.
    Dat had ik ook toen ik me pols brak, ik voelde het gewoon helemaal niet. Er waren toen van die meiden bij die renden gillend weg en dat was dan wel weer grappig
    pi_27834639
    Maar toen ik me stuitje brak deed dat wel aardig pijn, 2 weken niet normaal kunnen lopen van de pijn
      zaterdag 11 juni 2005 @ 15:41:31 #75
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_27834736
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 14:45 schreef Skv het volgende:

• Met een kaasschaaf een hele plak van m'n pols afgesneden. Heerlijk grote plaat vlees hing toen los. Ik bakte tosti's, maar m'n eigen ham leek me toch niet zo'n goed idee
  • herkenbaar
      zaterdag 11 juni 2005 @ 15:47:34 #76
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_27834882
    6 maanden met pijn in de buik gelopen vanwege de ziekte van Crohn. In die 6 maanden aantal keer gevloerd gegaan van de pijn...
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_27835269
    Nah hele erge pijn niet echt meegemaakt, wel een paar keer knie uit de kom geschoten, echt zomaar terwijl ik me veters aan het strikken was.... knak..AAAAAH! en dan weet je dat als je niet snel je been strekt het alleen maar erger word...(ik weet ook niet of het uit de kom schieten is, maar het doet echt gruwelijk veel pijn, daarna kan ik ook amper lopen)

verder is het pijnlijkste wat ik soms meemaak is dat ik me hamstring ofzo keihard stoot als ik op me reet val...Dan ga ik altijd zowat kotsen van de pijn, dat is dan het plekje onderaan je reet waar eigenlijk je achter-bovenbeen begint...damm the pain
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      zaterdag 11 juni 2005 @ 16:10:41 #78
    116660 RubyAnn_TuesdaY
    He is such an OEWLL
    pi_27835434
    Mn scheenbeen en kijtbeen gebroken op meerdere plaatsen,,, Pff,,, Was behoorlijk pijnlijk! En niet alleen op het moment zelf, maar die weken erna sliep ik nog steeds niet door de pijn! Ik maar vragen om die morfine
    Carpe Diem
    pi_27841996
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 12:44 schreef brambosjesman het volgende:
    verhaal-

en oorontsteking, OORONTSTEKING HAAT IK
    hou op schei uit! Vanaf mijn jeugd zeiden ze "we opereren binnenkort wel, dan ben je van die chronische oorontstekingen af"....ben nu 33, en 1 1/2 jaar geleden geholpen, en sindsdien geen oorontstekingen meer.

Kon niet lopen van de pijn, elke stap was een lans door je trommelvlies, met de auto (weer eens) naar het ziekenhuis zat ik altijd te schelden of ze niet zo hard over de vluchtheuvels wilden rijden, en dat dan 8x per jaar ongeveer....

Als ze nu nog eens iets aan mijn tumor konden doen, was ik helemaal gelukkig.....
    … pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
    pi_27842029
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 20:27 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

hou op schei uit! Vanaf mijn jeugd zeiden ze "we opereren binnenkort wel, dan ben je van die chronische oorontstekingen af"....ben nu 33, en 1 1/2 jaar geleden geholpen, en sindsdien geen oorontstekingen meer.

Kon niet lopen van de pijn, elke stap was een lans door je trommelvlies, met de auto (weer eens) naar het ziekenhuis zat ik altijd te schelden of ze niet zo hard over de vluchtheuvels wilden rijden, en dat dan 8x per jaar ongeveer....
    Dat heb ik dus ook erg lang gehad
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 21:15:22 #81
    109577 2609
    Paris (L)
    pi_27843312
    Ik ben in april 2000 een keer geraakt door 9 kogels toen ik uit mn oma dr huis kwam
    pi_27843424
    Ik heb na een zware darmoperatie 5 dagen bij iedere beweging het gevoel gehad dat ik door middel scheurde. De verpleging vond dat ik me ietwat kleinzerig gedroeg. Pas achteraf is toegegeven dat het slangetje van de morfinetoevoer niet goed zat en dat de morfine dus niet heeft gewerkt

Vanaf dat ik een half jaar oud was tot m'n 8e meerdere keren per jaar oorontsteking. Kwam zo vaak bij de KNO-arts dat er voor mij een regeling werd getroffen dat ik niet hoefde te wachten maar als eerste aan de beurt was

2x verdoving in m'n grote teen wegens ingegroeide teennagels. Die spuit is echt een van de weinige keren geweest dat ik echt bijna knock-out ben gegaan van de pijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door DrMarten op 11-06-2005 21:34:34 ]
    A mind with a heart of it's own
      zaterdag 11 juni 2005 @ 21:20:26 #83
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_27843468
    Een paar weken geleden kreeg ik opeens de meest helse kiespijn van m'n leven. Kwam uit het niets opzetten en een pijn, niet normaal. Heb de hele nacht niet geslapen terwijl ik wel een berg ibuprofen en naproxen in m'n lijf had. Ik wist niet waar ik het zoeken moest, zo gek van de pijn! Volgende ochtend kon ik gelukkig gelijk terecht bij m'n tandarts en hij zei dat het een ontsteking op het kaakbotvlies was en dat dat "de meest gruwelijke kiespijn die een mens kan krijgen" oplevert. Joh..
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zaterdag 11 juni 2005 @ 21:45:37 #84
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_27844219
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef 2609 het volgende:
    Ik ben in april 2000 een keer geraakt door 9 kogels toen ik uit mn oma dr huis kwam
    hoe krijg je dat voor elkaar?
    in 1 keer met 9 kogels of van 9 kogels 1 raak?
    zeker de politie. 1:9 is best goed.
    voor hen.

zelf eh, oogoperatie, 3 weken NIET kunnen zien of HEEL slecht. alles was veeeeeel te licht en zo.
    pi_27844321
    quote:
    WTF Hoe kan dat?
    Heb zelf voor zover ik me kan herinneren niet echt zo enorm veel pijn gehad, alleen een keer toen ik klein was in aantal glasscherven gevallen tijdens verbouwing, had toen stuk glas in m'n knie, heeft wel zeer gedaan.
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      zaterdag 11 juni 2005 @ 22:13:22 #86
    91300 pieter_pontiac
    For whom the bell tolls..
    pi_27844863
    Als knaapje van 7 ofzo met m'n onderbeen tegen de hete uitlaat van de motor van m'n pa aan gaan staan.
    Toen ik het door had gewoon doorlopen omdat ik stoer wou blijven, tot m'n moeder het zag. Toen was het al ingebrand.

Later ging het ontsteken, en toen had m'n moeder er talkpoeder overheen gegooit omdat er dan een dikke korst op kwam.
    Bij de dokter bleek toen dat dit juist níet moest, en hij heeft de korst er met een pincet weer afgepeuterd...
    hostes ad pulverum ferire
    Spatie is kapot.
    's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
    pi_27844887
    3 Dikke verdovings injecties recht mijn grote teen in, dat deed een behoorlijke pijn.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:00:08 #88
    122052 Xiara
    wereldreiziger
    pi_27845769
    Hmz.... mijn grote hobby zijn paarden, en we hebben er thuis ook een aantal op stal. En paarden...tja wat kan je ervan zeggen he? de voorkant bijt, de achterkant trapt en in het midden is het ook al niet veilig.... (maar ik kan stiekem toch niet zonder ze hoor) maar dat levert wel een mooie waslijst verwondingen op zo in 19 jaar (de blauwe plekken en kneuzingen daargelaten):

- Gebroken bovenbeen na een een geweldige knal van een ponyhengst ik was alleen in de wei s avonds zonder gsm, heb dus een half uur moeten wachten totdat iemand het wel verdacht vond dat ik zo lang wegbleef. Naast helse pijn, was ik nogal benauwd dat dat kreng nog eens in de buurt zou komen....
    - Onderarm in 5 stukken na een worsteling om op een paard te blijven die mij met alle geweld ervanaf wilde hebben Deed na een uurtje wel aardig zeer.
    - Botontsteking in mn rechterknie nadat ik weer eens gelanceert was door een van mijn harige vriendjes er een mooi aantal steentjes in mn knie zat. Heelde heel mooi, tot na 3 weken ik binnen een week niet meer kon lopen van de pijn
    - Op je hoofd vallen op asfalt is ook een verdomd slecht plan Naast wat geheugenverlies en een zware hersenschudding, ook nog een scheurtje in de schedel.... van die zeurderige aanhoudende pijn waarvan je denkt dat ie nooit meer weggaat
    - Was de stal aan het vegen en lette niet echt goed op, aangezien we toen een redelijk dominante hengst op stal hadden, die me met zn tanden bij mn strot greep en me de stal introk. Op dat moment dacht ik dat ik er geweest was. Mijn buurman heeft me eruit gekregen, maar het leverde wel weer wat ziekenhuis op. Luchtpijp zette bijna meteen op en ik kreeg geen lucht meer, naast talloze kneuzingen her en der.
    - Dezelfde knol vond het nodig om me nog eens te bijten in een oonbewaakt ogenblik en beet me vol in mn tiet dat deed echt PIJN
    - Paard verliest zijn evenwicht en ik belande eronder. zo'n 600 kg wat bovenop me belande, leverde toch een flink aantal nogal gekneusde ribben op.... iedere keer ademhalen deed zo'n zeer.

Leuk he paarden? maar ik kan het toch niet laten..... Nu ik het zo terug lees is het toch wel erg, moet misschien maar een hobbelpaard nemen
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:24:48 #89
    97079 Jeff89
    Conquer All
    pi_27846252
    Mn pols gebroken op 2 plaatsen, dat opzich was te overleven, maar er hebben 3 verschillende dokters aan zitten voelen en doen voor ze er achter waren dat hij daadwerkelijk gebroken was.
    De röntgenfoto was ook niet echt prettig, en het moment dat ze mn groeibanden weer goed gingen zetten was echt verschrikkelijk, ookal was ik dan high op lachgas (dat kreeg ik als verdoving)...

De pijn was overigens een aparte sensatie. De hele wereld leek een tever ingezoomde foto, in pixels, en de pijn leek net 1 pixeltje in de verte te zijn, die VRESELIJK pijn deed.
    pi_27846280
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Agiath het volgende:
    Nah hele erge pijn niet echt meegemaakt, wel een paar keer knie uit de kom geschoten, echt zomaar terwijl ik me veters aan het strikken was.... knak..AAAAAH! en dan weet je dat als je niet snel je been strekt het alleen maar erger word...(ik weet ook niet of het uit de kom schieten is, maar het doet echt gruwelijk veel pijn, daarna kan ik ook amper lopen)
    Nou geloof me, je knieschijf uit de kom doet veel meer pijn dan wat jij beschrijft, dat is namelijk dat je knie eventjes op slot schiet.. Jaren last van gehad, totdat m'n knieschijf het zat was en maar eventjes 'de sprong waagde'. Nog nooit lag ik zo te kermen op het voetbalveld .. De verzorgster van m'n team dacht trouwens dat ik door m'n enkel was gegaan.. Ik zei nog zo dat ze naar m'n knie moest kijken.. maar nee.. 'ga maar naar huis, komt wel goed'

En DAT heb ik gemerkt.. volgende dag om half 9 's ochtends lag ik te kermen bij de dokter, knie vol vocht/bloed, moest er even uit worden gezogen met een spuit.. Eerste keer, dokter prikt mis en gaat lekker tegen m'n zere knieschijfje aan tikken met de spuit om te kijken offie goed zat
    Tweede poging was beter, maar nog niet helemaal goed.. Ik weet niet hoe die dokter het flikte, maar hij zat dus blijkbaar gezellig met z'n spuitje tegen mn meniscus aan te rijden..

Bij de derde poging zag ik hoeveel bloed er in mijn knie zat.. zeker wel 3 kopjes vol

Zo'n beetje de ergste pijn die ik heb ervaren..
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:27:23 #91
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_27846307
    Jij hebt de film SAW zeker gezien?
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_27846354
    Heb je het tegen mij? Want dan is het antwoord nee, en ik ben t ook niet van plan
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:29:58 #93
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_27846359
    Blindedarm ontsteking, zo lang me doorgelopen tot het gescheurt was, deed vrij veel pijn ja
    pi_27846386
    Een keertje een nagel uitgetrokken omdat ik dacht dat hij los zat, doe ik ook nooit meer
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_27846405
    heb wel een 3 camera's mijn hart in gekregen, waarna nog een vierde slangetje met electrode een verbinding ging wegbranden...

dat deed redelijk pijn... het werd iig zwart voor mijn ogen
    <hr>
    pi_27846758
    Toen ik klein was had ik ONTZETTENDE buikpijn, ik heb echt hysterisch gehuild daardoor.
    Het waren wormen, haha

Bij een ongeluk m'n knieen verdraaid en zwaar gekneusd, daar had ik s'nachts heel erg pijn aan.

een verstoken verstandskies, ook serieus pijn, je kan niks doen..

Maar het ergste was rugpijn! de huisarts zei dat het een overbelast heiligbeentje was(?)
    Dat is 3 jaar geleden ofzo en gilde nog harder als toen ik wormen had! Verschrikkelijk!
    In welke houding ik ook lag, stond of zat, het maakte niks uit.
    Van de dokter kreeg ik spierverslappers, pijnstillers en slaappillen.
    Daar had ik een beetje veel van genomen en mijn kachel per ongeluk te warm aangezet en toen ben ik zwaar hallucinerend en zwetend wakker geworden, deel wel geen pijn, maar was wel eng!
      zondag 12 juni 2005 @ 00:18:36 #97
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_27847352
    Als klein kind had ik soms een serie van +- 3-5 nachten dat ik enorme buikpijn had. Ik kreeg het enorm warm en het deed echt gigantisch pijn. Er zijn foto's van gemaakt in het ziekenhuis, maar er is nooit wat gevonden.

Bij mijn nierbekkenontsteking voelde het op een gegeven moment, toen het op zijn hevigst was, net alsof er lange, dunne stukken metaal dwars door me heen geduwd werden. Dat was echt gestoord pijnlijk. Dat hoop ik echt nooit meer mee te maken.

En natuurlijk die ene vrolijke keer dat die KNEUS van een tandarts van mij mijn 4e verstandskies aan de linkerbovenzijnde trok en er een verschrikkelijke pijnscheut door mijn kaak en hoofd trok.
    Het duurde enorm kort, maar het was een helse pijn.

Dat was het gelukkig wel zo'n beetje.

//Edit: Die scheve kies die er in het ziekenhuis uitgesloopt is leverde eigenlijk vrij weinig pijn op. De verdoving was verrassend goed. Als ik niet zo een KNEUS van een tandarts had, hadden er meer kiezen in het ziekenhuis weggehaald kunnen worden onder betere verdoving. Maar neeee....

[ Bericht 7% gewijzigd door STORMSEEKER op 12-06-2005 00:24:28 ]
    -|-|- Peace Through Power -|-|-
    pi_27847518
    Mn duim en muis van mn hand in 180 graden warm frituur vet.

Maar dat is nog wel goed te doen. Dan vind ik kramp in je been toch wel kutter.
    Holler
      zondag 12 juni 2005 @ 00:29:50 #99
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_27847583
    Ik heb een dubbel beenbreuk gehad. En ik kreeg ook nog eens compartiment syndroom. Dat is pas pijnlijk. Ze hebben me helemaal platgespoten in het ziekenhuis en nog was de pijn ongelooflijk.

Heel af en toe krijg ik nog wel eens last van mijn been (met name na het voetballen) dan raken volgens mij pezen overbelast in mijn been. Dan is de pijn zo erg, dat ik er niet van kan slapen.
    Horrible Cunt!
    pi_27847586
    Ik ben een keer neergeschoten en ik kan je vertellen dat dat toch wel erg pijn doet.
    X
    X
    X
      zondag 12 juni 2005 @ 00:30:23 #101
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_27847600
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:29 schreef Frasier het volgende:
    Ik ben een keer neergeschoten en ik kan je vertellen dat dat toch wel erg pijn doet.
    Holy shit! Vertel daar meer over.
    Horrible Cunt!
    pi_27847614
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:30 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Holy shit! Vertel daar meer over.
    Sorry het is zaterdagavond .
    X
    X
    X
      zondag 12 juni 2005 @ 00:32:08 #103
    97079 Jeff89
    Conquer All
    pi_27847643
    Ik kan me trouwens echt geen voorstelling maken bij neergeschoten worden.. In films zie je altijd dat het wel meevalt, maar in het echt schijnt het vreselijk te zijn.
    Ik hoop dat ik het nooit hoef te ervaren eik...
    pi_27847664
    uhm ik heb tattoeage naalden in mijn lijf gehad

En dat is pijn die je wel zou kunnen verdragen ( geld niet voor iedereen )
    Maar ik heb wel nog niks pijnlijkers meegemaakt.
    pi_27847682
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:32 schreef Jeff89 het volgende:
    Ik kan me trouwens echt geen voorstelling maken bij neergeschoten worden.. In films zie je altijd dat het wel meevalt, maar in het echt schijnt het vreselijk te zijn.
    Ik hoop dat ik het nooit hoef te ervaren eik...
    Door de hitte van de kogel schijnt het erg te branden. Alsof iemand je brandmerkt.
    X
    X
    X
    pi_27847713
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 09:46 schreef rayteon het volgende:
    Ik heb zelf (gelukkig) nog nooit in mijn leven echt pijn ervaren. Tuurlijk wel dingen die zeer deden, maar nog nooit de echte pijn van iets breken, of serieus onder het mes moeten.
    Niet dat ik (denk ik althans) een lage pijngrens heb, maar vraag me wel af hoeveel pijn een mens kan verdragen, en hoe dat op dat moment voelt. Ik bedoel, als je met je nagels stevig in je eigen huid knijpt, doet dat al min of meer zeer. Hoe moet het dan wel niet voelen om, door een ongeval bijvoorbeeld, een arm geamputeerd te krijgen. Hoeveel pijn moet dat dan wel niet doen?

Zijn er mensen hier die weleens iets gebroken hebben, of anderzins goed in de kreukels hebben gelegen en dus ook serieus echte pijn hebben ervaren? Hoe voelde dat op dat moment? Onmenselijke pijn? Of viel dit mee?
    Bij motorongeluk deel van linkerbeen verbrijzeld. Dat voelde ik niet, maar de tractie waar ik in lag en de revalidatie wel
    pi_27847728
    quote:
    verder is het pijnlijkste wat ik soms meemaak is dat ik me hamstring ofzo keihard stoot als ik op me reet val...Dan ga ik altijd zowat kotsen van de pijn, dat is dan het plekje onderaan je reet waar eigenlijk je achter-bovenbeen begint...damm the pain
    uhhh bedoel je niet je stuitje
    je hamstring zit aan de achterkant van je been
      zondag 12 juni 2005 @ 00:39:07 #108
    104446 Dawnbreaker
    Space Cowboy
    pi_27847774
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:36 schreef MissX het volgende:

[..]

uhhh bedoel je niet je stuitje
    je hamstring zit aan de achterkant van je been
    dacht natuurlijk van hamSTRING > STRING is voor KONT

ofzo
    <hr>
    pi_27847790
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:39 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dacht natuurlijk van hamSTRING > STRING is voor KONT

ofzo
    Oh ja geil he .
    X
    X
    X
    pi_27847800
    Blindedarmontsteking gehad, hand in kokend water gestoken (don't ask) maar dat was niets vergeleken bij de pijn van een bijbal-ontsteking waar je te lang mee blijft rondlopen. Godallejezus wat een pijn deed dat.
    Some weasel took the cork out of my lunch...
    pi_27847823
    quote:
    -geopereerd aan rechterringvinger, arts in opleiding eerst met pincet testen voor in mn vinger of ik nog gevoel had... ik "nee". ok kerel snijdt middenin mn vinger met scalpel terwijl ik er naar keek.... helaas werkte verdoving daar nog niet
    omg.. ik voel mn eten gewoon omhoog komen
    pi_27847862
    Hmm...
    Ik heb een keer mijn neus gebroken. Was aan het volleyballen en sprong nogal hoog. Toen bleef ik met mijn been in het hangen en klapte ik zo door met m'n bakkes en m'n neus op de vloer. Stond eerst lachend op en flikkerde toen om. Deed dus al best wel pijn maar was nog draaglijk.
    Toen naar het ziekenhuis gecruised. 1,5 uurtje in wachtkamer gezeten. Best te doen allemaal.

Maar toen werd het minder. Die kerel ging eerst watten met zooi in m'n neus rammen met een ijzeren geval. Zodat het zou verdoven. Nou goed, van die verdoving merkte ik niks. Dus daarna moest ik gaan liggen. Ging ie m'n neus ff vakkundig rechtzetten. Nou tering. Ijzeren spatel oid erin, hij zette zich schrap en heel m'n kop werd heen en weer geschud en hoorde nog 't 1 en ander kraken. Zo een paar keer herhaald totdat ie redelijk rechtstond. Stond dus ECHT scheef.

Heb toch wel even een traantje gelaten aan de kant van de muur waar niemand het zag... hehe.
    Wie anders?
    Een legende.
      zondag 12 juni 2005 @ 00:54:02 #113
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_27848010
    Toen ik nierbekken ontsteking had had ik hele-hele-hele erge pijn. Juist omdat het constant was en ik wist dat ik er nog wel een week of 2 aanvast zou zitten.
    Toen ik mijn nek rug rib en 1 arm in 1x had gekneusd deed dat ook ergveel zeer.
    Nooit iets gebroken gelukkig
    Voices tell me I'm the shit.
      zondag 12 juni 2005 @ 00:57:16 #114
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_27848044
    egwel!

Ik kan geloof ik redelijk veel pijn verdragen, maar twee dingen staan me nog helder voor de geest:

Uit de categorie redelijk akelig: onderbeen bij het knie uit het gewricht geschoten (en er weer terug in). De pijn in de weken erna (vn door beschadiging in het gewricht) was wel redelijk akelig te noemen (zeg maar onvoorstelbaar pijnlijk).

Uit de categorie nog net iets akeliger: ontsteking in de kaak (en nog een keer, en nog een keer). Dat is zeg maar de tandarts die op je zenuw boort, maar dan een paar dagen lang.
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_27848394
    hmm tja lastig,
    telt een ingegroeide teennagel mee??
    kan ook pijnlijk zijn
    maarja.. alles wat bij mij gedaan heeft in een continue erger wordende hoofdpijn (tot braken aan toe !!) en dat werd, wordt en zal altijd worden) verholpen met een operatie, maar ja ik voel daar gelukkig niks meer van, volledige narcose..

of een keer op me bek gegaan en een tand afgebroken, ook geen pretje
    pi_27849103
    mschol waar word je dan precies aan geopereerd? hebben ze gevonden wat de hoofdpijn is?
    pi_27849298
    een keer een salto proberen te maken gewoon op straat omdat ik dacht dat ik dat wel kon als ik het maar gewoon goed zou proberen.
    landde dus op mijn hoofd en mijn schedel lag in puin. een stuk was los en er zaten nog 2 dikke scheuren in. de tijd erna heb ik gigantisch heftige hoofd en oorpijnen gehad.
    pi_27849354
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 02:23 schreef hansjes het volgende:
    een keer een salto proberen te maken gewoon op straat omdat ik dacht dat ik dat wel kon als ik het maar gewoon goed zou proberen.
    landde dus op mijn hoofd en mijn schedel lag in puin. een stuk was los en er zaten nog 2 dikke scheuren in. de tijd erna heb ik gigantisch heftige hoofd en oorpijnen gehad.

Genieten, hoe roekeloos!
    Had ik kunnen zijn. Vreemd toch dat je hoofdpijn had.
    Verder niks aan overgehouden joh?
    Wie anders?
    Een legende.
    pi_27849383
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 02:28 schreef Klasse het volgende:

[..]

Genieten, hoe roekeloos!
    Had ik kunnen zijn. Vreemd toch dat je hoofdpijn had.
    Verder niks aan overgehouden joh?
    wel vaak hoofdpijn. maarja. en als ik frons zie je dat wat lijnen op mijn voorhoofd anders lopen, en je kan als je met je hand goed voelen dat er een stukje los is geweest en ietsie naar voren is gekomen
      zondag 12 juni 2005 @ 02:34:46 #120
    118596 Super_Six_One
    Justice for all
    pi_27849428
    Door een miscommunicatie op school, had ik een net gelaste 5 mm plaat vast vol met mijn handen vastgepakt om hem aan de kant te zetten in de veronderstelling dat die nog gewoon "koud" was. Nou ik kan je zeggen zo een ding van 50x50 cm en 5 mm dik... die dingen koelen dus niet 123 af, en slaan ontiegelijk veel warmte op, al is het maar een 2 mm lasje.

Mijn reactie op dat moment... Jezus Christus, de weg naar de waterbak leek wel uren te duren!!! (terwijl die in feite maar 3 meter lopen was... (gelukkig)) Op dat moment leek het niet erg... De pijn kwam pas 5 minuten daarna en werd alleen maar erger... Mijn hele handen verbrand. En de leraar maar zeggen dat het wel meeviel, ja natuurlijk. Hij had mijn handen die volgende dag eens moeten zien... en dan de pijn van die blaren... omg... (we hadden daarna 2 weken vakantie... dus het ergste kon gelukkig al helen in die tijd)

Het duurde verder nog een paar maanden voordat mijn handen weer vingerafdrukken hadden enzo, want die zaten er niet meer op sommige plekken...

Ik had btw nog geluk dat mijn handen niet vastsmolten aan de plaat zelf. Godsamme wat kan ik me die gebeurtenis nog goed herrineren.
    Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
    pi_27849508
    Ik werd rond mijn 7e aan m'n voortand geopereerd. Deze was neit doorgekomen en op de rötgenfoto was te zien dat ie vergroeid zat met mijn bot, bijna achter de plek waar je neus begint zeg maar.

Dus ze zouden die (melk) tand wel even in 5 minuten weghalen zodat m'n grotemensentand er dan doorkon. Die was nl wel goed.

die 5 minuten waren een uur geworden. De plaatselijke verdoving was echter meer op 5 minuten afgesteld... Oftewel, opeens kreeg ik wel heeeel erg pijn terwijl ze daar zaten te snijden!!! Natuurlijk prikte ze er een exrta verdoving bij, maar dat duurt ook weer even voor het helemaal werkt. Ikw as niet flauw gevallen, maar sinds dien heb ik een schufrthekel aan alles en iedereen die aan mn mond komt (met gereedschappen dan )
    pi_27849517
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 02:31 schreef hansjes het volgende:

[..]

wel vaak hoofdpijn. maarja. en als ik frons zie je dat wat lijnen op mijn voorhoofd anders lopen, en je kan als je met je hand goed voelen dat er een stukje los is geweest en ietsie naar voren is gekomen
    Heb je toch best veel geluk gehad. Had een stuk ernstiger kunnen aflopen man!
    Wie anders?
    Een legende.
      zondag 12 juni 2005 @ 02:47:36 #123
    95600 achmet
    You don't know...
    pi_27849563
    ik ben 48 keer geschoten ik treed nu op als 48 cent
    Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
    pi_27849582
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 02:47 schreef achmet het volgende:
    ik ben 48 keer geschoten ik treed nu op als 48 cent
    Je heet niet voor niets achmet.
    Wie anders?
    Een legende.
    pi_27849767
    ik heb nu bijna 2 weken terug een nieuwe fase in me pijngrens ondekt. Ik was in het zwembad, buitenbad, glijbaan was dicht, lag wel wat water in want het had geregent. Enfin, het was er een met afvangbak ala duinrel. Maar omdat ie uit was zat daar geen water in. Je denkt dat glijt niet, nou dat glijt kan ik melden, en hoe. Dus snoei hard naar beneden, al remmend aan het eind gooit iemand een bal in me gezicht, ik gebruik me handen net bij een stukje omlaag en maak super vaart. zo vol op die bak. Beide benen dacht ik gebroken. Al snel had ik een pijn zoals hoe ik die nooit gevoeld had. Uit eindelijk zat alles vast en werd het alleen heeeeeeel dik. Links voelde al snel vrij kut aan. Hele dag nog op gelopen, in de veronderstelling gekneust. In de avond toch naar ziekenhuis met gedachte stukje tape. Gingen ze foto maken, gebroken , slik 1, je krijgt operatie, slik 2, je blijft hier nu slapen en je mag niet meer even naar huis, slik 3. Gelukkig ging operatie op laatste moment niet door omdat het te veel risico was oid, och ik was bang voor de ruggeprik. Maar de pijn toen ik erop klapte was totaal nieuw voor me, een soort lichte helse pijn. Ik merkte vlak erna ook dat het ineens aanvoelde alsof me lichaam idd iets maakte dat het minder pijn deed.
    Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
    pi_27849769
    zit nu overigens dus ook nog minstens 4 weken in het gips
    Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
    pi_27849780
    Snotverdikkie net nog mijn kleine teen aan de tafelpoot!
    Fuck dat doet serieus pijn!
    pi_27849853
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Een wortelkanaalbehandeling. Bij een noodtandarts. Dat was een Marrokaanse vrouw die amper Nederlands kon en echt met het leek wel Middeleeuwse apparaten me ging behandelen. Eerst zonder verdoving.. Ik dacht dat ik dood ging. Daarna allerlei foutjes, zoals het branden van mijn (beide!) wangen én tong bij het dichtbranden van m'n noodopvulling.

Dat wil ik echt nooit meer meemaken. *ril*

En de pijn voor en na de behandeling was ook praktisch ondraaglijk.
    Hahaha, wel lachen... ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad van een bijna bejaarde tandarts uit mijn buurt, heel de praktijk vol met van die verouderde apparatuur en nazi-symbolen en -foto's overal tegen de muur... (ja, dat is dus Antwerpen, tussen de mensen van de oude generatie daar flink wat fout volk...)

Maar ik moet zeggen: die wortelkanaalbehandeling zélf vond ik niet eens zo erg, het was vooral de wéken en wéken van stekende tandpijn die eraan voorafging die echt ondraaglijk was, echt zo een pijn die nooit weggaat en die je van 's ochtends tot 's avonds voelt, brr... nee, liever nooit meer. (Ja, ik weet wel dat "tandpijn" vrij common is, maar wacht dus tot je ook half over de grond kronkelt omdat er weer een pijnscheut door je hele aangezicht gaat... en vijf minuten later opnieuw... en nog eens... "neen, ik kan u pas een afspraak geven over 14 dagen"...: ik heb gewoon ongelofelijk veel pijnstillers met alcohol gecombineerd in die periode, ik deed er alles aan om toch maar tot op zekere hoogte "verdoofd" te raken...)
    pi_27850021
    quote:
    50 .
    pi_27850026
    Ik heb wel eens een ontstoken linkerbal gehad, doet ook ongelooflijk pijn . Antibioticakuurtje van 2 weken waardoor je je 2 weken lang duizelig voelt .
    pi_27850052
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:40 schreef Adfundum het volgende:
    maar dat was niets vergeleken bij de pijn van een bijbal-ontsteking waar je te lang mee blijft rondlopen. Godallejezus wat een pijn deed dat.
    Oh, dat had ik dus . Doet echt verrekte pijn idd, en dat schaamtegevoel ook .
    pi_27850054
    Mijn arm gebroken, viel nog mee. Maar die arm moest ook recht gezet worden, zonder verdoving. Dat viel absoluut niet mee .

Een zware keelontsteking. Meer dan op bed liggen en half-janken kon ik niet.
    We'll keep on whispering our mantras.
    pi_27850059
    ik ebn eens aangevallen door een bengaalse tijger op safari nadat ik een arm verloren was door de medogenloze beet van een zoetwaterkrokodil nadat een roodbilmakaki me de stuipen op het lijf heeft gejaagd door me met zijn eigen uitwerpselen te bekogelen waardoor ik mijn uitvlucht zocht in de dichtsbijzijnde rivier de 'vliegende piranhas'
      zondag 12 juni 2005 @ 03:52:42 #134
    72550 blackmage
    happy slap
    pi_27850080
    ik ben op sprint snelheid met mijn schenen tegen een laag gespannen eizerdraad gelopen.
    ik ben een keer op een grint pad met me fiets ongelofelijk hard onderuit gegaan
    ik zat achter op een fiets en de bestuurder die wijkt heel snel uit voor een auto die heel sneel een zijstraat uitschiet en ik letterlijk op me gezicht op het asfalt.
    en een paar gaten in me hoofd waarvan er 1 is gedicht bij mij thuis op de bank met draad en naald zonder verdoving of iets.

me broer die mist het bovenste stukje van zijn pink, tussen de deur enzo (eigelijk mijn schuld)
    van een vrij hoge trap afgedonderd en zijn been gebroken.
    een paar gaten in zijn kop.

woja ik heb ook eens een overdreven erge koortslip gehad en ik was op schoolkamp en we zaten midden in een bos, moet je 3 keer raden nieamnd een middeltje tegen koortslip bij zich.
    en dan eindelijk na 2 hele leuke dagen van bijna niet kunnen eten en of praten mocht ik eindelijk met een jufvrouw mee naar een winkel toe (de lekkere jufrouw he )
    Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
    [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
    pi_27850144
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 03:46 schreef Sanne1805 het volgende:
    ik ebn eens aangevallen door een bengaalse tijger op safari nadat ik een arm verloren was door de medogenloze beet van een zoetwaterkrokodil nadat een roodbilmakaki me de stuipen op het lijf heeft gejaagd door me met zijn eigen uitwerpselen te bekogelen waardoor ik mijn uitvlucht zocht in de dichtsbijzijnde rivier de 'vliegende piranhas'
    Geweldig !
    pi_27850193
    Oh mên, bij sommige posts vertrok m'n gezicht .

Maar goed, ik heb aardig wat pijn gehad aan mijn heup, toen ik 12 was. Ik heb zolang ik me kan herinneren al komende en gaande pijn gehad in m'n benen, zeker als ze overbelast raken. Ik begon echter op een gegeven moment mank te lopen, en kon niet meer slapen van de pijn. De huisarts besloot toen ik een week of 3 mank liep dat als het na 7(!) weken nog niet voorbij was, ik naar de fysio mocht. Na aandringen en ruzie is er een rontgen gemaakt, en na een kwartiertje kwam de dokter me persoonlijk vertellen dat ik zsm opgenomen en geopereerd moest worden, omdat m'n bot scheef zat. Meteen na de operatie lag ik suf van de morfine en jankend van de pijn in bed, alsof iemand voortdurend een heet mes m'n been in porde. 7 weken met krukken gelopen. Leuke is dat de pin die er toen ingezet is, er binnekort uit moet .
    pi_27850218
    toch was mijn teen zojuist het pijnlijkst..
      zondag 12 juni 2005 @ 04:33:46 #138
    72550 blackmage
    happy slap
    pi_27850273
    owja ik heb een keer een soort plastic bak vol met boeken op me linker grote teen laten vallen.
    mijn teennagel is toen in 2e gesplits en nu heb ik een soort dakje als teennagel.

mijn moeder had trouwens ook iets lomp ze was gebeten door een klein vogeltje en toen kreeg ze daar een allergische op.
    ze was dus gebeten in haar rechterhand de hand die ze voor alles gebruikt, en ze ging maar stug door met het gebruiken van die hand dat deed ook best veel pijn.
    owja toen ik nog in me ma zat heb ik me voet tussen moeders ribben geschopt en toen zag je dus een bobbel op me ma zitten dat was ook best pijnelijk.

[ Bericht 55% gewijzigd door blackmage op 12-06-2005 04:42:47 ]
    pi_27850390
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 04:33 schreef blackmage het volgende:
    owja ik heb een keer een soort plastic bak vol met boeken op me linker grote teen laten vallen.
    mijn teennagel is toen in 2e gesplits en nu heb ik een soort dakje als teennagel.

mijn moeder had trouwens ook iets lomp ze was gebeten door een klein vogeltje en toen kreeg ze daar een allergische op.
    ze was dus gebeten in haar rechterhand de hand die ze voor alles gebruikt, en ze ging maar stug door met het gebruiken van die hand dat deed ook best veel pijn.
    owja toen ik nog in me ma zat heb ik me voet tussen moeders ribben geschopt en toen zag je dus een bobbel op me ma zitten dat was ook best pijnelijk.
    sjonge das een hele mond vol pijn!
      zondag 12 juni 2005 @ 04:54:24 #140
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_27850406
    Ohja. was ik nog vergeten.
    In de tweede ofzo wou ik mn geo-driehoek uit mn tas pakken.
    Ik ram mn hand die tas in, wil dat ding pakken, klept ie onder mn nagel.
    Was mn ringvinger, die driehoek zat met zn punt helemaal tot aan het witte randje onder mn nagel.
    Heel fucking pijn.
    Daarna ging het ontsteken, tyfte mn nagel dr af etc etc

Best kut.
    Nu leeft ie weer.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    pi_27850418
    sjongejongejonge, al die ellende in je nog jonge leventje en natuurlijk dat al iets oudere leventje van je moeder, sterkte beiden..
    pi_27850494
    De ergste pijn die ik ooit heb moeten doorstaan was het trekken van een verstandskies uit mijn onderkaak.

De tandarts zette twee verdovingen, maar mijn "het is niet verdoofd" leek hij niet te (willen?) horen. Ik heb een paar keer aangegeven dat het echt niet verdoofd was. "Dat is een drukgevoel, geen pijn" Right. Het trekken en duwen tegen de kies was nog net te harden. Tranen stroomden welliswaar over mijn wangen, maar het was vol te houden.

Toen brak mijn kies af (en dit was in de wachtruimte duidelijk te horen). Tandarts besloot de restjes er maar uit te snijden en dat was pijn die ik echt niet aan kon. Ik had het gevoel echt gemarteld te worden, afschuwelijk! Ik heb geschreeuwd en gehuild als een klein kind en hij ging gewoon door
    Verdoving my ass.

Ik denk dat ik hem op zich wel zenuwachtig had gemaakt, hij had namelijk een stuk wortel achtergelaten wat ze er in het Academisch ziekenhuis 3 dagen later uit hebben gepeuterd (ik was inmiddels heel erg uit mijn mond gaan stinken van de rottingsgeur). Met verdoving! ("oh, u hebt een aangeboren andere ligging van uw zenuw daar, maar zo (zet verdoving) moet het wel werken" )

Nooit meer naar die tandarts terug gegaan. En ik denk dat veel mensen die nog in de wachtkamer zaten toen ik naar buiten kwam ook liever niet meer naar binnen wilden. Mijn huisgenoot die mee was zei dat alles in de wachtkamer goed te horen was geweest en had gezegd dat ik absoluut geen pieperd was...
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_27850534
    pi_27850552
    Oh ja, aambeien doen ook schrikbarend veel pijn .
    We'll keep on whispering our mantras.
      zondag 12 juni 2005 @ 05:27:49 #145
    72550 blackmage
    happy slap
    pi_27850572
    een vol bord spagethie uit de foute kant naar buiten laten komen is niet zo zeer pijnelijk maar best wel kut.

je hebt ook van die geroosterde en gezoute zonnepitten, vroeger wou ik die die dingen nog wel eens in 1 keer doorslikken.
    ik heb toen een halve zak met van die dingen gegeten, ik kan je zeggen dat dat toch wel de 3 ergeste wc gebeurens waren die ik ooit heb meegemaakt.
      zondag 12 juni 2005 @ 05:58:45 #146
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_27850619
    ehmmm, gebroken benen en armen zijn vervelend, ergste pijn die ik ook heb meegemaakt zijn toch echt de nierstenen, godsamme wat doet dat zeer zeg, je klapt in tweeen door de buikpijn, niet te omschrijven.
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 06:30:01 #147
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_27850657
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 10:38 schreef Mike het volgende:

Pijn is subjectief en er staan zeker nog een paar 'zware gevallen' in dit topic (zoals bovenstaande post) maar met mijn klein beetje medische achtergrond moet dit inderdaad een geval zijn geweest van serieus pijnlijden. Dat moet erg geweest zijn. En iets waar veel spoed bij nodig is.

Ik heb verschillende ongelukken gehad met eentje ernstig, mijn voet half geplet gehad door een auto, drie tanden stuk gevallen met daarop erg akelige tandartsbehandelingen, een metalen pen in mijn oog gehad en nog zowat dingen maar de ergste pijn die ik heb meegemaakt zijn voor mij clusterhoofdpijnen. Dat is zeg maar migraine in overdrive. Duurt meestal een paar uur maar je moet daarna gewoon dagen herstellen. "'Suicidal headache" noemen ze het ook wel. Die naam is goed gekozen. Ik heb nu altijd pijnstillers en slaaptabletten in huis en bij me omdat ik dat echt nòòit meer wil meemaken zonder.

[ Bericht 1% gewijzigd door NorthernStar op 12-06-2005 06:37:30 ]
      zondag 12 juni 2005 @ 06:37:15 #148
    72550 blackmage
    happy slap
    pi_27850662
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 06:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Pijn is subjectief en er staan zeker nog een paar 'zware gevallen' in dit topic (zoals bovenstaande post) maar met mijn klein beetje medische achtergrond is dit inderdaad een geval moet zijn geweest van serieus pijnlijden. Dat moet erg geweest zijn. En iets waar veel spoed bij nodig is.

Ik heb verschillende ongelukken gehad met eentje ernstig, mijn voet half geplet gehad door een auto, drie tanden stuk gevallen met daarop erg akelige tandartsbehandelingen, een metalen pen in mijn oog gehad en nog zowat dingen maar de ergste pijn die ik heb meegemaakt zijn voor mij clusterhoofdpijnen. Dat is zeg maar migraine in overdrive. Duurt meestal een paar uur maar je moet daarna gewoon dagen herstellen. "'Suicidal headache" noemen ze het ook wel. Die naam is goed gekozen. Ik heb nu altijd pijnstillers en slaaptabletten in huis en bij me omdat ik dat echt nòòit meer wil meemaken zonder.
    ja dat heeft mijn moeder ook gehad maar dan met verlammingen tussendoor.
    dat kwam schijnbaar voor medicatie die ze slikte er zat een stofje in waar ze allergisch voor wa.
    pi_27850671
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:

*knip*
    Bij bepaalde pijnen wordt er ook adrenaline aangemaakt.

Ik denk dat pijn ook tussen de oren zit. 2 hele simpele voorbeelden.

1. Ik houd niet van tattoo's, dus ik heb de voorletter van mijn zoon als brandmerk in mijn bovenarm gedaan. Een ijzerdraadje met zijn letter. Op het vuur. Brandmerken als een koe in de westerns. STINKEN!!!!!!!!!!!!!!!! En ik voelde TOTAAL niets. (er werd wel een 3e graads brandwond toegebracht)

2. Als iemand langs mij loopt met een brandende sigaret, dan zeg ik ook.. AUWWW

Een breuk voel je niet. Dat gaat spontaan. Een kneuzing daarintegen, is erger.
    Neem een rib. Je kan beter een rib breken dan kneuzen.
    Een spierverrekking doet ook vele malen meer pijn.

Een breuk is nagenoeg pijnloos. Het zijn de spieren die om de breu heen zitten die gevoelig zijn.

Vroeger toen ik nog jong was deed ik wel eens een spelletje in de kroeg.
    De onderarmen tegen elkaar aan. Je legt er een brandende sigaret tussen, degene die als eerste terugtrekt betaalt de consumptie.

Je hebt pijn dat spontaan op kan komen, migraine, buikpijn keelpijn en noem maar op. Die zijn irritant.
    Ook een blesure kan irritant zijn.
    Maar je kan volgens mij pijn uitschakelen.

Pijn zit tussen je oren. En alles wat tussen je oren zit kan je uitschakelen.
      zondag 12 juni 2005 @ 07:03:28 #150
    72550 blackmage
    happy slap
    pi_27850675
    mijn pa reed trouwens een keer onder een brug door die nog onder constructie was, toen viel er op eens een grot blok beton op zijn auto.
    hij hat mazzel precies door de helft dus dat ding lande net achter zijn stoel.

(hij heeft wel zijn hoofd gestoten dat doet best pijn )
    pi_27850682
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 06:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

Een breuk is nagenoeg pijnloos. Het zijn de spieren die om de breu heen zitten die gevoelig zijn.

Het zijn de zenuwen die voor de pijnprikkels zorgen. Door controle over je zenuwbanen kun je pijn idd. uitschakelen. Dat is bijv. waar acupunteer al veel verder is dan de westerse medische wetenschap.
    pi_27850684
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 07:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het zijn de zenuwen die voor de pijnprikkels zorgen. Door controle over je zenuwbanen kun je pijn idd. uitschakelen. Dat is bijv. waar acupunteer al veel verder is dan de westerse medische wetenschap.
    Precies

Edit:

Hoofdpijn.
    ff keihard je muis van je duim masseren, ben je er zo vanaf
    pi_27850691
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 07:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Precies

Edit:

Hoofdpijn.
    ff keihard je muis van je duim masseren, ben je er zo vanaf
    Of gewoon een naald in de goede zenuwbaan.
      † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 07:17:53 #154
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_27850712
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 06:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

Yeah right!

Je gemoedstoestand heeft invloed op hoe je pijn ervaart en hoeverre je pijn kunt tolereren, in hoeverre het je functioneren zal beinvloeden. Je gemoedstoestand zal bijvoorbeeld heel anders zijn wanneer je invloed op de situatie hebt of niet. In de tandartsstoel voelen veel mensen zich tamelijk machteloos.

Maar te stellen dat je pijn kunt uitschakelen of is complete onzin. Je kunt er leren mee omgaan en zo je drempel verhogen maar zelfs dat gaat maar tot zover. Boven een bepaalde mate van pijn valt voor iedereen het doek en gaat de pijn je gedrag bepalen.

Endorfinen worden ook overschat. Het is een natuurlijk mechanisme waardoor een zwaargewond dier zichzelf in veiligheid kan brengen. Een hert dat hevig verwond toch uit de klauwen van een leeuw weet te ontsnappen moet kunnen rennen om nog een kans te hebben. Om dat mogelijk te maken wordt de pijn tijdelijk onderdrukt om daarna in alle hevigheid terug te komen. Endorfinen hebben maar een hele korte werking en ze worden maar in bepaalde situaties aangemaakt.
      zondag 12 juni 2005 @ 07:26:16 #155
    72550 blackmage
    happy slap
    pi_27850729
    in theorie is het mogelijk om pijn uit te schakelen.
    pi_27851072
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 02:10 schreef Troeta het volgende:
    mschol waar word je dan precies aan geopereerd? hebben ze gevonden wat de hoofdpijn is?
    nou die hoofd pijn komt doordat ik een drain heb (lucky me dat ze tijdens me geboorte die techniek al hadden, anders was ik hier nooit geweest), als die verstopt raakt ben ik de lul
    en mag ik onder het mes...
    maar ach het went uitendelijk maar een beetje (die hoofdpijn is verschikkelijk irritant..)
    pi_27851231
    Hoofdpijn
    Migraine

Ik had gisteren nog last van buikpijn, zo hevig dat ik echt niets meer kon van de pijn. Pijnstillers werken nauwelijks..
    pi_27851575
    Met een hogedrukspuit,

Ik dacht hey tis pauze... naja.. kijk dus naar me speciale kleding ( zag er nogal vuil uit.. dus ik denk spuit maar effe af xD ) tot heden nix gebeurt... benen afgespoten, ga ik naar me voeten ong 20 cm ervanboven... WHoemmm... door me speciale laarzen heen in me voet :S veel huid weggeblazen 3de graads brandwond ( was wel 80 graden stoom o.O )

vrijwel meteen naar ziekenhuis gereden, toen bracht me oom me naar huis met de auto, onderweg werd ik ook echter enorm misselijk van die spuitje die ik had gekregen....

ja zon spuitje voor straatvuil, hiervan hebben veel mensen last van als t in de spier gespoten wordt

igg 3 maanden thuis gezeten....
    I pwn u!
    pi_27852607
    Wat mij altijd opgevallen is, is dat pijnstillers bij mij (en bij sommige anderen ook blijkbaar) meestal maar heel weinig en vaak zelfs geen enkel effect hebben.

De verdovingen die mijn tandarts vroeger weleens toepaste bij het trekken (die beul, ja, waar ik het al eerder over had ) haalden vrijwel niets uit, het was net zo erg als trekken zonder verdoving. Ik vroeg me toen al vaak af hoe dat kon.
    (De verdovingen van mijn tegenwoordige tandarts werken overigens gelukkig wél perfect, laatst nog een uitvoerige wortelkanaalbehandeling gehad en geen centje pijn gevoeld. )

En aan de gewone huis-tuin-en-keukenpijnstillers heb ik ook maar zelden wat.
    Ik heb regelmatig last van ernstige lage rugpijn, en als het zo erg wordt dat ik niet meer enigszins normaal kan functioneren neem ik meestal wat ibuprofen 400.
    Maar het helpt nauwelijks, ook na 2 of 3 pillen op een dag.

Aspirine en paracetamol gebruik ik niet of nauwelijks, omdat ik leverpatiënt ben en mij dit door de artsen afgeraden is. Ibu schijnt wat dat betreft wat veiliger te zijn.
    Maar bij die enkele keren dat ik die twee wél eens gebruikt heb, merkte ik ook geen effect, het doet bij mij bijna niks. De pijn komt er gewoon in alle hevigheid doorheen.

Ik vind het heel vreemd, maar het lijkt wel of m'n lichaam gewoon niets doet met die gewone pijnstillers. Ieder ander in mijn omgeving heeft er wél baat bij, dus het zal wel een kwestie zijn van stoffen / processen in de hersenen, waardoor het bij mij niet goed werkt. Maar vervelend is en blijft het.
    pi_27852751
    Als 10 jarig jongetje je arm breken (spaakbeen en ellepijp) en toen werd het zonder enige vorm van verdoving gezet.

pi_27853167
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 12:08 schreef Saekerhett het volgende:
    Als 10 jarig jongetje je arm breken (spaakbeen en ellepijp) en toen werd het zonder enige vorm van verdoving gezet.

\

auwww....
      zondag 12 juni 2005 @ 12:35:14 #162
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_27853255
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 12:01 schreef Scootmobiel het volgende:
    Wat mij altijd opgevallen is, is dat pijnstillers bij mij (en bij sommige anderen ook blijkbaar) meestal maar heel weinig en vaak zelfs geen enkel effect hebben.
    Ik kreeg na mijn hernia-operatie een morfine-shotje omdat ik nogal last had van wondpijn. Ik wachtte vol verwachting op de uitwerking, maar die bleef uit

Trouwens als pijn lang aanhoudt ervaar ik het meer als vermoeiend dan dat het nog pijnlijk is, je raakt er aan gewend (ikke dan). Zoiets als 'when will the hurting stop' maar dan letterlijk.
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
    pi_27853398
    toen ik een (goedaardige) tumor net onder mijn knie had en de orthopeed die eruit heeft geheeld, waarvoor hij helemaal to in het beenmerg moest zagen.. dat heeft maandenlang echt, echt pijn gedaan!
    Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
    pi_27853542
    Ik heb m'n borstbeen op 2 plaatsen gebroken en 8 ribben gebroken bij een auto-ongeluk.
    Ik heb tijdens m'n werk wel eens het bovenste kootje van m'n duim verbrijzeld tussen de laadklep van een vrachtwagen.
    Flink wat jaren geskate en geskateboard, dus ik liep zowieso tussen mijn 12e en 16e meer ín het gips dan eruit.
    En dan nog een uitgebreid scala aan stoeprand-koppen en glasscherven in m'n kin.

pi_27854092
    quote:

De verdovingen die mijn tandarts vroeger weleens toepaste bij het trekken (die beul, ja, waar ik het al eerder over had ) haalden vrijwel niets uit, het was net zo erg als trekken zonder verdoving. Ik vroeg me toen al vaak af hoe dat kon.
    (De verdovingen van mijn tegenwoordige tandarts werken overigens gelukkig wél perfect, laatst nog een uitvoerige wortelkanaalbehandeling gehad en geen centje pijn gevoeld. )

Ik heb regelmatig last van ernstige lage rugpijn, en als het zo erg wordt dat ik niet meer enigszins normaal kan functioneren neem ik meestal wat ibuprofen 400.

Aspirine en paracetamol gebruik ik niet of nauwelijks, omdat ik leverpatiënt ben en mij dit door de artsen afgeraden is. Ibu schijnt wat dat betreft wat veiliger te zijn.
    Maar bij die enkele keren dat ik die twee wél eens gebruikt heb, merkte ik ook geen effect, het doet bij mij bijna niks. De pijn komt er gewoon in alle hevigheid doorheen.

Ik vind het heel vreemd, maar het lijkt wel of m'n lichaam gewoon niets doet met die gewone pijnstillers. Ieder ander in mijn omgeving heeft er wél baat bij, dus het zal wel een kwestie zijn van stoffen / processen in de hersenen, waardoor het bij mij niet goed werkt. Maar vervelend is en blijft het.
    Ik weet wat je bedoelt ja, ik kan ook pijnstillers nemen totdat ik een ons weeg het haalt echt nks uit bij mij. Ik neem ze dus ook niet, ook geen ibuprofen of wat dan ook. Het enige wat echt werkt is een verdoving van de tandarts of in het ziekenhuis maar dan nog voel ik naar mijn idee behoorlijk veel.
      zondag 12 juni 2005 @ 13:21:35 #166
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_27854488
    Mijn pijngrens is redelijk hoog, maar aan mijn teen heb ik zoveel pijn gehad, dat wil ik echt niet meer meemaken. Het klinkt raar, dat je zoveel pijn kunt hebben aan een teen...ik was'geopereerd' door mijn huisarts aan een ingegroeide teennagel (heb ik veel last van). Alleen, hij was een splinter nagel uit het ontstoken gebied vergeten weg te halen. Mijn teen zag eruit als een slagveld en ik heb een aantal avonden gehad dat ik huilend en kronkelend van de pijn op de bank lag.
    I ain't got a signature...am I a criminal now?
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
    pi_27854489
    Ik heb in plaats van lichamelijke pijn, heb ik vooral psychische pijn, en dat is, dat ik elke dag in permanente ernstige angst leef. Ik heb alle medicatie in de psychiatrie geprobeerd, en vele behandelingen ondergaan, in totaal 15 jaar, maar niets blijkt de angst te kunnen verlichten. En de angst werkt zich ook lichamelijk door, en zorgt dan voor hevige buikpijnen, hoofdpijn, en spierpijn, en misselijkheid, wat een paar dagen kan duren. De grootste pijn is nog, dat ik geen seconde rust heb, en altijd 'strak' van de angst sta. het moeilijkste is vooral, dat de angst helemaal los staat van mijn verstandelijk denken, dus dat ik er geen invloed op heb, en het totaal zijn eigen leven leidt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poldermodel op 12-06-2005 13:28:22 ]
    pi_27854664
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 13:09 schreef erikh het volgende:
    Ik weet wat je bedoelt ja, ik kan ook pijnstillers nemen totdat ik een ons weeg het haalt echt nks uit bij mij. Ik neem ze dus ook niet, ook geen ibuprofen of wat dan ook. Het enige wat echt werkt is een verdoving van de tandarts of in het ziekenhuis maar dan nog voel ik naar mijn idee behoorlijk veel.
    Hm, ik ben dus niet de enige die dat heeft hierzo. Ik heb het er ook weleens met de dokter over gehad, maar die kon er niet echt wat over zeggen... Er is waarschijnlijk nog te weinig onderzoek naar gedaan.
    pi_27855305
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Poldermodel het volgende:
    Ik heb in plaats van lichamelijke pijn, heb ik vooral psychische pijn, en dat is, dat ik elke dag in permanente ernstige angst leef. Ik heb alle medicatie in de psychiatrie geprobeerd, en vele behandelingen ondergaan, in totaal 15 jaar, maar niets blijkt de angst te kunnen verlichten. En de angst werkt zich ook lichamelijk door, en zorgt dan voor hevige buikpijnen, hoofdpijn, en spierpijn, en misselijkheid, wat een paar dagen kan duren. De grootste pijn is nog, dat ik geen seconde rust heb, en altijd 'strak' van de angst sta. het moeilijkste is vooral, dat de angst helemaal los staat van mijn verstandelijk denken, dus dat ik er geen invloed op heb, en het totaal zijn eigen leven leidt.
    Wat moet dat een hel zijn zeg, elke dag... ik moet er niet aan denken. Voor een deel is het voor mij wel herkenbaar, want ik heb zelf ook een zekere permanente angststoornis en PTSS (posttraumatisch stress-syndroom) als gevolg van traumatische gebeurtenissen in mijn verleden, maar lang niet zo ernstig als bij jou.
    Medicatie en langdurige psychotherapie hebben bij mij ook nooit echt geholpen, maar over het algemeen kan ik toch wel, weliswaar met bepaalde mentale en lichamelijke beperkingen, redelijk functioneren.

Dat deze angstverschijnselen zich op geen enkele manier laten beïnvloeden door je verstandelijk denken en je instelling of mentaliteit, is inderdaad ook mijn ervaring.
    Het is net of het zich als het ware voorgoed heeft 'ingebrand' in je hele wezen, en zich door niets meer laat veranderen, wat je ook probeert en hoe sterk je wilskracht ook is. Af en toe heb ik als gevolg daarvan ook lichamelijke klachten, maar daar is in mijn geval gelukkig wel mee te leven.

Ik weet uit eigen ervaring dat het uiterst frustrerend is en je soms tot wanhoop drijft, vooral omdat steeds weer blijkt dat geen enkele behandeling echt aanslaat.
    Lichamelijke pijn kan heel erg zijn, maar (voortdurende) geestelijke pijn is vaak nog erger.
    Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe, Poldermodel!
      zondag 12 juni 2005 @ 14:20:43 #170
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_27856137
    We slaan elkaar soms voor de lol met riemen op onze blote rug als we dronken zijn. Soms tot bloedens toe. Doet best pijn.
    Ben ook een keer van anderhalve meter afstand op mijn blote rug geschiten met een paintballgeweer. Dat was wel het meest pijnlijke wat ik ooit gedaan heb denk ik.

Idd, ik spoor niet.
    Ik heb al een boek.
      zondag 12 juni 2005 @ 14:28:32 #171
    60456 Gesloten
    Niet open
    pi_27856359
    Een bal of trap in m`n lul doet pas echt zeer.
      zondag 12 juni 2005 @ 15:56:28 #172
    45530 Mistix
    Twenty Something
    pi_27858936
    mijn tante heeft een winkel en heeft een goederen lift. hier zit verder geen bescherming op dus voor je het weet zit je eronder.. en dat had ik met mn voet
      zondag 12 juni 2005 @ 16:23:45 #173
    14806 CrashOne
    100% compliant
    pi_27859717
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

Ach ja, je bent klein, loopt in de hema waar ze met de etalage bezig zijn, waar ze een mooi scherp schaartje hadden liggen, stopt het in je mond en knipt per ongeluk.

Ben trouwens ook wel eens vanaf een bureau op een schoolstoel gevallen waardoor mijn hoofd het zit vlak brak. Deed wel veel pijn, maar kon er wel om lachen dat de stoel kapot was.
      zondag 12 juni 2005 @ 16:35:00 #174
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_27860001
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Ach ja, je bent klein, loopt in de hema waar ze met de etalage bezig zijn, waar ze een mooi scherp schaartje hadden liggen, stopt het in je mond en knipt per ongeluk.

Ben trouwens ook wel eens vanaf een bureau op een schoolstoel gevallen waardoor mijn hoofd het zit vlak brak. Deed wel veel pijn, maar kon er wel om lachen dat de stoel kapot was.
    Oja, ik heb ook eens per ongeluk met een schaar een hoekje uit mijn elleboog geknipt.
    Maakte altijd veel knutselwerkjes vroeger, en op dat moment was ik dat op mijn bed aan het doen. Toen ben ik per ongeluk met mijn elleboog op de schaar gaan liggen en ineens was er een hoekje uit mijn elleboog
      zondag 12 juni 2005 @ 23:13:23 #175
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_27872050
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef miki het volgende:

[..]

Oja, ik heb ook eens per ongeluk met een schaar een hoekje uit mijn elleboog geknipt.
    Maakte altijd veel knutselwerkjes vroeger, en op dat moment was ik dat op mijn bed aan het doen. Toen ben ik per ongeluk met mijn elleboog op de schaar gaan liggen en ineens was er een hoekje uit mijn elleboog
    Dat veroorzaakt toch geen helse pijn?
    Ik heb al een boek.
    pi_27873405
    Toch ben ik van mening dat mijn kleine teen aan top staat
      zondag 12 juni 2005 @ 23:54:53 #177
    61987 Graveland
    Howdo Jiggaboo?
    pi_27873421
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 23:54 schreef Sanne1805 het volgende:
    Eens.
    Auw.
    Die teen hard stoten...gvd
    Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
    See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
      maandag 13 juni 2005 @ 05:20:59 #178
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_27876378
    met volleybal een keer op iemands voet gesprongen. Dat deed serieus veel pijn
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      maandag 13 juni 2005 @ 08:39:49 #179
    103343 Rutger1983
    de enige echte!
    pi_27876957
    duim gebroken en er een week mee doorlopen.. klasgenoten vonden dat ik me aanstelde.. ben toch maar eens naar de dokter gegaan toen..
      Moderator maandag 13 juni 2005 @ 08:45:29 #180
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_27877031
    Ik heb een paar keer oorontsteking gehad, daarvan heb ik echt gillend van de pijn op bed gelegen.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      maandag 13 juni 2005 @ 09:35:29 #181
    77130 star_gazer
    Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
    pi_27877853
    Yep, tot twee keer toe:

- Ik viel nogal lelijk en brak daarbij een stukje van mijn zevende nekerwervel af. Ik heb anderhalve maand als een soort robot rondgelopen. GVD dat deed pijn.

- Eén woord: bijbalontsteking
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_27879332
    De ergste pijn die ik meegemaakt heb was bij een voorhoofdsholte-ontsteking. Da's ook niet echt fijn.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_27880293
    interessant topic.

Mij lijkt een bevallig altijd zo belachelijk pijnlijk, maar ik hoor het hier bijna niemand over. Zou het dan toch wel meevallen ofzo? Ik heb ooit eens geklaagd over heftige buikkrampen tijdens menstruatie en mijn moeder zei toen " nou als je nu al zo'n pijn hebt, dan moet je maar nooit gaan beginnen aan het baren van kinderen"

ergste pijn was enkele maanden geleden toen ik droomde dat ik hoofdpijn had en zo erg ik dacht dat ik een hersenbloeding ofzo had. De hoofdpijn bleef toen ik wakker werd nog wel een minuut ofzo aanhouden. Echt verschrikkelijk, lag te kronkelen van de pijn.

Nierbekkenontsteking of nierstenen lijkt me wel een van de ergste pijnen als ik het zo hoor.
    pi_27880416
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 23:54 schreef Sanne1805 het volgende:
    Het had ook anders kunnen aflopen, zo had ik het dus:

Heb jij weleens serieus pijn ervaren?

pi_27885401
    Een keer m'n pols opengehaald aan een van de ruitjes in de deur, dat deed geen pijn, maar kreeg wel drie keer zo'n verdovingsspuit in m'n arm geprikt. Dat deed flink pijn.

En oorontsteking is bepaald geen pretje.
      maandag 13 juni 2005 @ 13:43:12 #186
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_27885613
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef Rio het volgende:

[..]

Dat veroorzaakt toch geen helse pijn?
    Nee, dat klopt. Maar ik móest even reageren op dit bericht. Beetje offtopic weliswaar
      maandag 13 juni 2005 @ 13:45:37 #187
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27885722
    Softbal vanuit de slagmachine via mijn knuppel op mijn neus.
    pi_27885752
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:

maandag 13 juni 2005 @ 13:46:18 #189
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27885758
    quote:
      maandag 13 juni 2005 @ 13:49:04 #190
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27885868
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef Impry het volgende:

Ja, lach maar.
    Nog nooit zoveel bloed uit een neus zien komen. En ik heb gruwelijk veel mazzel gehad dat hij hoog op mijn neus kwam en dus de klap ook een beetje op mijn voorhoofd kwam. Als het het puntje van mijn neus was geweest, dan was het een leuke jig saw geweest. Nu zit er alleen een klein breuklijntje.

Mijn arme coach... we waren stootslagen aan het oefenen, ik deed het fout, hij dacht: 'Nog 1 bal, en dan ga ik vertellen dat ze het niet goed doet'. Hij vond het zo erg!
      maandag 13 juni 2005 @ 13:52:21 #191
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_27885997
    quote:
    Nu weet ik niet of ik wel zo graag op baseball wil
      maandag 13 juni 2005 @ 13:53:49 #192
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_27886065
    Ik heb een paar weken geleden mijn onderarm open gehaald aan een stuk glas toen ik op vakantie was in frankrijk.
    Een snee van een centimeter of 5, 6. Vrij diep ook dus dat moest gehecht worden. Het was precies op de plek en op de manier waarop mensen normaal gesproken zelfmoord (proberen te) plegen. Ff voor de duidelijkheid: dat was bij mij niet het geval.
    Gelukkig zijn er geen slagaderen geraakt oid.

Anyway, het was dus aan de binnenkant van mijn arm. Het deed op zich niet eens zo heel erg veel pijn, ware het niet dat in het ziekenhuis de doktor ineens een naald in de wond stak omdat ik verdoofd moest worden.
    Dat is de grootste pijn die ik me kan herinneren. Is voor het eerst sinds mijn jeugd (ok ik ben pas 22 maar goed) dat de tranen in mijn ogen stonden van de pijn en ik heb best wel aardige ongelukken gehad.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 13 juni 2005 @ 13:55:13 #193
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_27886116
    quote:

Ik kan in ieder geval wel zeggen; hoe meer je het gebruikt, pijnstillers, hoe minder effect je ervan zal hebben.
      maandag 13 juni 2005 @ 13:56:12 #194
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_27886152
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Yildiz het volgende:
    Nu weet ik niet of ik wel zo graag op baseball wil
    Jawel! Want het is een superleuke sport!
      maandag 13 juni 2005 @ 14:01:50 #195
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_27886350
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, lach maar.
    Nog nooit zoveel bloed uit een neus zien komen. En ik heb gruwelijk veel mazzel gehad dat hij hoog op mijn neus kwam en dus de klap ook een beetje op mijn voorhoofd kwam. Als het het puntje van mijn neus was geweest, dan was het een leuke jig saw geweest. Nu zit er alleen een klein breuklijntje.

Mijn arme coach... we waren stootslagen aan het oefenen, ik deed het fout, hij dacht: 'Nog 1 bal, en dan ga ik vertellen dat ze het niet goed doet'. Hij vond het zo erg!
    Veel bloed, maar geen helse pijn dunk me.
    Ik heb al een boek.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juni 2005 @ 14:05:05 #196
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_27886465
    Mjah, wat was nou het ergste?

- die keer dat een arts te vroeg begon te snijden aan mijn ontstoken teen? En de verpleegster maar vragen waarom ik ineens zo wit werd...

- galstenen? Pijn die maakt dat je niet stil kunt liggen, zo erg

- rugweeën? Of er een blok pijn in je onderrug zit, zo ter grootte van een flinke broodtrommel

- versleten teengewricht?

- aangevreten kunststof teengewricht? En de orthopeed maar een jaar lang zeggen dat ik me aanstelde

- injectie met corticosteroïden in een peesschedeontsteking? Dat was wel een van de ergste ja.

- ontstoken teengewricht? Dat was ook niet mis.

Lastig kiezen. Heb helaas keus genoeg.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_27886608
    Ooit een keer(toen ik 5 ofzo was) mijn huid tussen mijn grote en 2e teen gespleten. Ik was aan het fietsen rond een grote 8 hoekige zandbak. Totdat ik de bocht te kort nam en mijn 4 kleine tenen aan de ene kant van de hoek zaten. En mijn grote teen aan de andere kant. Dat deed echt heel erg zeer. En vervolgens leek het mijn moeder een goed idee om mijn voet in een sodabad te zetten. Ik heb zowat flauwgevallen door de pijn.

En laatst heb ik een keer kou gevat. Op zich niet zo erg, maar mijn darmen raken dan van streek en krijg ik dus diarree en krampen. Deze keer was het zo erg dat ik echt niet meer wist waar ik het moest zoeken. Uiteindelijk terwijl ik op de wc werd ik misselijk. En het begon al wit voor mijn ogen te worden en mijn gehoor viel weg. Ik was dus bezig flauw te vallen door de pijn. Uiteindelijk heeft een ibuprofen en een warm bed geholpen. Maar op zo'n moment weet je even niet meer wat je moet doen.

Dit waren de 2 ergste keren denk ik. Het probleem hiermee is dat je lichaam dan helemaal geen endorfines aanmaakt, en je dus de volle laag pijn krijgt. Heb wel eens pijnlijkere dingen meegemaakt. Maar die pijn ervaar je niet zo vanwege die endorfines.
    pi_27886778
    Een blindedarmonsteking op mn 17e gehad. 5 dagen mee rond gedwarreld met enorm veel pijn. Daarna gelukkig onder het mes, wat door narcose geen pijn deed.

Misselijk wakker worden na de operatie en direct moeten kotsen met ultieme pijnen was minder leuk. Nu ik eraan terugdenk, ben ik blij dat ik weer helemaal gezond ben.
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
      maandag 13 juni 2005 @ 14:14:27 #199
    99959 Santjuh
    een beetje raar
    pi_27886831
    De ergste pijn die ik ooit gehad heb was toen ik een heel groot abces in mijn kaak had. Dat moest toen opengesneden worden zonder verdoving. Toen heb ik het echt uitgeschreeuwd van de pijn.
    Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
      maandag 13 juni 2005 @ 14:17:45 #200
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_27886940
    Mijn ontstoken blindedarm, dat was niet prettig Na de operatie werd het nog pijnlijker, toen tijdens de operatie 'het mes' in mijn buik werd gezet, kwam er vocht uit waardoor de artsen dachten dat ie gesprongen was. Toen hebben ze me wat sneller opengesneden en daarbij werden dus ook mijn buikspieren doorgesneden. Dat was errug pijnlijk toen ik weer wakker werd, en de weken erna

Probeer maar es een beweging te maken zonder dat je je buikspieren voelt, da's praktisch onmogelijk heb ik toen gemerkt.
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      maandag 13 juni 2005 @ 14:20:38 #201
    37769 erodome
    Zweefteef
    pi_27887042
    Ik heb mega kiespijn meegmaakt in mijn leven, dat is niet leuk....

Dikke ontsteking onder de kies, tegen de muur oplopen van de pijn, fles wiskhy naast je bed, fikse teugen nemen net voordat je gaat liggen in de hoop dat het net de pijn lang genoeg stild om in slaap te kunnen vallen, wat niet werkt niet, de pijn wordt gewoon niet stil.

Dan de behandeling erna, verdoving die niet volledig werkt omdat de pijn te diep zit, maar dat was minder erg dan de kiespijn zelf

Ik heb mijn rug verrekt gehad een keer, dat deed ook verdomde veel pijn en nog lang ook, je niet kunnen bewegen, alles doet pijn, of je nu zit, staat of ligt...

Pas geweldige nekpijn gehad die astronomische hoofdpijnen veroorzaakte, heel eng, letterlijk zwart worden voor je ogen van de pijn en veel tijd boven de pleepot doorbrengen omdat je misselijk wordt van de pijn.

Verder wel pijnen gehad in mijn leven, maar niets dat me zo voor de geest staan als deze keren, verder is pijn erg relatief vind ik...
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_27887263
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:
    Mijn ontstoken blindedarm, dat was niet prettig Na de operatie werd het nog pijnlijker, toen tijdens de operatie 'het mes' in mijn buik werd gezet, kwam er vocht uit waardoor de artsen dachten dat ie gesprongen was. Toen hebben ze me wat sneller opengesneden en daarbij werden dus ook mijn buikspieren doorgesneden. Dat was errug pijnlijk toen ik weer wakker werd, en de weken erna

Probeer maar es een beweging te maken zonder dat je je buikspieren voelt, da's praktisch onmogelijk heb ik toen gemerkt.
    Bij mij was het iets soortgelijks ja. Daarom kon ik wel janken als ik zelfs maar moest niezen, want ik kon nog uren de pijn door mn buik voelen trekken.
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
      maandag 13 juni 2005 @ 14:29:05 #203
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_27887364
    Kaak gebroken, dat viel nog wel mee. Dan worden je tanden opelkaar gebonden en lopen er 3 staaldraden binnendoor onder je kaak door...Maar toen de staaldraderuit moesten konden ze het vanwege de plek niet verdoven. Eerste draad deed al meer pijn dan wat ik ooit heb meegemaakt, en dan nog twee te gaan...
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_27888726
    Ja, ook ik heb al redelijk wat pijn meegemaakt. Zo ben ik geopereerd aan mn voet en waren ze na de operatie vergeten nog een verdoving toe te dienen, dit zorgde er dus voor dat ik wakker werd zonder verdoving en ik niet wist wat ik meemaakte, dat deed echt zo verschrikkelijk pijn. Zo'n pijn dat je al die mensen om je heen ziet lopen op de uitslaapkamer en dat je de eerste paar niet kunt uitbrengen wat er aan de hand is omdat je gewoon niet kunt praten van de pijn. Na wat aanwijzingen hadden ze gelukkig door wat er aan de hand was en was het ook vrij snel verholpen.

Ongeveer 10 dagen later moesten de hechtingen eruit.. en ze wist niet precies hoe het gehecht was omdat dat nogal op een speciale manier gebeurd was. Toen trok ze dus verkeerd aan dat draad.. toen kon ik ook wel even door de grond

Ook is het nu geweldig als ik weer eens lomp ben en mn voet tegen het kozijn van de deur stoot precies op litteken..

Voor de rest heb ik nogal wat dingen meegemaakt zoals vreselijke hoofdpijn, en diepe snee in mn wang, zo vaak moeten overgeven dat je keel en buik zo'n pijn doen.. maar dit was toch echt wel het ergste.
      maandag 13 juni 2005 @ 16:30:11 #205
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_27891738
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:26 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bij mij was het iets soortgelijks ja. Daarom kon ik wel janken als ik zelfs maar moest niezen, want ik kon nog uren de pijn door mn buik voelen trekken.
    Ja, dat ben' geen leuke dingen voor de mensen Ik kreeg visite van iemand waar ik altijd erg om moet lachen...ik heb hem weggestuurd, het was geen doen om visite van hem te krijgen qua buikspieren
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:07:24 #206
    71650 djowij
    denkt altijd aan wat onnuttig
    pi_27910879
    Oorontstekingen die tig keer per jaar terug kwamen.

Op een halfpipe mn voortanden gebroken (was toen 10 of 11 en deed heeeeelll erg pijn toen)

Bij het verplaatsen van een kast van zolder naar beneden viel er een foto kapot en kwam een stuk glas van het lijstje in mn arm. Viel op zich wel mee maar als je op dat moment een kast tilt die je niet kan loslaten omdat je er dan onder ligt was het erg lullig. Bloede ook best erg.

Tijdens schoolkamp mountenbiken heuvelaf door een greppel en toen raate mn trapper de grond en kwam ik tot stilstand tegen een paaltje. kon toen ff geen adem halen en werd het even zwart voor mn ogen.

meest recente:
    Kwam een avond uit de kroeg (met borreltje op ja maar niet zo gek veel), loop van de badkamer naar mijn bedje toe staat er nog een strijkplank op de gang waar ik voluit met mn kleine teentjes tegenaan loop. ouders wakker, nagel van de teen naast mn kleine stond rechtop volgende dag was die hele kleine blauw. Dat heb ik nog wel een tijdje gevoeld en gemerkt met lopen.
     Goed voornemen: minder bier en meer fitness. (lukt al aardig)
     Nothing is so good that somebody won't hate it. Nothing is so bad that everybody will hate it.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:13:23 #207
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_27911008
    Een oorontsteking waarbij er een scheur in het trommelvlies ontstond, ik kan je vertellen dat dat behoorlijk pijnlijk is..

Daarnaast tijdens een voetbalwedstrijd mijn pols gebroken, al het aanwezige bot was stuk, mijn knokkel is nog steeds weg, op het moment zelf was het meer van oei, en auw.. dus even koelen, maar toen de kou verdween, kwam de pijn ook en die was nauwelijks te harden..
    pi_27911579
    Tijdens een tenniswedstrijd een uitglijder maken en vol op je schouder landen. Dacht dat ik doodging van de pijn. In het ziekenhuis bleek dat de schouder uit de kom was en dus besloten ze doodleuk om hem met 4(!) man er weer in te zetten. Zeer zeker geen pretje...
    pi_27912201
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 05:09 schreef Isabeau het volgende:
    De ergste pijn die ik ooit heb moeten doorstaan was het trekken van een verstandskies uit mijn onderkaak.

De tandarts zette twee verdovingen, maar mijn "het is niet verdoofd" leek hij niet te (willen?) horen. Ik heb een paar keer aangegeven dat het echt niet verdoofd was. "Dat is een drukgevoel, geen pijn" Right. Het trekken en duwen tegen de kies was nog net te harden. Tranen stroomden welliswaar over mijn wangen, maar het was vol te houden.

Toen brak mijn kies af (en dit was in de wachtruimte duidelijk te horen). Tandarts besloot de restjes er maar uit te snijden en dat was pijn die ik echt niet aan kon. Ik had het gevoel echt gemarteld te worden, afschuwelijk! Ik heb geschreeuwd en gehuild als een klein kind en hij ging gewoon door
    Verdoving my ass.

Ik denk dat ik hem op zich wel zenuwachtig had gemaakt, hij had namelijk een stuk wortel achtergelaten wat ze er in het Academisch ziekenhuis 3 dagen later uit hebben gepeuterd (ik was inmiddels heel erg uit mijn mond gaan stinken van de rottingsgeur). Met verdoving! ("oh, u hebt een aangeboren andere ligging van uw zenuw daar, maar zo (zet verdoving) moet het wel werken" )

Nooit meer naar die tandarts terug gegaan. En ik denk dat veel mensen die nog in de wachtkamer zaten toen ik naar buiten kwam ook liever niet meer naar binnen wilden. Mijn huisgenoot die mee was zei dat alles in de wachtkamer goed te horen was geweest en had gezegd dat ik absoluut geen pieperd was...
    Bijna precies hetzelfde gehad .
    Bij mij zat de verstandskies rechtsonderin op een vreselijk moeilijke plaats.
    "Dat is een drukgevoel, geen pijn", ja dat zei ie tegen mij ook, de lul. Het was vanaf het begin al erg. Hij ging eerst een stuk huid wegsnijen, wat al redelijk pijn deed, daarna ook nog eens met een stalen pin aan de zijkant erin drukken en dan proberen die kies omhoog te wrikken.

Denk je dat het voorbij is, doet ie aan de andere kant nog een keer precies hetzelfde....

Daarna ook nog de kies eruit wrikken met een nijptang.
    Ouderwetse piraterij , HAR
      dinsdag 14 juni 2005 @ 11:03:34 #210
    38344 knokkels
    Radio49 voor je kanus! O+
    pi_27912394
    Nekkramp gehad, met complicaties aan mijn drain afvoer van mijn hersenvocht niet aanwezig, daarvoor een drain Door die complicaties kwam er in het hersenvocht nogal veel eiwit, wat er uit moest. Het hersenvocht kon alleen nergens heen, door het eiwit wat de boel verstopte.
    En aangezien je hersenkamers in ieder geval diegene die verstopt was tegen mijn oogzenuw aan het drukken was, verschrikkelijke pijn.
    Beetje alsof je met je duimen je ogen naar binnen in je oogkassen wil duwen. Not funny at all
    Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
    Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
    pi_27915360
    - voet tussen de spaken van een fiets toen ik achterop zat ---> gescheurde enkelbanden
    - voetbalwedstrijd, verkeerd neergekomen na een kopduel ---> gescheurde meniscus en nog wat kniebanden
    - van een brommer gevallen met 70 km/h op een grindpad ---> hele klauw en been opengereten, kon ik de grindsteentjes eruit peuteren.

Edit: ohja ook nog een keer in de kelder geflikkerd: gebroken arm
    Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
      dinsdag 14 juni 2005 @ 13:13:27 #212
    102364 FordXRRS
    Bad boys drive bad toys
    pi_27916179
    Ik heb niet zo gauw last van pijn,
    je kunt zeggen wat je wilt, maar voor een groot deel zit dat echt tussen je oren, maar goed.

Wat heb ik allemaal voor pijnlijke momenten meegemaakt?

* Aangereden door een Crossmotor, arm gekneust enzo
    * Aangereden door een Auto met 85Km/h, ik stak over met m'n fiets en kreeg direct daarna een stukje vliegles, motorkap, voorruit en toen weer terug om een paar meter verderop te landen.
    Ik ben toen maar blijven liggen, had echt geen zin om op te staan Week in het gips gezeten for no reason, ze hadden een spiertje aangezien voor een scheurtje. Verder eigenlijk niets, de jeuk van het gips was het ergste...
    * Een keer zo'n 15 meter met m'n blote borst over het gruwelijk hete asfalt gegleden (het was 30+ graden buiten), skateboard ongelukje van een helling af, ik was net een indiaan met allemaal strepen over m'n borst.
    * Paar maanden geleden een hamer (een zware) met volle kracht onder m'n oog geslagen. Dat is echt vaag, het lijkt ook wel of je echt sterretjes ziet op zo'n moment, misschien zag ik ze ook wel, maar daar was ik niet mee bezig op dat moment, ik was meer aan het twijfelen over wat ik nou precies gedaan had.
    * Met m'n zatte kop eens door een stevige ruit proberen te lopen met als gevolg een blauwe neus.

Laatst was ik wat schroeven aan het afslijpen en dacht ik de schroef af te breken, dus pak ik dat ding, maar vergeet dat die schroef dus gruwelijk heet is, ik heb nu dus een brandmerk van een schroef tussen m'n duim en wijsvinger.

En tsja, met mijn hobby sleutelen (aan auto's) haal ik me altijd wel weer open, stoot ik me geregeld en ga zo maar door.

Maar goed, ik heb dus nog geen 'Echte Pijn' ervaren. Ik hoop dat dat ook nog even duurt.
    "Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
    What's your dysfunction?
      woensdag 15 juni 2005 @ 20:27:20 #213
    12348 _Flash_
    Heeft altijd blackjack
    pi_27962844
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef FordXRRS het volgende:
    Ik heb niet zo gauw last van pijn,
    je kunt zeggen wat je wilt, maar voor een groot deel zit dat echt tussen je oren, maar goed.

Wat heb ik allemaal voor pijnlijke momenten meegemaakt?
    <knip verhaal>
    Je bent niet echt een handige jongen of wel?
    Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
    pi_27963210
    oorontsteking

heel je hand verbranden (met vuur), dat merk je pas een paar seconden na de schok. Dan loop je naar de kraan en dan zie je dat de waterstraal zo een stuk vel van je hand meeneemt Als je dan in het verband zit dan heb je nog heel de dag een gloeiend hete warme pijn die steeds in vlagen komt :x

"pain and pleasure"
    When dry solid
    nitrogen triiodide
    is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
    2 NI3 (s) --&gt; N2 (g) + 3 I2 (s)
    pi_27966791
    Ik ben wel eens in Oostenrijk uit een rodelbaan gepleurd, en met mijn blote armen in sneltreinvaart een enorm stuk over het beton geschuurd. Alles lag helemaal open, ik kon nauwelijks slapen omdat mijn open schaafwonden steeds bijna aan mijn lakens bleven plakken... En ja, dat deed zeer.
      woensdag 15 juni 2005 @ 22:17:14 #216
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_27966846
    Piercings

Maar daar moet ik niet over zeiken, dat is vrijwillige pijn
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      woensdag 15 juni 2005 @ 22:32:22 #217
    55900 GM
    vind ik dan toch
    pi_27967429
    Kolieken als gevolg van een galsteen. Ik kan weinig bedenken wat pijnlijker is dan dat..
    En tweedegraads brandwonden op mijn voet, ook niet echt aangenaam.
    "IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
    Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
    MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
    pi_27968436
    Ik heb 1 keer mijn schouder uit de kom gehad tijdens het (amateur)BMX-en. Door een eerdere valpartij was mijn voorwiel los in de vork komen te zitten zonder dat ik het wist. Toen ik loskwam van de grond bij een hoge sprong flikkerde zo mijn voorwiel eruit. Ik zie het nog zo voor me. Schade was: een kapotte voorvork van mijn fietsie, een hersenschudding, 2 open knieën en een kapotte schouder. Je moet er als 14 jarig jochie wat voor over hebben om indruk te maken op het vrouwenvolk. Gelukkig vonden alle meisjes het heel stoer dat ik dat durfde en kreeg ik alsnog de roem die mij toekwam. No pain, no gain!
    pi_27968628
    heb een x aantal jaar geleden een klein ongelukje gehad en toen is er een fikse bloeduitstorting dipe onder de huid opgetreden (in mijn been) had er redelijk last van maar toch mee doen met gym deden we rugby en ben toen verkeerd te recht gekomen, dus toen bleek het dat die bloeduitstorting verkalkt was (komt sporadisch voor). heb er 3 - 4 maand mee gehinkeld me hele kerst was toen verknald,

ik had toen 2 opties opereren of veel fietsen nou ik dus kiezen voor optie 2 maar ik heb geweten, das wel de meeste pijn die ik ooit gehad had.
    pi_27968701
    Ik heb 1x mijn arm gebroken, waarbij het niet in gips kon en niet geopereerd hoefde te worden. (door de helft onder bol van mijn bovenarm) Ik had pas in het ziekenhuis door dat het gebroken was, omdat ik dacht dat het veel erger pijn zou doen als je iets zou breken. Ik heb 1 nacht niet kunnen slapen, omdat ik geen pijnstillers had. Maar serieuze pijn heb ik gelukkig nog niet gehad.
      woensdag 15 juni 2005 @ 23:22:32 #221
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_27969137
    1 april 2005 beenmergpunctie. nare ervaring; nog nooit zoveel pijn gevoeld. botten breken (ook gehad) is er niks bij.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_28634356
    Afgelopen nacht nog, heb momenteel een oorontsteking.
    Groot deel van de nacht wakker gelegen, de hele tijd liggen rollen en draaien van de pijn. Allemensen, wat doet dat zeer zeg, ik heb het weleens meer gehad, maar nog nooit zo erg als nu...
    Alsof ze met een boormachine in je oor zitten te boren!

Met ibu ben ik de nacht nog wel enigszins doorgekomen, en vandaag was het overdags gelukkig al een stuk minder, maar nu tegen de avond wordt het weer wat erger.

* Ziet nu al tegen de komende nacht op...
    pi_28634692
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef Snarf het volgende:
    1 april 2005 beenmergpunctie. nare ervaring; nog nooit zoveel pijn gevoeld. botten breken (ook gehad) is er niks bij.
    wat doen ze dan?????
    pi_28634959
    vorig jaar paar weken met een gebroken voet rondgelopen
    Ben toen ook nog 's van me fiets geflikkerd en opdat moment kon ik wel janken

Oh ja en ik heb al eens glasscherven in me hand gehad

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2005 20:23:25 ]
      vrijdag 8 juli 2005 @ 20:22:40 #225
    124786 Sartorius
    Geloven doe je maar in de kerk
    pi_28635088
    eeh?
    Jezus komt de werkplaats binnen waar Jozef een tafelpoot aan het frezen is:
    Jezus: "Vrees niet, vader"
    Jozef: "Maar het moet af."
    pi_28757094
    En alsof die oorontsteking (zie een paar posts terug) nog niet vervelend genoeg was, kwam ook dit er nog eens bovenop... Leuk hoor...!

Maar daar zeur ik verder maar niet over.
      woensdag 13 juli 2005 @ 02:44:32 #227
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_28758732
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef mschol het volgende:

[..]

wat doen ze dan?????
    Eerst is er een verdoving met een kleine naald waarmee ze de huid en het vlees op de plaats van de boring verdoven. De exacte plaats was bij mij ongeveer 5 cm. boven de plaats waar m'n bilspleet ophoudt en dan 5 cm naar rechts. Met je hand op je rug is het makkelijk aan te wijzen.
    Met een flinke holle naald (zo'n 3 a 4 mm. open ruimte) gaan ze eerst het vlees in (dat je niet voelt) totdat het botvlies word bereikt. Het doorboren van het botvlies doet pijn, maar dan volgt dus het draaiend boren van de naald in het bot. Dat doet gewoon ongelofelijk, onbeschrijfelijk veel pijn. Het is een scherpe, zeer lokale pijn, die inslaat in je hoofd.

De vrouwelijke arts (ik heb vrijwel niets tegen vrouwen) was niet sterk genoeg om mijn bot in z'n geheel, dus tot in het beenmerg, te doorboren. Als kind en puber heb ik liters melk per dag gezopen waardoor ik relatief sterke botten heb. Daarom moest er een mannelijke arts bij komen. Ondertussen zat mijn moeder in de wachtkamer te zweten. Mijn vriendin stond me bij; ik mocht in haar hand knijpen en dat was nodig. Ik ben haar daar zeer erkentelijk voor omdat ik eerst niemand erbij wilde hebben.

De eerste naald was bij mij niet lang genoeg (ik ben niet de allerdunste om het zo te zeggen) waardoor een langere naald moest worden gebruikt. Toen de arts (en het was "gewoon" in het LUMC, een ziekenhuis waar je veel ervaring verwacht van een hoofdarts) een langere naald had was de wond echter gestold waardoor de eerste boring niet meer kon worden gebruikt. Gevolg was een tweede, even pijnlijke boring met een naald van 20 cm. Het is uiteindelijk gelukt, waarbij het terugtrekken van de naald een straal bloed veroorzaakte die uit de wond spoot en tot aan het boord van de arts' blouse reikte.

Lopend het ziekenhuis in, in een rolstoel het ziekenhuis uit.

... een nare ervaring.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_28759866
    Verstandskies laten trekken zonder verdoving, dat was wel pijnlijk. Zou volgens de kaakchirurg verdoofd moeten zijn, maar dat was dus niet zo.

Bovenbeen verbrijzeld en het hele verhaal erna met pinnen en platen en schroeven. Later met die pinnen en schroeven nog een keer gevallen waardoor de onderste twee schroeven bij mijn knie afbraken en door een spier staken. Alles is er onlangs uitgehaald, behalve 1 stukje gebroken schroef waar ze niet bij konden en die begint er nu uit te groeien en voel ik nu schrapen langs een spier.

Heeft bij mij wel gezorgd voor een hele hoge pijngrens.
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:04:11 #229
    106776 Nickthedick
    Non-smokers die every day
    pi_28759884
    Ik heb een keer mijn enkelband gescheurd. Toen het gebeurde en een paar uur er na, was er niets aan de hand (gewoon een beetje mank rondlopen). Maar de volgende ochtend, toen ik uit bed kwam en een beetje druk op mijn voet zette... ik ging out van de pijn... flash, weg.
    - It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
    - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
    pi_28759957
    Naald in m'n arm.

Ik ben een aanstelster

En een keer van m'n fiets gevallen. Toen gleed ik nog een heel stuk door over het asfalt wat dus in m'n hand en benen schoot. Vervolgens naar het ziekenhuis waar de stukjes asfalt er met een pincet moesten worden uitgehaald.
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:22:20 #231
    106776 Nickthedick
    pi_28760026
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:14 schreef ma_jojo het volgende:
    Naald in m'n arm.

Ik ben een aanstelster

En een keer van m'n fiets gevallen. Toen gleed ik nog een heel stuk door over het asfalt wat dus in m'n hand en benen schoot. Vervolgens naar het ziekenhuis waar de stukjes asfalt er met een pincet moesten worden uitgehaald.
    Dat heeft iedereen wel eens meegemaakt.
    - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
    pi_28760050
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen wel eens meegemaakt.
    Ja, maar 't deed wel echt pijn.

Ik herhaal: aanstelster
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:29:14 #233
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_28760088
    Ik heb wel eens heel heel hard op mn duim geslagen toen ik een spijker in de muur wilde slaan.. die helse pijn wil ik echt nooit meer voelen!
    The truth was in here.
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:29:27 #234
    106776 Nickthedick
    pi_28760091
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:24 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ja, maar 't deed wel echt pijn.

Ik herhaal: aanstelster
    Je hebt nog heel wat mee te maken
    pi_28760118
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:29 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Je hebt nog heel wat mee te maken

Heel trauma aan overgehouden, ja.
    Troost me liever ipv te doen.
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:35:42 #236
    106776 Nickthedick
    pi_28760156
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:32 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Heel trauma aan overgehouden, ja.
    Troost me liever ipv te doen.
    Ok: ik hou je stevig vast in m'n armen om deze afschuwelijke ervaring te vergeten.

Let niet op het vreemde opgezwollen aanhangsel dat je dij beroert .
    pi_28760175
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:35 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ok: ik hou je stevig vast in m'n armen om deze afschuwelijke ervaring te vergeten.

Het trauma is ineens verdwenen, dus laat dat troosten maar zitten.
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:39:31 #238
    106776 Nickthedick
    pi_28760199
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:37 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Het trauma is ineens verdwenen, dus laat dat troosten maar zitten.
    Als je me nog een nodig hebt....
    pi_28760314
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:39 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Als je me nog een nodig hebt....
    .
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:51:27 #240
    106776 Nickthedick
    pi_28760342
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:49 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

.
    Waarom niet? Ik heb hier op het forum al talloze mensen geholpen hoor.
    pi_28760374
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:51 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Waarom niet?
    quote:
    Daarom niet.
      woensdag 13 juli 2005 @ 08:55:12 #242
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_28760401
    De enige echte pijn is pijn aan mijn ogen door de contactlenzen. Als er stof in mijn ogen vliegt sta ik stokstijf en kan ik niets meer behalve proberen de lens eruit te krijgen. En vaak wilt die lens dan niet eruit

Ah...ooit een oorontsteking gehad, dat was ook echte pijn. Dacht dat ik kapot ging.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      Jubileum moderator woensdag 13 juli 2005 @ 08:59:40 #243
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_28760471
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:57 schreef ElisaB het volgende:

Uit de categorie nog net iets akeliger: ontsteking in de kaak (en nog een keer, en nog een keer). Dat is zeg maar de tandarts die op je zenuw boort, maar dan een paar dagen lang.
    Heel vervelend inderdaad, ik kan momenteel mijn hoofd wel tegen de muur rammen.

Ik vond (natuurlijk) bevallen ook 1 van de ergste pijnen die ik ooit heb gehad, man wat zijn weeën onvoorstelbaar vervelend.
    Daarnaast vond ik bij de geboorte van mijn 2e dochter de keizersnede niet echt prettig, vooral niet omdat ik ze zo overduidelijk voelde snijen omdat de ruggeprik het niet deed.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      woensdag 13 juli 2005 @ 09:02:32 #244
    106776 Nickthedick
    pi_28760516
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 08:53 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

[..]

Daarom niet.
    Flauw hoor, jij denkt: omdat ik geen controle heb over mijn wormvormig aanhangsel, ik niet oprecht kan zijn in mijn bedoelingen. Ik vind het jammer dat jij zo denkt.
    pi_28760531
    Ongeveer 8 jaar geleden fietste ik over de stoep, terugkomend van sporten.
    Je hebt dan wel van die hekjes rondom de tuinen, met van die heftige punten erop, weet je wel?
    Op 1 of andere manier kandelde ik met m'n fiets, en precies met de achterkant van m'n been op dat punthek! En dat ding raakte m'n bot, en dat deed onwijs pijn! Van die huid had ik geen last maar wel van dat bot! Ai dat deed echt zeer..
    M'n moeder overigens de dokter bellen, die zei doe er maar een handdoek om.. zei m'n moeder ja daar kan ik er ook wel 2 van instoppen

Dat is eigenlijk alles wat ik heb meegemaakt, wat ik hierzo lees lijkt me dan veel erger!
    Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
    pi_28760753
    Operatief laten verwijderen van 1 verstandkies. Verdoving werkte niet omdat ik er gewoon niet op reageer. Kaakchirurg gaat vrolijk verder, maar je kan niet echt iets zeggen als ze je bek uit elkaar trekken. Heb die man me toch een schop verkocht. Zegt die vent goh doet het nog pijn of zo?? Nee lul ik jank voor niks. Duh! Schoot die eikel nog uit met zijn boor in de kiezen ervoor. De tweede verstandkies maar een andere kaakchirurg aangevraagd.

Pols gebroken, op zich niet zo erg maar na dat het gips er af was bleef ik wel erg veel pijn houden. Na 2 jaar ziekenhuis in en uit te zijn gelopen te horen gekregen mevrouw u stelt zich aan. Terug naar huisarts gegaan andere orthopeed gekregen. Man hoort het verhaal aan kijkt voelt en zegt: Volgens mij zitten er bot splinters in uw pols. Geopereerd en het moment dat ik na de narcose wakker werd was toch echt het pijnlijkst. Had nog nooit zo gejankt van de pijn.

Helaas bleek het nog erger te kunnen:

In 2003 een zwaar auto ongeluk gehad met een whiplash als gevolg zeker 2 maanden mijn hoofd niet kunnen omdraaien, niet kunnen zitten of lopen. Dat was echt een ramp. Nog nooit mijn ouders en mijn man zo dankbaar geweest dat ze er voor me waren. Dag en nacht had ik hulp nodig bij de lulligste dingen. Kon verdomme niet eens zelf naar de wc.

Heb er nu nog last van maar kan gelukkig weer een hoop zelf. Alleen sommige dingen moet ik toch echt aan mijn man over laten.
      woensdag 13 juli 2005 @ 09:21:28 #247
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_28760788
    oja. Ben ook nog een keer van mijn fiets gevallen. Dikke scheur in mijn wenkbrauw en ff out geweest. Was ook weinig plezant
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      woensdag 13 juli 2005 @ 09:23:33 #248
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_28760816
    Ik heb 15 keer wat gebroken. Daar wen je ook aan

Verder een keer op vakantie met een scooter over het asfalt geschuurd en een zware hersenschudding gehad na een van van 1, 5 meter hoog op een betonnen vloer.

Deed allemaal wel pijn, maar niet ondraaglijk of zo, was prima te overzien
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_28760840
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 09:02 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Flauw hoor, jij denkt: omdat ik geen controle heb over mijn wormvormig aanhangsel, ik niet oprecht kan zijn in mijn bedoelingen. Ik vind het jammer dat jij zo denkt.
    pi_28762073
    - Een stuk van mijn voortand afgeslagen met een tafeltennisbatje...Dat was eerst meer schrikken, maar toen deed het toch wel redelijk pijn.

- Infectie in de mondholte gehad , elk stukje eten wat op je tong komt doet pijn als een hel, en je tanden lijken los aan de zenuw aan je kaak te hangen. Overal "pukkels" in je mond die ook nog eens pijn doen bij de lichtste aanraking. Een hele week niet kunnen eten (behalve vla etc.) en zeker 8 kilo afgevallen . Driemaal daags ibuprofen hielp geen fuck. .

- En natuurlijk af en toe migraine-aanvallen op zaterdagmiddag na de voetbalwedstrijd, en dan helemaal niks kunnen verdragen qua licht, geluid of beweging.
    pi_36122078
    dikke kick maargoed hoef ik zelf geen topic te openen!

- toen ik klein was, zat ik keer te wachten in de auto. had toen die sigaretten aansteker indrukt en wilde daarna kijken of ie warm was (toen ie weer naar buiten kwam) dus druk dat ding heel hard op me vinger dat deed goed zeer.

- wilde ooit op takje trappen die ik tussen de tegels had vastgezet, trap erop. en dat takje gaat zo door me schoen me voet in, dat deed ook goed zeer.

- was vroeger wel eens in de bomen aan het klimmen, toen viel ik dus en viel ik zo op de stoeprand met me ribben, dat deed ook fucking pijn

- was ooit op de basisschool tikkertje aan het spelen, en zelf ben ik niet zo groot en gezet (toen dus ook niet) en toen rende een dikke jongen uit me klas zo tegen me op met zijn elleboog in mijn ribbenkast, dat heeft ook flinke poos zeer gedaan
      vrijdag 17 maart 2006 @ 17:33:34 #252
    120048 boekenworm
    Vastgeroest aan letters
    pi_36122721
    Pfffft.... meer dan genoeg.

Heb een keer mijn pols verbreizeld gehad, drie vingers verbreizeld, ellepijp gebroken gehad.
    Een keer voor straf nagels afgeknipt gehad, een keer een vinger zo hard tussen de deur gehad dat de nagel eraf viel. En verder ook best vaak flink hard inelkaar geslagen.
    Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
      vrijdag 17 maart 2006 @ 18:33:10 #253
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_36124313
    Ik heb al een keer gereageerd in dit topic, maar ik had laatst nog iets
    Ik had een experiment gedaan (KClO3 + Suiker in buis en aangestoken) wat op zich heel veilig is (ja echt waar), maar ik pakte de buis waar de vlam had staan razen iets te vroeg weer vast...... DAT DING WORDT HEET MAN !
    Het siste gewoon serieus toen ik hem vastpakte..dat deed nog wel even flink een tijdje ernstig pijn ja,...halve hand behoorlijk verbrand..

Livin' on the edge
    pi_36124569
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 17:07 schreef garnage-patrick het volgende:
    dikke kick maargoed hoef ik zelf geen topic te openen!

- toen ik klein was, zat ik keer te wachten in de auto. had toen die sigaretten aansteker indrukt en wilde daarna kijken of ie warm was (toen ie weer naar buiten kwam) dus druk dat ding heel hard op me vinger dat deed goed zeer.

- wilde ooit op takje trappen die ik tussen de tegels had vastgezet, trap erop. en dat takje gaat zo door me schoen me voet in, dat deed ook goed zeer.

- was vroeger wel eens in de bomen aan het klimmen, toen viel ik dus en viel ik zo op de stoeprand met me ribben, dat deed ook fucking pijn

- was ooit op de basisschool tikkertje aan het spelen, en zelf ben ik niet zo groot en gezet (toen dus ook niet) en toen rende een dikke jongen uit me klas zo tegen me op met zijn elleboog in mijn ribbenkast, dat heeft ook flinke poos zeer gedaan
    Serieus pijn noemt ie dat
    Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
    pi_36124636
    geduwt worden op het schoolplein en vervolgens met je tanden op de tegels vallen is ook geen pretje kan ik je vertellen. (beide voortanden gescheurd )
    pi_36124840
    Hmmm... heb ooit een hele vage ervaring gehad op m'n werk.
    Ik moest een platen (van metaal) buigen, en die plaat zijn 1 cm dik en is zo scherp als een mes.
    En ja, ik werkte gewoon door en moet platen van de grond oppikken maar die ene valt dus wou die ene vangen.. en toen ging wat mis.. ik dacht ach, vast een kleine wond op m'n arm.. dus, valt wel mee.. heb nog niet ff nagekeken..toch heb ff gewoon doorgewerkt. Maar later pas voelde ik dat bloede langs loopde m'n arm.
    Ent toen moest ff hard lachen, was zo gewoon gek.. 't was een hele diepe wond van ong 15 cm lang. Daarna ben dus snel naar de huisarts gegaan om hechtingen worden gedaan.. 't was dus gebeurd..

maar verder wat pijnlijks heb ik nog nooit gehad! Maar wel in m'n hart natuurlijk!
    pi_36124921
    Eens kijken....

-knieschijf versus steigerpijp = knieschijf in tween.
    -auto versus motor = vanalles in tween en halfdood.
    -auto met 160 versus greppel = teen gekneusd

Dus ja ik heb wel duchtig serieus pijn ervaren.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 19:03:28 #258
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_36124986
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 18:56 schreef LeRiChIe het volgende:
    Maar later pas voelde ik dat bloede langs loopde m'n arm.
    Met dat bloed verliet ook je taalgevoel je lijf!

In reactie: ik heb een keer een leuke snijwond van een glasplaat gehad. Geen handschoen aan en de plaat gleed zo tussen duim en wijsvinger door. Ik voelde dat ie erlangs gleed, en het volgende was dat ik daar in dat losse vel bij je duim een gat zag zitten. Maar even twee touwtjes gehaald, en dat was het einde van Duvel in het glasbedrijf.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      vrijdag 17 maart 2006 @ 19:05:09 #259
    132262 EsDe
    Frituurkoning
    pi_36125020
    Heb zelf nooit extreme pijn gehad, maar het schijnt wel zo te zijn dat er bij 'extreme' pijn geen pijn gevoeld wordt. Vandaar dat sommige mensen in eerste instantie niet eens in de gaten hebben dat ze bijv. getroffen zijn door een kogel...
    Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
    pi_36125183
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef EsDe het volgende:
    Heb zelf nooit extreme pijn gehad, maar het schijnt wel zo te zijn dat er bij 'extreme' pijn geen pijn gevoeld wordt. Vandaar dat sommige mensen in eerste instantie niet eens in de gaten hebben dat ze bijv. getroffen zijn door een kogel...
    Dat klopt, alleen duurt dat helaas meestal niet lang genoeg. Dat duurt echt maar iets van 5 minuten ofzo en dan begin je toch wel vanalles te voelen.
    pi_36125392
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 10:08 schreef bwt het volgende:
    Heb mijn hand vorig jaar verbrand gehad aan kokend water.
    Je merkt het na een fractie van een seconde als het laagje stoom tussen huid en kokend water z'n werk heeft gedaan. je houdt er een een kloppend gevoel aan over dat steeds erger en erger wordt totdat je met een verwrongen gezicht bij zit van de pijn.
    Ik heb precies hetzelfde gehad. Wilde een pot thee zetten en het kokende water
    stroomde over mijn hand .
    De napijn de dagen daarna was vreselijk .
    pi_36125679
    heb nog nooit wat gebroken, wel een paar keer hard op m'n gezicht gevallen, vinger gekneusd, stukjes huid verbrand door heet water/aansteker/metaal, fietsongelukjes en dergelijke kleine dingetjes, maar het is allemaal niks vergeleken met als ik een soort van allergische aanval heb (ben allergisch voor stof e.d.), dan krijg ik tranende, rode ogen, loopneus en heel erg jeuk rondom m'n neus, maar dan niet aan de buitenkant, maar aan de binnenkant zegmaar, dus je kan krabben wat je wilt maar het helpt niks, het word dus alleen maar erger. Naja alles liever dan dat, voor zover ik ervaren heb is jeuk echt de meest erge pijn die er bestaat
    pi_36125702
    toen ik m'n nek omdraaide waardoor ik een spiertje verrekte...dat deed wel heftig pijn....nog paar dagen last van gehad
    heb ik volgens mij nog een topic over geopend..
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_36126223
    Toen ik mijn vinger tussen de autodeur stopte

Het gekke is dat ik niks doorhad, en gewoon weg wilde lopen maar ik bleef aan de deur steken, dus ik kijk, hmm mijn vinger zit er tussen, doe de deur open - denk bij mezelf 'dat zal vast zeer doen' - en loop gewoon richting voordeur, niks aan de hand.

Toen ik eenmaal binnen was viel ik bijna flauw, en heb ik er maanden godsgruwelijk veel pijn aan gehad, vinger was slechts zwaar gekneusd, niet gebroken ofzo, maar de nagel lag er ook af en dat duurt maanden voordat die er weer aanzit!

Mijn nagel is inmiddels aangegroeid, maar je ziet nog een scheurlijn lopen over de gehele lengte van de nagel

Edit: Oh ja, en die ene keer dat ik in de grond schopte ipv. tegen de bal met voetballen, en mijn teen had gebroken, dat deed ook even flink zeer (maar dat was maar even, daarna was het niet zo erg als die vinger).

[ Bericht 7% gewijzigd door Tomatenboer op 17-03-2006 19:55:42 ]
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
    pi_36127419
    Toen ik 6 was, tandwielen van een soort motor in me been gehad. Binnen 30 seconden stond me schoen vol bloed, en ze moesten 2 tetanus spuiten middenin de wond zetten. Weet nog dat ik toen heb liggen gillen van de pijn, maar ergens is het ook wel berustend zolang je het niet aanraakt. Heb er nu nog steeds een deuk en litteken zitten.
    JOHNNY HEITINGA
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:32:37 #266
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_36127556
    - Toen ik jonger was stapte ik een keer in een sateprikker die rechtop stond in een matje. Die prikker zat ongeveer een centimeter diep in mijn kindervoetje. Dat deed erg auw.
    - Na een operatie aan mijn ogen. Mijn oogspieren zijn strak getrokken en dat, plus die sneetjes in je oogbol was erg pijnlijk.
    pi_36127568
    laatst is mijn grote teen opengescheurd ( :p ) doordat mijn vriendin erop sprong. zo langs mijn nagel naar beneden. Dat deed echt serieus pijn, het bloed stroomde er ook uit, door mijn sok heen. het rare is dat ik nog weet dat het gebeurde, ik weet dat het ontzettend veel pijn deed, maar ik kan me de pijn niet herinneren.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:34:52 #268
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_36127613
    Tijdens de bevalling van mijn dochter. Bevallen doet pijn, erg pijn. Oké, valt mee te leven.
    Maar toen kreeg ik een gigantisch dikke injectienaald in mijn onderkant, om te verdoven voor de knip die gezet moest worden. Ik heb de hele bevalling niet gegild, maar toen ze die spuit zetten wel. Wat deed dat onwijs zeer.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:35:45 #269
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_36127629
    2 keer m'n voorste kruisband gescheurd.. Je hoort 'm gewoon paf zeggen. En dan na een paar seconden ga je echt dood van de pijn Het is na 15 minuten ofzo wel een constante pijn maar als je dan ook maar je been aanraakt, draait oid is 't echt erg. En 't leuke is, de 2e keer moest ik vanuit omgeving maastricht met het openbaar vervoer naar valkenswaard (Wél krukken kunnen regelen gelukkig). 2x een half jaar niet veel kunnen doen met m'n knie
    Maar zo'n pijn heb nog nooit gehad en hoop ik ook niet te krijgen. 's nachts kan je bijna niet slapen
    Huilen dan.
    pi_36128230
    Ja, toen mijn vriend aan mijn tongpiercing trok
      vrijdag 17 maart 2006 @ 21:18:58 #271
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_36128718
    Oh, en nog een 'gory story': Ik was het niet zelf en of het pijn deed weet ik ook niet (denk het wel eigenlijk!), maar het is gewoon vet om te vertellen, affijn:

Toen onze keuken bijna klaar was kwam er een kerel om de r.v.s. gootsteen in het aanrecht te zetten. Om echt goed, waterdicht af te sluiten zit er een zeer scherpe rand aan dat staal.
    Mijn moeder was boven en die kerel zet dat ding er dus in.....even later riep hij naar boven of mijn moeder ook tegen bloed kan....(ze is verpleegster geweest, dus dat kon ze)
    Komt ze beneden, heeft die kerel zich dus zwaar gesneden en er zat bloed over 2 witte muren en de vloer......

Zijn vinger(s) lagen er zowat af en bloeden als een gek dus en toen zijn ze naar een arts gegaan om te hechten, maar die kerel wilde geen verdoving, want hij moest nog rijden (!!!! omg!!!)

Dus!
      vrijdag 17 maart 2006 @ 21:47:40 #272
    120647 BadKeukenTegel
    Heer ende Meester
    pi_36129552
    Valt je toompje scheuren ook onder pijn?
    Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 21:53:50 #273
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_36129713
    Mijn ergste pijn heb ik denk ik geleden toen ik flink met mijn fiets gecrashed was. Poosje bewusteloos op de stoep gelegen en langzaam kwam mijn gevoel toen terug. Mijn kop lag open, ik had een hersenschudding, een gekneusde arm, en nog wat schaafwonden. Die gekneusde arm was extreem pijnlijk want die kon ik niet meer bewegen zonder een aantal flinke pijnscheuten te krijgen. Achteraf had ik mijn arm in een mitella moeten leggen want in ziekenhuis was het druk en moest ik staan in de wachtkamer, nergens kon mijn arm op leunen en ik heb daar drie kwartier staan wachten.
    Dat was gezellig, er staat zelfs nog een topic over in Klaagbaak
    pi_36129839
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
    Valt je toompje scheuren ook onder pijn?
    Details nodig.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 22:02:55 #275
    120647 BadKeukenTegel
    Heer ende Meester
    pi_36129953
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 21:58 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Details nodig.
    Ik zal even een foto zoeken, momentje.
    Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
    pi_36130059
    Ik heb vorig jaar een auto ongeluk gehad samen met me pa

daarbij was mijn been gekneusd en zat er een scheurtje in
    En zwaar gekneusde ribben aan over gehouden,kan je wel zegge dat dat behoorlijk pijnlijk is plus je niet echt met krukken kan lopen,met gekneusde ribben..
    Salsa Española
      vrijdag 17 maart 2006 @ 22:08:53 #277
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_36130114
    Duitsland vakantie werk.

Manny gipsplaten vasthouden, en iemand ander schiet met zo'n reuzenietmachine van die pinnen door de gipsplaat in de houten achterwand. Na een dag of drie ging de automatische piloot erop.

Na een dag of 4 schoot die gast die pin door mijn scheenbeen, door de gipsplaat en in de houten achterwand, Was zwartwerk, dus onverzekerd. Die pin er weer uitgetrokken ( auwa in het kwadraat ). Morfine-pil en met het bestelbusje weer naar huis.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      vrijdag 17 maart 2006 @ 22:19:53 #278
    37769 erodome
    Zweefteef
    pi_36130439
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 17:33 schreef boekenworm het volgende:

Een keer voor straf nagels afgeknipt gehad....
    ??????

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_36135588
    Een jaar geleden ofzo, ik werd wakker en kon niet overeind komen omdat mijn nek pijn deed. Dat werd binnen een paar minuten steeds erger, als ik mijn nek maar een milimeter bewoog verging ik al van de pijn, en tot overmaat van ramp kreeg ik ook verschrikkelijke pijnscheuten zelfs als ik stil bleef liggen. Dat was denk ik echt de ergste pijn die ik heb gevoeld .

Verder heb ik ooit een acute blindedarmontsteking gehad, deed ook behoorlijk pijn.. en ik ben een keer in mijn vinger gebeten door een paard, ook nogal pijnlijk, en een paar weken geleden is een paard op mijn voet gaan staan.. heb toen echt even heel hard auw geschreeuwd .
      † In Memoriam † zaterdag 18 maart 2006 @ 06:26:49 #280
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_36135884
    Serieus pijn?
    Toen ik kanker had en tijdens de eerste operatie per ongeluk iets was doorgesneden waardoor mijn blaas aan het lekken was in mijn lichaam en de urine brandde in mijn inwendige buikwond.
    Een maand heb ik daar mee gezeten. (pas bij de 2e operatie geloofden de artsen eindelijk dat het geen gewone operatiepijn was.)

Dat deed zóóó verschrikkelijk pijn,daar was die kankerpijn ( ) niks bij.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
    pi_36136025
    Nierstenen.nog erger dan bevallen
    pi_36136574
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 12:08 schreef Saekerhett het volgende:

Heb ik dus ook eens gehad ja, maar dan 1 bot op twee plaatsen.
    Mijn pols had een soort S-vorm en op het begin (waarschijnlijk die endorfine) voelde ik niets, alleen wat schrik en "shit" nou kan ik naar het ziekenhuis.
    De pijn zette wel op, maar de pijn van het rechttrekken was het pijnlijkste wat ik tot nu heb meegemaakt (afkloppen), ik schreeuwde het automatisch uit en mijn moeder kwam toen net binnen, ook niet leuk voor haar.

Als kind sloeg ik met een hamer tegen mijn scheen aan, maar daar voelde ik helemaal niks van

andere heel pijnlijke ervaringen:

- Met je knie tegen een paaltje rennen en er overheen vliegen, knie was blauw en even wat platter dan de andere knie, bovenbeen had in de vlucht de bovenkant van het paaltje geraakt en een spier gekneusd.

- Als klein jochie in het zwembad rennen en dan uitglijden en met je achterhoofd op de grond kletsen, da's ook een verschrikkelijk gevoel

- Door hoog gras rennen en dan struikelen, precies met je ribben op het uiteinde van het stuur van je eigen fiets vallen die daar ligt.

- Hard fietsen, voet schiet van de trapper (was zo'n fietsje met gladde trappers) en door de onverwachte beweging een flinke smak maken, ik had een erg hoge pijngrens, want ik kon een aantal dagen niet fatsoenlijk lopen terwijl mijn voet waarschijnlijk zwaar gekneusd was.
    Ben er toen niet mee naar de dokter geweest en heb er nog jaren heel af en toe last van gehad (als ik mijn voet lang belastte).

[ Bericht 6% gewijzigd door Gitanki op 18-03-2006 09:55:58 ]
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_36137254
    Recept: probeer heel ruig met een brommer over een grasveld rondjes te rijden zonder af te remmen.. (let wel: grote rondjes) zorg ervoor dat het gras een beetje vochtig is en de banden lekker kaal.

Niet heel erg slim dus, ik reed ong. 60km\h toen ik uitgleed. Ik viel op mijn rechterzij waarbij mijn rechterpink op een vreemde wijze in het gras bleef steken/haken.. ik glee met de brommer nog een stuk verder

Gevolg: pink hong ongeveer ter hoogte van mijn pols.. Dit viel qua pijn nog wel mee, het ergste kwam in het ziekenhuis. De botjes waren langs elkaar geschoven en daardoor moesten ze mijn pink op zijn plaats trekken. Dus uitelkaar trekken en zo terug laten schieten dat het weer normaal zat.. Dan foto's maken om te kijken of het goed stond, dit bleek 2 keer niet het geval. Dus WEER trekken..

brr
    pi_36138647
    quote:

Oeh, dat heb ik ook een paar keer mogen ervaren
    Nee, dan lig ik liever een dag op bed met migraine, je knie die uit de kom schiet...DAT doet zeer
    En dan de volgende ochtend wakker worden met de binnenkant van je knie die de size heeft van een grapefruit *klopt af*
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_36140878
    Echt pijn heb ik nooit meegemaakt, ben wel eens flauwgevallen en met mijn hoofd op tafel neergekomen, mijn gehemelte lag toen helemaal open. Ook ben ik bij de skatebaan met mijn voet tegen een blok beton gekomen. Was mijn grote teen gebroken, ik ging ook gewoon stug door met alles, het resultaat is dat mijn grote teen wat schever staat ten opzichte van mijn andere tenen. Op 4 jarige leeftij een skateboard tegen mijn voorhoofd gehad, zat er een diepe snee in mijn voorhoofd, was meer bloed dan pijn, maar toch irritant.
    Toen ik klein was werd ik ook besneden, de dagen erna waren behoorlijk zwaar, vooral met plassen enz. Voor de rest veel kneuzingen zoals gekneusde ribben (irritant met ademen en bewegen), gekneusde pols, vingers ook vaak zat gekneusd en mijn enkel heb ik wel eens goed gekneusd gehad.
    http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
    Stemt allen op Groove Garden!
    pi_36141009
    De tandarts heeft bij mij bij het kiestrekken de verdoving een keer per ongeluk op een verkeerd plekje ingebracht.

Serieus, dat wil je niet voelen als hij dan aan je kies begint te rukken
      donderdag 23 maart 2006 @ 16:41:07 #287
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_36301017
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 00:29 schreef Frasier het volgende:
    GaNgStAh
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:29:05 #288
    92756 es70
    Nee! Nu! Even! Niet!
    pi_36302615
    Rugweeen doen serieus pijn . En dat je alles vergeten bent zodra je je kind ziet is gelul .
    Hoewel... Van de napijn van mijn keizersnedes kan ik me niets meer herinneren...
    Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
    "The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
    pi_36305899
    ik ben een keer bijna dood gegaan door een blindedarmontsteking zit wel een leuk verhaal achter eigenlijk

Het gaat zo:
    Mijn moeder vertelde me dat we naar een kennis van ons moesten, ik had daar helemaaaal geen zin in, dus zei ik tegen mijn moeder dat ik die dag ziek ben. Nu kan je wel raden wat er gebeurde
    De dag voordat we naar die kennis gingen, was ik bij een vriend van me, ik voelde me echt kut en had de hele dag niks gegeten.

De dag daarop had ik echt ontzettende buikpijn (helemaal krom lopen, niet kunnen staan, hele tijd naar de wc moeten etc). Mijn moeder geloofde er dus niks van, omdat ik al had aangekondigd ziek te zijn . Wij dus naar die kennis toe (was nog meer dan 2 uur rijden ook), ik lag op de achterbank van de auto echt te creperen, maar mijn moeder 'trapte er niet in' .

Nadat ik de hele dag dood zat te gaan van de pijn gingen we eindelijk terug naar huis, de pijn werd steeds erger en ik kon niet meer wakker blijven. De volgende dag lag ik echt te janken om een dokter te laten komen, zo'n pijn deed het. Toen had mijn moeder pas door dat er écht iets mis was. Nouja, dokter kwam bij ons thuis, voelde ff aan mijn buik en wist het meteen. Een heftige blindedarmontsteking, ik moest meteen geopereerd worden.
    De dokter vroeg nog of hij een ambulance moest laten komen (omdat ik dus nauwelijks kon staan/lopen). Ik besloot dat ik wel gewoon met de auto ging, mijn moeder bracht me naar het ziekenhuis en toen ik daar binnen kwam strompelen zag een dokter meteen wat er aan de hand was. Later bleek dat als ik nog een paar uur langer had gewacht dat ik waarschijnlijk dood was gegaan

en ik heb een keer mijn arm gebroken, maar dat deed niet zo heel veel pijn
    If you are searching, lost is where you will find me.
      donderdag 23 maart 2006 @ 20:30:39 #290
    74039 prospero
    I aim to misbehave...
    pi_36307546
    De topicstarter gaf al aan hoeveel pijn het wel niet moet dan als je een arm geamputeerd krijgt. Daar kan ik helaas over meepraten, alleen was het bij een been. Op 8-jarige leeftijd is er bij mij botkanker (Ewing Sarcoma) vastgesteld. Aangezien dat in die tijd nog "ongeneeslijk" was, is er destijd voor gekozen om het been te amputeren. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik toen echt nog heel jong was, maar ik kan me nog ontzettend goed herinneren hoe pijn dat toen deed. Het probleem is dat je ook jaren na de operatie pijn blijft houden, de zogenaamde "phantoom-pijn". Het lijkt dan net alsof er duizenden kleine naaldjes in het been (dat er dus niet meer is) worden gestoken of dat er duizende mieren overheen lopen. Je kan nieh krabben of wat dan ook, dus soms heb je echt het idee dat je helemaaaaal gek aant worden bent Gelukkig slijt dat met de jaren, aangezien de blootliggende zenuwen die voor deze impulsen zorgen langzaamaan worden ingekapseld door omliggend weefsel.

Nou, dit wilde ik jullie toch niet onthouden

Later !!
    Target the alliance, target the reavers, target everyone... Somebody fire !!!
    pi_36307590
    Ach... op een rail met mijn ballen was geen pretje

en ringvinger breken was ook wel kut, zag er goor uit
    Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
    pi_36307607
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef RayMania het volgende:
    Inderdaad, dat is echt verschrikkelijk
    pi_36308874
    Ik had gisteren kramp in mn kuit, en aangezien ik nogal flinke kuitspieren heb voelde ik dat ook behoorlijk, nu nog zelfs , al een hoop minder, dat wel gelukkig.

*Sleutelbeen uit de kom, niks van merken op het moment zelf, maar daarna heeft het toch een paar keer flink zeer gedaan, vooral bij het terug erin en eruit schieten

*Mn andere sleutelbeen is op dit moment uit de kom aan het gaan, zelfde verhaal

*Paar keer goed door mn rug gegaan na verkeerd landen op trampoline (sie ook de oorzaak is van de flinke kuitspieren, en de 2 sleutelbenen uit de kom!)

*Een keer bukte ik loeihard voor een sneeuwbal... op een paaltje. Dikke jaap in mn voorhoofd, bloedde als een rund dat het deed! Alles zat onder!

En voor de rest ontelbare verzwikkingen en kneuzingen.

Helse pijn heb ik nooit gehad, wel extreme buikpijnen af en toe de afgelopen jaren. Dat gaat hopelijk wel over, of wordt duidelijk wat het is zodat er wat aan gedaan kan worden
      donderdag 23 maart 2006 @ 21:51:01 #294
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_36310298
    heb reuma in mn knieen dus af en toe daarvan echt behoorlijk veel pijn
    ook in het ziekenhuis hiervoor wel eens een naald in mn knie gehad om het vocht te drainen, en dan per ongeluk de naald tegen het achterweefsel van mijn knieschijf gehad. wordt je niet echt heel gelukkig van

verder wel eens het een en ander gebroken maar dat viel eigenlijk altijd wel mee qua pijn

oh en toen ik klein was wel eens met verstoppertje spelen [ik liggend onder bed, gevonden, snel eronderuit] heel hard tegen de hoek van een glazen nachtkastje met als gevolg dat ik er in vast zat, vlak onder mn linkeroog
    hard gillen natuurlijk. vader erbij om me van de tafel te verlossen. toen ging het bloeden als een gek. gehecht en nu nog een litteken [15 ofzo jaar later]
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_36310574
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 21:51 schreef saaw het volgende:
    oh en toen ik klein was wel eens met verstoppertje spelen [ik liggend onder bed, gevonden, snel eronderuit] heel hard tegen de hoek van een glazen nachtkastje met als gevolg dat ik er in vast zat, vlak onder mn linkeroog
    hard gillen natuurlijk. vader erbij om me van de tafel te verlossen. toen ging het bloeden als een gek. gehecht en nu nog een litteken [15 ofzo jaar later]
    Aargh!!
    pi_36310955
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 04:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
    Een jaar geleden ofzo, ik werd wakker en kon niet overeind komen omdat mijn nek pijn deed. Dat werd binnen een paar minuten steeds erger, als ik mijn nek maar een milimeter bewoog verging ik al van de pijn, en tot overmaat van ramp kreeg ik ook verschrikkelijke pijnscheuten zelfs als ik stil bleef liggen. Dat was denk ik echt de ergste pijn die ik heb gevoeld .

Verder heb ik ooit een acute blindedarmontsteking gehad, deed ook behoorlijk pijn.. en ik ben een keer in mijn vinger gebeten door een paard, ook nogal pijnlijk, en een paar weken geleden is een paard op mijn voet gaan staan.. heb toen echt even heel hard auw geschreeuwd .
    Dat eerste is herkenbaar... Begin van het schooljaar, ik zat zeg maar helemaal rechts voorin de klas, en helemaal links moesten we naar de TV kijken, dus ik draai m'n hoofd: scheur!
    Ik voelde het erin schieten, maar pas in de loop van de dag begon het echt zoveel pijn te doen dat ik op een gegeven moment tijdens Nederlands het uitscheeuwde van de pijn als ik m'n nek ook maar even bewoog...
    Toen heb ik me maar ziek gemeld en thuis op bed gaan liggen (die fietstocht was echt de pijnlijkste uit m'n leven, bij elke drempel "AAAAAAAAAH"! )

En laatst bij voetbal, ik maakte een kopduel, maar in de lucht kreeg ik een lichte tik in m'n kuit...Ik kom neer en ik krijg me toch een partij kramp! Ik lag gewoon te spartelen op het veld... Kon toen een uur niet meer lopen, maar opeens was de pijn ook weer weg..

Voorderest valt het wel mee, ik denk dat andere mensen meer geleden hebben dan ik , maar hier moest ik wel ff aan denken.
    pi_36311094
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 20:30 schreef prospero het volgende:
    De topicstarter gaf al aan hoeveel pijn het wel niet moet dan als je een arm geamputeerd krijgt. Daar kan ik helaas over meepraten, alleen was het bij een been. Op 8-jarige leeftijd is er bij mij botkanker (Ewing Sarcoma) vastgesteld. Aangezien dat in die tijd nog "ongeneeslijk" was, is er destijd voor gekozen om het been te amputeren. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik toen echt nog heel jong was, maar ik kan me nog ontzettend goed herinneren hoe pijn dat toen deed. Het probleem is dat je ook jaren na de operatie pijn blijft houden, de zogenaamde "phantoom-pijn". Het lijkt dan net alsof er duizenden kleine naaldjes in het been (dat er dus niet meer is) worden gestoken of dat er duizende mieren overheen lopen. Je kan nieh krabben of wat dan ook, dus soms heb je echt het idee dat je helemaaaaal gek aant worden bent Gelukkig slijt dat met de jaren, aangezien de blootliggende zenuwen die voor deze impulsen zorgen langzaamaan worden ingekapseld door omliggend weefsel.

Nou, dit wilde ik jullie toch niet onthouden

Later !!
    Brrr eng verhaal
    pi_36311482
    Ik heb eens klemgezeten met mijn hand aan de rand van een pick-up waardoor ik een stuk (5 meter ofzo) over het asfalt schraapte, dat deed vrij veel pijn.
    pi_36311544
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 14:45 schreef Skv het volgende:

• Keelpijn tijdens pfeiffer, onbeschrijflijk pijn. Ik spuugde mn kwijl soms gewoon uit in een bakje, omdat doorslikken te pijn deed Drinken ging heeel kut, en eten ging niet.
  • Ook meegemaakt, al was het in lichte vorm...
    Die pijn is echt iets wat niet te beschrijven valt, constand gevoel of je stikt (zeker in conbinatie met m'n bronchitus soms)
    Gelukkig was het na een week al over, maar dat was echt een kutgevoel
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:16:48 #300
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_36313598
    Ooit een ontstoken teen door een ingegroeide nagel gehad (jaja, met pus en al ) en daar veeels te lang mee rondgelopen. Ik kon nauwelijks meer lopen en toen mijn nagel er deels uitgehaald werd moest er natuurlijk een verdoving komen. Voelt niet bepaald lekker, redelijk dikke naald in een erg ontstoken plek tegen je bot aan. Jammergenoeg werkte hij niet goed, dus moest er nog acht keer in geboord worden met die naald Deed natuurlijk wel steeds minder pijn bij die laatste naalden...

Ook ooit een kies laten trekken toen de verdoving nog niet helemaal goed was ingewerkt. Het deed gelukkig niet zozeer pijn maar dat gekraak zal ik altijd erbij onthouden.

Persoonlijk ben ik meestal niet zo bang voor pijn, meer voor wat er met je lichaam gebeurt... Als mijn vinger naar achterklapt ben ik niet bang voor de pijn, maar voor hoe mijn vinger er dan uit ziet. Een soort demorfobie ofzoiets noemen ze dat toch?

Maar botbreuken en kneuzingen heb ik nog nooit gehad
    The best thing about the truth is that you can make it up...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')