psiesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooie edit
Alles voor een fipo, de smileys moeten maar even wachten![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef bwt het volgende:
Maare - gebruiker die vroeger bekend was onder een andere naam... jij mag de volgende FIPO maken
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Racing_X-Ray het volgende:
damn tis niet bij te houden de topics
en Riet maar zeggen dat het nergens over gaat, hoe komt ie erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef bwt het volgende:
dan ga ik ook mee met dubbel posten
in nijmegen zit ook een minibike boer
B2 motoren
hopelijk smaakt mijn tenenkaas een beetje.quote:
Snap ik nu ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
en Riet maar zeggen dat het nergens over gaat, hoe komt ie erbij
weet ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
@ Mercy, die minibikes zijn zo onderhand een doorn in het oog van de blauwe poppetjes
Als jij posts dubbel gaat doen, doe ik mee
het gaat niet over poep heH ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
en Riet maar zeggen dat het nergens over gaat, hoe komt ie erbij
jij heb hem al opgegeven voor die meet dus hij word gewoon geacht aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, je moet Hicham vragen of ie ook zondag komt. Want volgens mij heeft ie een rotsmoes
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, je moet Hicham vragen of ie ook zondag komt. Want volgens mij heeft ie een rotsmoes
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet ikmaar heb ik niets mee te schaften we gaan toch op prive circuit rijden
![]()
is een doorn bij jou heH wannabee agent
Heeft ie zomaar gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb hem al opgegeven voor die meet dus hij word gewoon geacht aanwezig te zijn![]()
Hmm, nou maak je het moeilijk voor me ...quote:heb niet voor niets koek in huis gehaald
Ik zit op school aan een project te werken, en aangezien dat achter een laptop gebeurd alt-tab ik steeds naar Fok!MCquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:52 schreef Makster het volgende:
HICHAM ging jij niet leren ofzo op school
Pappa Mark zegt:
En nu schnell aan de studie voordat ik ook moet werken voor jou uitkering
heb ook maar 7 jaar over mijn HBO gedaan![]()
![]()
![]()
Thx, heb ik gemaakt, en niemand andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wat een mooie op hebben jullie trouwens, wie heeft die gemaakt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..][afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Heeft ie zomaar gedaan
[..]
Hmm, nou maak je het moeilijk voor me ... [afbeelding]
Maar moet sowieso mijn motor onderhouden, heb jij net zelf gezegd dat ik dat moest doen
En heb nog een andere reden maar daar mag je voor MSN-en![]()
[..]
Ik zit op school aan een project te werken, en aangezien dat achter een laptop gebeurd alt-tab ik steeds naar Fok!MCLukt wel hoor
Tis al bijna af dus ik kan het me veroorloven
[..]
Thx, heb ik gemaakt, en niemand anders![]()
Ik ben tevens de oprichter van dit clubje en rij ook altijd vooraan bij de ritjes
click herequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:29 schreef bwt het volgende:
Helaas je linkje mag niet
Access Denied
Unauthorized Domain Calling of Script
Let dan ook op joh !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtfweer wat gemist in het vorige deel
Superbikes krijg ik altijd vrijkaarten voor. Voor TT-kaarten moet ik loten als ik zou willen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Racing_X-Ray het volgende:
wie van jullie gaat er nog naar de TT en of de WK Superbikes in Assen?
d'r zitten erbij, die missen echt alles jaquote:
Ongelooflijk he !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
d'r zitten erbij, die missen echt alles ja
Betraptquote:
dat moet je dus niet doen op vrijdag heHquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ongelofelijk maar ben ook nog aan het werk geweest vandaag
cool, ik ga dit jaar ook eens niet heen, TTdan (voorgaande jaren allemaal geweest)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Superbikes krijg ik altijd vrijkaarten voor. Voor TT-kaarten moet ik loten als ik zou willen.
Maar ik kies voor de nachten zodat ik zaterdags brak voor de tv alles kan bekijken.
en dan niet eens reageren op mijn post naar jou toequote:
BAHWAHWAHAWHAWHWAHAAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wat een mooie op hebben jullie trouwens, wie heeft die gemaakt?
dus wie is er indirect verantwoordelijk voor een echt mooie opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
BAHWAHWAHAWHAWHWAHAAHAHHAHAH
Trieste huillie. Laten we de vraag anders stellen... wie heeft er voor gezorgd dat mensen vertrokken en dat het altijd ongezellig was![]()
Hmm. Ik hoor wel vaak over ene OPM, is dat soms een afgeleidde van OP?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dus wie is er indirect verantwoordelijk voor een echt mooie op
daar heb je ook een puntquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dus wie is er indirect verantwoordelijk voor een echt mooie op
OPM= Option Price Missingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoor wel vaak over ene OPM, is dat soms een afgeleidde van OP?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan niet eens reageren op mijn post naar jou toeik heb hem zelfs gekopieerd naar deze speciaal voor jou !!
![]()
![]()
op een meet komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Hee btw wat moet ik doen om ook in de mooie op te komen?
Je moet de salsa kunnen dansenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Het schijnt dat je via 5 of 6 tussenpersonen met iedereen in contact staat over de hele wereld. Best beangstigend dat hij zo dichtbij kan zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
en niets met Riet te maken hebben
valt mee toch
![]()
![]()
Brrrrr enge gedachten hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het schijnt dat je via 5 of 6 tussenpersonen met iedereen in contact staat over de hele wereld. Best beangstigend dat hij zo dichtbij kan zijn eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
soms is een plaat voor je kop best handig![]()
ik wil wel op een meet komen, maar dan wel een beetje in centraal NL of Noord hollandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een meet komen![]()
en gezellig mee doen
en je voorstellenik zie dat je al 5 topics in je history heb staan dus dat kan je al gedaan hebben intussen
en een foto laten zien van je bike![]()
valt mee toch
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:55 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
ik wil wel op een meet komen, maar dan wel een beetje in centraal NL of Noord holland
gezellig meedoen, natuurlijk, al hoewel jullie wel erg snel gaan met de topics, maar ik probeer het bij te houden (gelukkig ben ik sneller op de motor)
Riet is een geslachtsziekte. Laat dat maar zitten.quote:ik heb met voorgesteld in topic 235 geloof ik
daar staan ook fotos van mijn bike
en who the fuck is Riet
De meeste leden hier wonen best wel verspreid door het land dus de meets worden afgesteld op de opkomst en organisatiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:55 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
ik wil wel op een meet komen, maar dan wel een beetje in centraal NL of Noord holland
gezellig meedoen, natuurlijk, al hoewel jullie wel erg snel gaan met de topics, maar ik probeer het bij te houden (gelukkig ben ik sneller op de motor)
ik heb met voorgesteld in topic 235 geloof ik
daar staan ook fotos van mijn bike
en who the fuck is Riet
Melk en koekjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
tip ! eten doet het vaak al heel goed
Je hebt werk paarden en sier paardenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef bwt het volgende:
behalve 1 die tot ..... moet blijven werken
ik zal wel even een tochtje uitzetten die ook via akermaat gaat (4 gave bochten, snelweg op, af, op, af, zonder vangrail) hier zitten ook veel MF-ers en dus veel motorrijdersquote:
Sraks mag je dansen en verleiden bwt !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef bwt het volgende:
behalve 1 die tot ..... moet blijven werken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef hollander172 het volgende:
Wat kwamen Corky en die bolle nou weer doen?
Het weer zit niet mee, kan zo een route uitstippelen in dat noordelijke gat van jullie. Maar dat doen we gewoon pas weer als het weken achter elkaar lekker weer isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar weer eentje ga opzetten.... anders wordt het nooit wat met jullie.
Stippel er dan eentje uit ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het weer zit niet mee, kan zo een route uitstippelen in dat noordelijke gat van jullie. Maar dat doen we gewoon pas weer als het weken achter elkaar lekker weer is![]()
Hej Asoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stippel er dan eentje uit ?
Overijssel is ook erg leuk... of Zuid-Oost Friesland
Dan heb je hem in ieder geval liggen.
Wat zullen jullie blozende wangen gaan hebben van al die zuurstof hier !
Grote jongen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej AsoDe lucht hier is ook best om te pruimen
Maar ik zal er binnenkort wel eentje uitstibbele
Kunt wel zien dat de lucht te pruimen is je ogen kleuren er helemaal vanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:39 schreef ondeugend het volgende:
Wat zullen jullie blozende wangen gaan hebben van die mestlucht hier !
hoe laat??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen ga ik met een vriend van me bij die minibike boer kijken
zou het je nog even melden dus als je mee wilt![]()
voor het geval dat je oude Topic niet meer leest
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar weer eentje ga opzetten.... anders wordt het nooit wat met jullie.
Todo listquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne dat ding afspuiten kan ook na de meet hoor![]()
en als de show is afgelopen en het bier op, allemaal op de motor stappenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
cool, ik ga dit jaar ook eens niet heen, TTdan (voorgaande jaren allemaal geweest)
ik ga mijn beamer in mijn huis kamer neer zetten heel veel bier inslaan en dan samen met vrienden van mij kijken (die ook allemaal motorrijden)
WK superbikes wil ik dit jaar wel weer heen
Gewoon netjes vragenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Racing_X-Ray het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef ondeugend het volgende:
k bn m.jn ....s.nb..d aan h.. sch..nmak.n n.n m.s n. ..n ..j.j
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het schijnt dat je via 5 of 6 tussenpersonen met iedereen in contact staat over de hele wereld. Best beangstigend dat hij zo dichtbij kan zijn eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Riet is een geslachtsziekte. Laat dat maar zitten.![]()
Hicham past de OP meestal aan, ik denk dat het handiger is als jij even een linkje geeft.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef hollander172 het volgende:
hey jij kent Corky ??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef hollander172 het volgende:
12 uur in Dongenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had het idd gemist!!!
[..]
hoe laat??
dat is allemaal gemakkelijk te doen op een zaterdag middag als noob zijndequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Todo listketting spannen
knipperlicht fixen
kentekenplaatverlichting vervangen
motorolie verversen
voorvorkkeerring fixen
scheur in zadel fixen
nieuwe uitlaatbeugel erop
motor afspuiten
Kun je overigens hier nog de vertaling van gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef ondeugend het volgende:
k bn m.jn ....s.nb..d aan h.. sch..nmak.n n.n m.s n. ..n ..j.j
Wie niet?quote:
Ik werk alleen maar met Corky's................quote:ik heb op mijn werk een collega die er veel op lijkt maar niemand daar kent Corky![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef hollander172 het volgende:
Ik werk alleen maar met Corky's................Van de week had iemand het erover om met zijn allen te gaan stappen.
Nee dank u wel, als ik met hen iets wil gaan doen meld ik me wel aan bij de jostiband.
![]()
mijn baas zet mij niet op dat hokjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef Youssef het volgende:
OPM, je baas moet je vaker op dat hokje zettenWe weten ook nog niet of Cheecky_Bastard
meegaat zondag.
Ik ben mijn toetsenbord aan het schoonmaken en mis nu een rijtje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:
Kun je overigens hier nog de vertaling van geven
hou nou toch eens op met die regen joh !!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn baas zet mij niet op dat hokjedat doe ik zelf
eigen verantwoordelijkheid noem je dat
![]()
zondag: regen
bij ons zijn de Corky's zelfs beschermdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Ik werk alleen maar met Corky's................Van de week had iemand het erover om met zijn allen te gaan stappen.
Nee dank u wel, als ik met hen iets wil gaan doen meld ik me wel aan bij de jostiband.
![]()
Ik kom niet verder dan 'Ik ben mijn toetsenbord aan het schoonmaken'quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oeps, te laatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben mijn toetsenbord aan het schoonmaken en mis nu een rijtje.
Je zegt het zelf dus al.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij ons zijn de Corky's zelfs beschermd![]()
ze doen liever de goede mensen weg als een debiel
![]()
gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken![]()
* ijsje van Youssef afpaktquote:
Ik vind het zo fijn dat je beschermd wordt.... een zeer gerustellende gedachte.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand een motorjas voor Mercy, dan kan ie achterop de motor bij meester Daan
.....en dat is nog best logisch, denk er maar eens over na.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij ons zijn de Corky's zelfs beschermd![]()
ze doen liever de goede mensen weg als een debiel
![]()
kart meet anyonequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
DamnHeb net 12
minuten zitten karten
Dat is fucking intensief.. het was indoor en we hebben me toch een partijtje gebots autoot
![]()
Ik was met 2 vrienden gegaan, ik had 2 gratis kaartjes en het 3de kaartje betaalden we samen. Dat is verdomme wel 14 euro!!
![]()
![]()
Die korte bochtjes en het gas pedaal plankgas ingedrukt houdenEen van hen is in een poging mij via de binnenbocht aan te rijden frontaal tegen de vangrail gekomen. Die zag ze wel even vliegen
![]()
Wilde per se wraak nemen op mijn klote wegduw spelletjes
![]()
![]()
Damn, wil dit echt vaker doen, maar het is te fucking duur. We hadden wel de baan voor ons drieën alleen.Ik had mijn eigen motorjas en helm mee, ben nu nog bezweet
De dag dat ik het gisteren opperde wilden ze nog niet gaan omdat het zelfs met het delen van het kaartje te duur was... nu wilden ze wel elke dag gaan
ik heb ooit een keer in huizen een middagje karten gedaanquote:
In Harderwijk is een kartbaan, ligt wel centraal voor iedereen dacht ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer in huizen een middagje karten gedaan![]()
alleen wel geleerd dat sessies van 35 minuten veel te lang zijn als je ongetraind ben
was gewoon dood na die ritten
maar is een leuk plan
![]()
![]()
Ik heb nog nooit gekartquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer in huizen een middagje karten gedaan![]()
alleen wel geleerd dat sessies van 35 minuten veel te lang zijn als je ongetraind ben
was gewoon dood na die ritten
maar is een leuk plan
![]()
![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:
Waren herhalingen toch?quote:
Ah, dus jij hebt Lars wel eens in het echt gezien he?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hollander je bent op tv op yorin, the new guy
Zei Youssef ook al een keer, lijkt me een goed ideequote:
Geen smoesjes meer nu dusquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
Vraag me alleen af of dat het wel waard was, je hebt namelijk een toprel gemist
Ik heb aan 2 en 4 uurs races meegedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:47 schreef Youssef het volgende:
Kartmeet![]()
![]()
En liever een sessie van een 30 minuten, dat is echt bikkelen. Wanneeeereerereerrrr ik wil nu!!!Lekker gek doen
Of rijden jullie netjes zonder slippen en te veel gas geven waardoor je de bocht uit vliegt?
Vandaag was ook mijn eerste keer
Je was op de kids afdelingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb aan 2 en 4 uurs races meegedaan.
Daarna wilde ik nog meeren gewoon niet moe zijn.
![]()
Bikkelen.![]()
![]()
Niet waar, we hebben nog een keer gekart in SixFlags voor 7 gulden 50 een kwartierquote:
Ik geloof je welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het was het wel waard, alleen achteraf denk je dat je er zelf ook wel een kleinere sproeier in kon draaien.En het was het wel waard, maar verklap nog niet alles.
![]()
Is dit een verkapte hint richting mij?quote:Ja, stuntelmeet in herhaling, want nu door het vermogen hoef ik geen koppeling meer te verbranden.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Niet waar, we hebben nog een keer gekart in SixFlags voor 7 gulden 50 een kwartier
Niet teveel, en niet te lang.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
Koppeling verbrandenBedoel je daarmee koppeling tijdelijk laten slippen bij het optrekken?
Volgens mij doet OPM dat continu en nu doe ik het ook
Hey, zo praat je maar tegen Rietvaerder, niet tegen mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef Youssef het volgende:
[..]Wat lul je nou man. 5 gulden voor een paar rondjes
Misschien een domme vraag, maar vroeg het de vorige keer ook alquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar mijn koppeling heeft wel een tik gehad omdat ze dachten dat de motor op hol sloeg.![]()
Was een beetje paniek tijdens de run.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:36 schreef The Mighty Powerfred het volgende:
[...]
Ik heb idd een keer mijn trouwe Honda XR 600 R SuperMotard een paar rotschoppen gegeven. Hij liep een keer zooooooo slecht dat ik met een blokkerend achterwiel stopte uit kwaadheid, zette de motor op zijn standaard, sprong van de motor, en liep stampvoetend de graskant naast de rijbaan in denkend wat de oorzaak was van het beroerde lopen van de motor. Toen die plotseling van zijn standaard viel. Op dat moment was er een soort kortsluiting in me kop, en heb de halve motor in mekaar geschopt:(:( Een vriend van mij hield mij nog tegen om erger te voorkomen. GVD, wat was ik kwaad, een hoop tijd en geld in die motor gestoken, en die liep zo slecht !!! En net een beurt gehad ook nog.
Later vind ik dat ik 'm aleen maar MOOIER heb gemaakt want ik heb er een ander achterspatbord opgezet wat ik achteraf alleen maar mooier vond;);)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:56 schreef PeeJay het volgende:
[...]
In de schuur bij mijn oom was ik de keerringen aan het vervangen. En dat ging nogal vervelend in mijn eentje. En toen werd er ook nog geknoeid met olie enzo, dus toen ben ik maar ff gestopt.
Het was dat er klanten liepen, anders was de vork door de hele toko heengegaan
Net als toen mijn remlicht kabel opeens los lag zeker..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:10 schreef hicham het volgende:
Maar mijn brommer heeft het geluk dat youssef's brommer er dan meestal naast staat, dan nam ik die gewoon te grazen![]()
![]()
De CR heeft wel een contactslot, die is er later op gezet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:10 schreef hicham het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vroeg het de vorige keer ook alHoe zet je een motor zonder contactslot uit? Of heeft ie wel een dodemansknop?
Oh, lees jij ook mee op dit forum?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Net als toen mijn remlicht kabel opeens los lag zeker..
Jezus, dat is zo f*ckin' relaxt veel!!!! Godver dat wil ik ook, ik moet het met minder dan de helft doen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn, uitkomst van de run, 59 pk en 120,7 Nm koppel.![]()
Ik ruil in.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:17 schreef NLS het volgende:
Jezus, dat is zo f*ckin' relaxt veel!!!! Godver dat wil ik ook, ik moet het met minder dan de helft doen...
Elk kraakje die je motor maakt terwijl er een ander op zit is pijnlijk, dus sterkte de komende tijd en ik hoop dat je kan slapen deze nachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij trapte hem in zijn 1, trapte hard de achterrem in, en liet de koppeling met een klap los.![]()
Vertelde hij dat op een manier als:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Hoorde trouwens een maand geleden van mijn zwager dat hij 3 jaar geleden de radioantenne van mijn lease auto had gestolenomgeruild met een antenne van hem.
Mijn zus wist het al die tijd ook al.![]()
Deel 2.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
Vertelde hij dat op een manier als:
"Sorry, ik moet je wat vertellen..."
of
"Bwoehehhaha, heb ik je ff genaaid"
Wat een mechool
Kijken of je zelf in het programma kan komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:35 schreef Youssef het volgende:Ik kijk altijd politie achtervolgingen, maar tis een baggerprogramma
![]()
![]()
Zijn vast hele oude opnamen uit de VSquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:44 schreef RB het volgende:
[..]
Kijken of je zelf in het programma kan komen![]()
Kan alleen maar beter worden![]()
![]()
Ben laatst een keer ik harderwijk geweest en toen kwam ik er langsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar RB, welk kartcentrum had je in gedachten? Indoor??Ik ga ervan uit dat jullie wel een goedkope kennen
Harderwijk is niet zo centraal RBquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef RB het volgende:
[..]
Ben laatst een keer ik harderwijk geweest en toen kwam ik er langs
Yep is een indoor baan, heb op de side gekeken maar die is nog niet kompleet![]()
geen prijzen bekent dus![]()
Deze
http://www.karting.nl/kar(...)d.php?kartbaan=18225
Dacht dat het ongeveer in het midden lag voor de meeste meetersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Harderwijk is niet zo centraal RB![]()
Heb even op de kaart gekeken
![]()
Maar mij bestAls er tijd voor is doen we gewoon een keer zo een meeting
quote:Vaderdagaanbieding:
Zondag 19 juni a.s. is het weer vaderdag.
Harders' Plaza weet een spannend kado
om weg te geven voor
de moeders en kinderen!
2 x 12 minuten karten
voor ¤ 19,50
incl. btw per persoon
Wil jij hier gebruik van maken?
Stuur een email naar info@hardersplaza.nl
of reserveer via tel. 0341 - 41 60 85.
Reserveren is noodzakelijk!
SpannenT!!!!quote:Een spannent vaderdag kado!!!!
Passanten heat is ¤13,50quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:36 schreef Youssef het volgende:
Ja klopt inderdaad, dacht alleen dat het niet centraal was omdat ik onder flevoland door moest![]()
Arrangementen vanaf 8 personen![]()
Duurrrrr.Ook een vaderdag aanbieding:
[..]
Zal iets van 8 of 10 min zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar ik kan even niet vinden hoe lang zo een heat duurt
iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
Koppeling verbrandenBedoel je daarmee koppeling tijdelijk laten slippen bij het optrekken?
Volgens mij doet OPM dat continu en nu doe ik het ook
Koppeling iets vast houden, dot gas er nog bij, en tadaaa!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddbij gebrek aan vermogen onderin
soms komt het voorwiel zelfs heeeeeeeeel iets vd grond - maar ik zeg nu niet dat ik wheelies maak
alleen maar omdat stunten nu een hot item blijkt te zijn hier
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, had jij je beemer niet bij Motor Centrum Eindhoven gekocht
der staat een zwarteZX7R met weinig kms
maar goed, zal wel niet in orde zijn dus...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 07:41 schreef Youssef het volgende:
Mooihttp://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/3070333
En nu even bijslapen![]()
dit is het verhaal wat er bij hoortquote:Op zaterdag 11 juni 2005 07:41 schreef Youssef het volgende:
Mooihttp://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/3070333
En nu even bijslapen![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Koppeling iets vast houden, dot gas er nog bij, en tadaaa!
OPM achterover.
1 vd eigenaren is ook begonnen met schademotoren...dus de meeste zullen idd wel opgelapt zijnquote:Aardige gasten, goede service.
Twijfelachtige reputatie.![]()
Aan de Beemer kon een potentiele koper die spuiter van beroep is ook zien dat de tank overgespoten was.Wat hij aanwees was inderdaad vrij duidelijk.
![]()
De ZX7 vind ik ook nog steeds een van de mooiste kwaks ooitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]hoeft voor mij niet zo nodig...
[..]
1 vd eigenaren is ook begonnen met schademotoren...dus de meeste zullen idd wel opgelapt zijnof je moet gewoon een lagere prijs afdwingen door geen garantie te nemen
http://www.motoroccasion.nl/data/zakelijk/zoeken/zoek_resultaat_details_groot.ASP?ID=12331&BIKEID=232738![]()
![]()
is gewoon realistisch, helaasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hou nou toch eens op met die regen joh !!!!!![]()
![]()
![]()
Zondag is het gewoon droog![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:49 schreef Makster het volgende:
De ZX7 vind ik ook nog steeds een van de mooiste kwaks ooit![]()
![]()
over porno gesprokenquote:En vooral als je hem dan ala ZX7Arnold style pimpt![]()
![]()
9 blok er onder, cbr1000 achterkant, ZXRR kleurschema, zx10 knippers enz enz![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:49 schreef Makster het volgende:
[..]
De ZX7 vind ik ook nog steeds een van de mooiste kwaks ooit![]()
![]()
En vooral als je hem dan ala ZX7Arnold style pimpt![]()
![]()
9 blok er onder, cbr1000 achterkant, ZXRR kleurschema, zx10 knippers enz enz![]()
![]()
Vandaag blijft de kraan dicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is gewoon realistisch, helaasde kraan gaat hier zo weer open
en in de regen meeten is gewoon niks...
Je stuwt de quantiteit van de post omhoog.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit is het verhaal wat er bij hoort
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand een CR kopûh?![]()
Heb hem op M-F gezet.![]()
Enn.. de KLX gaat daarna.![]()
.. of bouw ik die nog om naar SM.![]()
![]()
Wat.quote:
Als ik 3 breezers op heb kan ik dat ook hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef hicham het volgende:Wat een verhaal
Zullen we die gast uitnodigen om verslagen van onze meets te maken?
Ahhhh piccie's gelurkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
die CR van je?
Hmm hoeveel wil je bijbetalen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ahhhh piccie's gelurkt.![]()
Nou ja, hij's te koop.
Inruil BX bespreekbaar.![]()
Hele logische stapquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Makster zou hier waarschijnlijk op reageren in de vorm van 'Een knuppel in z'n nekquote:
je hebt nog lang volgehoudenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En geen zwarte, maar roze buisjes aan de onderkantquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En ja die lange uitlaat went wel, want ik vind nu deze pics met de oude geen gezicht meer.
Ze verkopen bij MotorXtra demo Husky voor 6500 euro.(normaal in de 9.000)
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij gaan nu naar Dongen en we hebben de camera bij ons![]()
Als je nu ook alvast een rombo uitlaat koopt kan ik hem voor je testen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ben nu net terug uit duitsland met stalen remleidingen
nu nog een motor waar dit op kan
de CR van pep kopen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ben nu net terug uit duitsland met stalen remleidingen
![]()
nu nog een motor waar dit op kan
Nader te bepalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt nog lang volgehoudenwaar ben je nu voor gevallen dan
Italianen en roze.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
En geen zwarte, maar roze buisjes aan de onderkant
(niet te delen) leer misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:15 schreef Youssef het volgende:
Leuk die 4 sessies... daar ga ik vanavond eens naar kijken. Zijn daar nog speciale reegls voor (beschermende kleding e.d)
SM is iig verleden tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nader te bepalen.![]()
Misschien wel ff tijdelijk op die schade CBR knallen.![]()
Hoe het bij Suzuki zit weet ik niet maar kwaks hebben gewoon replacements voor de zitjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:39 schreef hicham het volgende:
Verder moet ik dus die voorvorkkeering vervangen en de olie daarin ook maar verversen. Wat de rest betreft zijn er nog kleine dingetjes en m'n gescheurde zadel weet ik ook niet wat ik er mee aan moetOvertrek vervangen is duur toch?
Gewoon lekker zelf doen, leer je een hoop van en het scheelt je enorm veel geld.quote:Mja, ik denk dat ik dat laatste gewoon doe. Gewoon proberen en de tijd ervoor nemen
Mocht er een keer wat gebeuren dan kan ik altijd nog tijdelijk met de brommer of het OV naar school
En ik stel me gewoon aan waarschijnlijk![]()
Dan ken je mijn vader nog nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
Ook is het leuk voor de vader-zoon relatie als je samen gaat beunen.
Een CBR600 met gespaakte wielen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SM is iig verleden tijdweer tijd voor een echte motor
![]()
Wat voor replacement bedoel je daarmee? een heel zitje of alleen het overtrekje ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe het bij Suzuki zit weet ik niet maar kwaks hebben gewoon replacements voor de zitjes.
en dan leer ik er tenminste wat vanquote:Gewoon lekker zelf doen, leer je een hoop van en het scheelt je enorm veel geld.
Bij pepijn kwam er anders nog aardig wat uit, of heb ik dat nou verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Magoed, olie hoeft ook niet helemaal uit te druppelen hoor hichamDas alleen voor miereneuqers
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie wonen vlak langs het wat zag ik, dus die olie kan je makkelijk kwijt.![]()
Grappigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn: 400er Umbau mit 600cc und 115 PS
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
Magoed, olie hoeft ook niet helemaal uit te druppelen hoor hichamDas alleen voor miereneuqers
![]()
das minder jah maar wel leuk ding, als ie in orde isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
Grappigalleen kan je die dingen niet invoeren, want ze willen het originele blok in het originele frame.
![]()
och daarover stond niks in de advertentie op mfquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Hele logische stapAls je motor eindelijk afgesteld is gewoon verkopen die handel
![]()
Er is tenslotte niks aan om eens een keer niet 20x te trappen bij een tankstation![]()
![]()
Wat is skaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham, dat zadel kan je eenvoudig met ska en een nietmachine bekleden.
Ik zie jou wel met een koetjesmotief ofzo.![]()
Niet gek als je er 100 ml in doet, en het er vervolgens aan de onderkant weer uit komtquote:[..]
ZX6R, with special quality black oil.
![]()
Bij mij kwam er zelfs klokje rond nog een plas zwarte olie uit toen ik er 100 ml in deed en de motor even heen en weer schudde.![]()
Cama?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Haal gewoon een gebruikt zadeltje bij cama. Ben ik ook geweest voor mijn duo zit en dat ding ziet er beter uit dan mijn originele zadel
quote:MISSION STATEMENT
Ons doel
Jezus Christus kennen,
Hem verhogen als Verlosser, Heiligmaker, Geneesheer en komende Koning,
en gehoorzamen aan Zijn Grote Opdracht.
Onze taak
Mensen bereiken met het evangelie en hen te vormen tot discipelen
die deel uitmaken van gemeenten die op Jezus Christus gericht zijn en dienstbaar willen zijn in hun omgeving,
en hen te mobiliseren tot actieve betrokkenheid bij zending en evangelisatie, gericht op het stichten van gemeenten onder onbereikte bevolkingsgroepen, in eigen land en wereldwijd.
hee, hij veranderde water in wijn en liep over water en jij twijfelt aan zijn vermogen om een zadel te regelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Rietje aan de drugs??![]()
![]()
LSD vragen & antwoorden - Deel 7
Welke drugs gebruik JIJ nu?
[..]
Cama?
http://www.cama.nl/zending.htm
[..]
Lijkt wel of je een obsessie hebt op riet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Rietje aan de drugs??![]()
![]()
LSD vragen & antwoorden - Deel 7
Welke drugs gebruik JIJ nu?
Maassluis is niet bepaald om de hoek, maar ga misschien wel een keertje kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hee, hij veranderde water in wijn en liep over water en jij twijfelt aan zijn vermogen om een zadel te regelen
http://www.cama-motorparts.nl/
Kreeg de URL van iemand andersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een obsessie hebt op riet.
laat em toch lekker met rust
dan hebben we er hier ook geen last van
Je komt niet bot over hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik een beetje bot overkom vandaag - off-day
Kan ik eigenlijk ook niet veel over vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat Pepsel skaai bedoelt.
Waarom dacht je dat ik Fok Motorclub [SC Deel 246] Jullie zijn groot en ik ben klei had neer gepost?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister eens mannen, ik weet niet wie zich probeer voor te doen als mij, maar NOK er eens gauw mee![]()
Kansloze figuren..
je bent iig van hetzelfde slagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
TIEFT toch lekker op met je riet, ik BEN riet niet
Mijn excuus... skai natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
Kan ik eigenlijk ook niet veel over vinden![]()
ook niks op motor-forum
Wat nou.... ging het afdansen niet goed ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik een beetje bot overkom vandaag - off-day
heb ik natuurlijk allang gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef hicham het volgende:
[..]Wat een verhaal
Zullen we die gast uitnodigen om verslagen van onze meets te maken?
Dansen ging primaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat nou.... ging het afdansen niet goed ?
Das jammer inderdaad, helemaal als je op meer gehoopt had....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dansen ging prima
alleen daarna was wat minder - ze wilt alleen als vrienden verder......
ook allang gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:32 schreef Youssef het volgende:
Martie als je me nu even mailt op bolluh.youssef op gmail . commet:
- Je MSN adres.
- die van Raus![]()
- Je plannen voor morgen.
Dan kan ik er vanavond over terugmailen, want ik denk niet dat ik nog veel zin heb om dat allemaal na mijn werk nog te besprekenDan kan ik je direct terugmailen/msnen
Toedelidoki
Ik stond bijna op het punt je te gelovenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister eens mannen, ik weet niet wie zich probeer voor te doen als mij, maar NOK er eens gauw mee![]()
Kansloze figuren..
Dude, who caresquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik stond bijna op het punt je te geloven
Okay, daar kom ik wel wat verder mee. Nu nog even kijken waar ze het met een koetjesmotief verkopenquote:
ben net hier met bijlezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dansen ging prima
alleen daarna was wat minder - ze wilt alleen als vrienden verder......
dat heeft toch geen enkele kans van slagen ? hij wil meer en zij nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das jammer inderdaad, helemaal als je op meer gehoopt had....
maaaaaar...... goede vrienden zijn ook heel waardevol hoor. Niet onderschatten.
Ik heb het nog nooit geproefd en heb er ook geen behoefte aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Donner kebab !!
Lusten jullie nou zoute haring eigenlijk ?
Ik bedoel... eten jullie dat ?
Hmmmm ik heb vriendschappen met mensen waar ik ooit meer mee had willen doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft toch geen enkele kans van slagen ? hij wil meer en zij niet![]()
dus bij ieder aardig ding dat hij doe of zeg denkt zijn dat hij het doet omdat ie haar leuk vind![]()
Vrouwen vinden mannen die hun niet willen veel intressanter![]()
kan een hele lange lijdens weg worden![]()
Disclaimer !
deze post is niet bedoeld om iemand te kwetsen of voor het hoofd te stoten![]()
Hmmm, is wel minder als ie echt hoteldebotel is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
Het ligt ook wel een beetje aan je karakter en instelling volgens mij. Of ik nu single ben of in een relatie zit .... ik vermaak me altijd prima. Als je beseft dat de wereld niet vergaat, kan je een heel eind komen volgens mij. Maar natuurlijk zal bwt balen nu... over een jaar lachen ze er misschien wel samen om.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
aandacht voor bepaalde dames wisselde nog sneller dan Pep van motor
Leuk verhaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou hier dan het beloofde verslag van ons bezoek aan de minibike shop
<<knip>>
dat bedoelde ik te zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm, is wel minder als ie echt hoteldebotel is.
Heb zelf een kleine 100.000 blauwtjes gelopen ofzo (aandacht voor bepaalde dames wisselde nog sneller dan Pep van motor) en het went.
![]()
Tijdje niet meer rukken en je wordt heel snel minder kieskeurig.![]()
deze is veel te duur voor wat ie biedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Leuk verhaal
en als je echt een SM wilt koop je toch die van pep
Daar zijn de meeste mankementen al van verholpen nu
zit ketting opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:34 schreef hollander172 het volgende:
Misschien dom vraagje maar werken die minibikes gewoon met rolletjes (variabele koppeling) of via de puchmanier?(directe aandrijving via ketting)
Dan neem je dus een SM als ragmotor erbij?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
binnenkort naar mislukt Belgiebij een handelaar gaan kijken die er heel veel heeft
![]()
![]()
dat is wel de bedoeling ja, niet als vervanger voor VFRquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Dan neem je dus een SM als ragmotor erbij?![]()
Noem je mij nou schaarse uitzondering ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat bedoelde ik te zeggen
het is heel moeilijk om met iemand om te gaan waar je meer mee/van wilten uiteindelijk is de beste keuze geen contact meer
![]()
al zeggen sommige schaarse uitzonderingen anders![]()
Een SM doet de naam 'ragmotor' wel meer eer aan waarschijnlijk. Even een rotonde rechtdoor nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling ja, niet als vervanger voor VFR
ik moest trouwens wel erg wennen aan VFR toen ik even op FMX gereden had![]()
moest mezelf echt opvouwen voor mijn gevoelen wegsprinten bij verkeerslicht was ook minder spectaculair
![]()
dat geluid wat die FMX maakte was wel![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gelukkig maar.... van Bertje H uit de eerste klas is niets terecht gekomen![]()
dat was ook voor mijn gevoel je zit veel lager en iets compacter dan op ragbikequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Een SM doet de naam 'ragmotor' wel meer eer aan waarschijnlijk. Even een rotonde rechtdoor nemenMaar die CBR en VFR hebben toch wel genoeg vermogen om bij het keihard wegtrekken (ongewild) de lucht in te gaan? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd
Heb nooit op een andere motor dan de bandit (en lesmotoren) gereden dus weet niet hoe meer dan 100 pk ongeveer voelt
Ik snap wel dat het gevoel van jou waarschijnlijk meer voortkwam uit de zithouding en motortype, maar dat hierboven vroeg ik me toevallig af na het lezen van je tekst
[..]![]()
![]()
Ik houd ze tussendoor soepel met wat lenzenvloeistof. En ik varieer een beetje he, dat is belangrijk! Bijlezen via de ene link en posten op de andere.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Doe je wel voorzichtig tijdens het nalezen, dat je je ogen niet breekt ofzo
Toch maar goed die 25 KW regeling dan? Ik kan het meestal niet laten (als de motor op temperatuur is) om na elke stilstand vol weg te trekken bij stoplichten e.d. Komt waarschijnlijk omdat ik nog niet zo heel lang motorrijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was ook voor mijn gevoel je zit veel lager en iets compacter dan op ragbikeen beide kunnen makkelijk op vermogen wheely's maken
maar dan doe je het meestal bewust
![]()
![]()
met die FMX zat ik ook constant vol gasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Toch maar goed die 25 KW regeling dan? Ik kan het meestal niet laten (als de motor op temperatuur is) om na elke stilstand vol weg te trekken bij stoplichten e.d. Komt waarschijnlijk omdat ik nog niet zo heel lang motorrijOf misschien ligt het gewoon aan mij
moet wel respectabel wegrijden natuurlijk als je voorkruipt en niemand op de eerste rij wilt belemmeren. Die stonden er tenslotte eerder dan ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
@limmy's![]()
heb ik speciaal gehaald voor morgen![]()
![]()
![]()
is niet bedoeld om je onder druk te zetten hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer genoeg zal ik er waarschijnlijk morgen niet zijn dus Youssef mag mijn aandeel opetenHeb sowieso nog genoeg te doen voor m'n schoolproject (vandaag was uitslaap- & bijkomdag van de afgelopen schoolweek dus heb niks gedaan). Tevens zit ik nu nog een beetje in dubiosum omdat de meeting onder gebedstijd valt
Mijn excuseshad al eerder gezegd dat ik waarschijnlijk niet zou komen maar jullie zetten wel druk op de ketel zeg
Maar heb het vandaag definitief besloten
Andere keer misschien
Wat is dat trouwens met die digicam van jullieIs die cam zo slecht of hebben jullie geen vaste hand? Veel wazige foto's
Ik realiseer me nu pas dat deze smiley:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Tevens zit ik nu nog een beetje in dubiosum omdat de meeting onder gebedstijd valt
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer genoeg zal ik er waarschijnlijk morgen niet zijn dus Youssef mag mijn aandeel opetenHeb sowieso nog genoeg te doen voor m'n schoolproject (vandaag was uitslaap- & bijkomdag van de afgelopen schoolweek dus heb niks gedaan). Tevens zit ik nu nog een beetje in dubiosum omdat de meeting onder gebedstijd valt
Mijn excuseshad al eerder gezegd dat ik waarschijnlijk niet zou komen maar jullie zetten wel druk op de ketel zeg
Maar heb het vandaag definitief besloten
Andere keer misschien
Wat is dat trouwens met die digicam van jullieIs die cam zo slecht of hebben jullie geen vaste hand? Veel wazige foto's
Serieus of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en er is helemaal niets mis met digicam ik heb soms erg last van Parkingsontijdens het fotograveren
Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leukquote:
Mwah 1 keer meegemaakt, eerst vrienden, toen relatie, toen open relatie en uiteindelijk door jaloezie stuk gelopen en weer vrienden geworden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat bedoelde ik te zeggen
het is heel moeilijk om met iemand om te gaan waar je meer mee/van wilten uiteindelijk is de beste keuze geen contact meer
![]()
al zeggen sommige schaarse uitzonderingen anders![]()
Zucht, effe opnieuw. Mercy begrijpt 'm niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Serieus of niet?
Ik heb namelijk ook altijd al last gehad van trillende handjes, maar waar dat aan ligt snap ik niet
[..]
Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leuk
Maar er zullen ongetwijfeld nog wel andere keren komen
quote:Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leuk
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat deze smiley:, daar beter bij had gepast
![]()
ik denk dat het door motorrijden komtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Serieus of niet?
Ik heb namelijk ook altijd al last gehad van trillende handjes, maar waar dat aan ligt snap ik niet
[..]
Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leuk
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah 1 keer meegemaakt, eerst vrienden, toen relatie, toen open relatie en uiteindelijk door jaloezie stuk gelopen en weer vrienden geworden.Ging best een tijd goed maar we konden het zo goed met elkaar vinden dat ze na een tijdje ook "bedverhalen" ging vertellen en dat ging me net even te ver.
Ik heb vriendelijk bedankt en ben weer lekker verder gaan zoeken.(dat deed ik overigens sinds de wijziging naar open relatie al maar daar hield ik wijselijk mijn mond over.
)
Woaquote:
Nee, ik heb er 'altijd' al last van gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het door motorrijden komt![]()
quote:enne insgelijks![]()
sinds jullie hier zijn is het aantal meets explosief gestegen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
leven
Het kan heel raar lopen soms. Het varieert ook per setje natuurlijk. Soms kun je na een relatie heel goed vrienden worden en soms helemaal niet. Soms kun je na vriendschap ook heel goed een stelletje worden en soms weer helemaal niet. Lekker vaag he?![]()
Staat op deze foto, duidelijk een centrufigaal koppeling.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit ketting opmaar koppeling heb ik niet bekeken eigenlijk
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
en daar stond een Honda FMX650 buiten<knip>
Euh, proefrijden op alle Honda's toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
[..] moet ik daar de hele tijd een beetje doelloos gaan wachten
had ik ook voorgesteld maar ze wilde helaas naar huisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
Euh, proefrijden op [n]alle[/b] Honda's toch?
Waarom niet even een Fireblade 1000 gepakt.![]()
![]()
Ik zie het niet zo snel, normaal zitten die koppelingen "ingepakt" met een drukschijf.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat op deze foto, duidelijk een centrufigaal koppeling.![]()
Of betekent een motorrem eigenlijk dat er een soort van remblok in het blok zit.![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
Euh, proefrijden op [n]alle[/b] Honda's toch?
Waarom niet even een Fireblade 1000 gepakt.![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
had ik ook voorgesteld maar ze wilde helaas naar huis![]()
Is dat bij raus dus ook zo?quote:
Waarom zitten er daar anders veertjes en een vlak die naar buiten geslingerd wordt en daardoor de aandrijving verzorgt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Ik zie het niet zo snel, normaal zitten die koppelingen "ingepakt" met een drukschijf.
quote:
:^quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Is dat bij raus dus ook zo?Ineens "moeten" ze eten, naar de wc of voelen ze zich niet lekker oid.
Blijft raar speelgoed die vrouwmensen.........
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom zitten er daar anders veertjes en een vlak die naar buiten geslingerd wordt en daardoor de aandrijving verzorgt.![]()
[..]
Als de nieuwsgierigheid, passie en adrenaline het overnemen wie geeft er dan nog om honger.
![]()
![]()
![]()
Die eieren van 1 keer per maand kunnen je je hele leven dwarszitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je tenminste iedere ochtend verse eieren ipv 1x per maand![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:30 schreef Mobydick het volgende:
Klote flikken!!!!!:( Ze hebben mijn motor in beslag genomen.Ze beweren dat het framenummer niet klopt en dat ze het laten onderzoeken..Ik heb mijn aankoop verklaring van de vorige eigenaar overhandigd en dat was toch niet genoeg voor ze.Ook hebben ze me laten brommen in de bak voor 7 uren,want ze verdachten me van diefstal en heling.Na het afleggen van mijn verklaring mocht ik weer naar huis,maar mijn motor blijft voor nader onderzoek.Het waren weer van die groentjes die denken dat ze beter weten.Mijn frame is nooit overgespoten en de nummers zijn origineel.Zelfs een vriend van me die bij me was hadden ze ook aangehouden en zijn motor in beslag genomen.Hij mocht na verhoor gelijk zijn motor meenemen.Ook de vorige eigenaar waar ik mijn motor heb gekocht kan het niet begrijpen.Die zei me dat hij de motor van iem had gekocht en dat die het van JH Motoren had gekocht en dat ik daar effe naartoe bel.Ik bellen en voor mijn pech zijn ze uitlandig voor werk.Ze zijn 20 juni terug.Ik ben echt woest nu.Heb bijna 3mnd gevochten om mijn motor om te bouwen en de dag dat het helemaal af is nemen die malloten het in beslag.Het mooie is toen ze de motoren hadden ingeladen hebben ze mijn motor eerst gezet en daarna de 600cc streetfighter van mijn vriend er tegenaan.Zijn motor heeft nu schade(tank gedeukt en gekrapt)Wil niet eraan denken wat voor schade mijn motor zal hebben.Ik ga maandag weer om te kijken of ze al hebben onderzocht.
Wat een gave dingen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Nog voordat ik de post heb gelezen heb ik alvast een eerste reactie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()