quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef speedfreak1 het volgende:Adem eens goed uit.................. Je hebt schadelijk gas geproduceerd, te weten CO
2 . Het hele CO
2 verhaal is gewoon a pile of bullshit. Het kyoto-verdrag is een belachelijke leugen.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
Vertel eenzelfde verhaal, maar dan over water, eens aan die
21-jarige Groningse student.
Bottomline is dat kleine hoeveelheden niet schadelijk is; het is dan zelfs heel natuurlijk en noodzakelijk voor leven, maar grote hoeveelheden kan het ecologische systeem behoorlijk verstoren. Dat het broeikaseffect schadelijke effecten heeft, daar zijn alle wetenschappers het wel over eens. Sommige wijten het aan menselijk handelen, sommige vinden van niet, en anderen kiezen een middenweg. Jij daarentegen praat gewoon poep.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:59 schreef speedfreak1 het volgende:[..]
Je geeft weer een aardig staaltje weg van waar je om op een weblogje staat. Een zeer groot aantal wetenschappers stelt net als ik dat er van een broeikaseffect door antropogene uitstoot absoluut geen sprake is. Maar je moet vooral je eigen onwetendheid van de materie afdoen met dat de ander poep praat. Overigens ben ik zowel scheikundige, als wiskundige, als natuurkundige, ik heb er zodoende net even wat meer kaas gegeten dan bijvoorbeeld jij. Ik kan onderbouwen wat ik op dit gebied zeg, dat ik dat hier nu niet doe is omdat figuren als jij überhaupt te dom zijn om dat te volgen. Je bent vermoedelijk niet eens in staat om een wetenschappelijk verhaal te volgen, dus heeft het geen zin om jou op de hoogte te stellen waarom het door de mens veroorzaakte broeikaseffect je reinste nonsens is.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jij komt aanzetten met de mededeling dat wij met zijn allen CO2 uitademen (helemaal correct), maar je gebruikt het om aan te geven dat "het hele CO2-verhaal" onzin is. Met andere woorden; CO2 heeft geen invloed op het broeikaseffect.
Ik daag je dus uit om je eigen woorden te onderbouwen. Niet voor mij, want ik ben te dom om dat te begrijpen, maar om de 'lezende derde' ervan te overtuigen, die niet onder de indruk is van wat loos geblaat hoe dom iemand anders zou zijn in een poging om om de zaak heen te draaien.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef speedfreak1 het volgende:[..]
Ik zou zeggen, duik maar eens in de fok! historie, je komt verschillende topics tegen die over dit fenomeen gaan. Daar is ongeveer alles uitge- en herkauwd, het is gebleken dat mensen die in de broeikastheorie geloven niet in staat zijn feiten te interpreteren, en het is gebleken dat de correlatie tussen de mens en het broeikaseffect volledig ontbreekt. Om die hele discussie hier nog eens te gaan herhalen heb ik doodgewoon geen zin in.
Oftewel:Adem eens goed uit.................. Je hebt schadelijk gas geproduceerd, te weten CO2 . Het hele CO2 verhaal is gewoon a pile of bullshit. Het kyoto-verdrag is een belachelijke leugen.Dat het broeikaseffect schadelijke effecten heeft, daar zijn alle wetenschappers het wel over eens. Sommige wijten het aan menselijk handelen, sommige vinden van niet, en anderen kiezen een middenweg. Jij daarentegen praat gewoon poep.
Je geeft weer een aardig staaltje weg van waar je om op een weblogje staat. Maar je moet vooral je eigen onwetendheid van de materie afdoen met dat de ander poep praat. Overigens ben ik zowel scheikundige, als wiskundige, als natuurkundige, ik heb er zodoende net even wat meer kaas gegeten dan bijvoorbeeld jij. Ik kan onderbouwen wat ik op dit gebied zeg, dat ik dat hier nu niet doe is omdat figuren als jij überhaupt te dom zijn om dat te volgen. Je bent vermoedelijk niet eens in staat om een wetenschappelijk verhaal te volgen, dus heeft het geen zin om jou op de hoogte te stellen waarom het door de mens veroorzaakte broeikaseffect je reinste nonsens is.Ik daag je dus uit om je eigen woorden te onderbouwen. Niet voor mij, want ik ben te dom om dat te begrijpen, maar om de 'lezende derde' ervan te overtuigen, die niet onder de indruk is van wat loos geblaat hoe dom iemand anders zou zijn in een poging om om de zaak heen te draaien.
Om die hele discussie hier nog eens te gaan herhalen heb ik doodgewoon geen zin in.Stoute Sidekick,
![]()
!
Ik kan onderbouwen wat ik op dit gebied zeg, dat ik dat hier nu niet doe is omdat figuren als jij überhaupt te dom zijn om dat te volgen. Je bent vermoedelijk niet eens in staat om een wetenschappelijk verhaal te volgen, dus heeft het geen zin om jou op de hoogte te stellen waarom het door de mens veroorzaakte broeikaseffect je reinste nonsens is. Om die hele discussie hier nog eens te gaan herhalen heb ik doodgewoon geen zin in.Om een bekend autoriteit, zowel scheikundige, als wiskundige, als natuurkundige, te citeren:
"Dat meneer er werkelijk niets tegenin kan brengen heeft ie kennelijk nog niet helemaal in de gaten."[ Bericht 2% gewijzigd door Monidique op 11-06-2005 13:36:29 ]