Mijn bier ookquote:
Ja vind ik wel, heb er nooit problemen mee gehad. Heb em weggedaan omdat ik gewoon weer ff een ander wou en hij was me net iets te groot.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:15 schreef tonks het volgende:
Hey remzz, is die 6600 een aanrader?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
Oja dat dacht ik al das inderdaad jammer, want ik heb meestal mijn ipod in mijn broekzak en dan ook nog een 6600, dan heb ik drie grote dingen in mijn broek.. en dat schiet natuurlijk niet op
Ik heb nu de 6630 en ik moet zeggen dat hij me absoluut niet in de weg zit in mijn broekzakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, heb er nooit problemen mee gehad. Heb em weggedaan omdat ik gewoon weer ff een ander wou en hij was me net iets te groot.
Hij zit namelijk net niet lekker in je broekzak dat is wat jammer.
Maar verder werkte alles perfect
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
Oja dat dacht ik al das inderdaad jammer, want ik heb meestal mijn ipod in mijn broekzak en dan ook nog een 6600, dan heb ik drie grote dingen in mijn broek.. en dat schiet natuurlijk niet op
Ik heb deze toen ook gekocht met het oog op navigatie. Maar toen kwam ik een pda met navi tegen die net zo duur was als tomtom voor op mijn 6630, toen heb ik die maar gekochtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:29 schreef tonks het volgende:
Die 6630 heb ik bij iemand gezien, echt een supervet ding.
Ik wil graag een smartphone met navigatie.. omdat ik soms de weg kwijt raak naar de supermarkt toe
Jij koopt navigatie software?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb deze toen ook gekocht met het oog op navigatie. Maar toen kwam ik een pda met navi tegen die net zo duur was als tomtom voor op mijn 6630, toen heb ik die maar gekocht.
Soms koop ik weleens iets legaalquote:
Ik zie het.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:43 schreef tonks het volgende:
Jup, mijn naamtopics springen de grond uit
Een beetje leeg, maar wel gezellig.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:53 schreef tonks het volgende:
Nou, wat een aanrader
Dat geef ik ook elke maand uit, maar niet alleen aan kledingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk ben ik hetro maar ik geef elke maand 1500 euro aan kleding uit
Was jij nou al 17 eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk ben ik hetro maar ik geef elke maand 1500 euro aan kleding uit
Maar dat telt niet als bier, dat weet iedereenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn bier ookHeb alleen nog 2 kratjes Bavaria
.
Wat is die derde dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:22 schreef tonks het volgende:
* melanie_the_miss zingt het liedje "in de manenschijn"met timAsd voor wat tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Goedemorgen mensen. Mooi weer vandaag, maar geen flikker te doen
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:37 schreef TimmyAsd het volgende:in de maneschijn
Ga vanmiddag maar weer eens naar de kapper... moet ook weer gebeuren
Tonks! Kerel! Alles goed?
Ik ben bang van niet ik moet naar NS en ik ga volgende week.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Zullen we samen Melanie? Kom je dan zo hierheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |