psiesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooie edit
Alles voor een fipo, de smileys moeten maar even wachten![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef bwt het volgende:
Maare - gebruiker die vroeger bekend was onder een andere naam... jij mag de volgende FIPO maken
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef Racing_X-Ray het volgende:
damn tis niet bij te houden de topics
en Riet maar zeggen dat het nergens over gaat, hoe komt ie erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef bwt het volgende:
dan ga ik ook mee met dubbel posten
in nijmegen zit ook een minibike boer
B2 motoren
hopelijk smaakt mijn tenenkaas een beetje.quote:
Snap ik nu ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
en Riet maar zeggen dat het nergens over gaat, hoe komt ie erbij
weet ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
@ Mercy, die minibikes zijn zo onderhand een doorn in het oog van de blauwe poppetjes
Als jij posts dubbel gaat doen, doe ik mee
het gaat niet over poep heH ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
en Riet maar zeggen dat het nergens over gaat, hoe komt ie erbij
jij heb hem al opgegeven voor die meet dus hij word gewoon geacht aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, je moet Hicham vragen of ie ook zondag komt. Want volgens mij heeft ie een rotsmoes
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, je moet Hicham vragen of ie ook zondag komt. Want volgens mij heeft ie een rotsmoes
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet ikmaar heb ik niets mee te schaften we gaan toch op prive circuit rijden
![]()
is een doorn bij jou heH wannabee agent
Heeft ie zomaar gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb hem al opgegeven voor die meet dus hij word gewoon geacht aanwezig te zijn![]()
Hmm, nou maak je het moeilijk voor me ...quote:heb niet voor niets koek in huis gehaald
Ik zit op school aan een project te werken, en aangezien dat achter een laptop gebeurd alt-tab ik steeds naar Fok!MCquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:52 schreef Makster het volgende:
HICHAM ging jij niet leren ofzo op school
Pappa Mark zegt:
En nu schnell aan de studie voordat ik ook moet werken voor jou uitkering
heb ook maar 7 jaar over mijn HBO gedaan![]()
![]()
![]()
Thx, heb ik gemaakt, en niemand andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wat een mooie op hebben jullie trouwens, wie heeft die gemaakt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..][afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Heeft ie zomaar gedaan
[..]
Hmm, nou maak je het moeilijk voor me ... [afbeelding]
Maar moet sowieso mijn motor onderhouden, heb jij net zelf gezegd dat ik dat moest doen
En heb nog een andere reden maar daar mag je voor MSN-en![]()
[..]
Ik zit op school aan een project te werken, en aangezien dat achter een laptop gebeurd alt-tab ik steeds naar Fok!MCLukt wel hoor
Tis al bijna af dus ik kan het me veroorloven
[..]
Thx, heb ik gemaakt, en niemand anders![]()
Ik ben tevens de oprichter van dit clubje en rij ook altijd vooraan bij de ritjes
click herequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:29 schreef bwt het volgende:
Helaas je linkje mag niet
Access Denied
Unauthorized Domain Calling of Script
Let dan ook op joh !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtfweer wat gemist in het vorige deel
Superbikes krijg ik altijd vrijkaarten voor. Voor TT-kaarten moet ik loten als ik zou willen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Racing_X-Ray het volgende:
wie van jullie gaat er nog naar de TT en of de WK Superbikes in Assen?
d'r zitten erbij, die missen echt alles jaquote:
Ongelooflijk he !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
d'r zitten erbij, die missen echt alles ja
Betraptquote:
dat moet je dus niet doen op vrijdag heHquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ongelofelijk maar ben ook nog aan het werk geweest vandaag
cool, ik ga dit jaar ook eens niet heen, TTdan (voorgaande jaren allemaal geweest)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Superbikes krijg ik altijd vrijkaarten voor. Voor TT-kaarten moet ik loten als ik zou willen.
Maar ik kies voor de nachten zodat ik zaterdags brak voor de tv alles kan bekijken.
en dan niet eens reageren op mijn post naar jou toequote:
BAHWAHWAHAWHAWHWAHAAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wat een mooie op hebben jullie trouwens, wie heeft die gemaakt?
dus wie is er indirect verantwoordelijk voor een echt mooie opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
BAHWAHWAHAWHAWHWAHAAHAHHAHAH
Trieste huillie. Laten we de vraag anders stellen... wie heeft er voor gezorgd dat mensen vertrokken en dat het altijd ongezellig was![]()
Hmm. Ik hoor wel vaak over ene OPM, is dat soms een afgeleidde van OP?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dus wie is er indirect verantwoordelijk voor een echt mooie op
daar heb je ook een puntquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dus wie is er indirect verantwoordelijk voor een echt mooie op
OPM= Option Price Missingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoor wel vaak over ene OPM, is dat soms een afgeleidde van OP?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan niet eens reageren op mijn post naar jou toeik heb hem zelfs gekopieerd naar deze speciaal voor jou !!
![]()
![]()
op een meet komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Hee btw wat moet ik doen om ook in de mooie op te komen?
Je moet de salsa kunnen dansenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Het schijnt dat je via 5 of 6 tussenpersonen met iedereen in contact staat over de hele wereld. Best beangstigend dat hij zo dichtbij kan zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
en niets met Riet te maken hebben
valt mee toch
![]()
![]()
Brrrrr enge gedachten hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het schijnt dat je via 5 of 6 tussenpersonen met iedereen in contact staat over de hele wereld. Best beangstigend dat hij zo dichtbij kan zijn eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
soms is een plaat voor je kop best handig![]()
ik wil wel op een meet komen, maar dan wel een beetje in centraal NL of Noord hollandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een meet komen![]()
en gezellig mee doen
en je voorstellenik zie dat je al 5 topics in je history heb staan dus dat kan je al gedaan hebben intussen
en een foto laten zien van je bike![]()
valt mee toch
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:55 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
ik wil wel op een meet komen, maar dan wel een beetje in centraal NL of Noord holland
gezellig meedoen, natuurlijk, al hoewel jullie wel erg snel gaan met de topics, maar ik probeer het bij te houden (gelukkig ben ik sneller op de motor)
Riet is een geslachtsziekte. Laat dat maar zitten.quote:ik heb met voorgesteld in topic 235 geloof ik
daar staan ook fotos van mijn bike
en who the fuck is Riet
De meeste leden hier wonen best wel verspreid door het land dus de meets worden afgesteld op de opkomst en organisatiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:55 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
ik wil wel op een meet komen, maar dan wel een beetje in centraal NL of Noord holland
gezellig meedoen, natuurlijk, al hoewel jullie wel erg snel gaan met de topics, maar ik probeer het bij te houden (gelukkig ben ik sneller op de motor)
ik heb met voorgesteld in topic 235 geloof ik
daar staan ook fotos van mijn bike
en who the fuck is Riet
Melk en koekjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
tip ! eten doet het vaak al heel goed
Je hebt werk paarden en sier paardenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef bwt het volgende:
behalve 1 die tot ..... moet blijven werken
ik zal wel even een tochtje uitzetten die ook via akermaat gaat (4 gave bochten, snelweg op, af, op, af, zonder vangrail) hier zitten ook veel MF-ers en dus veel motorrijdersquote:
Sraks mag je dansen en verleiden bwt !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef bwt het volgende:
behalve 1 die tot ..... moet blijven werken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef hollander172 het volgende:
Wat kwamen Corky en die bolle nou weer doen?
Het weer zit niet mee, kan zo een route uitstippelen in dat noordelijke gat van jullie. Maar dat doen we gewoon pas weer als het weken achter elkaar lekker weer isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar weer eentje ga opzetten.... anders wordt het nooit wat met jullie.
Stippel er dan eentje uit ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het weer zit niet mee, kan zo een route uitstippelen in dat noordelijke gat van jullie. Maar dat doen we gewoon pas weer als het weken achter elkaar lekker weer is![]()
Hej Asoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stippel er dan eentje uit ?
Overijssel is ook erg leuk... of Zuid-Oost Friesland
Dan heb je hem in ieder geval liggen.
Wat zullen jullie blozende wangen gaan hebben van al die zuurstof hier !
Grote jongen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej AsoDe lucht hier is ook best om te pruimen
Maar ik zal er binnenkort wel eentje uitstibbele
Kunt wel zien dat de lucht te pruimen is je ogen kleuren er helemaal vanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:39 schreef ondeugend het volgende:
Wat zullen jullie blozende wangen gaan hebben van die mestlucht hier !
hoe laat??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen ga ik met een vriend van me bij die minibike boer kijken
zou het je nog even melden dus als je mee wilt![]()
voor het geval dat je oude Topic niet meer leest
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar weer eentje ga opzetten.... anders wordt het nooit wat met jullie.
Todo listquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne dat ding afspuiten kan ook na de meet hoor![]()
en als de show is afgelopen en het bier op, allemaal op de motor stappenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef Racing_X-Ray het volgende:
[..]
cool, ik ga dit jaar ook eens niet heen, TTdan (voorgaande jaren allemaal geweest)
ik ga mijn beamer in mijn huis kamer neer zetten heel veel bier inslaan en dan samen met vrienden van mij kijken (die ook allemaal motorrijden)
WK superbikes wil ik dit jaar wel weer heen
Gewoon netjes vragenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Racing_X-Ray het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef ondeugend het volgende:
k bn m.jn ....s.nb..d aan h.. sch..nmak.n n.n m.s n. ..n ..j.j
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het schijnt dat je via 5 of 6 tussenpersonen met iedereen in contact staat over de hele wereld. Best beangstigend dat hij zo dichtbij kan zijn eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Riet is een geslachtsziekte. Laat dat maar zitten.![]()
Hicham past de OP meestal aan, ik denk dat het handiger is als jij even een linkje geeft.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef hollander172 het volgende:
hey jij kent Corky ??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef hollander172 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |