De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Moeten ze weg?/quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Laat al die voorgaande topics voortaan maar zitten...
Nee, laat ze nu maar staanquote:
Dat moet ook wel eens gebeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:41 schreef tonks het volgende:
IK ga vandaag mijn kamer opruimen
Werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat moet ook wel eens gebeuren
En Melanie, heb jij nog leuke plannen?
Die race lijkt me kickenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Werken![]()
!!!!
En zondag ga ik naar de redbull air race
Vrijwillegers werk op een school voor geestelijk en meervoudig gehandicapten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die race lijkt me kicken
En wat doe je voor werk??
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg ergens is de readbull air race een visueel gfadgetwie komt ook?
Das nog eens nuttigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Vrijwillegers werk op een school voor geestelijk en meervoudig gehandicapten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb pagina 6 van vorig topic wel gelezen![]()
* melanie_the_miss geeft een bloemetje op remzz neusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb pagina 6 van vorig topic wel gelezen![]()
Wanneer gaan jullie die tag aanvragen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:05 schreef Remzz het volgende:
Ondertitel van Melanie werkt bij mij trouwens beter dan die van jou...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:19 schreef tonks het volgende:
behalve mtm
jij mag niet stemmen, jij bent lijdend voorwerpquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:21 schreef tonks het volgende:
Ik ben voor
dat mag, maar je stem telt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
toch ben ik voor
sorry, jij ben ontoerekeningsvatbaar verklaardquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben ook voor en meisjes gaan voor dus mijn stem telt 12dubbel!
In dat geval ben je hier niet gewenst of je moet nu beginnen over gadgets.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, jij ben ontoerekeningsvatbaar verklaard
Welke? Wel een Nokia he?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:30 schreef tonks het volgende:
oja gadgets, ik heb een nieuwe telefoon op het oog
jij?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:13 schreef tonks het volgende:
frontje helemaal verneuktwie peutert er dan met een mes in
[me=TimmyAsd wilt best meezingen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss] zingt een liedje.[/me]
Arme jongen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Morgen ook van half 9 tot 6...
Zondag wel vrij
Ja met NiteSpeed op de bank gezeten!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Nog wat leuks gedaan vanaaf?
Gezeten.... uhhuhh..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja met NiteSpeed op de bank gezeten!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Me de pleuris verveeld
Beetje tv gekeken, beetje gesurfd op het web
"ieuw"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja gezeten met zijn papa ernaast
En jij?
Mijn bier ookquote:
Ja vind ik wel, heb er nooit problemen mee gehad. Heb em weggedaan omdat ik gewoon weer ff een ander wou en hij was me net iets te groot.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:15 schreef tonks het volgende:
Hey remzz, is die 6600 een aanrader?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
Oja dat dacht ik al das inderdaad jammer, want ik heb meestal mijn ipod in mijn broekzak en dan ook nog een 6600, dan heb ik drie grote dingen in mijn broek.. en dat schiet natuurlijk niet op
Ik heb nu de 6630 en ik moet zeggen dat hij me absoluut niet in de weg zit in mijn broekzakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, heb er nooit problemen mee gehad. Heb em weggedaan omdat ik gewoon weer ff een ander wou en hij was me net iets te groot.
Hij zit namelijk net niet lekker in je broekzak dat is wat jammer.
Maar verder werkte alles perfect
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
Oja dat dacht ik al das inderdaad jammer, want ik heb meestal mijn ipod in mijn broekzak en dan ook nog een 6600, dan heb ik drie grote dingen in mijn broek.. en dat schiet natuurlijk niet op
Ik heb deze toen ook gekocht met het oog op navigatie. Maar toen kwam ik een pda met navi tegen die net zo duur was als tomtom voor op mijn 6630, toen heb ik die maar gekochtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:29 schreef tonks het volgende:
Die 6630 heb ik bij iemand gezien, echt een supervet ding.
Ik wil graag een smartphone met navigatie.. omdat ik soms de weg kwijt raak naar de supermarkt toe
Jij koopt navigatie software?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb deze toen ook gekocht met het oog op navigatie. Maar toen kwam ik een pda met navi tegen die net zo duur was als tomtom voor op mijn 6630, toen heb ik die maar gekocht.
Soms koop ik weleens iets legaalquote:
Ik zie het.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:43 schreef tonks het volgende:
Jup, mijn naamtopics springen de grond uit
Een beetje leeg, maar wel gezellig.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:53 schreef tonks het volgende:
Nou, wat een aanrader
Dat geef ik ook elke maand uit, maar niet alleen aan kledingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk ben ik hetro maar ik geef elke maand 1500 euro aan kleding uit
Was jij nou al 17 eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk ben ik hetro maar ik geef elke maand 1500 euro aan kleding uit
Maar dat telt niet als bier, dat weet iedereenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn bier ookHeb alleen nog 2 kratjes Bavaria
.
Wat is die derde dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
* melanie_the_miss zingt het liedje "in de manenschijn"met timAsd voor wat tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Goedemorgen mensen. Mooi weer vandaag, maar geen flikker te doen
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef TimmyAsd het volgende:in de maneschijn
Ga vanmiddag maar weer eens naar de kapper... moet ook weer gebeuren
Tonks! Kerel! Alles goed?
Ik ben bang van niet ik moet naar NS en ik ga volgende week.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Zullen we samen Melanie? Kom je dan zo hierheen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:42 schreef tonks het volgende:
Ik moet ook nog naar de kapperlijk wel een alto
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef tonks het volgende:
Werkt het programma niet.. of heb je gewoon niemand in de buurt
wie drinkt er dan ook koffie ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:53 schreef tonks het volgende:
IK heb kut cappuchino, met stukjes speculaas erin..
Elke slok is een bijna dood ervaring
Ik ben op werk de enige die geen koffie drinktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
wie drinkt er dan ook koffie ofzo
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ben op werk de enige die geen koffie drinkt
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Ik snuif alleen
Ik leef tegenwoordig op appels en water
Is het ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb het maar ff zo gedaan
Lijkt wel een beetje op 50 cent trouwens
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Plaatje hier
ROAR!!!!!!!!!![]()
Ja, ik verwijder deze post binnen 15 min ik wou hem met jullie delen
De link blijft staan. Kunnen de anderen straks ook nog meegenietenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Hebben jullie trouwens al het topic over de uitbreiding van GAD gelezen?
Uitbreiding in GAD
Op jouw verantwoordingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De link blijft staan. Kunnen de anderen straks ook nog meegenieten
Okay!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het zal over het hele forum wat duidelijker worden..
Jij hebt de slowchat alquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:30 schreef tonks het volgende:
HEY ik wil ook in dat mededeling topic zo van TOnks is lief
Die spv ken ik niet echt. En de 6600 is wel aardig, maar een achteruitgang in vergelijking met je 6230.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef tonks het volgende:
oja,
Hey ik heb al 2 aanboden gehad voor mijn nokia 6230.. een nokia 6600 en een spv c500..
Zijn die een beetje okee?
Symbian is ook niet alles... Wel leuk, maar niet alles. De mp3-speler kan je vergeten, je kan wel via realplayer mp3 afspelen, maar het is geen echte mp3-speler zoals de 6230 wel heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:36 schreef tonks het volgende:
ja nou achteruitgang? in welk opzicht want.. je krijgt er wel symbian voor terug
Wie zegt dat jij dat niet wordt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom wordt ik geen GAD mascotte?
Ik heb een ipodquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Symbian is ook niet alles... Wel leuk, maar niet alles. De mp3-speler kan je vergeten, je kan wel via realplayer mp3 afspelen, maar het is geen echte mp3-speler zoals de 6230 wel heeft.
Ahh dan zou ik me daar geen zorgen over makenquote:
Omdat je geen tieten hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:42 schreef tonks het volgende:
Waarom word ik geen gad mascotte
Moge de liefste winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:46 schreef tonks het volgende:ik heb wel geld dus ik kan mensen omkopen zodat ik mascotte wor
Wat zijn de botanische tuinen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga straks lekker fotograferen in de botanische tuinen
Bij iedere universiteitquote:
Apies kijken kan geen kwaadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge, wat had je daar graag bij willen zijn
Whehehe, daar hadden ze vast geen tijd voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:12 schreef tonks het volgende:
had je nog gecheckt of iemand bluetooth had?
En dan sturen zo van.. jij ook hier?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Godver, was ik gisteren bijna getuige van een massale vechtpartij met messen en knuppels enzomaar ik was al thuis...
www.at5.nl
Is 100 meter van mij vandaan
quote:Een geplande benefiet in Pakhuis Afrika is vrijdagavond door de politie verboden. Volgens de politie voldeed het Pakhuis niet aan de veiligheidsvoorschriften. Eén man werd gearresteerd.
Het Pakhuis zelf beweert juist wel aan alle eisen voldaan te hebben. Vrijdag om 17.00 uur voldeden zij nog aan de laatste eis van de gemeente om schriftelijk te bevestigen dat er twee brandwachten aanwezig zouden zijn.
De krakers hielden later op de avond een lawaaiprotest voor het huis van burgemeester Cohen. Daarbij barricadeerden zij de ingang met een mobiel toilet.
quote:Vrijdagavond om 21 uur zijn twee groepen slaags geraakt op het Belgiëplein (Nieuw Sloten). Drie mensen zijn gearresteerd wegens poging tot doodslag.
Tijdens het gevecht werd er geslagen en gestoken met messen. Ook werd een man door een auto overreden. Twee mensen moesten voor controle naar het ziekenhuis, maar zij konden dezelfde avond nog naar huis. De groepen waren bekenden van elkaar, maar het is niet bekend welke relatie zij hadden.
Waarom de twee groepen met elkaar in gevecht raakten, is onduidelijk, omdat alle verdachten een verklaring weigeren af te leggen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Whehe jullie zijn beiden erg lief
Zie mijn sig!
Nee dat moeten jullie voor me doen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet je ff bij Yvonne gaan zeuren gloof ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie voor me doen!
6630 is best pittig. 6260 zal ik voor gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:52 schreef tonks het volgende:
Nouja een paar.. over een 6630,6600,6260 en een spv c500.. moet nog ff kijken.. moet goed komen heb toch te veel vrije tijd
Aha zoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
aardappeltjes, vlees, groente en 2 series.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:20 schreef tonks het volgende:
Naar bed
1,5 uur aan Gadgets moet het hier wel heeel gezellig wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ja ik ga daarvoor eerst in bad ja.
Maar ik wi leerst nog 1.5 uur besteden aan bijv. Fok!en het liefst in Gadgetst
Kunnen we geen MTM-tag campange oprichten?
Yvonne als je dit leest, ik wil een GAD-mascotte tag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
1,5 uur aan Gadgets moet het hier wel heeel gezellig worden![]()
Maar ga je gang met je campagne
Neen, dit heeft gewoon protentiequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Bent wel een beetje erg vol van je zelf
Zolang je die ondertitel houd vind ik van welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja of nee
wil je dat ik een TAG krijg
Of niet
Wacht maar tot ik yvonne mailquote:
Nee?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Was dit niet de reden dat yvonne er een slotje opzette
Nee dat was het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Dat Tonks z'n opmerking moet makenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Jij mekkert nu over het tagje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
Ik bedoel ik ga offtopic, dat weet ik ook wel.. maar loop niet de hele tijd te mekkeren over een tagje
Okay, waar gaan we het nu over hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee, iets meer zinvoller mag wel. Denk niet dat het tagje er gaat komen
Tieten!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Okay, waar gaan we het nu over hebben?
Ik neem aan dat een appel geen gadget is?quote:
Ik neem er ook 1tje zoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een appel geen gadget is?
Maar ik had er veel trek in het is geen levensbehoeften of op dit moment echt nuttig maar ik moest het hebben... eigenlijk is het dus wel een gadget
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een baggeraars zijn jullie in ONZ zeg![]()
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Redbull!
wie gaat er naar de race morgen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Wanhopig is nog een understatement.
Aandachtshoertje.
Aandachtshoertje.
Aandachtshoertje.
Gaan we zo snelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:19 schreef tonks het volgende:
ik open de volgende.!
Wat is een fatboyquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ja en het is zo een schatje!
Kijk dan in dat topic manquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is een fatboy(zijn laatste gadget)
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is een fatboy(zijn laatste gadget)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |