de CR van pep kopen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ben nu net terug uit duitsland met stalen remleidingen
![]()
nu nog een motor waar dit op kan
Nader te bepalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt nog lang volgehoudenwaar ben je nu voor gevallen dan
Italianen en roze.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
En geen zwarte, maar roze buisjes aan de onderkant
(niet te delen) leer misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:15 schreef Youssef het volgende:
Leuk die 4 sessies... daar ga ik vanavond eens naar kijken. Zijn daar nog speciale reegls voor (beschermende kleding e.d)
SM is iig verleden tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nader te bepalen.![]()
Misschien wel ff tijdelijk op die schade CBR knallen.![]()
Hoe het bij Suzuki zit weet ik niet maar kwaks hebben gewoon replacements voor de zitjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:39 schreef hicham het volgende:
Verder moet ik dus die voorvorkkeering vervangen en de olie daarin ook maar verversen. Wat de rest betreft zijn er nog kleine dingetjes en m'n gescheurde zadel weet ik ook niet wat ik er mee aan moetOvertrek vervangen is duur toch?
Gewoon lekker zelf doen, leer je een hoop van en het scheelt je enorm veel geld.quote:Mja, ik denk dat ik dat laatste gewoon doe. Gewoon proberen en de tijd ervoor nemen
Mocht er een keer wat gebeuren dan kan ik altijd nog tijdelijk met de brommer of het OV naar school
En ik stel me gewoon aan waarschijnlijk![]()
Dan ken je mijn vader nog nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
Ook is het leuk voor de vader-zoon relatie als je samen gaat beunen.
Een CBR600 met gespaakte wielen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SM is iig verleden tijdweer tijd voor een echte motor
![]()
Wat voor replacement bedoel je daarmee? een heel zitje of alleen het overtrekje ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe het bij Suzuki zit weet ik niet maar kwaks hebben gewoon replacements voor de zitjes.
en dan leer ik er tenminste wat vanquote:Gewoon lekker zelf doen, leer je een hoop van en het scheelt je enorm veel geld.
Bij pepijn kwam er anders nog aardig wat uit, of heb ik dat nou verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Magoed, olie hoeft ook niet helemaal uit te druppelen hoor hichamDas alleen voor miereneuqers
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie wonen vlak langs het wat zag ik, dus die olie kan je makkelijk kwijt.![]()
Grappigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn: 400er Umbau mit 600cc und 115 PS
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
Magoed, olie hoeft ook niet helemaal uit te druppelen hoor hichamDas alleen voor miereneuqers
![]()
das minder jah maar wel leuk ding, als ie in orde isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
Grappigalleen kan je die dingen niet invoeren, want ze willen het originele blok in het originele frame.
![]()
och daarover stond niks in de advertentie op mfquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Hele logische stapAls je motor eindelijk afgesteld is gewoon verkopen die handel
![]()
Er is tenslotte niks aan om eens een keer niet 20x te trappen bij een tankstation![]()
![]()
Wat is skaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham, dat zadel kan je eenvoudig met ska en een nietmachine bekleden.
Ik zie jou wel met een koetjesmotief ofzo.![]()
Niet gek als je er 100 ml in doet, en het er vervolgens aan de onderkant weer uit komtquote:[..]
ZX6R, with special quality black oil.
![]()
Bij mij kwam er zelfs klokje rond nog een plas zwarte olie uit toen ik er 100 ml in deed en de motor even heen en weer schudde.![]()
Cama?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Haal gewoon een gebruikt zadeltje bij cama. Ben ik ook geweest voor mijn duo zit en dat ding ziet er beter uit dan mijn originele zadel
quote:MISSION STATEMENT
Ons doel
Jezus Christus kennen,
Hem verhogen als Verlosser, Heiligmaker, Geneesheer en komende Koning,
en gehoorzamen aan Zijn Grote Opdracht.
Onze taak
Mensen bereiken met het evangelie en hen te vormen tot discipelen
die deel uitmaken van gemeenten die op Jezus Christus gericht zijn en dienstbaar willen zijn in hun omgeving,
en hen te mobiliseren tot actieve betrokkenheid bij zending en evangelisatie, gericht op het stichten van gemeenten onder onbereikte bevolkingsgroepen, in eigen land en wereldwijd.
hee, hij veranderde water in wijn en liep over water en jij twijfelt aan zijn vermogen om een zadel te regelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Rietje aan de drugs??![]()
![]()
LSD vragen & antwoorden - Deel 7
Welke drugs gebruik JIJ nu?
[..]
Cama?
http://www.cama.nl/zending.htm
[..]
Lijkt wel of je een obsessie hebt op riet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Rietje aan de drugs??![]()
![]()
LSD vragen & antwoorden - Deel 7
Welke drugs gebruik JIJ nu?
Maassluis is niet bepaald om de hoek, maar ga misschien wel een keertje kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hee, hij veranderde water in wijn en liep over water en jij twijfelt aan zijn vermogen om een zadel te regelen
http://www.cama-motorparts.nl/
Kreeg de URL van iemand andersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een obsessie hebt op riet.
laat em toch lekker met rust
dan hebben we er hier ook geen last van
Je komt niet bot over hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik een beetje bot overkom vandaag - off-day
Kan ik eigenlijk ook niet veel over vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat Pepsel skaai bedoelt.
Waarom dacht je dat ik Fok Motorclub [SC Deel 246] Jullie zijn groot en ik ben klei had neer gepost?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister eens mannen, ik weet niet wie zich probeer voor te doen als mij, maar NOK er eens gauw mee![]()
Kansloze figuren..
je bent iig van hetzelfde slagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
TIEFT toch lekker op met je riet, ik BEN riet niet
Mijn excuus... skai natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
Kan ik eigenlijk ook niet veel over vinden![]()
ook niks op motor-forum
Wat nou.... ging het afdansen niet goed ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik een beetje bot overkom vandaag - off-day
heb ik natuurlijk allang gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef hicham het volgende:
[..]Wat een verhaal
Zullen we die gast uitnodigen om verslagen van onze meets te maken?
Dansen ging primaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat nou.... ging het afdansen niet goed ?
Das jammer inderdaad, helemaal als je op meer gehoopt had....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dansen ging prima
alleen daarna was wat minder - ze wilt alleen als vrienden verder......
ook allang gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:32 schreef Youssef het volgende:
Martie als je me nu even mailt op bolluh.youssef op gmail . commet:
- Je MSN adres.
- die van Raus![]()
- Je plannen voor morgen.
Dan kan ik er vanavond over terugmailen, want ik denk niet dat ik nog veel zin heb om dat allemaal na mijn werk nog te besprekenDan kan ik je direct terugmailen/msnen
Toedelidoki
Ik stond bijna op het punt je te gelovenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister eens mannen, ik weet niet wie zich probeer voor te doen als mij, maar NOK er eens gauw mee![]()
Kansloze figuren..
Dude, who caresquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik stond bijna op het punt je te geloven
Okay, daar kom ik wel wat verder mee. Nu nog even kijken waar ze het met een koetjesmotief verkopenquote:
ben net hier met bijlezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dansen ging prima
alleen daarna was wat minder - ze wilt alleen als vrienden verder......
dat heeft toch geen enkele kans van slagen ? hij wil meer en zij nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das jammer inderdaad, helemaal als je op meer gehoopt had....
maaaaaar...... goede vrienden zijn ook heel waardevol hoor. Niet onderschatten.
Ik heb het nog nooit geproefd en heb er ook geen behoefte aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Donner kebab !!
Lusten jullie nou zoute haring eigenlijk ?
Ik bedoel... eten jullie dat ?
Hmmmm ik heb vriendschappen met mensen waar ik ooit meer mee had willen doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft toch geen enkele kans van slagen ? hij wil meer en zij niet![]()
dus bij ieder aardig ding dat hij doe of zeg denkt zijn dat hij het doet omdat ie haar leuk vind![]()
Vrouwen vinden mannen die hun niet willen veel intressanter![]()
kan een hele lange lijdens weg worden![]()
Disclaimer !
deze post is niet bedoeld om iemand te kwetsen of voor het hoofd te stoten![]()
Hmmm, is wel minder als ie echt hoteldebotel is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
Het ligt ook wel een beetje aan je karakter en instelling volgens mij. Of ik nu single ben of in een relatie zit .... ik vermaak me altijd prima. Als je beseft dat de wereld niet vergaat, kan je een heel eind komen volgens mij. Maar natuurlijk zal bwt balen nu... over een jaar lachen ze er misschien wel samen om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |