De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Moeten ze weg?/quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Laat al die voorgaande topics voortaan maar zitten...
Nee, laat ze nu maar staanquote:
Dat moet ook wel eens gebeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:41 schreef tonks het volgende:
IK ga vandaag mijn kamer opruimen
Werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat moet ook wel eens gebeuren
En Melanie, heb jij nog leuke plannen?
Die race lijkt me kickenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Werken![]()
!!!!
En zondag ga ik naar de redbull air race
Vrijwillegers werk op een school voor geestelijk en meervoudig gehandicapten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die race lijkt me kicken
En wat doe je voor werk??
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg ergens is de readbull air race een visueel gfadgetwie komt ook?
Das nog eens nuttigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Vrijwillegers werk op een school voor geestelijk en meervoudig gehandicapten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb pagina 6 van vorig topic wel gelezen![]()
* melanie_the_miss geeft een bloemetje op remzz neusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb pagina 6 van vorig topic wel gelezen![]()
Wanneer gaan jullie die tag aanvragen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:05 schreef Remzz het volgende:
Ondertitel van Melanie werkt bij mij trouwens beter dan die van jou...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:19 schreef tonks het volgende:
behalve mtm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |