En nadat je het doorhad (want dat is vaak ook zo...heb ik teminste wel met het bijvoorbeeld in mijn handen snijden...het doet pas pijn wanneer je het door hebt) deed dit verder ook geen pijn?quote:Ik heb wel een keer een drievoudige beenbreuk opgelopen, maar ik moet zeggen dat ik van het breken zelf eigenlijk weinig heb gevoeld. Het is dat het zo'n naar geluid gaf dat die suggestie gewekt werd.
Nouja, daarna deed het proberen op te staan pijn, dus toen had ik wel door dat er iets niet in orde was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:58 schreef rayteon het volgende:
[..]
En nadat je het doorhad (want dat is vaak ook zo...heb ik teminste wel met het bijvoorbeeld in mijn handen snijden...het doet pas pijn wanneer je het door hebt) deed dit verder ook geen pijn?
Als jij een wortelkanaal-behandeling zonder verdoving doet, ervaar je wel echte pijn denk ik. Het wegboren van een gaatje hoeft niet perse pijn te doen...tenzij ze zo diep boren dat ze in de buurt van zenuwen komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:00 schreef VendoR het volgende:
Ik laat me niet verdoven bij de tandarts, daar ervaar ik bijna echte pijn denk ik.
automutilatie?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Mwa, wel eens mijn hele arm open hebben liggen.
Maar op een of andere manier doet dát geen pijn meer..
krasquote:
daar heb ik nou echt niks van gevoeld, terwijl ze toch 2x verkeerd zaten "oeps, zit tegen het bot"de ander:"dan moet je het nog eens proberen"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:05 schreef rayteon het volgende:
[..]
Wat ik wel een keer heb gehad, maar wat niet zozeer pijn deed, maar wel erg onprettig was, was een ruggeprik. Je kan je gewoon niet voorstellen dat ze zonder enige problemen een naald in je ruggegraat kunnen steken.
Jep, heb ik ook vaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef RayMania het volgende:
En kramp in je been, doet ook ongelooflijk pijn.
Juist, die pijn valt meestal wel mee. Mijn linkerduim was ooit (zo'n 10 jaar geleden) eens uit de kom en gebroken tesamen. Die is nooit echt goed genezen en staat dus nog altijd een beetje scheef. Als ik daar nu op val en kneus, dat doet véél meer pijn dan het breken zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:02 schreef D.Rose het volgende:
breken doet meestal geen pijn, lastig is het wel
Mietjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:41 schreef achmet het volgende:
boren in je kies zonder verdoving dat is pijn!!!!
Ik ook niet. Liever een beetje wat pijnlijk gevoel in mn kiezen dan de hele dag met een dove mond kwijlen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:42 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Mietje![]()
Als ik moet boren neem ik geen verdoving![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
WTF!! hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar man
Spiritus of zoiets op de bbq gegooidquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:01 schreef kievit19 het volgende:
ik ben vorig jaar in de fik gevlogen met een bbq ongelukje, 38 % lichaamsoppervlak verbrand, veel geluk gehad dat er een zwembadje in de buurt stond
Shit zegquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef kievit19 het volgende:
een vriend van me gooide er benzine op , en ik stond aan de andere kant (ik had niets in de gaten dat hij dat van plan was) dus sloeg die vlam in dat blik, en kreeg je een mega steekvlam waar ik dus midden in stond, en een nevel van benzine die over me heen kwam dus bleef het mooi aan mijn huid branden (ik had geen t-shirt aan , alleen een korte broek
Bij het boren niet, je voelt erniets vanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Kajalevi het volgende:
Boren ik ook zonder verdoving hoor, net zoals bevallen en een vinger weer aanhechten.
Die verdovingsspuiten zijn nog erger dan de operaties zelf hoor, die spuiten doen zeer![]()
Idd. Ibuprofen heeft me ook door die tijd heen geholpenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Grimm het volgende:
Toen mijn verstandskiezen d'r werden uitgeboort omdat ze horizontaal zowat in me kaak groeiden...en daarna de verdoving over ging.
Wat was ik blij met ibrufen lol
Heb ik ook gehad, maar ik mag geen Ibuprofen omdat ik daar allergisch voor was. Dus toen dacht ik zonder pijnstillers lukt het ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Grimm het volgende:
Toen mijn verstandskiezen d'r werden uitgeboort omdat ze horizontaal zowat in me kaak groeiden...en daarna de verdoving over ging.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef CrashOne het volgende:
-Pink verbrijzeld
-Spijker door voet
-Schaar in arm
-Stuk van tong afgeknipt
-Gat in mn hoofd
-Hak van mn voet af door spaken van fiets
-Per ongeluk door prikkeldraad gerent, beide benen volledige open
Was vroeger nog al een druk kind.
Ik had me ook al bedacht dat weeen vast niet erger kunnen zijn dan datquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:38 schreef Mike het volgende:
Ik heb nogal wat last gehad van galstenen. In de galblaas was de pijn al bijna niet vol te houden, maar toen ze gingen ontsteken in de galwegen dacht ik even dat ik dood ging. Ik kon nog net bij een telefoon komen om iemand te bellen zodat we zo snel mogelijk naar het ziekenhuis konden gaan.
Het voordeel ervan is dat ik tegenwoordig alle pijn afzet tegen die pijn van toen en dat het dan nu altijd meevalt.
Hmm, in dat geval zou ik zo af en toe toch even zijn gaan zitten tussendoor...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:18 schreef Steve-O het volgende:
3 jaar lopen met ingegroeide teennagels
Gedver heb ik ook gehad.. ze groeiden recht mn kaak in en de eerste is er met een botte boor en een dremel ofzo uitgehakt... man wat heb ik een pijn geleden daar kon die brufen echt niet tegen op.. en later moest ik nog een keer omdat kies 4 ook mn kaak in was gegroeidquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Grimm het volgende:
Moet je maar niet van die rare standjes uithalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:36 schreef Dirkh het volgende:
En ik heb een keer mijn arm uit de kom gehad en een hillsach laesie, dat houdt in dat de kom is losgescheurd van het bot. Die zit nu vast met drie spijkers. Dat was voldoende om mij buiten westen te helpen van de pijn. Zielig hè?
het naarste vond ik toen de chirurg zei"nu maken we even wat ruimte op de kaak, en maken we de wond mooi"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:58 schreef Jazzmin het volgende:
[..]
Gedver heb ik ook gehad.. ze groeiden recht mn kaak in en de eerste is er met een botte boor en een dremel ofzo uitgehakt... man wat heb ik een pijn geleden daar kon die brufen echt niet tegen op.. en later moest ik nog een keer omdat kies 4 ook mn kaak in was gegroeid
brrr en ik heb al een tandarts/kaakchirurgfobie.
Dat had ik ook toen ik me pols brak, ik voelde het gewoon helemaal niet. Er waren toen van die meiden bij die renden gillend weg en dat was dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
Als je pijn hebt, maken je hersens endorfinen aan. Hierdoor wordt de pijn dragelijker en kun je zelfs een beetje high worden. Het is waarschijnlijk ook een van de redenen dat masochisme bestaat.
herkenbaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:45 schreef Skv het volgende:Met een kaasschaaf een hele plak van m'n pols afgesneden. Heerlijk grote plaat vlees hing toen los. Ik bakte tosti's, maar m'n eigen ham leek me toch niet zo'n goed idee
hou op schei uit! Vanaf mijn jeugd zeiden ze "we opereren binnenkort wel, dan ben je van die chronische oorontstekingen af"....ben nu 33, en 1 1/2 jaar geleden geholpen, en sindsdien geen oorontstekingen meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:44 schreef brambosjesman het volgende:
verhaal-
en oorontsteking, OORONTSTEKING HAAT IK
Dat heb ik dus ook erg lang gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:27 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
hou op schei uit! Vanaf mijn jeugd zeiden ze "we opereren binnenkort wel, dan ben je van die chronische oorontstekingen af"....ben nu 33, en 1 1/2 jaar geleden geholpen, en sindsdien geen oorontstekingen meer.
Kon niet lopen van de pijn, elke stap was een lans door je trommelvlies, met de auto (weer eens) naar het ziekenhuis zat ik altijd te schelden of ze niet zo hard over de vluchtheuvels wilden rijden, en dat dan 8x per jaar ongeveer....
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef 2609 het volgende:
Ik ben in april 2000 een keer geraakt door 9 kogels toen ik uit mn oma dr huis kwam![]()
WTF Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef 2609 het volgende:
Ik ben in april 2000 een keer geraakt door 9 kogels toen ik uit mn oma dr huis kwam![]()
Nou geloof me, je knieschijf uit de kom doet veel meer pijn dan wat jij beschrijft, dat is namelijk dat je knie eventjes op slot schiet.. Jaren last van gehad, totdat m'n knieschijf het zat was en maar eventjes 'de sprong waagde'. Nog nooit lag ik zo te kermen op het voetbalveldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Agiath het volgende:
Nah hele erge pijn niet echt meegemaakt, wel een paar keer knie uit de kom geschoten, echt zomaar terwijl ik me veters aan het strikken was.... knak..AAAAAH! en dan weet je dat als je niet snel je been strekt het alleen maar erger word...(ik weet ook niet of het uit de kom schieten is, maar het doet echt gruwelijk veel pijn, daarna kan ik ook amper lopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |