Ik ga wel andersom liggen dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
verlaag jij je dan ook maar eens tot dat niveau.... dan zien we wel weer verder
Dat klinkt zoooohoooo niet jou.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
Maar met Christine gaat het even heel rustig op mannengebied. Ik heb nog het eea te verwerken en zit nog heel erg met m'n ex in mijn hoofd. Dus ik doe het even rustig aan, en zie wel wat er op mijn pad komt
Je overschat FOKquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behalve je beste vrienden en zo'n 100.000 mensen die je totaal niet kent dus.
Gelukkig maar, op doodsverwensingen staat een ban.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
joeyt moet echt niet dood van mij hoor ....
tuurlijk wat dacht jij dan....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als je een kale werkplek hebt
Weet ik wel lieverd, en ondanks alles heb ik jou ook graag hierquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
joeyt moet echt niet dood van mij hoor ....
Wilkonsonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wat dacht jij dan....
de ultime scheersensatie : Wilkinson Sword Intuition
Dan heb ik dus 60.001 beste vriendenquote:
JoeyT begint geil te worden door kale Ynske...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wat dacht jij dan....
de ultime scheersensatie : Wilkinson Sword Intuition
nope, misschien mijn zin een beetje verkeerd geformuleerd ... tging erom dat hij nog in staat is om met anderen te sexen, terwijl hij zogezegd papa wordt ...quote:
Wel allemaal een handje geven als ze binnen komen!!quote:
* Tranceptor vraagt zich hardop af waar JoeyT niet geil van wordtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT begint geil te worden door kale Ynske...
tsss ga je mond eens wassenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Technisch gezien geen enkel probleemquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nope, misschien mijn zin een beetje verkeerd geformuleerd ... tging erom dat hij nog in staat is om met anderen te sexen, terwijl hij zogezegd papa wordt ...
maar hij wil er niet meer over praten![]()
* Ynske denkt met Tranceptor mee...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor vraagt zich hardop af waar JoeyT niet geil van wordt
newsflash: van likken word je niet zwangerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss ga je mond eens wassen
ik heb geen zin in kids....
goh je meent het...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
newsflash: van likken word je niet zwanger
Dat je zelf niet meer kan stoppen kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh je meent het...
maar van t een komt t ander....
TMIquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je zelf niet meer kan stoppen kan ik niks aan doen
Maar je kan ook wat slikken en om hem heen schuiven
dat het technisch gezien kan, weet ik ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
Technisch gezien geen enkel probleem
Mannen zijn er voor gemaakt om het zo snel mogelijk weer te kunnen.
Poepluier!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat het technisch gezien kan, weet ik ook wel
maar ik heb niet echt de indruk dat joey zwaar geshockeerd is door de gebeurtenissen ... wat je toch wel een beetje zou mogen verwachten ...
ik kan gewoon niet lachen, dan doen mijn keel en mijn oren te veel pijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
neej ik kan niet lachen hierom
misschien toch wel een heel klein beetje
Jezus mensen, TMIquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
daarjuist proberen te niezen, bloedklonter uit mijn neus en pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn![]()
wat betekent TMI ???quote:
echt veel beterschap meid...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat betekent TMI ???
ik hoop dat we hier rap kunnen vertrekken,, om pillen te halen ...
Pff, toen ik nog rookte had ik na elke avond stappen bloedklonters in m'n neus...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet lachen, dan doen mijn keel en mijn oren te veel pijn![]()
daarjuist proberen te niezen, bloedklonter uit mijn neus en pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn![]()
owgodquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi,
Ik ben 16 jaar en heb me voor het eerst gevingerd met een pen. Nu is alleen het dopje van de pen in mijn vagina blijven steken. Wat moet ik doen? Hellup!
Anonieme Weegschaal.
Open je straks weer een topic in R&P ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zooo vrolijk...
Gister mn 2e date met dat meisje gehad... Eerst ff wat wezen drinken in de stad, daarna naar mn huis toe...
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
die bloedklonter deed ook geen pijn, maar het effect van het genies op mijn keel en oren ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pff, toen ik nog rookte had ik na elke avond stappen bloedklonters in m'n neus...
Too Much Informationquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat betekent TMI ???
ik hoop dat we hier rap kunnen vertrekken,, om pillen te halen ...
Heerlijk! Het gevoel alsof je keel bewerkt wordt met een rasp en je trommelvliezen je oren uitklappen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die bloedklonter deed ook geen pijn, maar het effect van het genies op mijn keel en oren ...
hier aan de afternoon spirit theequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Too Much Information
Wat een gezelligheid hier
* Twisted_fok needs more coffee![]()
Volgens mij lieg je, ik heb al 2 dagen geen fok-totals meer voorbij zien komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
Owja ik heb belangrijk nieuws, ik ben gestegen naar plaats 325 in de fok top 500 qua posters.
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Open je straks weer een topic in R&P ?
"Date zwanger, wat te doen"
![]()
Niet alles geloven wat geschreven staat, maar ik hoop voor je dat het helptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier aan de afternoon spirit thee
aangezien op t doosje staat: Ideaal voor als je weer fris verder wilt.
ben benieuwd
kan ze nog zwanger van je wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelens![]()
kaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dan kan ze nog wel zwanger van je worden, en dan kan je er ook best een topic over openenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |