ik kan gewoon niet lachen, dan doen mijn keel en mijn oren te veel pijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
neej ik kan niet lachen hierom
misschien toch wel een heel klein beetje
Jezus mensen, TMIquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
daarjuist proberen te niezen, bloedklonter uit mijn neus en pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn![]()
wat betekent TMI ???quote:
echt veel beterschap meid...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat betekent TMI ???
ik hoop dat we hier rap kunnen vertrekken,, om pillen te halen ...
Pff, toen ik nog rookte had ik na elke avond stappen bloedklonters in m'n neus...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet lachen, dan doen mijn keel en mijn oren te veel pijn![]()
daarjuist proberen te niezen, bloedklonter uit mijn neus en pijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn![]()
owgodquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi,
Ik ben 16 jaar en heb me voor het eerst gevingerd met een pen. Nu is alleen het dopje van de pen in mijn vagina blijven steken. Wat moet ik doen? Hellup!
Anonieme Weegschaal.
Open je straks weer een topic in R&P ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zooo vrolijk...
Gister mn 2e date met dat meisje gehad... Eerst ff wat wezen drinken in de stad, daarna naar mn huis toe...
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
die bloedklonter deed ook geen pijn, maar het effect van het genies op mijn keel en oren ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pff, toen ik nog rookte had ik na elke avond stappen bloedklonters in m'n neus...
Too Much Informationquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat betekent TMI ???
ik hoop dat we hier rap kunnen vertrekken,, om pillen te halen ...
Heerlijk! Het gevoel alsof je keel bewerkt wordt met een rasp en je trommelvliezen je oren uitklappen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die bloedklonter deed ook geen pijn, maar het effect van het genies op mijn keel en oren ...
hier aan de afternoon spirit theequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Too Much Information
Wat een gezelligheid hier
* Twisted_fok needs more coffee![]()
Volgens mij lieg je, ik heb al 2 dagen geen fok-totals meer voorbij zien komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
Owja ik heb belangrijk nieuws, ik ben gestegen naar plaats 325 in de fok top 500 qua posters.
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Open je straks weer een topic in R&P ?
"Date zwanger, wat te doen"
![]()
Niet alles geloven wat geschreven staat, maar ik hoop voor je dat het helptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier aan de afternoon spirit thee
aangezien op t doosje staat: Ideaal voor als je weer fris verder wilt.
ben benieuwd
kan ze nog zwanger van je wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelens![]()
kaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT begint geil te worden door kale Ynske...
dan kan ze nog wel zwanger van je worden, en dan kan je er ook best een topic over openenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want voor dit meisje heb ik geen gevoelens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |