quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit wel een uiterste verminking van wat er neer is gezet. Volges mij waren die postings voornamelijk aan jouw adres.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek van Aaahikwordgek op speedfreak veel leuker:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, dat je dat nu al drie keer hebt gezegd, dat weet ik. Ik was inderdaad niet echt duidelijk, waar ik zei "Zeventienduizend?" bedoelde ik eigenlijk "Dat blijkt immers uit?". Je kunt me vast wel uitleggen hoe je bij die zeventienduizend komt, hoewel mijn eigenonwetendheid het voor jou natuurlijk bijna onmogelijk maakt.quote:
Je leermeester CS3 zal trots zijn op zo'n staaltje manipulatie van de werkelijkheid. Helaas voor hem is het spel uit nadat hij onthuld werd als vaste klant van de Lidl en camping "het donkere gat".quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek van Aaahikwordgek op speedfreak veel leuker:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leegheid.quote:
Lees deze maar eens door. Ergens halverwege staat het.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat je dat nu al drie keer hebt gezegd, dat weet ik. Ik was inderdaad niet echt duidelijk, waar ik zei "Zeventienduizend?" bedoelde ik eigenlijk "Dat blijkt immers uit?". Je kunt me vast wel uitleggen hoe je bij die zeventienduizend komt, hoewel mijn eigenonwetendheid het voor jou natuurlijk bijna onmogelijk maakt.
Leuk dat C.J. van Gurp dat beweert, maar waar haalt hij die zeventienduizend vandaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Lees deze maar eens door. Ergens halverwege staat het.
Ja, maar ik stuur ze nu even door naar het goede adres aangezien de kritiek alleen op jou slaat. Here to help.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:51 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Volges mij waren die postings voornamelijk aan jouw adres.
Iets te overmoedig, Sideking, maar toch bedankt voor je nutteloze hulp.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, maar ik stuur ze nu even door naar het goede adres aangezien de kritiek alleen op jou slaat. Here to help.
Ah, je verdraait de feiten bewust in je eigen straatje......... De kritiek slaat echt op jou, maar dat heb je blijkbaar niet eens in de gaten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, maar ik stuur ze nu even door naar het goede adres aangezien de kritiek alleen op jou slaat. Here to help.
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Dankjewel Johan, ik was even weg
Ha, je oude wolfskleed is weer terug. Mooi, Underworld_quote:
Nu ben ik ook vrijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:43 schreef speedfreak1 het volgende:
Op zaterdag? Dan heb ik altijd lekker vrij.
Lees dit maar eens. Die zegt ook al hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leuk dat C.J. van Gurp dat beweert, maar waar haalt hij die zeventienduizend vandaan?
Ik zag het................... how sad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ondertussen vallen de fakers uit het CS3-kamp nogmaals flink door de mand:
http://lucida.web-log.nl en http://lucidas.web-log.nl
Zelfs de reakties zijn (deels) gefaked. How sad of the Bouterse/Lidl-man.
Mooie ster.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Prachtige vlag. Zeker door een neger ontworpen?
Maar geen jodensterquote:
quote:
En toen keerde de rust weder terug en werd het oorverdovend stil.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iets te overmoedig, Sideking, maar toch bedankt voor je nutteloze hulp.
De reakties waren aan jou gericht, zoals ook te lezen is in betreffend topic.
Misschien moeten jullie elkaar eens vertellen wat je studie-achtergrond is, dan kunnen we een science-battle oprichten.![]()
Lekker wijn zuipen en bier brouwen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:35 schreef pberends het volgende:
Je zou in een klooster toch maar op non-actief gesteld worden.
En jezelf tot een geklutst spiegeleitje mediteren!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker wijn zuipen en bier brouwen.![]()
Lucida, heb je nu al een web-log opgericht, want CS3 doet er alles aan om je te faken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:49 schreef lucida het volgende:
[..]
En jezelf tot een geklutst spiegeleitje mediteren!![]()
Misschien een plan om dat terug te flikken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lucida, heb je nu al een web-log opgericht, want CS3 doet er alles aan om je te faken.
Is een optie, maar dan doe je er zelf aan mee. Het is wel duidelijk dat cs3 een slecht verliezer is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:55 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Misschien een plan om dat terug te flikken?
Er is maar een echte Lucida en de rest zijn devotees, pretenders & wannabe's...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lucida, heb je nu al een web-log opgericht, want CS3 doet er alles aan om je te faken.
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef lucida het volgende:
[..]
Er is maar een echte Lucida en de rest zijn devotees, pretenders & wannabe's...![]()
Door ze te stalken neem je dit soot lieden serieuzer dan ze zijn c.q. verdienen. Gewoon laten begaan - bloedt het gewoon vanzelf dood!...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:55 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Misschien een plan om dat terug te flikken?
Sjun en ik zullen komende week iets bijzonders opzetten. Nadere details zijn - gezien de vele kapers op de kust - strikt geheim!...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag.![]()
Spannend!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Sjun en ik zullen komende week iets bijzonders opzetten. Nadere details zijn - gezien de vele kapers op de kust - strikt geheim!...![]()
Hij is indrukwekkend...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://ryan3.web-log.nl/
Onkruid vergaat niet helaas.
Behalve de enkele ware digitale entiteit, blijken de anderen slechts schimmen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor alle duidelijkheid; kennen de actoren in dit schimmenspel elkaar nu?
Een satanistisch verbond ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:21 schreef lucida het volgende:
Sjun en ik zullen komende week iets bijzonders opzetten. Nadere details zijn - gezien de vele kapers op de kust - strikt geheim!...![]()
Het contempleren was hem geenszins vreemd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft de donnerwetterige filosoof niet enkele zinnen aan kloosters gewijd?
Ryan Trismegistus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:27 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve de enkele ware digitale entiteit, blijken de anderen slechts schimmen.![]()
Kingdom of Heaven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef kLowJow het volgende:
Naar welke film zal ik vanavond eens gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |