Jeugdsentimentquote:
Is de vent op die foto niks voor jou Chris?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[18.06.2005] Major League @ Paard van Troje, Den Haag
Deze
Sorry dat ik die foto van je gepost heb man, moet ik hem weghalen?quote:
Hoe is t met Christine? Nieuwe lover? Oude lover? Veel sex?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[18.06.2005] Major League @ Paard van Troje, Den Haag
Deze
We hadden afgesproken dat de foto mocht maar dat je t in het midden zou laten wie t isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is de vent op die foto niks voor jou Chris?![]()
[..]
Sorry dat ik die foto van je gepost heb man, moet ik hem weghalen?![]()
Ja lekker, had alleen wel wat langer willen slapen, maar ja niks aan te doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:02 schreef Ynske het volgende:
lekker geslapen sabrina?
11 uur valt toch meequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja lekker, had alleen wel wat langer willen slapen, maar ja niks aan te doen.
De lieverd... Ik ben zoooo trotssssquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
In Italie houden ze wel van fascisten maar niet van gabbers! Hier ziet u JoeyT's andere zoon...
[afbeelding]
Damn wat zal jij strak hebben gestaan van de cafeinequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ah, ik ben weer nuchter
Gistermiddag eerst 3 uur lang koffie gedronken met 1 meisje, daarna de stad in met een ander. Ole oleee.
Maar lullo...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ah, ik ben weer nuchter
Gistermiddag eerst 3 uur lang koffie gedronken met 1 meisje, daarna de stad in met een ander. Ole oleee.
Begrijpelijk!quote:
Leuke uitstraling, goed koppie... En wetend waar hij voor staat...quote:
Gelijk had je ook nog. Serieus, te-veel koffie en ik dacht dat ik als student wel veel kon hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Damn wat zal jij strak hebben gestaan van de cafeine![]()
Arm vrouwtje van me...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef petitlapin het volgende:
petitlapin is doodziek, net nu vriendje in het land is ... kut
kzal maar naar mijn ma gaan voor antibiotica ...
nog een fijne dag allemaal aan de anderen
je bent weer goed op dreef hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Arm vrouwtje van me...
Kom op zeg ff wat negatiefs over Joey...
Weet zeker dat t zal opluchten![]()
Beterschap meissie...
Hehehe ja daar heb ik ook echt vaaaak last van... Zit ik met meisje in koffiehuis en op gegeven moment is mn lichaam zo onrustig vd koffie!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelijk had je ook nog. Serieus, te-veel koffie en ik dacht dat ik als student wel veel kon hebben.![]()
En neuken? Wat is dat
maar allez,joey, ge weet toch da'k u doodgraag ziequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
Arm vrouwtje van me...
Kom op zeg ff wat negatiefs over Joey...
Weet zeker dat t zal opluchten![]()
Beterschap meissie...
Ik ben zooo vrolijk...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent weer goed op dreef he
ik ga t er iig wel weer ff uitgooien
!@#$%^&*(&^%$#@!$%^&*()*&^%$#@!$%^&*()^&%$#@!
heb zin om met spullen te gooien![]()
quote:
Ik zei toch dat je moest gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
ik wou dat ik me ook zo fit voeldequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoefte 0,0 initiatief te nemen... Ze trok dr kleren uit... Trok de mijne uit en sprong bovenop me... JoeyT is voor de verandering zelf suf geneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |