de CR van pep kopen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ben nu net terug uit duitsland met stalen remleidingen
![]()
nu nog een motor waar dit op kan
Nader te bepalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt nog lang volgehoudenwaar ben je nu voor gevallen dan
Italianen en roze.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
En geen zwarte, maar roze buisjes aan de onderkant
(niet te delen) leer misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:15 schreef Youssef het volgende:
Leuk die 4 sessies... daar ga ik vanavond eens naar kijken. Zijn daar nog speciale reegls voor (beschermende kleding e.d)
SM is iig verleden tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nader te bepalen.![]()
Misschien wel ff tijdelijk op die schade CBR knallen.![]()
Hoe het bij Suzuki zit weet ik niet maar kwaks hebben gewoon replacements voor de zitjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:39 schreef hicham het volgende:
Verder moet ik dus die voorvorkkeering vervangen en de olie daarin ook maar verversen. Wat de rest betreft zijn er nog kleine dingetjes en m'n gescheurde zadel weet ik ook niet wat ik er mee aan moetOvertrek vervangen is duur toch?
Gewoon lekker zelf doen, leer je een hoop van en het scheelt je enorm veel geld.quote:Mja, ik denk dat ik dat laatste gewoon doe. Gewoon proberen en de tijd ervoor nemen
Mocht er een keer wat gebeuren dan kan ik altijd nog tijdelijk met de brommer of het OV naar school
En ik stel me gewoon aan waarschijnlijk![]()
Dan ken je mijn vader nog nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
Ook is het leuk voor de vader-zoon relatie als je samen gaat beunen.
Een CBR600 met gespaakte wielen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SM is iig verleden tijdweer tijd voor een echte motor
![]()
Wat voor replacement bedoel je daarmee? een heel zitje of alleen het overtrekje ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe het bij Suzuki zit weet ik niet maar kwaks hebben gewoon replacements voor de zitjes.
en dan leer ik er tenminste wat vanquote:Gewoon lekker zelf doen, leer je een hoop van en het scheelt je enorm veel geld.
Bij pepijn kwam er anders nog aardig wat uit, of heb ik dat nou verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Magoed, olie hoeft ook niet helemaal uit te druppelen hoor hichamDas alleen voor miereneuqers
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie wonen vlak langs het wat zag ik, dus die olie kan je makkelijk kwijt.![]()
Grappigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn: 400er Umbau mit 600cc und 115 PS
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
Magoed, olie hoeft ook niet helemaal uit te druppelen hoor hichamDas alleen voor miereneuqers
![]()
das minder jah maar wel leuk ding, als ie in orde isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
Grappigalleen kan je die dingen niet invoeren, want ze willen het originele blok in het originele frame.
![]()
och daarover stond niks in de advertentie op mfquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Hele logische stapAls je motor eindelijk afgesteld is gewoon verkopen die handel
![]()
Er is tenslotte niks aan om eens een keer niet 20x te trappen bij een tankstation![]()
![]()
Wat is skaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham, dat zadel kan je eenvoudig met ska en een nietmachine bekleden.
Ik zie jou wel met een koetjesmotief ofzo.![]()
Niet gek als je er 100 ml in doet, en het er vervolgens aan de onderkant weer uit komtquote:[..]
ZX6R, with special quality black oil.
![]()
Bij mij kwam er zelfs klokje rond nog een plas zwarte olie uit toen ik er 100 ml in deed en de motor even heen en weer schudde.![]()
Cama?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Haal gewoon een gebruikt zadeltje bij cama. Ben ik ook geweest voor mijn duo zit en dat ding ziet er beter uit dan mijn originele zadel
quote:MISSION STATEMENT
Ons doel
Jezus Christus kennen,
Hem verhogen als Verlosser, Heiligmaker, Geneesheer en komende Koning,
en gehoorzamen aan Zijn Grote Opdracht.
Onze taak
Mensen bereiken met het evangelie en hen te vormen tot discipelen
die deel uitmaken van gemeenten die op Jezus Christus gericht zijn en dienstbaar willen zijn in hun omgeving,
en hen te mobiliseren tot actieve betrokkenheid bij zending en evangelisatie, gericht op het stichten van gemeenten onder onbereikte bevolkingsgroepen, in eigen land en wereldwijd.
hee, hij veranderde water in wijn en liep over water en jij twijfelt aan zijn vermogen om een zadel te regelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Rietje aan de drugs??![]()
![]()
LSD vragen & antwoorden - Deel 7
Welke drugs gebruik JIJ nu?
[..]
Cama?
http://www.cama.nl/zending.htm
[..]
Lijkt wel of je een obsessie hebt op riet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Rietje aan de drugs??![]()
![]()
LSD vragen & antwoorden - Deel 7
Welke drugs gebruik JIJ nu?
Maassluis is niet bepaald om de hoek, maar ga misschien wel een keertje kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hee, hij veranderde water in wijn en liep over water en jij twijfelt aan zijn vermogen om een zadel te regelen
http://www.cama-motorparts.nl/
Kreeg de URL van iemand andersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een obsessie hebt op riet.
laat em toch lekker met rust
dan hebben we er hier ook geen last van
Je komt niet bot over hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik een beetje bot overkom vandaag - off-day
Kan ik eigenlijk ook niet veel over vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat Pepsel skaai bedoelt.
Waarom dacht je dat ik Fok Motorclub [SC Deel 246] Jullie zijn groot en ik ben klei had neer gepost?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister eens mannen, ik weet niet wie zich probeer voor te doen als mij, maar NOK er eens gauw mee![]()
Kansloze figuren..
je bent iig van hetzelfde slagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
TIEFT toch lekker op met je riet, ik BEN riet niet
Mijn excuus... skai natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
Kan ik eigenlijk ook niet veel over vinden![]()
ook niks op motor-forum
Wat nou.... ging het afdansen niet goed ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik een beetje bot overkom vandaag - off-day
heb ik natuurlijk allang gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef hicham het volgende:
[..]Wat een verhaal
Zullen we die gast uitnodigen om verslagen van onze meets te maken?
Dansen ging primaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat nou.... ging het afdansen niet goed ?
Das jammer inderdaad, helemaal als je op meer gehoopt had....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dansen ging prima
alleen daarna was wat minder - ze wilt alleen als vrienden verder......
ook allang gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:32 schreef Youssef het volgende:
Martie als je me nu even mailt op bolluh.youssef op gmail . commet:
- Je MSN adres.
- die van Raus![]()
- Je plannen voor morgen.
Dan kan ik er vanavond over terugmailen, want ik denk niet dat ik nog veel zin heb om dat allemaal na mijn werk nog te besprekenDan kan ik je direct terugmailen/msnen
Toedelidoki
Ik stond bijna op het punt je te gelovenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister eens mannen, ik weet niet wie zich probeer voor te doen als mij, maar NOK er eens gauw mee![]()
Kansloze figuren..
Dude, who caresquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik stond bijna op het punt je te geloven
Okay, daar kom ik wel wat verder mee. Nu nog even kijken waar ze het met een koetjesmotief verkopenquote:
ben net hier met bijlezenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dansen ging prima
alleen daarna was wat minder - ze wilt alleen als vrienden verder......
dat heeft toch geen enkele kans van slagen ? hij wil meer en zij nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das jammer inderdaad, helemaal als je op meer gehoopt had....
maaaaaar...... goede vrienden zijn ook heel waardevol hoor. Niet onderschatten.
Ik heb het nog nooit geproefd en heb er ook geen behoefte aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Donner kebab !!
Lusten jullie nou zoute haring eigenlijk ?
Ik bedoel... eten jullie dat ?
Hmmmm ik heb vriendschappen met mensen waar ik ooit meer mee had willen doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft toch geen enkele kans van slagen ? hij wil meer en zij niet![]()
dus bij ieder aardig ding dat hij doe of zeg denkt zijn dat hij het doet omdat ie haar leuk vind![]()
Vrouwen vinden mannen die hun niet willen veel intressanter![]()
kan een hele lange lijdens weg worden![]()
Disclaimer !
deze post is niet bedoeld om iemand te kwetsen of voor het hoofd te stoten![]()
Hmmm, is wel minder als ie echt hoteldebotel is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
Het ligt ook wel een beetje aan je karakter en instelling volgens mij. Of ik nu single ben of in een relatie zit .... ik vermaak me altijd prima. Als je beseft dat de wereld niet vergaat, kan je een heel eind komen volgens mij. Maar natuurlijk zal bwt balen nu... over een jaar lachen ze er misschien wel samen om.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
aandacht voor bepaalde dames wisselde nog sneller dan Pep van motor
Leuk verhaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou hier dan het beloofde verslag van ons bezoek aan de minibike shop
<<knip>>
dat bedoelde ik te zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm, is wel minder als ie echt hoteldebotel is.
Heb zelf een kleine 100.000 blauwtjes gelopen ofzo (aandacht voor bepaalde dames wisselde nog sneller dan Pep van motor) en het went.
![]()
Tijdje niet meer rukken en je wordt heel snel minder kieskeurig.![]()
deze is veel te duur voor wat ie biedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Leuk verhaal
en als je echt een SM wilt koop je toch die van pep
Daar zijn de meeste mankementen al van verholpen nu
zit ketting opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:34 schreef hollander172 het volgende:
Misschien dom vraagje maar werken die minibikes gewoon met rolletjes (variabele koppeling) of via de puchmanier?(directe aandrijving via ketting)
Dan neem je dus een SM als ragmotor erbij?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
binnenkort naar mislukt Belgiebij een handelaar gaan kijken die er heel veel heeft
![]()
![]()
dat is wel de bedoeling ja, niet als vervanger voor VFRquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Dan neem je dus een SM als ragmotor erbij?![]()
Noem je mij nou schaarse uitzondering ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat bedoelde ik te zeggen
het is heel moeilijk om met iemand om te gaan waar je meer mee/van wilten uiteindelijk is de beste keuze geen contact meer
![]()
al zeggen sommige schaarse uitzonderingen anders![]()
Een SM doet de naam 'ragmotor' wel meer eer aan waarschijnlijk. Even een rotonde rechtdoor nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling ja, niet als vervanger voor VFR
ik moest trouwens wel erg wennen aan VFR toen ik even op FMX gereden had![]()
moest mezelf echt opvouwen voor mijn gevoelen wegsprinten bij verkeerslicht was ook minder spectaculair
![]()
dat geluid wat die FMX maakte was wel![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gelukkig maar.... van Bertje H uit de eerste klas is niets terecht gekomen![]()
dat was ook voor mijn gevoel je zit veel lager en iets compacter dan op ragbikequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Een SM doet de naam 'ragmotor' wel meer eer aan waarschijnlijk. Even een rotonde rechtdoor nemenMaar die CBR en VFR hebben toch wel genoeg vermogen om bij het keihard wegtrekken (ongewild) de lucht in te gaan? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd
Heb nooit op een andere motor dan de bandit (en lesmotoren) gereden dus weet niet hoe meer dan 100 pk ongeveer voelt
Ik snap wel dat het gevoel van jou waarschijnlijk meer voortkwam uit de zithouding en motortype, maar dat hierboven vroeg ik me toevallig af na het lezen van je tekst
[..]![]()
![]()
Ik houd ze tussendoor soepel met wat lenzenvloeistof. En ik varieer een beetje he, dat is belangrijk! Bijlezen via de ene link en posten op de andere.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Doe je wel voorzichtig tijdens het nalezen, dat je je ogen niet breekt ofzo
Toch maar goed die 25 KW regeling dan? Ik kan het meestal niet laten (als de motor op temperatuur is) om na elke stilstand vol weg te trekken bij stoplichten e.d. Komt waarschijnlijk omdat ik nog niet zo heel lang motorrijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was ook voor mijn gevoel je zit veel lager en iets compacter dan op ragbikeen beide kunnen makkelijk op vermogen wheely's maken
maar dan doe je het meestal bewust
![]()
![]()
met die FMX zat ik ook constant vol gasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Toch maar goed die 25 KW regeling dan? Ik kan het meestal niet laten (als de motor op temperatuur is) om na elke stilstand vol weg te trekken bij stoplichten e.d. Komt waarschijnlijk omdat ik nog niet zo heel lang motorrijOf misschien ligt het gewoon aan mij
moet wel respectabel wegrijden natuurlijk als je voorkruipt en niemand op de eerste rij wilt belemmeren. Die stonden er tenslotte eerder dan ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
@limmy's![]()
heb ik speciaal gehaald voor morgen![]()
![]()
![]()
is niet bedoeld om je onder druk te zetten hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer genoeg zal ik er waarschijnlijk morgen niet zijn dus Youssef mag mijn aandeel opetenHeb sowieso nog genoeg te doen voor m'n schoolproject (vandaag was uitslaap- & bijkomdag van de afgelopen schoolweek dus heb niks gedaan). Tevens zit ik nu nog een beetje in dubiosum omdat de meeting onder gebedstijd valt
Mijn excuseshad al eerder gezegd dat ik waarschijnlijk niet zou komen maar jullie zetten wel druk op de ketel zeg
Maar heb het vandaag definitief besloten
Andere keer misschien
Wat is dat trouwens met die digicam van jullieIs die cam zo slecht of hebben jullie geen vaste hand? Veel wazige foto's
Ik realiseer me nu pas dat deze smiley:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Tevens zit ik nu nog een beetje in dubiosum omdat de meeting onder gebedstijd valt
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer genoeg zal ik er waarschijnlijk morgen niet zijn dus Youssef mag mijn aandeel opetenHeb sowieso nog genoeg te doen voor m'n schoolproject (vandaag was uitslaap- & bijkomdag van de afgelopen schoolweek dus heb niks gedaan). Tevens zit ik nu nog een beetje in dubiosum omdat de meeting onder gebedstijd valt
Mijn excuseshad al eerder gezegd dat ik waarschijnlijk niet zou komen maar jullie zetten wel druk op de ketel zeg
Maar heb het vandaag definitief besloten
Andere keer misschien
Wat is dat trouwens met die digicam van jullieIs die cam zo slecht of hebben jullie geen vaste hand? Veel wazige foto's
Serieus of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en er is helemaal niets mis met digicam ik heb soms erg last van Parkingsontijdens het fotograveren
Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leukquote:
Mwah 1 keer meegemaakt, eerst vrienden, toen relatie, toen open relatie en uiteindelijk door jaloezie stuk gelopen en weer vrienden geworden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat bedoelde ik te zeggen
het is heel moeilijk om met iemand om te gaan waar je meer mee/van wilten uiteindelijk is de beste keuze geen contact meer
![]()
al zeggen sommige schaarse uitzonderingen anders![]()
Zucht, effe opnieuw. Mercy begrijpt 'm niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Serieus of niet?
Ik heb namelijk ook altijd al last gehad van trillende handjes, maar waar dat aan ligt snap ik niet
[..]
Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leuk
Maar er zullen ongetwijfeld nog wel andere keren komen
quote:Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leuk
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat deze smiley:, daar beter bij had gepast
![]()
ik denk dat het door motorrijden komtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Serieus of niet?
Ik heb namelijk ook altijd al last gehad van trillende handjes, maar waar dat aan ligt snap ik niet
[..]
Vind het ook wel jammer want meeten met jullie is altijd leuk
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah 1 keer meegemaakt, eerst vrienden, toen relatie, toen open relatie en uiteindelijk door jaloezie stuk gelopen en weer vrienden geworden.Ging best een tijd goed maar we konden het zo goed met elkaar vinden dat ze na een tijdje ook "bedverhalen" ging vertellen en dat ging me net even te ver.
Ik heb vriendelijk bedankt en ben weer lekker verder gaan zoeken.(dat deed ik overigens sinds de wijziging naar open relatie al maar daar hield ik wijselijk mijn mond over.
)
Woaquote:
Nee, ik heb er 'altijd' al last van gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het door motorrijden komt![]()
quote:enne insgelijks![]()
sinds jullie hier zijn is het aantal meets explosief gestegen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
leven
Het kan heel raar lopen soms. Het varieert ook per setje natuurlijk. Soms kun je na een relatie heel goed vrienden worden en soms helemaal niet. Soms kun je na vriendschap ook heel goed een stelletje worden en soms weer helemaal niet. Lekker vaag he?![]()
Staat op deze foto, duidelijk een centrufigaal koppeling.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit ketting opmaar koppeling heb ik niet bekeken eigenlijk
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
en daar stond een Honda FMX650 buiten<knip>
Euh, proefrijden op alle Honda's toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
[..] moet ik daar de hele tijd een beetje doelloos gaan wachten
had ik ook voorgesteld maar ze wilde helaas naar huisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
Euh, proefrijden op [n]alle[/b] Honda's toch?
Waarom niet even een Fireblade 1000 gepakt.![]()
![]()
Ik zie het niet zo snel, normaal zitten die koppelingen "ingepakt" met een drukschijf.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat op deze foto, duidelijk een centrufigaal koppeling.![]()
Of betekent een motorrem eigenlijk dat er een soort van remblok in het blok zit.![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
Euh, proefrijden op [n]alle[/b] Honda's toch?
Waarom niet even een Fireblade 1000 gepakt.![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
had ik ook voorgesteld maar ze wilde helaas naar huis![]()
Is dat bij raus dus ook zo?quote:
Waarom zitten er daar anders veertjes en een vlak die naar buiten geslingerd wordt en daardoor de aandrijving verzorgt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Ik zie het niet zo snel, normaal zitten die koppelingen "ingepakt" met een drukschijf.
quote:
:^quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Is dat bij raus dus ook zo?Ineens "moeten" ze eten, naar de wc of voelen ze zich niet lekker oid.
Blijft raar speelgoed die vrouwmensen.........
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom zitten er daar anders veertjes en een vlak die naar buiten geslingerd wordt en daardoor de aandrijving verzorgt.![]()
[..]
Als de nieuwsgierigheid, passie en adrenaline het overnemen wie geeft er dan nog om honger.
![]()
![]()
![]()
Die eieren van 1 keer per maand kunnen je je hele leven dwarszitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je tenminste iedere ochtend verse eieren ipv 1x per maand![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:30 schreef Mobydick het volgende:
Klote flikken!!!!!:( Ze hebben mijn motor in beslag genomen.Ze beweren dat het framenummer niet klopt en dat ze het laten onderzoeken..Ik heb mijn aankoop verklaring van de vorige eigenaar overhandigd en dat was toch niet genoeg voor ze.Ook hebben ze me laten brommen in de bak voor 7 uren,want ze verdachten me van diefstal en heling.Na het afleggen van mijn verklaring mocht ik weer naar huis,maar mijn motor blijft voor nader onderzoek.Het waren weer van die groentjes die denken dat ze beter weten.Mijn frame is nooit overgespoten en de nummers zijn origineel.Zelfs een vriend van me die bij me was hadden ze ook aangehouden en zijn motor in beslag genomen.Hij mocht na verhoor gelijk zijn motor meenemen.Ook de vorige eigenaar waar ik mijn motor heb gekocht kan het niet begrijpen.Die zei me dat hij de motor van iem had gekocht en dat die het van JH Motoren had gekocht en dat ik daar effe naartoe bel.Ik bellen en voor mijn pech zijn ze uitlandig voor werk.Ze zijn 20 juni terug.Ik ben echt woest nu.Heb bijna 3mnd gevochten om mijn motor om te bouwen en de dag dat het helemaal af is nemen die malloten het in beslag.Het mooie is toen ze de motoren hadden ingeladen hebben ze mijn motor eerst gezet en daarna de 600cc streetfighter van mijn vriend er tegenaan.Zijn motor heeft nu schade(tank gedeukt en gekrapt)Wil niet eraan denken wat voor schade mijn motor zal hebben.Ik ga maandag weer om te kijken of ze al hebben onderzocht.
Wat een gave dingen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Nog voordat ik de post heb gelezen heb ik alvast een eerste reactie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()