Hihi rustig maarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb ik godverdomme ge'\woon een singlestopic gemaakt, waar moet dat heen met de wereld?
En nou maar hopen dat er spannendere dingen gaan gebeuren dit weeken dan alleen een verrijking in het fotoboek van Dawg
Waarin dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Ynske het volgende:
moet idd goed leren... als ik deze 2 tentamens haal ben ik na de 22e afgestudeer
'consultant of the new media'quote:
Ik ben gerustgesteldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hihi rustig maarhet komt allemaal goed
![]()
Door die TT loopt mijn viewgehalte wel op.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb ik godverdomme ge'\woon een singlestopic gemaakt, waar moet dat heen met de wereld?
En nou maar hopen dat er spannendere dingen gaan gebeuren dit weeken dan alleen een verrijking in het fotoboek van Dawg
Krijg je dan ook een titel: Bachelor of consultancy of the new media of zo?quote:
Ah!, Dat beschouw ik dan maar als mijn goede daad van vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Door die TT loopt mijn viewgehalte wel op.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah!, Dat beschouw ik dan maar als mijn goede daad van vandaag
1e keer alleen deze week?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:56 schreef Ynske het volgende:
ik leer en wacht tot ventje weer beschikbaar is om te chatten...
... maar niet lang meer, zometeen bedje opzoeken... (helemaal alleen)
edit vage zinquote:
Ach, ik weet niet beter, volgens mij zou ik me geen houding weten te geven als ik eens niet alleen in een bed terecht zou komen.quote:
Ik heb net ook een goede daad gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah!, Dat beschouw ik dan maar als mijn goede daad van vandaag
en toen was het zo'n beetje niet slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
edit vage zin
eerder maar 1 nacht niet alleen geslapen
Je haalt me weer eens de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet beter, volgens mij zou ik me geen houding weten te geven als ik eens niet alleen in een bed terecht zou komen.![]()
tis iig na een half jaar een heerlijk gevoel om weer eens bij een man in de armen in slaap te vallen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet beter, volgens mij zou ik me geen houding weten te geven als ik eens niet alleen in een bed terecht zou komen.![]()
Het gevoel om bij een man in de armen in slaap te vallen ken ik ook al niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis iig na een half jaar een heerlijk gevoel om weer eens bij een man in de armen in slaap te vallen...
en als je daarna weer alleen in bed ligt, realiseer je je hoe alleen je ligt
Ik zal in elk geval voor je duimen. Zelf moet ik nog drie jaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Ynske het volgende:
moet idd goed leren... als ik deze 2 tentamens haal ben ik na de 22e afgestudeer
lol een vrouw in jouw situatie danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gevoel om bij een man in de armen in slaap te vallen ken ik ook al niet.![]()
thnxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval voor je duimen. Zelf moet ik nog drie jaar![]()
Gecheckt!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb net ook een goede daad gedaan.
check je mail
Zo, nu eerst stappen.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gecheckt!![]()
Ik heb een recente foto van dawg. Wie wil me aanraken?
ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gecheckt!![]()
Stiekem he, mis ik dat ook wel een beetje. Nu hou ik mezelf maar voor dat het alleen slapen ook voordelen heeft: asociaal breeduit in je bed kunnen liggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis iig na een half jaar een heerlijk gevoel om weer eens bij een man in de armen in slaap te vallen...
en als je daarna weer alleen in bed ligt, realiseer je je hoe alleen je ligt
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Beach het volgende:
Hoe kansloos is het om mijn msn via via te laten geven aan een leuk meisje die ik gister heb ontmoet?
(tegenhouden kan niet meer, als het goed is het al geschiedt)
is idd ook heerlijk..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem he, mis ik dat ook wel een beetje. Nu hou ik mezelf maar voor dat het alleen slapen ook voordelen heeft: asociaal breeduit in je bed kunnen liggen.
Ook al zoiets: ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen als ik eens het bed met iemand zou moeten delen. Ik wil toch nogal eens behoorlijk wat plek in beslag nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem he, mis ik dat ook wel een beetje. Nu hou ik mezelf maar voor dat het alleen slapen ook voordelen heeft: asociaal breeduit in je bed kunnen liggen.
Kom op Beach, recht je rug en ga door.quote:
Dat is nou werkelijk het laatste waar ik me druk over maak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Ook al zoiets: ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen als ik eens het bed met iemand zou moeten delen. Ik wil toch nogal eens behoorlijk wat plek in beslag nemen![]()
Nou ja, ik bedoel maar te zeggen: je moet toch met een hoop dingen rekening houdenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou werkelijk het laatste waar ik me druk over maak.![]()
Maak je daar nou maar geen zorgen over, dat gaat vanzelf goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Ook al zoiets: ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen als ik eens het bed met iemand zou moeten delen. Ik wil toch nogal eens behoorlijk wat plek in beslag nemen![]()
Ga me niet vertellen dat je weer even tijdelijk geen single meer bent!quote:
groot bed kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik ben nog single hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je weer even tijdelijk geen single meer bent!![]()
Als jij het dan zegt...misschien kom ik er ooit nog achter. En dan zal ik dit onthoudenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maak je daar nou maar geen zorgen over, dat gaat vanzelf goed
quote:
Zie het positief: mij ga je niet overtreffen.quote:
Dan moet ik nog wat jaartjes single blijvenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie het positief: mij ga je niet overtreffen.![]()
roadmapquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wat jaartjes single blijvenen dat zit niet in mijn roadmap.
Nee, maar het kan je zo maar overkomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wat jaartjes single blijvenen dat zit niet in mijn roadmap.
Nee, ik ben geen processorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
roadmap
Heb jij je leven al helemaal gepland dan?
Ja, want alles wat ik zeg is waar enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:13 schreef warboel het volgende:
[..]
Als jij het dan zegt...misschien kom ik er ooit nog achter. En dan zal ik dit onthouden![]()
Het single blijven of iemand vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het kan je zo maar overkomen.![]()
Ik bedoelde het single blijven.quote:
Dat zei ik ook toen ik bijna 20 was. Inmiddels ben ik bijna 25 1/2e, dus niet zeuren Beach.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:19 schreef Beach het volgende:
Ik ben al bijna 20 jaar single, en ik heb geen zin om het langer te blijven![]()
Dat wist ik al hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik bijna 20 was. Inmiddels ben ik bijna 25 1/2e, dus niet zeuren Beach.
Ik wist dat jij dat wist, maar ik herinnerde je er even fijntjes aan onder het motto dat het altijd erger kan.quote:
Zolang we maar gezond zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat wist, maar ik herinnerde je er even fijntjes aan onder het motto dat het altijd erger kan.![]()
Coulant van je.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat wist, maar ik herinnerde je er even fijntjes aan onder het motto dat het altijd erger kan.![]()
Ja, zo ben ik, altijd de helpende hand bieden.quote:
Zo snel d'r naam vergeten is een slecht beginquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
Dan zal ik maar even het korte volledige verhaal van gisteren vertellen.
Mn vriend had afgesproken met een meisje die hij al een tijdje niet gezien had, en ik ging ook mee samen met een vriendin van haar.
En die vriendin bleek best leuk te zijn, helaas bleef ze maar 20 minuten ofzo.
Toen ze wegging ging die vriendin ook even mee naar buiten, waarschijnlijk om te praten![]()
Dat zal wel over mij of mn vriend zijn gegaan.
Anyway die vriendin van mijn vriend gingen vanavond daten (ze hadden gister speeksel en etensresten uitgewisseld) en dan zou mn vriend mn msn aan dat meisje geven zodat die het door kon geven aan het meisje dat ik leuk vindkansloos hé
![]()
En het ergste; vlak nadat ze zich voorstelde was ik haar naam al vergeten![]()
ik weet alleen nog haar bijnaam.
Ik vind de kansloosheid wel meevallen daar het de enige manier om haar te benaeren lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
Dan zal ik maar even het korte volledige verhaal van gisteren vertellen.
Mn vriend had afgesproken met een meisje die hij al een tijdje niet gezien had, en ik ging ook mee samen met een vriendin van haar.
En die vriendin bleek best leuk te zijn, helaas bleef ze maar 20 minuten ofzo.
Toen ze wegging ging die vriendin ook even mee naar buiten, waarschijnlijk om te praten![]()
Dat zal wel over mij of mn vriend zijn gegaan.
Anyway die vriendin van mijn vriend gingen vanavond daten (ze hadden gister speeksel en etensresten uitgewisseld) en dan zou mn vriend mn msn aan dat meisje geven zodat die het door kon geven aan het meisje dat ik leuk vindkansloos hé
![]()
En het ergste; vlak nadat ze zich voorstelde was ik haar naam al vergeten![]()
ik weet alleen nog haar bijnaam.
Toch grappig dat je het nu zo zegt. Ik was vandaag (of eigenlijk alweer gisteren) jarig, en ik bedacht me dat er opnieuw een jaar voorbij gegaan is waarin niets is veranderd aan mijn status van vrijgezel. Hoewel ik vorig jaar toch echt tegen mezelf heb gezegd dat het dit jaar zou gaan gebeuren. Evenals het jaar daarvoor. En het jaar dáár weer voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik bijna 20 was. Inmiddels ben ik bijna 25 1/2e, dus niet zeuren Beach.
Ik ben al jaren geleden met het maken van zulke voornemens gestopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:31 schreef warboel het volgende:
[..]
Toch grappig dat je het nu zo zegt. Ik was vandaag (of eigenlijk alweer gisteren) jarig, en ik bedacht me dat er opnieuw een jaar voorbij gegaan is waarin niets is veranderd aan mijn status van vrijgezel. Hoewel ik vorig jaar toch echt tegen mezelf heb gezegd dat het dit jaar zou gaan gebeuren. Evenals het jaar daarvoor. En het jaar dáár weer voor.
Zo zie je maar...
wijsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren geleden met het maken van zulke voornemens gestopt.![]()
Dat doe ik niet meer, maar is het zo gek dat je dat doel stelt als je na je 20e nog nooit een vriendin gehad hebt? Het is immers niet echt modaal en je kunt er flink mee in je maag zitten kan ik je verzekeren. Gelukkig kan ik er inmiddels goed mee leven, maar er zijn kutperiodes vanwege die eeuwige vrijgezellenstatus geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef Twisted_fok het volgende:
toch nog even een vraag voordat ik ga slapen
waarom zeggen jullie in hemelsnaam dingen tegen jezelf als: binnen een jaar heb ik een vriendin.
why?!
Wel, om het te ervarenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef Twisted_fok het volgende:
waarom zeggen jullie in hemelsnaam dingen tegen jezelf als: binnen een jaar heb ik een vriendin.
why?!
Het is ook niet echt een voornemen, of zo hoor. Maar ik mag toch in elk geval wel de HOOP hebben dat er misschien eens iets zou gaan veranderen? Ik maak heus geen weddenschap met mezelf, of zoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef Twisted_fok het volgende:
why?!
Exactlyquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:37 schreef warboel het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een voornemen, of zo hoor. Maar ik mag toch in elk geval wel de HOOP hebben dat er misschien eens iets zou gaan veranderen? Ik maak heus geen weddenschap met mezelf, of zo![]()
Het is meer de wens om er eens achter te komen hoe het allemaal in z'n werk gaat![]()
Ik kan er op zich best inkomen hoor, maar ik zie nog veel meer in dat je van zulke 'eisen' stellen aan jezelf al helemaal niet gelukkig zal worden. Vooral niet als je elk jaar teleurgesteld op het afgelopen jaar terug 'moet' gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer, maar is het zo gek dat je dat doel stelt als je na je 20e nog nooit een vriendin gehad hebt? Het is immers niet echt modaal en je kunt er flink mee in je maag zitten kan ik je verzekeren. Gelukkig kan ik er inmiddels goed mee leven, maar er zijn kutperiodes vanwege die eeuwige vrijgezellenstatus geweest.
Precies, want als het nog jaren duurt hoeft het niet eens meer. Ik wil het namelijk toch rgaag in mijn enigzins jonge jaren ervaren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:37 schreef warboel het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een voornemen, of zo hoor. Maar ik mag toch in elk geval wel de HOOP hebben dat er misschien eens iets zou gaan veranderen? Ik maak heus geen weddenschap met mezelf, of zo![]()
Het is meer de wens om er eens achter te komen hoe het allemaal in z'n werk gaat![]()
Zolang het een wens blijft en het geen eis aan jezelf wordtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:37 schreef warboel het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar daarom hou ik me er ook niet meer mee bezig, daar ik 99,99% zeker weet dat het toch niks wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan er op zich best inkomen hoor, maar ik zie nog veel meer in dat je van zulke 'eisen' stellen aan jezelf al helemaal niet gelukkig zal worden. Vooral niet als je elk jaar teleurgesteld op het afgelopen jaar terug 'moet' gaan kijken.
Nog één ding dan, voor ik ga:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar daarom hou ik me er ook niet meer mee bezig, daar ik 99,99% zeker weet dat het toch niks wordt.![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Plato1980 het volgende:
Goh Beach, je weet me trouwens wel triest te stemmen zeg.![]()
Ja, in het begin. Maar na een weekje is dat ook weer voorbij. En dan is opeens je bedruimte gehalveerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:16 schreef Twisted_fok:
Maar wat Ynske zei: dan wil je helemaal geen plek innemen, dan kruip je toch alleen maar tegen elkaar aan![]()
Hoop is er nog wel, maar daar doe ik helemaal niets meer voor en als het nit binnen een paar jaar komt dan hoeft het ook niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef warboel het volgende:
[..]
Nog één ding dan, voor ik ga:
had ik het net niet over hoop? Laat dat nog niet verloren gaan![]()
Tot later!
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, in het begin. Maar na een weekje is dat ook weer voorbij. En dan is opeens je bed gehalveerd.
Mja.. ik baal eigenlijk pas sinds ik las dat die meeloopdag de 7e was. Was echt zo benieuwt.. zou daarna een weloverwogen keuze hebben kunnen maken. Maar ja, het komt wel goed. Op zich is dit nog best fijn. Nu heb ik tenminste niet zo'n volgestampt rooster morgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:44 schreef CvB het volgende:
Ik ben er! Maar ga nu wel zo ongeveer slapen!
Balen van je dag trouwens, maar zometeen lekker slapen en dan morgen weer fris en fruitig ertegenaan!
Heb je ook liggen ketsen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben echt een knettere single. Of ben ik single? Nou, volgens mij niet echt
oeioeioei![]()
prins bedoel jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de koning!
Scheer je weg uit mijn kasteel hofnar!quote:
Leerling die de meester voorbij streeftquote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Scheer je weg uit mijn kasteel hofnar!![]()
Ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gecheckt!![]()
Joe! Je bent online!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leerling die de meester voorbij streeft
ja en nachtbraken is zoooo niets voor mij...quote:
Hey ik wou nog even zeggen (topic was al dicht), heel veel succes, slimme zet en steun dr.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:46 schreef JoeyT het volgende:
(bla)
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 04:57 schreef PieterCK het volgende:
HELPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik, Mr. Womanhater himself, heb vanavond gezoent met een meisje in de kroeg
![]()
Oh, wat ben je slecht, nog slechter dan de duivel!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 04:57 schreef PieterCK het volgende:
![]()
Thx t komt ook wel goed en zal idd proberen om zoveel mogelijk voor haar klaar te staan. Ookal is t afentoe wel een lastig meisjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 07:27 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hey ik wou nog even zeggen (topic was al dicht), heel veel succes, slimme zet en steun dr.
Kleine veeg ook goed...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:22 schreef Ynske het volgende:
Mogguh
grrr ben in een pokke humeur!!!!
mensen moeten eens leren communiceren!
wanneer er afspraken gemaakt worden, moet je dat niet zomaar via 3en gaan verzetten en mij daar niet van verwittigen
en nu is natuurlijk iedereen onbereikbaar !@#$%^&*()
verders vandaag voor een site geld gevraagd, en die gozer vind t teveel geld
hmm eens kijken hoever ik ga met onderhandelen...
net iemand aan de tel gehad, die ooit achter me aan gezeten heeft (hijs nu 35). begint meteen weer of ik geen zin heb om met hem uit te gaan etc, tja hij gedumpt door zijn ex...
neeeh geen zin in....
wie wil me een knuffel geven....
voel me gewoon ff heel kl*te
* Twisted_fok knuft haar stadsgenotequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:22 schreef Ynske het volgende:
Mogguh
wanneer er afspraken gemaakt worden, moet je dat niet zomaar via 3en gaan verzetten en mij daar niet van verwittigen
net iemand aan de tel gehad, die ooit achter me aan gezeten heeft (hijs nu 35). begint meteen weer of ik geen zin heb om met hem uit te gaan etc, tja hij gedumpt door zijn ex...
neeeh geen zin in....
hahaha...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kleine veeg ook goed...
Ff dat zuidelijke windstilte gebied van je beroeren?
Nee hoor je krijgt een knuffel van mij...
Ga je eigenlijk nog uit met die jongen die ook net zo'n lange relatie achter de rug heeft?
thnxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok knuft haar stadsgenote
Dus ik kom weer niet in t plaatje voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahaha...
jah ik ga volgende week vrijdag (met de staking) weer naar hem toe...
![]()
![]()
en die van 35, die kan lekker gaan wieberen... toen ik 15 was zat ie al achter me aan![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:35 schreef JoeyT het volgende:
Dump die gozer en ga met mij en de kleine mee![]()
Jah JoeyT je bent liefquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus ik kom weer niet in t plaatje voor![]()
Altijd weer t zelfde verhaal...![]()
Ik vind je zooooo lief Ynske...
Dump die gozer en ga met mij en de kleine mee![]()
van jou kreeg ik geen knuffelquote:
Wat ben jij een smeerlap zeg! Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 04:57 schreef PieterCK het volgende:
![]()
tsss op t moment dat ik alleen een knuffel wil... zul je het daarmee moeten doen...quote:
Wat doe je hier?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Of ben ik single? Nou, volgens mij niet echt
wat is de 18e?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat doe je hier?![]()
Scheer je weg!
gaat ze mee voor keuring de 18de?![]()
![]()
Soms heeft een mens dat! Ik had het van de week. Vrienden belden me met goed nieuws, ik kreeg zelf alleen maar goed nieuws, een heel onverwacht leuk telefoontje van iemand. Alles ging eigenlijk perfect, maar ik was snel geirriteerd en overal snel pissig om.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss op t moment dat ik alleen een knuffel wil... zul je het daarmee moeten doen...
en jah ik heb een pokkehum
kweet niet echt waarom maar heb een heel verdrietig en rotgevoel terwijl daar eigenlijk geen reden toe is
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:22 schreef Ynske het volgende:
Mogguh
neeeh geen zin in....
Drum en bassfeestje gaan we heen, maar deze foto was te leuk om hem niet te posten.quote:
Jeugdsentimentquote:
Is de vent op die foto niks voor jou Chris?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[18.06.2005] Major League @ Paard van Troje, Den Haag
Deze
Sorry dat ik die foto van je gepost heb man, moet ik hem weghalen?quote:
Hoe is t met Christine? Nieuwe lover? Oude lover? Veel sex?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[18.06.2005] Major League @ Paard van Troje, Den Haag
Deze
We hadden afgesproken dat de foto mocht maar dat je t in het midden zou laten wie t isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is de vent op die foto niks voor jou Chris?![]()
[..]
Sorry dat ik die foto van je gepost heb man, moet ik hem weghalen?![]()
Ja lekker, had alleen wel wat langer willen slapen, maar ja niks aan te doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:02 schreef Ynske het volgende:
lekker geslapen sabrina?
11 uur valt toch meequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja lekker, had alleen wel wat langer willen slapen, maar ja niks aan te doen.
De lieverd... Ik ben zoooo trotssssquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
In Italie houden ze wel van fascisten maar niet van gabbers! Hier ziet u JoeyT's andere zoon...
[afbeelding]
Damn wat zal jij strak hebben gestaan van de cafeinequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ah, ik ben weer nuchter
Gistermiddag eerst 3 uur lang koffie gedronken met 1 meisje, daarna de stad in met een ander. Ole oleee.
Maar lullo...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ah, ik ben weer nuchter
Gistermiddag eerst 3 uur lang koffie gedronken met 1 meisje, daarna de stad in met een ander. Ole oleee.
Begrijpelijk!quote:
Leuke uitstraling, goed koppie... En wetend waar hij voor staat...quote:
Gelijk had je ook nog. Serieus, te-veel koffie en ik dacht dat ik als student wel veel kon hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Damn wat zal jij strak hebben gestaan van de cafeine![]()
Arm vrouwtje van me...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef petitlapin het volgende:
petitlapin is doodziek, net nu vriendje in het land is ... kut
kzal maar naar mijn ma gaan voor antibiotica ...
nog een fijne dag allemaal aan de anderen
je bent weer goed op dreef hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Arm vrouwtje van me...
Kom op zeg ff wat negatiefs over Joey...
Weet zeker dat t zal opluchten![]()
Beterschap meissie...
Hehehe ja daar heb ik ook echt vaaaak last van... Zit ik met meisje in koffiehuis en op gegeven moment is mn lichaam zo onrustig vd koffie!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelijk had je ook nog. Serieus, te-veel koffie en ik dacht dat ik als student wel veel kon hebben.![]()
En neuken? Wat is dat
maar allez,joey, ge weet toch da'k u doodgraag ziequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
Arm vrouwtje van me...
Kom op zeg ff wat negatiefs over Joey...
Weet zeker dat t zal opluchten![]()
Beterschap meissie...
Ik ben zooo vrolijk...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent weer goed op dreef he
ik ga t er iig wel weer ff uitgooien
!@#$%^&*(&^%$#@!$%^&*()*&^%$#@!$%^&*()^&%$#@!
heb zin om met spullen te gooien![]()
quote:
Ik zei toch dat je moest gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
ik wou dat ik me ook zo fit voeldequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
Dat weet ik wel, vind t ook altijd leuk als jij reageert op een reactie van mijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar allez,joey, ge weet toch da'k u doodgraag zie![]()
Ik probeer je vanaf hier wel in te stralen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wou dat ik me ook zo fit voelde![]()
pardonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zooo vrolijk...
Gister mn 2e date met dat meisje gehad... Eerst ff wat wezen drinken in de stad, daarna naar mn huis toe...
Ja t was een goed idee, al was t alleen om ff mn geest te legen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch dat je moest gaan.![]()
Luister dan naar je geestelijke vader.
Hij doet eerst de vruchtbaarheidstest voor zijn immigratie toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
pardontoch wel veilig dit keer he...
en weet ze van de kleine JoeyT m/v?
aub ynske, ga er niet op in ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
Ja deze keer wel veiligquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik las: "ge weet toch da'k u graag dood zie"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar allez,joey, ge weet toch da'k u doodgraag zie![]()
Ranzig?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
aub ynske, ga er niet op in ...
joeyt geeft weer brood en spelen ... om ter ranzigste verhalen, moet hij hier vertellen, hij is het aan ons verplicht![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las: "ge weet toch da'k u graag dood zie".
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:
Ranzig?![]()
Gewoon sex hoor...
Is niet zo vies...
quote:
tsssquote:
Laten we t daar gewoon niet meer over hebben...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ranzig in de zin dat hier zogezegd wel een vrouw rondloopt die jouw kind draagt ...
Is het een fokster?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ranzig in de zin dat hier zogezegd wel een vrouw rondloopt die jouw kind draagt ...
Sensatiezoekerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
Hoe is t met Christine? Nieuwe lover? Oude lover? Veel sex?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
verlaag jij je dan ook maar eens tot dat niveau.... dan zien we wel weer verder
joeyt moet echt niet dood van mij hoor ....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las: "ge weet toch da'k u graag dood zie".
Alleen als je een kale werkplek hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
Behalve je beste vrienden en zo'n 100.000 mensen die je totaal niet kent dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja deze keer wel veilig![]()
Nee ze weet t niet en t gaat haar ook helemaal niets aan. Het gaat trws niemand wat aan behalve mn beste vrienden en FOK!
Is t dan wel de goede keuze van je geweest om de relatie te verbreken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Sensatiezoeker
Maar met Christine gaat het even heel rustig op mannengebied. Ik heb nog het eea te verwerken en zit nog heel erg met m'n ex in mijn hoofd. Dus ik doe het even rustig aan, en zie wel wat er op mijn pad komt
Ik ga wel andersom liggen dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
Dat klinkt zoooohoooo niet jou.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
Maar met Christine gaat het even heel rustig op mannengebied. Ik heb nog het eea te verwerken en zit nog heel erg met m'n ex in mijn hoofd. Dus ik doe het even rustig aan, en zie wel wat er op mijn pad komt
Je overschat FOKquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behalve je beste vrienden en zo'n 100.000 mensen die je totaal niet kent dus.
Gelukkig maar, op doodsverwensingen staat een ban.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
joeyt moet echt niet dood van mij hoor ....
tuurlijk wat dacht jij dan....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als je een kale werkplek hebt
Weet ik wel lieverd, en ondanks alles heb ik jou ook graag hierquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
joeyt moet echt niet dood van mij hoor ....
Wilkonsonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wat dacht jij dan....
de ultime scheersensatie : Wilkinson Sword Intuition
Dan heb ik dus 60.001 beste vriendenquote:
JoeyT begint geil te worden door kale Ynske...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wat dacht jij dan....
de ultime scheersensatie : Wilkinson Sword Intuition
nope, misschien mijn zin een beetje verkeerd geformuleerd ... tging erom dat hij nog in staat is om met anderen te sexen, terwijl hij zogezegd papa wordt ...quote:
Wel allemaal een handje geven als ze binnen komen!!quote:
* Tranceptor vraagt zich hardop af waar JoeyT niet geil van wordtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT begint geil te worden door kale Ynske...
tsss ga je mond eens wassenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Technisch gezien geen enkel probleemquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nope, misschien mijn zin een beetje verkeerd geformuleerd ... tging erom dat hij nog in staat is om met anderen te sexen, terwijl hij zogezegd papa wordt ...
maar hij wil er niet meer over praten![]()
* Ynske denkt met Tranceptor mee...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor vraagt zich hardop af waar JoeyT niet geil van wordt
newsflash: van likken word je niet zwangerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss ga je mond eens wassen
ik heb geen zin in kids....
goh je meent het...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
newsflash: van likken word je niet zwanger
Dat je zelf niet meer kan stoppen kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh je meent het...
maar van t een komt t ander....
TMIquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je zelf niet meer kan stoppen kan ik niks aan doen
Maar je kan ook wat slikken en om hem heen schuiven
dat het technisch gezien kan, weet ik ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
Technisch gezien geen enkel probleem
Mannen zijn er voor gemaakt om het zo snel mogelijk weer te kunnen.
Poepluier!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat het technisch gezien kan, weet ik ook wel
maar ik heb niet echt de indruk dat joey zwaar geshockeerd is door de gebeurtenissen ... wat je toch wel een beetje zou mogen verwachten ...
ik kan gewoon niet lachen, dan doen mijn keel en mijn oren te veel pijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
neej ik kan niet lachen hierom
misschien toch wel een heel klein beetje
Jezus mensen, TMIquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
daarjuist proberen te niezen, bloedklonter uit mijn neus en pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn![]()
wat betekent TMI ???quote:
echt veel beterschap meid...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat betekent TMI ???
ik hoop dat we hier rap kunnen vertrekken,, om pillen te halen ...
Pff, toen ik nog rookte had ik na elke avond stappen bloedklonters in m'n neus...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet lachen, dan doen mijn keel en mijn oren te veel pijn![]()
daarjuist proberen te niezen, bloedklonter uit mijn neus en pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn![]()
owgodquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi,
Ik ben 16 jaar en heb me voor het eerst gevingerd met een pen. Nu is alleen het dopje van de pen in mijn vagina blijven steken. Wat moet ik doen? Hellup!
Anonieme Weegschaal.
Open je straks weer een topic in R&P ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zooo vrolijk...
Gister mn 2e date met dat meisje gehad... Eerst ff wat wezen drinken in de stad, daarna naar mn huis toe...
die bloedklonter deed ook geen pijn, maar het effect van het genies op mijn keel en oren ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pff, toen ik nog rookte had ik na elke avond stappen bloedklonters in m'n neus...
Too Much Informationquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat betekent TMI ???
ik hoop dat we hier rap kunnen vertrekken,, om pillen te halen ...
Heerlijk! Het gevoel alsof je keel bewerkt wordt met een rasp en je trommelvliezen je oren uitklappen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die bloedklonter deed ook geen pijn, maar het effect van het genies op mijn keel en oren ...
hier aan de afternoon spirit theequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Too Much Information
Wat een gezelligheid hier
* Twisted_fok needs more coffee![]()
Volgens mij lieg je, ik heb al 2 dagen geen fok-totals meer voorbij zien komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
Owja ik heb belangrijk nieuws, ik ben gestegen naar plaats 325 in de fok top 500 qua posters.
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Open je straks weer een topic in R&P ?
"Date zwanger, wat te doen"
![]()
Niet alles geloven wat geschreven staat, maar ik hoop voor je dat het helptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier aan de afternoon spirit thee
aangezien op t doosje staat: Ideaal voor als je weer fris verder wilt.
ben benieuwd
kan ze nog zwanger van je wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelens![]()
kaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dan kan ze nog wel zwanger van je worden, en dan kan je er ook best een topic over openenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als deze flaptop niet zo langzaam was hadden we het zonder die ene minuut verschil gepost
MAW. Als ze zwanger zou zijn dan zou je dr gewoon laten stikkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
figuurtjes zijn ook leukquote:
och meissie toch..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
aaaargh, er zat geen koffie meer in de kan
*nieuwe zetten gaat...
MN zak scheren???? Sorry trimmen is ok. Maar scheren..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
figuurtjes zijn ook leuk
maareh dan scheer je zak ook maar hoor
owjah wij zeker wel he....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef TGT het volgende:
[..]
MN zak scheren???? Sorry trimmen is ok. Maar scheren..![]()
Pff ik wil gewoon lekker mannelijk met mn behaarde lul rondbanjeren. Laat me.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
owjah wij zeker wel he....
en jullie niet...
WATJES
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:58 schreef TGT het volgende:
[..]
Pff ik wil gewoon lekker mannelijk met mn behaarde lul rondbanjeren. Laat me.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:58 schreef TGT het volgende:
[..]
groot gelijk TGTquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:58 schreef TGT het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
groot gelijk TGT, mannen die zich kaal scheren, daar mankeert echt iets mee ...
Het staat potverdorie in dit subforum. Er is een nieuwe 'stand' vanochtend gepost.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je, ik heb al 2 dagen geen fok-totals meer voorbij zien komen...
t moet iig ontzettend goed verzorgd zijn hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee dit kan niet! Ik ben het.. met je eens
Er lopen al genoeg manwijven rond![]()
er is een groot verschil tussen het haar een beetje bijhouden, en het echt kaalscheren ... het laatste ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:13 schreef Ynske het volgende:
t moet iig ontzettend goed verzorgd zijn hoor
Dat kunnen ze ook zonder het gelijk helemaal glad te scheren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
t moet iig ontzettend goed verzorgd zijn hoor
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:15 schreef nozem het volgende:
Goeiemorgen. Lekker geneukt vanmorgen, ik kan er weer een dagje tegenaan.
Schaamstreekshampooquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook zonder het gelijk helemaal glad te scheren.
lol...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook zonder het gelijk helemaal glad te scheren.
Klopt!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol...
wat ik iig heel vies vind van die lange flossen...
zo ook bij oksel haar.. als je je armen naar beneden hebt als man, moet t er NIET onderuit komen, das echt te lang
volledig mee eenschquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol...
wat ik iig heel vies vind van die lange flossen...
zo ook bij oksel haar.. als je je armen naar beneden hebt als man, moet t er NIET onderuit komen, das echt te lang
tsssss en wij moeten de boel maar wel kaal (of met maar een beetje haar) doen, anders willen ze niet likken... wat een onzinquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:16 schreef nozem het volgende:
Overigens: Behaarde lullen zijn oke. Mannen die alles eraf scheren zijn niet goed snik.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:18 schreef nozem het volgende:
Okselhaar hoort lang en krullend te zijn bij mannen. Schaam- en beenhaar moet duidelijk zichtbaar zijn, bortshaar mag getoond worden. Ik hou alleen heel af en toe mijn schaamhaar een beetje bij (anders kan ik er vlechten in leggen) maar verder ook niks.
Een man moet óf een heel kleine pik hebben óf extreem lang schaamhaar wanneer de 'staaf' niet zichtbaar meer is door het haar eromheen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsssss en wij moeten de boel maar wel kaal (of met maar een beetje haar) doen, anders willen ze niet likken... wat een onzin
mannen met veel haar, dan zie je de staaf tussen t haar niet meer (ipv door de bomen t bos niet meer zien)
Dit topic ging niet over jou.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Een man moet een heel kleine pik hebben wanneer de 'staaf' niet zichtbaar meer is door het haar eromheen.
Eens in de zoveel tijd trek ik een topic naar me toe, laat me toch man.quote:
aangezien je hapte, en je bijknipt zodat je geen vlechtjes leggen hoeft...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd trek ik een topic naar me toe, laat me toch man.
Nee, en dat zal ook niet zo snel gebeuren, tenzij ze courgetten kweekt op haar lichaam.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Ynske het volgende:
stelling: ben je al eens afgeknapt op de begroeiing van iemand?
Nee, wel op de geur van iemand.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Ynske het volgende:
stelling: ben je al eens afgeknapt op de begroeiing van iemand?
In sommige gevallen heb je een meetlat nodig om conclusies te trekken. Kom hem maar opmeten zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
aangezien je hapte, en je bijknipt zodat je geen vlechtjes leggen hoeft...
trek ik de conclusie dat je dus idd een heel kleine "heer" hebt
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:25 schreef Ynske het volgende:
courgetten
lichaamsgeur is idd heeeeeeel belangrijk (komt ook een beetje neer op de persoonlijke verzorging, is t niet)
Precies, maar ook wel eens op geur uit mond of algehele lichaamsgeur. Sommige mensen weten echt niet wat wassen is...quote:
overal...quote:
Er zijn mensen die lekker ruiken en er zijn mensen die stinken. Dat heeft niet zo heel veel met persoonlijke verzorging te maken. Sommige mensen hebben gewoon een onaangename lichaamsgeur. Een paar kilo Dove helpt daar uiteindelijk niet tegen, slechts tijdelijk, als symptoombestrijder.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:25 schreef Ynske het volgende:
courgetten
lichaamsgeur is idd heeeeeeel belangrijk (komt ook een beetje neer op de persoonlijke verzorging, is t niet)
Daar heb je op zich gelijk in. Het schijnt ook dat je valt op iemands lichaamsgeur.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Er zijn mensen die lekker ruiken en er zijn mensen die stinken. Dat heeft niet zo heel veel met persoonlijke verzorging te maken. Sommige mensen hebben gewoon een onaangename lichaamsgeur. Een paar kilo Dove helpt daar uiteindelijk niet tegen, slechts tijdelijk, als symptoombestrijder.
het verschil tussen oud en vers zweet is heel duidelijk op te merken, en waar t mij om gaat is dat oude zweetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Er zijn mensen die lekker ruiken en er zijn mensen die stinken. Dat heeft niet zo heel veel met persoonlijke verzorging te maken. Sommige mensen hebben gewoon een onaangename lichaamsgeur. Een paar kilo Dove helpt daar uiteindelijk niet tegen, slechts tijdelijk, als symptoombestrijder.
Zo zou ik persoonlijk nooit een meisje beffen dat al 3 dagen op Lowlands rondsjokt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies, maar ook wel eens op geur uit mond of algehele lichaamsgeur. Sommige mensen weten echt niet wat wassen is...![]()
op t moment dat je van iemand houd... is het zelfs zo dat je dat 'verse' zweet lekker en erotisch gaat vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb je op zich gelijk in. Het schijnt ook dat je valt op iemands lichaamsgeur.![]()
ik ruik lekker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |