Bij iedere universiteitquote:
Apies kijken kan geen kwaadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge, wat had je daar graag bij willen zijn
Whehehe, daar hadden ze vast geen tijd voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:12 schreef tonks het volgende:
had je nog gecheckt of iemand bluetooth had?
En dan sturen zo van.. jij ook hier?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Godver, was ik gisteren bijna getuige van een massale vechtpartij met messen en knuppels enzomaar ik was al thuis...
www.at5.nl
Is 100 meter van mij vandaan
quote:Een geplande benefiet in Pakhuis Afrika is vrijdagavond door de politie verboden. Volgens de politie voldeed het Pakhuis niet aan de veiligheidsvoorschriften. Eén man werd gearresteerd.
Het Pakhuis zelf beweert juist wel aan alle eisen voldaan te hebben. Vrijdag om 17.00 uur voldeden zij nog aan de laatste eis van de gemeente om schriftelijk te bevestigen dat er twee brandwachten aanwezig zouden zijn.
De krakers hielden later op de avond een lawaaiprotest voor het huis van burgemeester Cohen. Daarbij barricadeerden zij de ingang met een mobiel toilet.
quote:Vrijdagavond om 21 uur zijn twee groepen slaags geraakt op het Belgiëplein (Nieuw Sloten). Drie mensen zijn gearresteerd wegens poging tot doodslag.
Tijdens het gevecht werd er geslagen en gestoken met messen. Ook werd een man door een auto overreden. Twee mensen moesten voor controle naar het ziekenhuis, maar zij konden dezelfde avond nog naar huis. De groepen waren bekenden van elkaar, maar het is niet bekend welke relatie zij hadden.
Waarom de twee groepen met elkaar in gevecht raakten, is onduidelijk, omdat alle verdachten een verklaring weigeren af te leggen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Whehe jullie zijn beiden erg lief
Zie mijn sig!
Nee dat moeten jullie voor me doen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet je ff bij Yvonne gaan zeuren gloof ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie voor me doen!
6630 is best pittig. 6260 zal ik voor gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:52 schreef tonks het volgende:
Nouja een paar.. over een 6630,6600,6260 en een spv c500.. moet nog ff kijken.. moet goed komen heb toch te veel vrije tijd
Aha zoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
aardappeltjes, vlees, groente en 2 series.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:20 schreef tonks het volgende:
Naar bed
1,5 uur aan Gadgets moet het hier wel heeel gezellig wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ja ik ga daarvoor eerst in bad ja.
Maar ik wi leerst nog 1.5 uur besteden aan bijv. Fok!en het liefst in Gadgetst
Kunnen we geen MTM-tag campange oprichten?
Yvonne als je dit leest, ik wil een GAD-mascotte tag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
1,5 uur aan Gadgets moet het hier wel heeel gezellig worden![]()
Maar ga je gang met je campagne
Neen, dit heeft gewoon protentiequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Bent wel een beetje erg vol van je zelf
Zolang je die ondertitel houd vind ik van welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja of nee
wil je dat ik een TAG krijg
Of niet
Wacht maar tot ik yvonne mailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |