Heerlijk! Decentralisatie is goed. Een fokforum is zo'n voorbeeld van kliekgedrag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Bloggers moeten dood. Nog nooit heb ik zoveel misbruik van de democratie gezien.
Hm.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden met al die "kunstzinnige hippies en ouwe burgers" hoogopgeleidde carrierejagers die neutraal vermaak zoeken met de Terschellings schapen
Dan zullen we het maar niet over de trollende behangscheurders hebben, nietwaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sterk!
[..]
Eerste post in Overheid pakt externe effecten fout aan: nog meer subsidie :
[..]
[..]
Nu weet ik dat de werkelijkheid hard kan zijn, we zien dit aan een aantal Hoklimaatsrevisionisten, maar het leven is soms nu eenmaal hard.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik pijp paarden, nou en?
Oeh, zo'n sterke post had ik niet verwacht. Ik zal even aan Sidekick vragen hoe ik hier op moet reageren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan zullen we het maar niet over de trollende behangscheurders hebben, nietwaar?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach en eigenlijk vind ik de rubberen robbie erg handig en multifunctioneel
Democratie is slecht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Bloggers moeten dood. Nog nooit heb ik zoveel misbruik van de democratie gezien.
Ja, zolang je in je eigen waarheid leeft, nietwaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:11 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, Aaah ook weer met een bek vol tanden. Als gebruikelijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:11 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ga even limonade drinken en dan de viediejoo van teletubbies er in.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:13 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Democratie Matig ontwikkeld stijlgevoel is slecht.
Wat zou Bush hier van vinden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:16 schreef Monidique het volgende:
Ik geef me gewonnen en schud de handen van Aaahikwordgek. Van zo'n schoothondje kan ik het inhoudelijk niet winnen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
volgens mij heb ik toch echt 10 vingers, nog eens tellen: .. 9,10,11 .. shit
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Mijn moeder heeft een nieuwe vriend, Harry. Wat nu?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik schraap dus eerst de krullen van de trap en daarna ga ik in toga zitten schijten
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn papa werkt bij de Mc Donalds. Als schoonmaker.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bush? Bush zou gewoon de rapporten veranderen, zodat er niets aan de hand lijkt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb mijn repertoire verdeeld in behang-en Macgrappen. Deed mijn zus nog maar Russisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |