abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27827987
Ik heb zelf (gelukkig) nog nooit in mijn leven echt pijn ervaren. Tuurlijk wel dingen die zeer deden, maar nog nooit de echte pijn van iets breken, of serieus onder het mes moeten.
Niet dat ik (denk ik althans) een lage pijngrens heb, maar vraag me wel af hoeveel pijn een mens kan verdragen, en hoe dat op dat moment voelt. Ik bedoel, als je met je nagels stevig in je eigen huid knijpt, doet dat al min of meer zeer. Hoe moet het dan wel niet voelen om, door een ongeval bijvoorbeeld, een arm geamputeerd te krijgen. Hoeveel pijn moet dat dan wel niet doen?

Zijn er mensen hier die weleens iets gebroken hebben, of anderzins goed in de kreukels hebben gelegen en dus ook serieus echte pijn hebben ervaren? Hoe voelde dat op dat moment? Onmenselijke pijn? Of viel dit mee?
pi_27828018
Wel eens mn voet gebroken gehad. Toen ik em brak nog de hele dag op doorgelopen en dat deed bést pijn
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:51:02 #3
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27828031
Mwa, wel eens mijn hele arm open hebben liggen.
Maar op een of andere manier doet dát geen pijn meer. .
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:51:33 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27828035
Als je pijn hebt, maken je hersens endorfinen aan. Hierdoor wordt de pijn dragelijker en kun je zelfs een beetje high worden. Het is waarschijnlijk ook een van de redenen dat masochisme bestaat.

Ik heb wel een keer een drievoudige beenbreuk opgelopen, maar ik moet zeggen dat ik van het breken zelf eigenlijk weinig heb gevoeld. Het is dat het zo'n naar geluid gaf dat die suggestie gewekt werd.

Ik heb wel een aantal keer een behoorlijke pijn gehad ergens in mijn buik (In de buurt van de lever). Het is/was heel incidenteel, en is niet duidelijk geworden wat het is/was, maar dat was in ieder geval pijn waar gewone pijnstillers niet tegen hielpen, en wat voldoende was om niet te kunnen slapen. Ik heb echter vooral last gehad van het slaapgebrek.
pi_27828079
quote:
Ik heb wel een keer een drievoudige beenbreuk opgelopen, maar ik moet zeggen dat ik van het breken zelf eigenlijk weinig heb gevoeld. Het is dat het zo'n naar geluid gaf dat die suggestie gewekt werd.
En nadat je het doorhad (want dat is vaak ook zo...heb ik teminste wel met het bijvoorbeeld in mijn handen snijden...het doet pas pijn wanneer je het door hebt) deed dit verder ook geen pijn?
pi_27828110
Mijn oor was ontzettend opgezwollen door een infectie en ik moest 3weken wachten op de operatie dus hebben ze in de tussentijd elke 2-3dagen een gaatje achter mijn oor moeten maken, een stukje van een latexhandschoen erin en dan de prut eruit laten lopen. Nee dat was niet echt fijn nee Maar ik moet wel zeggen dat dit soort pijnen wel redelijk te doen zijn, ik vind boren bij de tandarts nog steeds een minder prettig gevoel al doet het niet zoveel pijn.
En verder heb ik een aantal keer een catheter gemoeten, geen idee waarom maar die dingen doen echt onwijs pijn bij mij! En die zuster maar vragen, doet het echt zo'n pijn dan? Nee muts ik ben kleinzierig nougoed
Ohja en mijn buik genas niet goed dus hebben ze 1 dag na de operatie met een spatel de buikwanden uit elkaar geduwd ik had heel wat morfine op maar dat was echt niet fijn

Ohja en toen mijn blindedarm sprong was het ook geen fijn gevoel Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met de geboorte van een kind (ik hoop iig niet dat het erger is want ik kon amper bewegen), ontzettende krampen een dik uur lang tot ie echt springt en dan is het ineens weg en voel je niks meer en kun je weer rechtop lopen en normaal plassen

[ Bericht 19% gewijzigd door splendor op 11-06-2005 10:06:15 ]
-
pi_27828111
Ik laat me niet verdoven bij de tandarts, daar ervaar ik bijna echte pijn denk ik .
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
pi_27828113
Ik zit nog steeds thuis van een gevalletje serieuze pijn, ben met mijn fiets gevallen en heb mijn scheenbeen op 2 plaatsen gebroken en mijn kuitbeen. Zit al 4 maanden thuis met die ellende....
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:01:32 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27828115
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 09:58 schreef rayteon het volgende:

[..]

En nadat je het doorhad (want dat is vaak ook zo...heb ik teminste wel met het bijvoorbeeld in mijn handen snijden...het doet pas pijn wanneer je het door hebt) deed dit verder ook geen pijn?
Nouja, daarna deed het proberen op te staan pijn, dus toen had ik wel door dat er iets niet in orde was. In rust deed het echter geen pijn.
pi_27828119
Onstoken heup, dat deed echt zooow pijn (was toen 18,5), ik lag gewoon jankend en crepeerend op de grond van de helse pijn. Mijn ma moest me dragen naar de auto voor de huisarts en daarna ziekenhuis voor controle wat niks opleverde.
Ow god die pijn wil ik nooit meer voelen, pijner kan dit soort pijn niet.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:01:43 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_27828121
Ik heb last gehad van een blokkade van het SI-gewricht (zit ergens bij je heupen), hierdoor kwamen er een paar zenuwen knel te zitten. De laatste keer dat ik dat had liep ik niets vermoedend een trap op. Ik nam een tree en ik had het idee dat iemand zo'n zenuw tussen 2 stenen zat fijn te malen, de napijn die je hier nog enkele dagen van hebt is ongeveer te vergelijken met het idee of iemand in je vlees zit te purren met een gloeiend heet zwaard, daarna verdwijnt de pijn heel langzaam. Pijnstillers hielpen niet en alle andere pijntjes (zelfs m'n hernia) vielen hierbij in het niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 10:02:23 #12
18653 crew  D.
pi_27828126
breken doet meestal geen pijn, lastig is het wel
pi_27828156
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:00 schreef VendoR het volgende:
Ik laat me niet verdoven bij de tandarts, daar ervaar ik bijna echte pijn denk ik .
Als jij een wortelkanaal-behandeling zonder verdoving doet, ervaar je wel echte pijn denk ik. Het wegboren van een gaatje hoeft niet perse pijn te doen...tenzij ze zo diep boren dat ze in de buurt van zenuwen komen natuurlijk.

Wat ik wel een keer heb gehad, maar wat niet zozeer pijn deed, maar wel erg onprettig was, was een ruggeprik. Je kan je gewoon niet voorstellen dat ze zonder enige problemen een naald in je ruggegraat kunnen steken.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:08:03 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_27828174
Drie keer in mijn leven:
1. ik ben in elkaar geslagen en dat deed echt heel erg veel pijn. Ik heb nog maanden met krukken gelopen
2. Tijdens de bevalling van mijn dochter. Ik heb zoveel pijn gehad dat mijn lichaam letterlijk uitgeput was en ik nog weken in het ziekenhuis heb gelegen.
3. Tijdens de bevalling van mijn zoon. Gelukkig ben ik deze maal niet in NL bevallen en kon ik dus een ruggenprik krijgen waardoor de slachtpartij van de eerste bevalling gelukkig vermeden werd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:08:23 #15
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_27828177
Heb mijn hand vorig jaar verbrand gehad aan kokend water.
Je merkt het na een fractie van een seconde als het laagje stoom tussen huid en kokend water z'n werk heeft gedaan. je houdt er een een kloppend gevoel aan over dat steeds erger en erger wordt totdat je met een verwrongen gezicht bij zit van de pijn.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:14:19 #16
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_27828236
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Mwa, wel eens mijn hele arm open hebben liggen.
Maar op een of andere manier doet dát geen pijn meer. .
automutilatie?
Klaar?
Ik niet!
pi_27828265
Peesontsteking in mijn voet, ik had nog nooit zulke hevige pijn ervaren, kon niet eens sokken aandoen omdat dat al vreselijk pijn deed.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:21:07 #18
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_27828295
Ik heb een keer mijn pols gebroken, dat deed niet echt pijn alleen zat er een knik in mijn arm. In het ziekenhuis daarentegen toen ze hem goed gingen zetten stonden ze met 2 man eraan te trekken en dat deed wel zeer.

Ook nog een keer een stuk glas op mijn schouder gehad, deed ook geen zeer (merkte het pas 5 minuten later), maar een of andere kneus had er watten op gedaan die ze er in het ziekenhuis letterlijk uit schuurde, dat deed wel zeer.

Of dit echte pijnen zijn weet ik niet, maar voor zover ik weet waren dat de meest pijnlijke dingen die ik gehad heb

Overigens vind ik de meeste vormen van pijn eigenlijk wel fijn (lees een schaaf wond (na een tijdje) en al dat soort pijntjes die je regelmatig op (kunt) lopen)
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_27828301
Een baksteen tegen je oog aankrijgen en daarmee een hersenschudding oplopen. De wond daarvan gaat ontsteken zodat je met je hersenschudding elk kwartier de pus uit je wond moet knijpen omdat anders de hechtingen uit je hoofd scheuren kan ook best pijnlijk zijn.
Verder is pijn betrekkelijk. Je kunt je er voor openstellen...dan kan het nog fijn zijn ook.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_27828304
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:14 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

automutilatie?
kras
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:22:44 #21
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27828311
Ik heb ooit heet frituurvet over mijn gezicht gehad. Wonden vielen mee (1e-2e graads of zo), maar het brandde wel in mn gezicht.
pi_27828328
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:05 schreef rayteon het volgende:

[..]

Wat ik wel een keer heb gehad, maar wat niet zozeer pijn deed, maar wel erg onprettig was, was een ruggeprik. Je kan je gewoon niet voorstellen dat ze zonder enige problemen een naald in je ruggegraat kunnen steken.
daar heb ik nou echt niks van gevoeld, terwijl ze toch 2x verkeerd zaten "oeps, zit tegen het bot"de ander:"dan moet je het nog eens proberen"

En ja, echte pijn heb ik wel gehad, te vaak, tot vervelends toe. Voordeel is wel dat je om de paar uur morfine krijgt, wordt je zo lekker doezelig van

Een van de dingen die ik me nog goed voor de geest kan halen is een drain van ong 70 cm die er door een leerling verpleegster uitgehaald werd. "nee, pas op, oeps iets harder trekken, nee hij komt niet los, iets harder trekken ,jeetje hij zit echt vastgegroeid he? "
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:25:27 #23
2537 AngryAngel
Zorgwatch.nl
pi_27828343
De ergste pijn die ik ooit gehad heb, was op het moment dat mijn blindedarm sprong.
dat deed toch zeer. ik lag in een keer op de grond van de pijn.
maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
pi_27828349
Klinkt raar, maar ik had eerst dat één of andere spier achter een rib bleef hangen. Nou ja, iets in de buurt van me hart bleef ergens achter hangen.
En kramp in je been, doet ook ongelooflijk pijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:29:40 #25
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828393
Een scheurtje in mijn kuitspier (ook wel zweepslag genoemd), wat deed dat ontzettend zeer
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:29:44 #26
95998 -DailaLama-
pi_27828396
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef RayMania het volgende:
En kramp in je been, doet ook ongelooflijk pijn.
Jep, heb ik ook vaak.
pi_27828434
Nou, dat herniaatje was redelijk te voelen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:35:24 #28
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_27828444
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:02 schreef D.Rose het volgende:
breken doet meestal geen pijn, lastig is het wel
Juist, die pijn valt meestal wel mee. Mijn linkerduim was ooit (zo'n 10 jaar geleden) eens uit de kom en gebroken tesamen. Die is nooit echt goed genezen en staat dus nog altijd een beetje scheef. Als ik daar nu op val en kneus, dat doet véél meer pijn dan het breken zelf.
Jusqu'ici tout va bien
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 10:38:03 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27828472
Ik heb nogal wat last gehad van galstenen. In de galblaas was de pijn al bijna niet vol te houden, maar toen ze gingen ontsteken in de galwegen dacht ik even dat ik dood ging. Ik kon nog net bij een telefoon komen om iemand te bellen zodat we zo snel mogelijk naar het ziekenhuis konden gaan.

Het voordeel ervan is dat ik tegenwoordig alle pijn afzet tegen die pijn van toen en dat het dan nu altijd meevalt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_27828487
Ik ben 3 keer bevallen.
Mijn kaak gebroken
Mijn vinger er half afgehakt

Deed allemaal even goed zeer, maar dat ben ik nu wel weer vergeten.
pi_27828508
Ik heb vorig jaar op een avond ontzéttende buikpijn gehad. Zelfs zware medicijnen hielpen niet tegen de pijn De volgende dag was het bijna over, enkele dagen erna (toen ik thuis was) naar de dokter geweest, maar hij had geen idee
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:41:19 #32
95600 achmet
You don't know...
pi_27828520
boren in je kies zonder verdoving dat is pijn!!!!
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:42:01 #33
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828527
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:41 schreef achmet het volgende:
boren in je kies zonder verdoving dat is pijn!!!!
Mietje

Als ik moet boren neem ik geen verdoving
pi_27828557
- met een heggenschaar ben ik in de vinger geknipt, ik heb nu nog een nagel die uit 3 delen bestaat.
- zware valpartij met de fiets... armen en benen compleet open
- sleutelbeen gebroken (gecompliceerde breuk)
- zwaar fiets ongeluk, ongeveer 10 meter over mijn shouder over een grof fietspad gegeleden. Hersenschudding en zwaar gekneusde ribben. En een teras vol met joelende boeren die zeiden dat ik me niet zo moest aanstellen. (ik was +-5 min verlamd)
- 2x niersteen aanval gehad (9 nierstenen in totaal... 1x links en 1x rechts)

De niersteen spant de kroon... je gaat gewoon automatisch over je nek van de intense pijn die constant aanblijft. De 2de keer viel het mee, toen raakte ik niet in paniek omdat ik wist wat er aan de hand was... dat hielp een beetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vampier op 11-06-2005 10:50:02 ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_27828568
Boren ik ook zonder verdoving hoor, net zoals bevallen en een vinger weer aanhechten.
Die verdovingsspuiten zijn nog erger dan de operaties zelf hoor, die spuiten doen zeer
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:45:48 #36
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828583
Een spuit in je tandvlees en gehemelte prikt alleen maar een beetje, die stof die erin zit is alleen een beetje goor.
pi_27828639
Als kind heb ik vooral bij de tandarts altijd vreselijk pijn geleden, elke keer weer. Die kerel had geen greintje invoelingsvermogen met z'n patiënten en behandelde iedereen, ook kinderen, alsof het gewoon een apparaat was dat gerepareerd moest worden. En owee als je ook maar éven liet merken dat je gevoel had. Dan raakte hij meteen geïrriteerd en voelde zich gehinderd in z'n werk.

Bij boren, hoe diep ook, verdoofde hij nooit (en dat heb ik heel wat keren geweten!), en bij trekken e.d. maar nauwelijks. Bovendien deed die verdoving (of wat ervoor door moest gaan) bij mij vrijwel niets, dus ik heb een aantal keren echt gillend en krijsend van de pijn in die stoel gezeten.
En hij maar doen alsof ik me alleen maar aanstelde. Ja ja.
Grrrr, ik word nog steeds woest op die vent als ik eraan terugdenk.

* stoom uit oren komt

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:50:05 #38
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_27828646
Mijn onderste rug wervel was omhoog geschoten en trok een spier mee dat weer aan me hamstring zat {ofzo }en dus constante spanning op me hamstring ( gevoel alsof het verrekt is ) 2 weken mee gelopen toen medicijnen gehad pijnstillers vallium e.d en nodige fysio behandelingen en steunzolen , was anderhalf jaar terug ongeveer , voel af en toe nog wel dat het niet helemaal lekker zit, maar gelukkig niet die pijn meer
raise up !!
pi_27828663
Gebroken sleutelbeen maar ik merkte het pas a een week
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:53:12 #40
95998 -DailaLama-
pi_27828697
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:42 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Mietje

Als ik moet boren neem ik geen verdoving
Ik ook niet. Liever een beetje wat pijnlijk gevoel in mn kiezen dan de hele dag met een dove mond kwijlen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:53:24 #41
14806 CrashOne
100% compliant
pi_27828700
-Pink verbrijzeld
-Spijker door voet
-Schaar in arm
-Stuk van tong afgeknipt
-Gat in mn hoofd
-Hak van mn voet af door spaken van fiets
-Per ongeluk door prikkeldraad gerent, beide benen volledige open

Was vroeger nog al een druk kind.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:54:31 #42
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_27828716
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef CrashOne het volgende:

-Stuk van tong afgeknipt
WTF!! hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar man
raise up !!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:55:47 #43
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828736
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

WTF!! hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar man
Inderdaad

Ik heb weleens een kind gezien dat een groot deel van zijn tong had afgebeten ... was met z'n tong tussen de tanden van de glijbaan afgegaan en de rest kun je wel raden
pi_27828738
heb mn arm en mn neus gebroken... maar ik beschouw dat niet als "echte" pijn .
pi_27828760
Heb nu serieus pijn, heel stuk van m'n kies is afgebroken en ervaar meer pijn dan toen mijn vingertop alleen nog maar met de nagel vastzat na een snij incident.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:01:50 #46
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_27828809
ik ben vorig jaar in de fik gevlogen met een bbq ongelukje, 38 % lichaamsoppervlak verbrand, veel geluk gehad dat er een zwembadje in de buurt stond
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:02:17 #47
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828815
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:01 schreef kievit19 het volgende:
ik ben vorig jaar in de fik gevlogen met een bbq ongelukje, 38 % lichaamsoppervlak verbrand, veel geluk gehad dat er een zwembadje in de buurt stond
Spiritus of zoiets op de bbq gegooid
pi_27828825
Ik heb een keer mijn onderbeen 90 graden verdraait ten opzichte van mijn bovenbeen. Mijn knieschijf zat aan de zijkant. Damn dat deed echt enorm pijn!! En dan duurt 5 minutne wachten op een ambulance erggg lang. Gelukkig schoot ie er zo terug in.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:04:07 #49
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_27828830
een vriend van me gooide er benzine op , en ik stond aan de andere kant (ik had niets in de gaten dat hij dat van plan was) dus sloeg die vlam in dat blik, en kreeg je een mega steekvlam waar ik dus midden in stond, en een nevel van benzine die over me heen kwam dus bleef het mooi aan mijn huid branden (ik had geen t-shirt aan , alleen een korte broek
Cause all I ever do
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:04:22 #50
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_27828833
Een wortelkanaalbehandeling. Bij een noodtandarts. Dat was een Marrokaanse vrouw die amper Nederlands kon en echt met het leek wel Middeleeuwse apparaten me ging behandelen. Eerst zonder verdoving.. Ik dacht dat ik dood ging. Daarna allerlei foutjes, zoals het branden van mijn (beide!) wangen én tong bij het dichtbranden van m'n noodopvulling.

Dat wil ik echt nooit meer meemaken. *ril*

En de pijn voor en na de behandeling was ook praktisch ondraaglijk.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:05:14 #51
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27828855
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef kievit19 het volgende:
een vriend van me gooide er benzine op , en ik stond aan de andere kant (ik had niets in de gaten dat hij dat van plan was) dus sloeg die vlam in dat blik, en kreeg je een mega steekvlam waar ik dus midden in stond, en een nevel van benzine die over me heen kwam dus bleef het mooi aan mijn huid branden (ik had geen t-shirt aan , alleen een korte broek
Shit zeg
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 11:07:41 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27828896
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Kajalevi het volgende:
Boren ik ook zonder verdoving hoor, net zoals bevallen en een vinger weer aanhechten.
Die verdovingsspuiten zijn nog erger dan de operaties zelf hoor, die spuiten doen zeer
Bij het boren niet, je voelt erniets van
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:12:25 #53
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_27828966
maar het is nu allemaal een heel eind doed gekomen ,
het grootste deel was 1ste graads verbrand, omdat ik er dus ong. 2 seconden over heb gedaan om in het zwembad te belanden,
maar op het moment zelf is het heel onwerkelijk om naar beneden te kijken en te zien dat je gewoon serieus in de fik staat, de pijn voelde ik op dat moment nog niet, maar zodra ik dat badje uit kwam , en onder de douche ging zitten , toen heb ik ook meerdere malen het gevoel gehad dat ik "out" zou gaan ,
en de weg naar het ziekenhuis was opeens ook een stuk of 5X zo lang, maar toen ik eenmaal ingesmeerd was met flammazine zalf en een spuit methadon had gekregen ging het wel weer,
nu zijn voortaan ook de meeste littekens weg, vooral om mijn enkels zie je het nog, en als ik 5 minuten in de volle zon heb gestaan zie je waar ik allemaal verbrand ben geweest ( en dat gaat nog een jaar of 5 duren)
Cause all I ever do
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:14:05 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27828986
Toen mijn verstandskiezen d'r werden uitgeboort omdat ze horizontaal zowat in me kaak groeiden...en daarna de verdoving over ging.
Wat was ik blij met ibrufen lol
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:14:42 #55
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_27828996
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Grimm het volgende:
Toen mijn verstandskiezen d'r werden uitgeboort omdat ze horizontaal zowat in me kaak groeiden...en daarna de verdoving over ging.
Idd. Ibuprofen heeft me ook door die tijd heen geholpen .
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:16:51 #56
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27829026
quote:
Heb ik ook gehad, maar ik mag geen Ibuprofen omdat ik daar allergisch voor was. Dus toen dacht ik zonder pijnstillers lukt het ook wel
pi_27829261
Verder nog allerlei schaaf-, brand- en snijwonden, het gebruikelijke werk wat iedereen weleens heeft dus, en een keer in een plankje met opstaande spijker getrapt met m'n voet.

En vroeger heb ik ook ooit eens met m'n hand op de roodgloeiende kachelpook geleund, van de kolenkachel die we toen nog hadden (in ± 1972). Die lag af te koelen op een metalen plaat, en ik zag 'm helaas te laat. Aiiiii.....

Oh ja, en natuurlijk niet te vergeten dit verhaal...
pi_27829376
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef CrashOne het volgende:
-Pink verbrijzeld
-Spijker door voet
-Schaar in arm
-Stuk van tong afgeknipt
-Gat in mn hoofd
-Hak van mn voet af door spaken van fiets
-Per ongeluk door prikkeldraad gerent, beide benen volledige open

Was vroeger nog al een druk kind.
Joh, je meent het.
Oh, dat laatste heb ik ook een keer gehad. Toen lag er een flink pak sneeuw.

En ik heb een keer mijn arm uit de kom gehad en een hillsach laesie, dat houdt in dat de kom is losgescheurd van het bot. Die zit nu vast met drie spijkers. Dat was voldoende om mij buiten westen te helpen van de pijn. Zielig hè?
pi_27830935
-op mn tong gestoken door wesp
-in mn oor gestoken door wesp
-spaakbeen ellepijp breken bij honkbal, KNOCKOUT heel mooi
-van dak donderen en daarbij pols openscheuren, slagader open (geen pijn, wel veel bloed)
-geopereerd aan rechterringvinger, arts in opleiding eerst met pincet testen voor in mn vinger of ik nog gevoel had... ik "nee". ok kerel snijdt middenin mn vinger met scalpel terwijl ik er naar keek.... helaas werkte verdoving daar nog niet

en oorontsteking, OORONTSTEKING HAAT IK
pi_27831234
Een dik weekend gruwelijke kiespijn gehad, omdat ik pas na het weekend terecht kon om mijn kies te laten trekken. Ibuprofen werkte in het begin nog een beetje, maar na drie dagen heeft dat ook geen effect meer.

En ik heb ooit eens een botte, tamelijk grote schroevendraaier door mijn linker duimnagel geboord. Ook geen aanrader...
Bananenyoghurt...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:04:20 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27831377
denk het niet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:12:00 #62
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27831533
Geestelijke pijn ook nog niet heel erg. Het is wel pijnlijk als je je polsbreekt en de boel moet gezet worden...
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_27831643
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:38 schreef Mike het volgende:
Ik heb nogal wat last gehad van galstenen. In de galblaas was de pijn al bijna niet vol te houden, maar toen ze gingen ontsteken in de galwegen dacht ik even dat ik dood ging. Ik kon nog net bij een telefoon komen om iemand te bellen zodat we zo snel mogelijk naar het ziekenhuis konden gaan.

Het voordeel ervan is dat ik tegenwoordig alle pijn afzet tegen die pijn van toen en dat het dan nu altijd meevalt.
Ik had me ook al bedacht dat weeen vast niet erger kunnen zijn dan dat
pi_27831662
3 jaar lopen met ingegroeide teennagels .
blinde darm onstekingen die niet doorzetten .
erg pijnlijk allemaal .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_27831750
Een keer voet gestoten tegen tafelpoot, kleine teen stond helemaal krom naar buiten.
Ik dus naar Eerste Hulp, zeggen ze: "waarschijnlijk uit het kommetje geschoten, kunnen we wel terugzetten" dus zo'n arts tot 3 keer toe geprobeerd om dat ding terug te duwen. Lukte maar niet, ondertussen verging ik wel van de pijn!

Ze gingen maar even foto's maken --> "ooh, hij is toch gebroken"

pi_27832610
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:18 schreef Steve-O het volgende:
3 jaar lopen met ingegroeide teennagels
Hmm, in dat geval zou ik zo af en toe toch even zijn gaan zitten tussendoor...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:36:33 #67
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_27833474
Toen ik door een glazen door sprong, en ik vervolgens een soort menselijk stekelvarkentje leek, toen had ik best wel pijn ja.
.
..
...
....
pi_27833666
  • In een of andere mainport-ader gestoken in mn arm door een wesp.
    Die ader waar de dokter altijd bloed afneemt enzo. Dat gif racete door mn hele arm, kloppen en doen, fucking pijn.

• Keelpijn tijdens pfeiffer, onbeschrijflijk pijn. Ik spuugde mn kwijl soms gewoon uit in een bakje, omdat doorslikken te pijn deed Drinken ging heeel kut, en eten ging niet.

• Drie spuiten in mn lul gehad (besnijdenis). Omdat de verdoving niet goed werkte. Toen ze me pik dicht gingen schroeien, was de verdoving uitgewerkt. Echt fijn als je voelt hoe ze je bloedende pik dichtlassen en hechten, terwijl je het helemaal meemaakt. Bijna flauwgevallen, echt tyfusch pijn.

• Met een kaasschaaf een hele plak van m'n pols afgesneden. Heerlijk grote plaat vlees hing toen los. Ik bakte tosti's, maar m'n eigen ham leek me toch niet zo'n goed idee

• Veel te lang als kind rondgelopen met ontzettende oorontsteking. Té veel pijn, atlijd aanwezig en wachtlijsten bij het ziekenhuis waar je niet goed van word. Ik moest 3 / 4 maand wachten ofzo, en ál die tijd erg veel pijn gehad
    Als ze me toen normaal hadden geholpen, was mn gehoor nu ook nog stukken beter geweest. Dat is nu namelijk nogal kut.
  • Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 14:58:38 #69
    87639 Jazzmin
    tegen zinloos gewerk
    pi_27833920
    quote:
    Gedver heb ik ook gehad.. ze groeiden recht mn kaak in en de eerste is er met een botte boor en een dremel ofzo uitgehakt... man wat heb ik een pijn geleden daar kon die brufen echt niet tegen op.. en later moest ik nog een keer omdat kies 4 ook mn kaak in was gegroeid
    brrr en ik heb al een tandarts/kaakchirurgfobie.
    The dose makes the poison.
    pi_27834022
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 11:36 schreef Dirkh het volgende:

En ik heb een keer mijn arm uit de kom gehad en een hillsach laesie, dat houdt in dat de kom is losgescheurd van het bot. Die zit nu vast met drie spijkers. Dat was voldoende om mij buiten westen te helpen van de pijn. Zielig hè?
    Moet je maar niet van die rare standjes uithalen.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 15:05:37 #71
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_27834036
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 14:58 schreef Jazzmin het volgende:

[..]

Gedver heb ik ook gehad.. ze groeiden recht mn kaak in en de eerste is er met een botte boor en een dremel ofzo uitgehakt... man wat heb ik een pijn geleden daar kon die brufen echt niet tegen op.. en later moest ik nog een keer omdat kies 4 ook mn kaak in was gegroeid
    brrr en ik heb al een tandarts/kaakchirurgfobie.
    het naarste vond ik toen de chirurg zei"nu maken we even wat ruimte op de kaak, en maken we de wond mooi"
    en toen begon die met 1 of ander bot mes het mooi te schrapen :S

pi_27834060
    Ja nu. In mijn rug, net boven mijn kont. En alleen bij sommige bewegingen en of houdingen
    Kutzooi, loop er al jaren mee, en de dokter zegt dat ik mijn houding moet veranderen. Nou niets helpt hoor, ja spierverslappers.
    pi_27834615
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
    Als je pijn hebt, maken je hersens endorfinen aan. Hierdoor wordt de pijn dragelijker en kun je zelfs een beetje high worden. Het is waarschijnlijk ook een van de redenen dat masochisme bestaat.
    Dat had ik ook toen ik me pols brak, ik voelde het gewoon helemaal niet. Er waren toen van die meiden bij die renden gillend weg en dat was dan wel weer grappig
    pi_27834639
    Maar toen ik me stuitje brak deed dat wel aardig pijn, 2 weken niet normaal kunnen lopen van de pijn
      zaterdag 11 juni 2005 @ 15:41:31 #75
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_27834736
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 14:45 schreef Skv het volgende:

• Met een kaasschaaf een hele plak van m'n pols afgesneden. Heerlijk grote plaat vlees hing toen los. Ik bakte tosti's, maar m'n eigen ham leek me toch niet zo'n goed idee
  • herkenbaar
      zaterdag 11 juni 2005 @ 15:47:34 #76
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_27834882
    6 maanden met pijn in de buik gelopen vanwege de ziekte van Crohn. In die 6 maanden aantal keer gevloerd gegaan van de pijn...
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_27835269
    Nah hele erge pijn niet echt meegemaakt, wel een paar keer knie uit de kom geschoten, echt zomaar terwijl ik me veters aan het strikken was.... knak..AAAAAH! en dan weet je dat als je niet snel je been strekt het alleen maar erger word...(ik weet ook niet of het uit de kom schieten is, maar het doet echt gruwelijk veel pijn, daarna kan ik ook amper lopen)

verder is het pijnlijkste wat ik soms meemaak is dat ik me hamstring ofzo keihard stoot als ik op me reet val...Dan ga ik altijd zowat kotsen van de pijn, dat is dan het plekje onderaan je reet waar eigenlijk je achter-bovenbeen begint...damm the pain
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      zaterdag 11 juni 2005 @ 16:10:41 #78
    116660 RubyAnn_TuesdaY
    He is such an OEWLL
    pi_27835434
    Mn scheenbeen en kijtbeen gebroken op meerdere plaatsen,,, Pff,,, Was behoorlijk pijnlijk! En niet alleen op het moment zelf, maar die weken erna sliep ik nog steeds niet door de pijn! Ik maar vragen om die morfine
    Carpe Diem
    pi_27841996
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 12:44 schreef brambosjesman het volgende:
    verhaal-

en oorontsteking, OORONTSTEKING HAAT IK
    hou op schei uit! Vanaf mijn jeugd zeiden ze "we opereren binnenkort wel, dan ben je van die chronische oorontstekingen af"....ben nu 33, en 1 1/2 jaar geleden geholpen, en sindsdien geen oorontstekingen meer.

Kon niet lopen van de pijn, elke stap was een lans door je trommelvlies, met de auto (weer eens) naar het ziekenhuis zat ik altijd te schelden of ze niet zo hard over de vluchtheuvels wilden rijden, en dat dan 8x per jaar ongeveer....

Als ze nu nog eens iets aan mijn tumor konden doen, was ik helemaal gelukkig.....
    … pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
    pi_27842029
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 20:27 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

hou op schei uit! Vanaf mijn jeugd zeiden ze "we opereren binnenkort wel, dan ben je van die chronische oorontstekingen af"....ben nu 33, en 1 1/2 jaar geleden geholpen, en sindsdien geen oorontstekingen meer.

Kon niet lopen van de pijn, elke stap was een lans door je trommelvlies, met de auto (weer eens) naar het ziekenhuis zat ik altijd te schelden of ze niet zo hard over de vluchtheuvels wilden rijden, en dat dan 8x per jaar ongeveer....
    Dat heb ik dus ook erg lang gehad
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 21:15:22 #81
    109577 2609
    Paris (L)
    pi_27843312
    Ik ben in april 2000 een keer geraakt door 9 kogels toen ik uit mn oma dr huis kwam
    pi_27843424
    Ik heb na een zware darmoperatie 5 dagen bij iedere beweging het gevoel gehad dat ik door middel scheurde. De verpleging vond dat ik me ietwat kleinzerig gedroeg. Pas achteraf is toegegeven dat het slangetje van de morfinetoevoer niet goed zat en dat de morfine dus niet heeft gewerkt

Vanaf dat ik een half jaar oud was tot m'n 8e meerdere keren per jaar oorontsteking. Kwam zo vaak bij de KNO-arts dat er voor mij een regeling werd getroffen dat ik niet hoefde te wachten maar als eerste aan de beurt was

2x verdoving in m'n grote teen wegens ingegroeide teennagels. Die spuit is echt een van de weinige keren geweest dat ik echt bijna knock-out ben gegaan van de pijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door DrMarten op 11-06-2005 21:34:34 ]
    A mind with a heart of it's own
      zaterdag 11 juni 2005 @ 21:20:26 #83
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_27843468
    Een paar weken geleden kreeg ik opeens de meest helse kiespijn van m'n leven. Kwam uit het niets opzetten en een pijn, niet normaal. Heb de hele nacht niet geslapen terwijl ik wel een berg ibuprofen en naproxen in m'n lijf had. Ik wist niet waar ik het zoeken moest, zo gek van de pijn! Volgende ochtend kon ik gelukkig gelijk terecht bij m'n tandarts en hij zei dat het een ontsteking op het kaakbotvlies was en dat dat "de meest gruwelijke kiespijn die een mens kan krijgen" oplevert. Joh..
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zaterdag 11 juni 2005 @ 21:45:37 #84
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_27844219
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef 2609 het volgende:
    Ik ben in april 2000 een keer geraakt door 9 kogels toen ik uit mn oma dr huis kwam
    hoe krijg je dat voor elkaar?
    in 1 keer met 9 kogels of van 9 kogels 1 raak?
    zeker de politie. 1:9 is best goed.
    voor hen.

zelf eh, oogoperatie, 3 weken NIET kunnen zien of HEEL slecht. alles was veeeeeel te licht en zo.
    pi_27844321
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef 2609 het volgende:
    WTF Hoe kan dat?
    Heb zelf voor zover ik me kan herinneren niet echt zo enorm veel pijn gehad, alleen een keer toen ik klein was in aantal glasscherven gevallen tijdens verbouwing, had toen stuk glas in m'n knie, heeft wel zeer gedaan.
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      zaterdag 11 juni 2005 @ 22:13:22 #86
    91300 pieter_pontiac
    For whom the bell tolls..
    pi_27844863
    Als knaapje van 7 ofzo met m'n onderbeen tegen de hete uitlaat van de motor van m'n pa aan gaan staan.
    Toen ik het door had gewoon doorlopen omdat ik stoer wou blijven, tot m'n moeder het zag. Toen was het al ingebrand.

Later ging het ontsteken, en toen had m'n moeder er talkpoeder overheen gegooit omdat er dan een dikke korst op kwam.
    Bij de dokter bleek toen dat dit juist níet moest, en hij heeft de korst er met een pincet weer afgepeuterd...
    hostes ad pulverum ferire
    Spatie is kapot.
    's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
    pi_27844887
    3 Dikke verdovings injecties recht mijn grote teen in, dat deed een behoorlijke pijn.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:00:08 #88
    122052 Xiara
    wereldreiziger
    pi_27845769
    Hmz.... mijn grote hobby zijn paarden, en we hebben er thuis ook een aantal op stal. En paarden...tja wat kan je ervan zeggen he? de voorkant bijt, de achterkant trapt en in het midden is het ook al niet veilig.... (maar ik kan stiekem toch niet zonder ze hoor) maar dat levert wel een mooie waslijst verwondingen op zo in 19 jaar (de blauwe plekken en kneuzingen daargelaten):

- Gebroken bovenbeen na een een geweldige knal van een ponyhengst ik was alleen in de wei s avonds zonder gsm, heb dus een half uur moeten wachten totdat iemand het wel verdacht vond dat ik zo lang wegbleef. Naast helse pijn, was ik nogal benauwd dat dat kreng nog eens in de buurt zou komen....
    - Onderarm in 5 stukken na een worsteling om op een paard te blijven die mij met alle geweld ervanaf wilde hebben Deed na een uurtje wel aardig zeer.
    - Botontsteking in mn rechterknie nadat ik weer eens gelanceert was door een van mijn harige vriendjes er een mooi aantal steentjes in mn knie zat. Heelde heel mooi, tot na 3 weken ik binnen een week niet meer kon lopen van de pijn
    - Op je hoofd vallen op asfalt is ook een verdomd slecht plan Naast wat geheugenverlies en een zware hersenschudding, ook nog een scheurtje in de schedel.... van die zeurderige aanhoudende pijn waarvan je denkt dat ie nooit meer weggaat
    - Was de stal aan het vegen en lette niet echt goed op, aangezien we toen een redelijk dominante hengst op stal hadden, die me met zn tanden bij mn strot greep en me de stal introk. Op dat moment dacht ik dat ik er geweest was. Mijn buurman heeft me eruit gekregen, maar het leverde wel weer wat ziekenhuis op. Luchtpijp zette bijna meteen op en ik kreeg geen lucht meer, naast talloze kneuzingen her en der.
    - Dezelfde knol vond het nodig om me nog eens te bijten in een oonbewaakt ogenblik en beet me vol in mn tiet dat deed echt PIJN
    - Paard verliest zijn evenwicht en ik belande eronder. zo'n 600 kg wat bovenop me belande, leverde toch een flink aantal nogal gekneusde ribben op.... iedere keer ademhalen deed zo'n zeer.

Leuk he paarden? maar ik kan het toch niet laten..... Nu ik het zo terug lees is het toch wel erg, moet misschien maar een hobbelpaard nemen
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:24:48 #89
    97079 Jeff89
    Conquer All
    pi_27846252
    Mn pols gebroken op 2 plaatsen, dat opzich was te overleven, maar er hebben 3 verschillende dokters aan zitten voelen en doen voor ze er achter waren dat hij daadwerkelijk gebroken was.
    De röntgenfoto was ook niet echt prettig, en het moment dat ze mn groeibanden weer goed gingen zetten was echt verschrikkelijk, ookal was ik dan high op lachgas (dat kreeg ik als verdoving)...

De pijn was overigens een aparte sensatie. De hele wereld leek een tever ingezoomde foto, in pixels, en de pijn leek net 1 pixeltje in de verte te zijn, die VRESELIJK pijn deed.
    pi_27846280
    quote:
    Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Agiath het volgende:
    Nah hele erge pijn niet echt meegemaakt, wel een paar keer knie uit de kom geschoten, echt zomaar terwijl ik me veters aan het strikken was.... knak..AAAAAH! en dan weet je dat als je niet snel je been strekt het alleen maar erger word...(ik weet ook niet of het uit de kom schieten is, maar het doet echt gruwelijk veel pijn, daarna kan ik ook amper lopen)
    Nou geloof me, je knieschijf uit de kom doet veel meer pijn dan wat jij beschrijft, dat is namelijk dat je knie eventjes op slot schiet.. Jaren last van gehad, totdat m'n knieschijf het zat was en maar eventjes 'de sprong waagde'. Nog nooit lag ik zo te kermen op het voetbalveld .. De verzorgster van m'n team dacht trouwens dat ik door m'n enkel was gegaan.. Ik zei nog zo dat ze naar m'n knie moest kijken.. maar nee.. 'ga maar naar huis, komt wel goed'

En DAT heb ik gemerkt.. volgende dag om half 9 's ochtends lag ik te kermen bij de dokter, knie vol vocht/bloed, moest er even uit worden gezogen met een spuit.. Eerste keer, dokter prikt mis en gaat lekker tegen m'n zere knieschijfje aan tikken met de spuit om te kijken offie goed zat
    Tweede poging was beter, maar nog niet helemaal goed.. Ik weet niet hoe die dokter het flikte, maar hij zat dus blijkbaar gezellig met z'n spuitje tegen mn meniscus aan te rijden..

Bij de derde poging zag ik hoeveel bloed er in mijn knie zat.. zeker wel 3 kopjes vol

Zo'n beetje de ergste pijn die ik heb ervaren..
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:27:23 #91
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_27846307
    Jij hebt de film SAW zeker gezien?
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_27846354
    Heb je het tegen mij? Want dan is het antwoord nee, en ik ben t ook niet van plan
      zaterdag 11 juni 2005 @ 23:29:58 #93
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_27846359
    Blindedarm ontsteking, zo lang me doorgelopen tot het gescheurt was, deed vrij veel pijn ja
    pi_27846386
    Een keertje een nagel uitgetrokken omdat ik dacht dat hij los zat, doe ik ook nooit meer
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_27846405
    heb wel een 3 camera's mijn hart in gekregen, waarna nog een vierde slangetje met electrode een verbinding ging wegbranden...

dat deed redelijk pijn... het werd iig zwart voor mijn ogen
    <hr>
    pi_27846758
    Toen ik klein was had ik ONTZETTENDE buikpijn, ik heb echt hysterisch gehuild daardoor.
    Het waren wormen, haha

Bij een ongeluk m'n knieen verdraaid en zwaar gekneusd, daar had ik s'nachts heel erg pijn aan.

een verstoken verstandskies, ook serieus pijn, je kan niks doen..

Maar het ergste was rugpijn! de huisarts zei dat het een overbelast heiligbeentje was(?)
    Dat is 3 jaar geleden ofzo en gilde nog harder als toen ik wormen had! Verschrikkelijk!
    In welke houding ik ook lag, stond of zat, het maakte niks uit.
    Van de dokter kreeg ik spierverslappers, pijnstillers en slaappillen.
    Daar had ik een beetje veel van genomen en mijn kachel per ongeluk te warm aangezet en toen ben ik zwaar hallucinerend en zwetend wakker geworden, deel wel geen pijn, maar was wel eng!
      zondag 12 juni 2005 @ 00:18:36 #97
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_27847352
    Als klein kind had ik soms een serie van +- 3-5 nachten dat ik enorme buikpijn had. Ik kreeg het enorm warm en het deed echt gigantisch pijn. Er zijn foto's van gemaakt in het ziekenhuis, maar er is nooit wat gevonden.

Bij mijn nierbekkenontsteking voelde het op een gegeven moment, toen het op zijn hevigst was, net alsof er lange, dunne stukken metaal dwars door me heen geduwd werden. Dat was echt gestoord pijnlijk. Dat hoop ik echt nooit meer mee te maken.

En natuurlijk die ene vrolijke keer dat die KNEUS van een tandarts van mij mijn 4e verstandskies aan de linkerbovenzijnde trok en er een verschrikkelijke pijnscheut door mijn kaak en hoofd trok.
    Het duurde enorm kort, maar het was een helse pijn.

Dat was het gelukkig wel zo'n beetje.

//Edit: Die scheve kies die er in het ziekenhuis uitgesloopt is leverde eigenlijk vrij weinig pijn op. De verdoving was verrassend goed. Als ik niet zo een KNEUS van een tandarts had, hadden er meer kiezen in het ziekenhuis weggehaald kunnen worden onder betere verdoving. Maar neeee....

[ Bericht 7% gewijzigd door STORMSEEKER op 12-06-2005 00:24:28 ]
    -|-|- Peace Through Power -|-|-
    pi_27847518
    Mn duim en muis van mn hand in 180 graden warm frituur vet.

Maar dat is nog wel goed te doen. Dan vind ik kramp in je been toch wel kutter.
    Holler
      zondag 12 juni 2005 @ 00:29:50 #99
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_27847583
    Ik heb een dubbel beenbreuk gehad. En ik kreeg ook nog eens compartiment syndroom. Dat is pas pijnlijk. Ze hebben me helemaal platgespoten in het ziekenhuis en nog was de pijn ongelooflijk.

Heel af en toe krijg ik nog wel eens last van mijn been (met name na het voetballen) dan raken volgens mij pezen overbelast in mijn been. Dan is de pijn zo erg, dat ik er niet van kan slapen.
    Horrible Cunt!
    pi_27847586
    Ik ben een keer neergeschoten en ik kan je vertellen dat dat toch wel erg pijn doet.
    X
    X
    X
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')