ik was nog niet klaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Najwa Nimri?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal weer enkele topactrices noemen, waar ik dan als enige op kan stemmen in de 1e ronde
paz vega
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
een paar
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
PS: ellenlange lijsten met namen van actrices worden niet gewaardeerd. Ik vind m'n eigen lijstje al te lang (gelukkig ben ik dictator in m'n eigen tournament), maar daar worden dan ook een hoop namen genoemd die door velen zullen worden genoemd.
Kwaliteit dus, geen kwantiteit.
Als je nou ziet dat TS zijn 32 al veel vindt, denk je dan niet dat je met 102 een beetje overdrijft?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Naar mijn mening zit er weinig 'rotzooi' tussen hoor.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Renée Soutendijk
Monique van der Ven
Carice van Houten
Om de Nederlandse trots hoog te houden.
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:22 schreef dolle_hond het volgende:
Christina Applegate - Barbara Sukowa ---> wie zou op CA durven stemmen
Zo lang duurde dat nietquote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef keijz het volgende:
Christina Applegate - Barbara Sukowa
Jaja, ik stem straks ff.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
*Schopje*
Ik ga er vanuit dat het dat mens uit Growing Pains en talloze TV-films is. Verkeerd geschreven dan weliswaarquote:
Weet ik wel, was vooral voor "die andere".quote:
Ja, en Michelle Williamsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat niemand Kellie Martin heeft genomineerd. Of Tina Yothers.
Die ja. Ik dacht echt dat haar naam zonder E wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga er vanuit dat het dat mens uit Growing Pains en talloze TV-films is. Verkeerd geschreven dan weliswaar.
Coupling, Britse comedy.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef Mike het volgende:
Juliette Lewis - Sarah Alexander ??? Wie is die Sarah?
Matige jaren '80 actrices die enkel meedoen om in de eerste ronde te worden uitgeschakeld hadden we al genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:29 schreef ranja het volgende:
Wat staan er veel niet bijNominatieronde was ook zomaar opeens afgelopen.
Zoals Charlotte Gainsbourg, Brigitte Bardot en Embeth Davitz? Ok dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Matige jaren '80 actrices die enkel meedoen om in de eerste ronde te worden uitgeschakeld hadden we al genoeg.
Eerst worden de beteren genoemd, degenen die ver kunnen geraken. En dan wordt bijgevuld tot we aan zo'n mooi getal (128 of 256) zitten. Met wie er nu juist wordt bijgevuld, maakt me niet echt veel uit. Want ze doen toch vooral mee om aan dat ene getal te geraken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Zoals Charlotte Gainsbourg, Brigitte Bardot en Embeth Davitz? Ok dan...
dan kun je beter alle dames van Kill Bill hebben inderdaad
je mag ze iig in je top 20 zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef ranja het volgende:begin dan met 32 als je toch al weet dat de rest er niet toe doet.... zoals je zelf best weet bepaalt de loting voor een groot deel wie er ver komt en wie niet. En Catherina Zeta-Jones een van de beteren noemen?
Wat ik jammer vind is dat de nomaties slechts 2 dagen duurden (zonder dat dat aangegeven was ook nog), dat bedoelde ik.
Ik hou niet van lange nominatierondesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je mag ze iig in je top 20 zetten
de bus is vertrokken en ook victoria abril zat er niet in.
bij de mannen was de bus ook al vertrokken voordat iedereen er in zat
dat klopt idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hou niet van lange nominatierondes. Hoe langer die openblijven, hoe lager het niveau wordt (er zijn uiteraard uitzonderingen, maar ja.... anderzijds: ik zou het vreemd vinden indien een echte lievelingsacteur/actrice je pas na 3 dagen te binnen schiet) .
Ja vooral omdat je niet mag stemmen als je één van beide actrices niet kent. Er staat een actrice in, die maar in twee films heeft gespeeld (volgens IMDB) van heel lang geleden, als maar 1 persoon haar heeft zien spelen en dat heel geweldig vond, dan kan die heel ver komen alleen maar omdat de anderen niet mogen stemmen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef ranja het volgende:begin dan met 32 als je toch al weet dat de rest er niet toe doet.... zoals je zelf best weet bepaalt de loting voor een groot deel wie er ver komt en wie niet.
Toch logisch? Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel wanneer zo'n hedendaags, strak doch talentloos huppelkutje wint van een klassieke vooroorlogse actrice.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:52 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je niet mag stemmen als je één van beide actrices niet kent. Er staat een actrice in, die maar in twee films heeft gespeeld (volgens IMDB) van heel lang geleden, als maar 1 persoon haar heeft zien spelen en dat heel geweldig vond, dan kan die heel ver komen alleen maar omdat de anderen niet mogen stemmen.
Maar ja, zo zijn de regels
Niet helemaal, want theroretisch zou een hele onbekende actrice die slechts 1 persoon kent en ook meteen zijn/haar favoriete actrice is het toernooi kunnen winnen en dat kan ook niet de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch logisch? Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel wanneer zo'n hedendaags, strak doch talentloos huppelkutje wint van een klassieke vooroorlogse actrice.
Ach, in zo'n geval is er altijd Gorro nogquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:52 schreef Omega het volgende:
[..]
Er staat een actrice in, die maar in twee films heeft gespeeld (volgens IMDB) van heel lang geleden, als maar 1 persoon haar heeft zien spelen en dat heel geweldig vond, dan kan die heel ver komen alleen maar omdat de anderen niet mogen stemmen.
Theoretisch, ja. In praktijk zijn er altijd wel een paar die alles wegstemmen waarvan ze nog nooit hebben gehoord. En meestal is 't zelfs overduidelijk. Ze doen maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet helemaal, want theroretisch zou een hele onbekende actrice die slechts 1 persoon kent en ook meteen zijn/haar favoriete actrice is het toernooi kunnen winnen en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Maar een echt betere oplossing is er ook niet, dus ja...
Net zoiets als democratie dus eigenlijk.
Die stemt ook tegen mensen waarvan hij niets heeft gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ach, in zo'n geval is er altijd Gorro nog![]()
Ook voor de oorlog waren er al huppelkutjes hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch logisch? Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel wanneer zo'n hedendaags, strak doch talentloos huppelkutje wint van een klassieke vooroorlogse actrice.
Ach ik begrijp de regel best en ik doe wel mee. Het is gewoon erg leuk om te doen. Al zou ik wel graag altijd voor de actrices willen stemmen die in mijn persoonlijke top 10 staan. Ook al staan ze tegen iemand van wie ik nog nooit iets heb gezien. Maar dat lijkt me ook weer moeilijk te controleren net als jouw regel. Nu ben ik gewoon helemaal eerlijk geweest. Maar er stonden wel actrices in waar ik wel films van had gezien maar die ik niet meer voor de geest kon halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef ranja het volgende:
En Catherina Zeta-Jones een van de beteren noemen?
Geen idee wie het is, vandaar mijn blancoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat stelt Judith Anderson voor dan
Het is Tracey, blijkbaar.quote:Kan gaar geen Tracy Gold vinden op imdb???
Zeker weten dat het die is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is Tracey, blijkbaar.
http://www.imdb.com/name/nm0325097/
Het rare was dat ik bij sommige actrices via imdb wel achterkwam dat ik films van ze gezien had, maar nog steeds geen flauw idee had wie het waren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Pfff, werkje zeg, ken echt niet alle actrices bij naam, gelukkig bied imdb uitkomst, neemt alleen wat tijd in beslag
Sommige paren waarvan ik beide kende heb ik maar gelaten voor wat ze waren, kon me echt niet boeien wie doorging naar de volgende ronde![]()
Klinkt bekend. Meestal heb ik in dat geval dan ook maar op die ander gestemd. Als ze zo weinig indruk achtergelaten hebben...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het rare was dat ik bij sommige actrices via imdb wel achterkwam dat ik films van ze gezien had, maar nog steeds geen flauw idee had wie het waren.![]()
!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Organisatie beslist de rest.
Judith Anderson - Catherine Zeta-Jones
Dan zal er erg veel animo zijn om toernooien te organiseren, denk je niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
!!!![]()
Corruptie! Als organisator moet je neutraal zijn!![]()
Dit vind ik nog niet eens zo gek. Hangt natuurlijk een beetje af van welke films je gezien heb van de twee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Penelope Cruz - Ziyi Zhang 9 - 8
Samenvatting voor de mensen die eens goed willen lachen.
hadden jullie maar eens een film met pilar moeten kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Famke Janssen - Sally Field 11 - 8
Jessica Alba - Pilar Lopez de Ayala 3 - 1
Samenvatting voor de mensen die eens goed willen lachen.
En soms uitermate irritant. Maar op acteervlak met grote voorsprong superieur aan Janssen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
en sally is gewoon een janksmoel
Uiteraard, maar Cruz lijkt soms met de film slechter te worden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog niet eens zo gek. Hangt natuurlijk een beetje af van welke films je gezien heb van de twee.
ik heb nog geen film gezien die zonder PC slechter zou zijn geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En soms uitermate irritant. Maar op acteervlak met grote voorsprong superieur aan Janssen.
[..]
Uiteraard, maar Cruz lijkt soms met de film slechter te worden.
Abre los Ojos/Todo Sobre mi Madre?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb nog geen film gezien die zonder PC slechter zou zijn geweest
Zal er zometeen nog eens even voor gaan zitten dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgenavond dicht. Er mogen nog wel wat stemmen komen.
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Zal er zometeen nog eens even voor gaan zitten dan.
Omdat je het zo lief vraagt.
in AlO is PC duidelijk de mindere tov Nimriquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Abre los Ojos/Todo Sobre mi Madre?
Het valt allemaal wel mee hoor. Setsuko Hara speelde in de films van Yasujiro Ozu en dat is gewoon een bekende regisseur. Exclusief jouw stem leidt Hara nu met 2-1. Is dat erg? Nee, Hara is een goede actrice. En daar gaat het hier om, om de beste actrice, niet om de bekendste.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:28 schreef NRH het volgende:
Nicole Kidman - Setsuko Hara (Hoeveel mensen hebben haar films gezien?? Ze kan ongetwijfeld geweldig acteren, maar omdat hooguit 10% van de Nederlandse filmkijkers haar films -Aziatisch van 1962 en eerder- hebben kunnen zien, vertekent dit gigantisch de uitslag. Daarom een proteststem voor Kidman, die behoorlijk kan acteren en wel voor meer mensen beoordeelbaar is! Zou niet willen dat ze hier met 1 of 2-0 verliest omdat veel Kidman-liefhebbers niet kunnen stemmen.. Of jullie deze stem tellen, moeten jullie zelf maar bekijken. Heb in ieder geval mijn zegje gedaan)
Ik zie niet in wat het probleem is. Niemand wordt of werd tegengehouden om films van haar te gaan bekijken. En als die films nu eenmaal niet jouw ding zijn, dan is dat maar zo. Maar dan is dit duel in dit tournament ook niet jouw ding.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:28 schreef NRH het volgende:
Nicole Kidman - Setsuko Hara (Hoeveel mensen hebben haar films gezien?? .....)
Nou, dit is erg uitnodigend om vooral mee te blijven doen met dit soort Tournamenten....niet dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat het probleem is. Niemand wordt of werd tegengehouden om films van haar te gaan bekijken. En als die films nu eenmaal niet jouw ding zijn, dan is dat maar zo. Maar dan is dit duel in dit tournament ook niet jouw ding.
Er zijn nu eenmaal mensen die af en toe ook eens buiten de vakjes van Hollywood en de meer commerciële Europese film een kijkje gaan nemen en daar ook leuke dingen ontdekken. En ik denk echt wel dat degenen die haar kennen op haar stemmen omdat ze haar beter vinden, niet om een "Zie mij als volgevreten filmsnob eens op de obscure Aziatische nobody stemmen"-reden.
Maar eigenlijk is het vrij irrelevant, want Kidman zal toch wel doorgaan, aangezien er toch genoeg mensen zijn die zich hier geen bal van aantrekken en all things Hollywood als hét summum van Film (met hoofdletter!) zien.
Tenslotte tellen alle stemmen mee. Ik ga me niet bezighouden met het beoordelen van de integriteit van een stem. Dit soort toernooitjes eindigen toch nooit met de "beste", hooguit met de beste van alle commerciële actrices (of eventueel de commercieelste van alle goede actrices).
Nou, nou. Dat is wat overdreven. Ik denk dat het als organisator toch moet kunnen dat je een beetje "kritisch" staat tegenover iemand die eigenlijk expliciet komt melden dat hij z'n kont afveegt met m'n reglementje. Uit protest weliswaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nou, dit is erg uitnodigend om vooral mee te blijven doen met dit soort Tournamenten....niet dus.
Mijn eerste Tournament, maar dus ook laatste.![]()
waarom? dit is nou eenmaal de problematiek die elk tournament weer terugkomt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nou, dit is erg uitnodigend om vooral mee te blijven doen met dit soort Tournamenten....niet dus.
Mijn eerste Tournament, maar dus ook laatste.![]()
Toch raar dat dit soort discussie elk toernooi weer terug komtquote:Op woensdag 22 juni 2005 03:09 schreef Sokolsky het volgende:
Het valt allemaal wel mee hoor. Setsuko Hara speelde in de films van Yasujiro Ozu en dat is gewoon een bekende regisseur. Exclusief jouw stem leidt Hara nu met 2-1. Is dat erg? Nee, Hara is een goede actrice. En daar gaat het hier om, om de beste actrice, niet om de bekendste.
Ja, maar dat is het net. Deze discussie zou misschien logisch zijn indien het over een halve finale ging of zo. Maar ze vindt altijd plaats in een vroege ronde omdat er bij de talloze duels waarin een celeb tegen eenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch raar dat dit soort discussie elk toernooi weer terug komt
....
Het zou op zich raar zijn als de winnaar voor 90% van de stemmers onbekend is ...
Hm, gevoelig voorbeeld, want ik weet dat er mensen zijn die het spijtig vonden dat ze die Koreaanse films niet hadden gezien zodat ze niet tegen Lewis konden stemmen. Die is nogal controversieel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:53 schreef ranja het volgende:
Niet perse alleen bij een celeb hoor. Gewoon bij een persoonlijke favoriet van iemand. Neem ik aan.
Dat Juliette Lewis 4-4 'speelt' tegen een koreaanse met maar liefst 5 films en 2 tv-series (ook zo van genoten?) op haar repetoire ligt meer aan het feit dat niemand die koreaanse films heeft gezien dan aan het feit dat niemand Lewis goed vindt.
Bij is het precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Hare het volgende:
Ze beginnen allemaal al een stuk bekender te worden.
Vreemd eigenlijk dat zoveel mannen me beter bijblijven dan vrouwen
Hoefde voor de mannen minder bij Imdb te kijken bijvoorbeeld
Denk ook dat het een illusie is om te denken dat uit toernooien echte de beste komt. We zijn tenslotte ook geen echte vakjury. Ben het met Sok eens datquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch raar dat dit soort discussie elk toernooi weer terug komt
Ik zie het toernooi liever als 'populairste' dan als 'beste'. En nee, populairste is niet hetzelfde als bekendste.
Het zou op zich raar zijn als de winnaar voor 90% van de stemmers onbekend is (Fok vind dit de beste alleen kent bijna niemand haar), toch zou dat als iedereen zich aan de regel houdt en er van uitgaande dat die onbekende namen ook genoemd worden door iemand die dat een hele goede vindt moeten gebeuren.
Maar dan wel met een kant tekening. Veel van de bekendste actrices zijn bekend omdat ze goed zijn. Natuurlijk zijn er enkelen ook om andere kwaliteiten bekend. Maar mensen als Kidman, Foster, Moore, Portman, Pfeiffer etc. zijn bekend omdat ze goed zijn. Dus als die ver komen in het tourament is dat meer dan verdiend. En ligt dat niet alleen maar aan hun "populariteit".quote:Dit soort toernooitjes eindigen toch nooit met de "beste", hooguit met de beste van alle commerciële actrices (of eventueel de commercieelste van alle goede actrices
Dat is nu.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is mooi geweest, om 12u. dicht.
Dat vind ik net jammer, want hier zijn het net de buitenlanders die me geen fuck interesseren.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:25 schreef Sokolsky het volgende:
Veel beter dan bij de acteurs imo. Op een of andere manier krijgen de buitenlanders hier wél een kans.
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik net jammer, want hier zijn het net de buitenlanders die me geen fuck interesseren.
Ik meen het. Al de leuke Aziatische dames eruit en al die onderling inwisselbare Zweedse grijze muizen gaan verder.quote:
Van mij mochten ze er allemaal uit. Die Aziatische vrouwen kan ik niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik meen het. Al de leuke Aziatische dames eruit en al die onderling inwisselbare Zweedse grijze muizen gaan verder.
Gelukkig zijn alle negerinnen er al uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Van mij mochten ze er allemaal uit. Die Aziatische vrouwen kan ik niet uit elkaar houden.
Halle Berry en Whoopi Goldberg uit elkaar houden ging nog net.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle negerinnen er al uit.
Tof trouwens, die topictitel. Zo spontaan ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Halle Berry en Whoopi Goldberg uit elkaar houden ging nog net.
Donderdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wanneer gaat deze dicht?
Echt hoor, ik snap jou echt niet. We weten onderhand wel dat je niks moet hebben van ouwe troep en dat alles wat nieuw is geweldig is, maar wat wil je nou bereiken met dat soort domme opmerkingen van je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
* 4e ronde
Susan Sarandon - Lauren Bacall
Emily Watson - Bibi Andersson
Michelle Pfeiffer - Ingrid Bergman
Olivia De Havilland - Helen Hunt
Liv Ullman - Cate Blanchett
Shirley MacLaine - Julianne Moore
Kate Winslet - Scarlett Johansson
Simone Signoret - Eva Marie Saint
Meg Ryan - Audrey Hepburn
Sigourney Weaver - Maggie Smith
Katharine Hepburn - Meryl Streep
Natalie Portman - Anna Paquin
Ingrid Thulin - Grace Kelly
Barbara Sukowa - Catherine Deneuve
Patricia Clarkson - Chloe Sevigny
Faye Dunaway - Nicole Kidman
Woooohooo nog 3 mooie vrouwen in het Tournament. (Winslet, Johansson & Portman)
Of vandaag aangezien velen vandaag hebben gestemd.quote:
Zo dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Simone Signoret - Eva Marie Saint
Als Hepburn niet zo vreselijk kon overdrijven met haar rollen had ik haar idd ook gekozen. Soms wordt ik gewoon een klein beetje te ziek van haar 'overacting'quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Audrey Hepburn - Katharine Hepburn
Audrey is tof, haar films zijn tof. Maar ik vind haar toch eerder een icoon dan een echt sterke actrice, het is allemaal nogal vaak hetzelfde. Katharine daarentegen is een gigante. Eenvoudig dus
Dit is echt een vreselijke lotingquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Sokolsky het volgende:
1. Audrey Hepburn
2. Ingrid Bergman
3. Grace Kelly
4. Eva Marie Saint
5. Katharine Hepburn
...
weinig motivaties hier gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn er niet zo veel meer, dus misschien kan er vanaf nu een kleine motivatie worden gegeven. Het is maar een suggestie.
Deze ronde gaat zondag dicht.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Achtste finales
Susan Sarandon - Emily Watson
Audrey Hepburn - Katharine Hepburn
Julianne Moore - Catherine Deneuve
Patricia Clarkson - Nicole Kidman
Kate Winslet - Olivia De Havilland
Grace Kelly - Ingrid Bergman
Sigourney Weaver - Natalie Portman
Cate Blanchett - Eva Marie Saint
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
*schop*
Blijkbaar. Of sommige mensen zitten op Werchter of zo. Of vakantie. Zoiets.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
neemt de animo af?
Mogelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 21:09 schreef Hare het volgende:
Audrey Hepburn - Cate Blanchett
Ik zie echt niks in Blanchett,
OKquote:vind haar geen leuke actrice.
Dat is op 't randje.quote:En goed zou ik haar ook niet willen noemen
Dat is nu eens flauwekul. Zoiets kan niet tegen Blanchett gebruikt worden en zeker niet bij deze tegenstander.quote:, is allemaal een beetje van hetzelfde.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is nu eens flauwekul. Zoiets kan niet tegen Blanchett gebruikt worden en zeker niet bij deze tegenstander..
Go Ingrid, Go Audrey!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen al meer stemmers dan bij de vorige ronde.
Vooral de laatste 2 duels zijn nog erg spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |