Hihi rustig maarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb ik godverdomme ge'\woon een singlestopic gemaakt, waar moet dat heen met de wereld?
En nou maar hopen dat er spannendere dingen gaan gebeuren dit weeken dan alleen een verrijking in het fotoboek van Dawg
Waarin dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Ynske het volgende:
moet idd goed leren... als ik deze 2 tentamens haal ben ik na de 22e afgestudeer
'consultant of the new media'quote:
Ik ben gerustgesteldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hihi rustig maarhet komt allemaal goed
![]()
Door die TT loopt mijn viewgehalte wel op.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb ik godverdomme ge'\woon een singlestopic gemaakt, waar moet dat heen met de wereld?
En nou maar hopen dat er spannendere dingen gaan gebeuren dit weeken dan alleen een verrijking in het fotoboek van Dawg
Krijg je dan ook een titel: Bachelor of consultancy of the new media of zo?quote:
Ah!, Dat beschouw ik dan maar als mijn goede daad van vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Door die TT loopt mijn viewgehalte wel op.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah!, Dat beschouw ik dan maar als mijn goede daad van vandaag
1e keer alleen deze week?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:56 schreef Ynske het volgende:
ik leer en wacht tot ventje weer beschikbaar is om te chatten...
... maar niet lang meer, zometeen bedje opzoeken... (helemaal alleen)
edit vage zinquote:
Ach, ik weet niet beter, volgens mij zou ik me geen houding weten te geven als ik eens niet alleen in een bed terecht zou komen.quote:
Ik heb net ook een goede daad gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah!, Dat beschouw ik dan maar als mijn goede daad van vandaag
en toen was het zo'n beetje niet slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
edit vage zin
eerder maar 1 nacht niet alleen geslapen
Je haalt me weer eens de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet beter, volgens mij zou ik me geen houding weten te geven als ik eens niet alleen in een bed terecht zou komen.![]()
tis iig na een half jaar een heerlijk gevoel om weer eens bij een man in de armen in slaap te vallen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet beter, volgens mij zou ik me geen houding weten te geven als ik eens niet alleen in een bed terecht zou komen.![]()
Het gevoel om bij een man in de armen in slaap te vallen ken ik ook al niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis iig na een half jaar een heerlijk gevoel om weer eens bij een man in de armen in slaap te vallen...
en als je daarna weer alleen in bed ligt, realiseer je je hoe alleen je ligt
Ik zal in elk geval voor je duimen. Zelf moet ik nog drie jaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Ynske het volgende:
moet idd goed leren... als ik deze 2 tentamens haal ben ik na de 22e afgestudeer
lol een vrouw in jouw situatie danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gevoel om bij een man in de armen in slaap te vallen ken ik ook al niet.![]()
thnxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval voor je duimen. Zelf moet ik nog drie jaar![]()
Gecheckt!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb net ook een goede daad gedaan.
check je mail
Zo, nu eerst stappen.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gecheckt!![]()
Ik heb een recente foto van dawg. Wie wil me aanraken?
ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gecheckt!![]()
Ik heb een recente foto van dawg. Wie wil me aanraken?
Stiekem he, mis ik dat ook wel een beetje. Nu hou ik mezelf maar voor dat het alleen slapen ook voordelen heeft: asociaal breeduit in je bed kunnen liggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis iig na een half jaar een heerlijk gevoel om weer eens bij een man in de armen in slaap te vallen...
en als je daarna weer alleen in bed ligt, realiseer je je hoe alleen je ligt
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Beach het volgende:
Hoe kansloos is het om mijn msn via via te laten geven aan een leuk meisje die ik gister heb ontmoet?
(tegenhouden kan niet meer, als het goed is het al geschiedt)
is idd ook heerlijk..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem he, mis ik dat ook wel een beetje. Nu hou ik mezelf maar voor dat het alleen slapen ook voordelen heeft: asociaal breeduit in je bed kunnen liggen.
Ook al zoiets: ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen als ik eens het bed met iemand zou moeten delen. Ik wil toch nogal eens behoorlijk wat plek in beslag nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem he, mis ik dat ook wel een beetje. Nu hou ik mezelf maar voor dat het alleen slapen ook voordelen heeft: asociaal breeduit in je bed kunnen liggen.
Kom op Beach, recht je rug en ga door.quote:
Dat is nou werkelijk het laatste waar ik me druk over maak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Ook al zoiets: ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen als ik eens het bed met iemand zou moeten delen. Ik wil toch nogal eens behoorlijk wat plek in beslag nemen![]()
Nou ja, ik bedoel maar te zeggen: je moet toch met een hoop dingen rekening houdenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou werkelijk het laatste waar ik me druk over maak.![]()
Maak je daar nou maar geen zorgen over, dat gaat vanzelf goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Ook al zoiets: ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen als ik eens het bed met iemand zou moeten delen. Ik wil toch nogal eens behoorlijk wat plek in beslag nemen![]()
Ga me niet vertellen dat je weer even tijdelijk geen single meer bent!quote:
groot bed kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |