Dat weet ik wel, vind t ook altijd leuk als jij reageert op een reactie van mijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar allez,joey, ge weet toch da'k u doodgraag zie![]()
Ik probeer je vanaf hier wel in te stralen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wou dat ik me ook zo fit voelde![]()
pardonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zooo vrolijk...
Gister mn 2e date met dat meisje gehad... Eerst ff wat wezen drinken in de stad, daarna naar mn huis toe...
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
Ja t was een goed idee, al was t alleen om ff mn geest te legen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch dat je moest gaan.![]()
Luister dan naar je geestelijke vader.
Hij doet eerst de vruchtbaarheidstest voor zijn immigratie toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
pardontoch wel veilig dit keer he...
en weet ze van de kleine JoeyT m/v?
aub ynske, ga er niet op in ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
Ja deze keer wel veiligquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik las: "ge weet toch da'k u graag dood zie"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar allez,joey, ge weet toch da'k u doodgraag zie![]()
Ranzig?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
aub ynske, ga er niet op in ...
joeyt geeft weer brood en spelen ... om ter ranzigste verhalen, moet hij hier vertellen, hij is het aan ons verplicht![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las: "ge weet toch da'k u graag dood zie".
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:
Ranzig?![]()
Gewoon sex hoor...
Is niet zo vies...
quote:
tsssquote:
Laten we t daar gewoon niet meer over hebben...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ranzig in de zin dat hier zogezegd wel een vrouw rondloopt die jouw kind draagt ...
Is het een fokster?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ranzig in de zin dat hier zogezegd wel een vrouw rondloopt die jouw kind draagt ...
Sensatiezoekerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
Hoe is t met Christine? Nieuwe lover? Oude lover? Veel sex?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
verlaag jij je dan ook maar eens tot dat niveau.... dan zien we wel weer verder
joeyt moet echt niet dood van mij hoor ....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las: "ge weet toch da'k u graag dood zie".
Alleen als je een kale werkplek hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
verlaag jij je dan ook maar eens tot dat niveau.... dan zien we wel weer verder
Behalve je beste vrienden en zo'n 100.000 mensen die je totaal niet kent dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja deze keer wel veilig![]()
Nee ze weet t niet en t gaat haar ook helemaal niets aan. Het gaat trws niemand wat aan behalve mn beste vrienden en FOK!
Is t dan wel de goede keuze van je geweest om de relatie te verbreken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Sensatiezoeker
Maar met Christine gaat het even heel rustig op mannengebied. Ik heb nog het eea te verwerken en zit nog heel erg met m'n ex in mijn hoofd. Dus ik doe het even rustig aan, en zie wel wat er op mijn pad komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |